Je kinderen die seksueel actief zijn in jouw huis

10-10-2020 15:29 643 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic:

Hoe sta jij er als ouder tegenover dat je kind seks hebben in jouw huis?

- vanaf welke leeftijd vind je dat ok?
- overdag? Of enkel ‘s avonds?
- wanneer iedereen thuis is? Ook de kleinere zus en broer?
- een keertje? Of dagelijks?
-...?
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
10-10-2020 17:50
Nee.. deed ik nooit. Ouders en seks combineren slecht samen op de een of andere manier. Ik wou ook niks weten van de eventuele seks die mijn ouders samen hadden, dus andersom ook niet.
Piepend bed hier, dus ik wist precies wanneer het zo ver was in de kamer naast mij (die van mijn ouders dus).
En mijn zus sliep aan de andere kant, dus die hoorde het ook.

Als ik 1 ding al op mijn 14de wist dan was het dat ik zou zorgen dat zij NOOIT iets zouden horen van mij.
Dan nog liever in de bosjes :-).


(Mijn ouders hadden zelf niet door dat wij het écht wel hoorden.
Er werd niet over gecommuniceerd.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het aan een aantal dingen zou liggen. Als zoon of dochter van 16 al een tijdje vaste verkering heeft met iemand en daar komt een keer seks van, hoort er gewoon bij. Zou er uiteraard wel op aandringen dat dat veilig gebeurt.

Dat vind ik iets anders dan om de week of om de twee weken iemand anders die thuis met je zoon of dochter gaat liggen krikken, dan zou ik een goed gesprek hebben met het kind en stellen dat het niet echt de bedoeling is dat er 4 verschillende personen per twee weken langskomen voor een potje seks.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
oef.......ik vind dit best een dingetje.
Dochter is 13 (bijna 14) en heeft een eerste crush op dit moment (deze fase vind ik gewoon schattig, glimmende ogen als ze over hem praat etc)

Maar sex, los van het feit dat mijn primaire reactie is, dat iedereen met zijn poten van mijn meisje af moet blijven🤨 ben ik me ook bewust van haar sexuele ontwikkeling en alles wat daar bij komt kijken.

Ik kan er gelukkig wel open met haar over spreken en ze weet ondertussen ook van de hoed en de rand, maar het moment dat ze voor de 1e keer een vriendje mee naar huis neemt.....

Zoals ik er nu in sta, heb ik er geen problemen mee, als het vaste verkering is. Losse scharrels zou ik niet om staan te springen, maar met haar in gesprek gaan. Als ze het huis uit zou zijn zou ik me er al helemaal niet druk meer om maken.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
10-10-2020 17:56
Piepend bed hier, dus ik wist precies wanneer het zo ver was in de kamer naast mij (die van mijn ouders dus).
En mijn zus sliep aan de andere kant, dus die hoorde het ook.

Als ik 1 ding al op mijn 14de wist dan was het dat ik zou zorgen dat zij NOOIT iets zouden horen van mij.
Dan nog liever in de bosjes :-).


(Mijn ouders hadden zelf niet door dat wij het écht wel hoorden.
Er werd niet over gecommuniceerd.)
Ach ja, goeie ouwe tijd. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Mijn kinderen zijn nu nog te jong, maar mijn huis is hun veilige omgeving. Ik wil dat ze in een veilige omgeving seks hebben.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
10-10-2020 17:01
Dat is dus niet wat ik bedoel. Ons huis is hun thuis en er mag veel. Het feit dat wij hier de lasten dragen wordt eigenlijk zelden tot nooit benoemd. Het moet wel heel erg hoog oplopen willen we dat zeggen hoor of willen we hen verbeteren. Hier nogal wat problemen met vriendin van onze middelste. Mocht blijven slapen maar weigert te overleggen over gebruik van badkamer in de ochtend en houdt de badkamer gerust 20 minuten bezet als wij moeten werken. Dus gesprek gehad en gezegd dat we weinig moeite hebben met het weekend maar dat er door de weeks dus geen logées meer komen. Daarna discussie over vakanties wanneer die anders vallen dan de onze etc. En toen kwam dat dus ter sprake.

Prima als er logées komen, totdat ik me de logé (vreemde) voel in mijn eigen huis. Dan zetten we het gesprek met iets anders in.

We zeggen het wel als ze 'onze auto' zeggen over mans of mijn auto. Dat klinkt nog leuk als je acht bent, maar niet als je achttien bent en de auto wil lenen niet meer.

Dank voor je toelichting, dat werpt wel een ander licht op je eerdere verhaal.
Je op visite voelen in je eigen huis gaat inderdaad te ver. Begrijpelijk dat dan een keer de vuist op tafel gaat en je zoiets roept om je grens aan te geven.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig dat de gemiddelde leeftijd dat meisjes met seks beginnen voor deze generatie boven de 18 ligt. Die leeftijd is steeds hoger geworden sinds de tijd dat de vrije seks een gebruikelijk ideaal werd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Moonchild82 schreef:
10-10-2020 17:22
Als het zover is, dat ze hier interesse in gaan krijgen, dan liggen de condooms klaar in de badkamerkast.
Krijgen ze de boodschap dat ze zelf het bed moeten verschonen, als ze vlekken maken, en waar het schone spul dan ligt.
Willen ze ervoor/erna douchen, weten ze de handdoeken te vinden.
Liever veilig sex hebben in een veilige en comfortabele omgeving dan ergens buiten.
Wat dat betreft zijn manlief en ik het daar wel heel erg over eens.
Helemaal mee eens!
Gelukkig dachten mijn ouders daar ook over.
Slapen mocht overigens alleen op zaterdag. 1 x bij hem, andere x bij mij.

Ik denk er zelf trouwens net zo over.
Zowel ik als mijn partner hebven trouwens een fijne band met mijn ouders. Bij zijn ouders mocht niks. Dus daar kwamen we niet zo vaak.... nog steeds niet. Dat is zo gebleven.
Dus ik denk dat het voor de band met je kinderen ook alleen maar goed is als je het niet verbiedt.

Het gebeurt toch. Ik wil mijn puber echt niet op internet tegen komen terwijl die in een steegje staat te seksen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Het is hier nog niet aan de orde, maar onze kinderen weten dat het normaal is om seks te hebben en wij hebben ook al gezegd dat dat als ze er aan toe zijn wij zorgen voor condooms. ( beter iets eerder dus) En ik heb liever dat het hier in huis gebeurd dan in een vies steegje ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het nog niet aan de orde maar toen ik zelf nog thuiswoonde en mijn vriendje bleef slapen bleef het echt niet alleen bij slapen hoor. Dat hoort er toch bij? Zolang ik er niks van hoor dan doen ze maar. En daarbij het is toen niet altijd zo dat als ze overdag naar boven gaan ze gaan seksen? Ik ging ook wel een met mijn vriendje naar mijn kamer om tv te gaan kijken of iets. Als ik daar een halve dag was en ik bleef slapen dan had ik/hij echt geen zin om de hele tijd gezellig met schoonouders thee te gaan leuten en te gaan kaarten.
Alle reacties Link kopieren
bieslookje schreef:
10-10-2020 18:31
Het is hier nog niet aan de orde, maar onze kinderen weten dat het normaal is om seks te hebben en wij hebben ook al gezegd dat dat als ze er aan toe zijn wij zorgen voor condooms. ( beter iets eerder dus) En ik heb liever dat het hier in huis gebeurd dan in een vies steegje ofzo.
Ik lees hier vaak liever dat het thuis gebeurd dan in een vies steegje of in de bosjes. Maar ik denk dat het idee dat als jongeren thuis niet de gelegenheid krijgen dat ze dan maar in de bosjes duiken in de praktijk erg meevalt. Ik zie mijn eventuele kinderen met dit weer of straks als het nog kouder is echt niet ergens in de bosjes liggen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
- vanaf welke leeftijd vind je dat ok?
Als ze vaste verkering hebben, pakweg vanaf 14, 15 jaar.

- overdag? Of enkel ‘s avonds?
- wanneer iedereen thuis is? Ook de kleinere zus en broer?
Voor beiden : Zolang het maar achter dichte deuren is.

- een keertje? Of dagelijks?
Ik ga er vanuit dat jongeren elkaar nog niet dagelijks zien. Daarna hun eigen zaak.
Sinned77 schreef:
10-10-2020 17:05
Niet alle meisjes zijn sletjes hoor.
:sherlock: en hoe kom jij aan een kind dan?
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
10-10-2020 18:49
Ik lees hier vaak liever dat het thuis gebeurd dan in een vies steegje of in de bosjes. Maar ik denk dat het idee dat als jongeren thuis niet de gelegenheid krijgen dat ze dan maar in de bosjes duiken in de praktijk erg meevalt. Ik zie mijn eventuele kinderen met dit weer of straks als het nog kouder is echt niet ergens in de bosjes liggen.
Maar als het thuis niet mag bij beide, ze geen auto hebben....waar doen ze het dan?
Alle reacties Link kopieren
Vanaf dat ze hier seksueel actief waren nooit moeilijk over gedaan.
Heb er weinig van meegekregen, deur dicht betekend hier ik wil privacy, voor iedereen in huis.
Laat ze lekker ontdekken, ervaren en genieten!
Hoe deed jij dat toen jij jong was?
mevrouwiglesias schreef:
10-10-2020 16:55
Nou dat buiten doen loopt echt wel los hoor. Maar ik vraag me af wat je er van vindt als je kind iedere maand met een ander thuiskomt en het bed induikt. En dat je dan 's avonds of 's ochtends in je nachtjaponnetje in de badkamer staat en er komt de volgende vreemde knul binnen.
Ik heb dat zelf meegemaakt toen ik 17 was en met een jongen (23 ongeveer) mee naar ZIJN huis ging. Toen we er waren, gebood hij me zachtjes te doen om zijn moeder en zusje niet wakker te maken. Ik was stomverbaasd, want die zag ik niet aankomen. We hebben uitgebreid gedouched (*** wel zachtjes) en op zijn kamer nog een tig keer gesekst. De volgende ochtend vond ik onder zijn bed echt een mega verpakking condooms aan (stuk of vijftig) en vroeg waarom hij er zoveel had. Toen vertelde hij dat hij wel bijna wekelijks een meisje mee naar huis nam. Ik was flabbergasted, wilde daarna ook naar huis en kwam zijn moeder tegen in ochtendjas die vroeg of ze thee voor me zou maken. Ik schaamde me echt kapot en vroeg me af wat die moeder wel niet zou denken.

Dat wil je toch niet in je eigen huis? Op zo'n moment zou ik mijn kinderen echt wel aangeven dat als ze dit willen ze maar een EIGEN huis moeten zoeken.
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
10-10-2020 19:11
Ik heb dat zelf meegemaakt toen ik 17 was en met een jongen (23 ongeveer) mee naar ZIJN huis ging. Toen we er waren, gebood hij me zachtjes te doen om zijn moeder en zusje niet wakker te maken. Ik was stomverbaasd, want die zag ik niet aankomen. We hebben uitgebreid gedouched (*** wel zachtjes) en op zijn kamer nog een tig keer gesekst. De volgende ochtend vond ik onder zijn bed echt een mega verpakking condooms aan (stuk of vijftig) en vroeg waarom hij er zoveel had. Toen vertelde hij dat hij wel bijna wekelijks een meisje mee naar huis nam. Ik was flabbergasted, wilde daarna ook naar huis en kwam zijn moeder tegen in ochtendjas die vroeg of ze thee voor me zou maken. Ik schaamde me echt kapot en vroeg me af wat die moeder wel niet zou denken.

Dat wil je toch niet in je eigen huis? Op zo'n moment zou ik mijn kinderen echt wel aangeven dat als ze dit willen ze maar een EIGEN huis moeten zoeken.
Ben ik met je eens hoor. Misschien ben ik wel de preutste van het hele forum. Gelukkig nog niet meegemaakt in huis, ons huis is ook best gehorig, ik zou het in ieder geval niet prettig vinden als het hele huis kon mee genieten.
Alle reacties Link kopieren
raccoon schreef:
10-10-2020 19:20
Ben ik met je eens hoor. Misschien ben ik wel de preutste van het hele forum. Gelukkig nog niet meegemaakt in huis, ons huis is ook best gehorig, ik zou het in ieder geval niet prettig vinden als het hele huis kon mee genieten.
Ik dacht al dat ik de preutste was :-D . Ik zie het ook helemaal niet voor me dat ik op een regenachtige zondagmiddag met een vriendin zit te theeleuten en dat dan aan de andere kant van de muur mijn 15-jarige dochter luidruchtig seks ligt te hebben met een klasgenoot. En dat ik dan met het schaamrood op mijn kaken zeg: ik heb liever dat ze het thuis doet dan ergens in de bosjes...
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Lessandmore schreef:
10-10-2020 17:12
Zwart wit reactie.
Geen seks want bij wel seks is het direct extreme seks......
Kun je prima afspraken over maken die werken lees ik hier..

Doe eens gek en stap in het grijs
Het woord snoeihard betekent voor jou extreme seks?
CatLady33 schreef:
10-10-2020 17:12
Mwa dat zijn er niet veel hoor. Uit eigen ervaring weet ik dat tieners die weinig mogen juist veel meer doen dan tieners die wel vanalles mogen. Als voorbeeld ligt iemand die van z'n ouders nog geen één biertje mag drinken, op feestjes stomdronken in een hoekje. Omdat het dan kan. Tieners die wel mogen drinken doen dat veel minder.
Eigen ervaring?
Alle reacties Link kopieren
bij mijn ex-schoonmoeder mocht het ook niet thuis. Zeker wel dat het toch gebeurde, maar dus heel stil. In de slaapkamer, maar ook in de badkamer.
En ook buiten de deur inderdaad, of we boekten samen een weekendje weg.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
10-10-2020 19:27
Ik dacht al dat ik de preutste was :-D . Ik zie het ook helemaal niet voor me dat ik op een regenachtige zondagmiddag met een vriendin zit te theeleuten en dat dan aan de andere kant van de muur mijn 15-jarige dochter luidruchtig seks ligt te hebben met een klasgenoot. En dat ik dan met het schaamrood op mijn kaken zeg: ik heb liever dat ze het thuis doet dan ergens in de bosjes...
Wel benieuwd of je 15-jarige dochter wil dat een vriendin van haar moeder haar hoort neuken tijdens 't thee-leuten :-).
En die 15-jarige gozer ook zo openminded is.


Ik was er zelf als 15-jarige waarschijnlijk instant van opgedroogd als ik wist dat jan-en-alleman mij kon horen.
En al helemaal nobele onbekenden zoals vrienden van mijn ouders.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Ik wil t niet zien en horen. Geen geneuk van kinderen onder ons dak.
Ga je maar in de bosjes liggen, succes.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
10-10-2020 19:48
Ik wil t niet zien en horen. Geen geneuk van kinderen onder ons dak.
Ga je maar in de bosjes liggen, succes.


Hoezo zie of hoor je het? Ik begrijp dat echt niet. Ouders zelf hebben toch ook seks, dat zien en horen de kinderen toch ook niet.
Ik lig niet erbij te krijsen zodat mijn kinderen komen vragen of alles wel goed is met mama.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
10-10-2020 16:59
Jezus, alsof iedere puber/adolescent er maar in het wilde weg op los neukt :facepalm:
Nou, inderdaad. Mijn kinderen krijgen alle ruimte, ik heb geen moeite met het meebrengen van one night stands, mits ze zich gedragen, maar dat doen ze eigenlijk nooit.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven