Klaarkom probleem opgelost!
donderdag 16 februari 2012 om 19:22
Na een langdurig huwelijk met dezelfde partner was klaarkomen voor mijn vrouw een probleem. En eerlijk gezegd denk ik dat dit voor vele vrouwen het geval is die al jaren dezefde partner hebben. We hebben enkel speeltjes uitgeprobeerd, maar dit gaf ook vaak niet de oplossing. Ik ben toen zelf gaan experimenteren met een elektrische tandenflosser, en heb deze zelf aangepast aan mijn eisen. Dit apparaatje gebruiken we inmiddels al 2 jaar en het werkt echt super (heb vaak de nagel afdrukken van mijn vrouw haar nagels op mijn rug staan). Mijn inziens is dit speeltje uniek in zijn soort en heeft dit vele voordelen tov een normale dildo. Als je op wikipedea de beschrijving over een clitoris leest dan wordt het al snel duidielijk wat er mis is met dildo en waarom dit zelf gemaakt speeltje wel goed werkt. Doordat deze zelf gemaakte triller een fijne naald heeft, kun je de clitoris die verborgen zit tussen de schaamlippen optimaal bereiken. En door dat de trilnaald zelf beweegt is de trillingsoverdracht optimaal. Een derde voordeel is, dat deze naald verlicht is tijdens het gebruik, dus ook onder de lakens en in het donker kan hier ten alle tijden het juiste plekje opgezocht worden. Verder is deze "triller" (zo noemen wij hem vaak) niet alleen te gebruiken bij het beffen en vingeren, maar zelfs tijdens de penetratie in bepaalde standjes. Ik heb ook een ander merk tandenflosser (waterpik) uitgeprobeerd zonder deze verlichting, echter deze flosser beviel echt niet, ook omdat de motor te zwak was.
Ik denk dat dieze uitvinding voor vele vrouwen (die moeiliijk of niet klaar kunnen komen) een oplossing biedt , en hierdoor weer een boost aan hun relatie kan geven, maar omdat ik deze uitvinding slechts met een bedpartner heb uitgeprobeerd, heb ik geen bewijs dat dit ook bij andere vrouwen soortgelijke gevoelens opwekt. Ik ben hier zeer benieuwd naar, maar weet niet hoe ik in contact kan komen met stellen die dit willen uittesten. Onlangs heb ik dit eens op speurders aangeboden (gratis) maar hier zijn voornamelijk mannen aktief die hier niks in zien. Verder zijn mensen vaak huiverig om hun adres door te geven waar ik dit speeltje naar toe kan sturen. Wie heeft er een oplossing?
Ik denk dat dieze uitvinding voor vele vrouwen (die moeiliijk of niet klaar kunnen komen) een oplossing biedt , en hierdoor weer een boost aan hun relatie kan geven, maar omdat ik deze uitvinding slechts met een bedpartner heb uitgeprobeerd, heb ik geen bewijs dat dit ook bij andere vrouwen soortgelijke gevoelens opwekt. Ik ben hier zeer benieuwd naar, maar weet niet hoe ik in contact kan komen met stellen die dit willen uittesten. Onlangs heb ik dit eens op speurders aangeboden (gratis) maar hier zijn voornamelijk mannen aktief die hier niks in zien. Verder zijn mensen vaak huiverig om hun adres door te geven waar ik dit speeltje naar toe kan sturen. Wie heeft er een oplossing?
donderdag 16 februari 2012 om 19:25
beste idee van nederland??? www.sbs6.nl...
donderdag 16 februari 2012 om 19:28
quote:dontfoolme schreef op 16 februari 2012 @ 19:25:
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 16 februari 2012 om 19:31
donderdag 16 februari 2012 om 19:43
donderdag 16 februari 2012 om 19:45
donderdag 16 februari 2012 om 19:47
quote:eyecatcher schreef op 16 februari 2012 @ 19:22:
Ik ben hier zeer benieuwd naar, maar weet niet hoe ik in contact kan komen met stellen die dit willen uittesten. Onlangs heb ik dit eens op speurders aangeboden (gratis) maar hier zijn voornamelijk mannen aktief die hier niks in zien. Verder zijn mensen vaak huiverig om hun adres door te geven waar ik dit speeltje naar toe kan sturen. Wie heeft er een oplossing?Ga er mee op de markt staan.
Ik ben hier zeer benieuwd naar, maar weet niet hoe ik in contact kan komen met stellen die dit willen uittesten. Onlangs heb ik dit eens op speurders aangeboden (gratis) maar hier zijn voornamelijk mannen aktief die hier niks in zien. Verder zijn mensen vaak huiverig om hun adres door te geven waar ik dit speeltje naar toe kan sturen. Wie heeft er een oplossing?Ga er mee op de markt staan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 16 februari 2012 om 19:48
quote:eyecatcher schreef op 16 februari 2012 @ 19:22:
Na een langdurig huwelijk met dezelfde partner was klaarkomen voor mijn vrouw een probleem. En eerlijk gezegd denk ik dat dit voor vele vrouwen het geval is die al jaren dezefde partner hebben. ?Zodat het niet aan jou ligt zeg maar? Dus trek je het maar door naar alle vrouwen die al jaren dezelfde partner hebben? Mijn ervaring is dat hoe langer dezelfde partner, hoe beter je klaarkomt, tenzij het een absolute kluns is die er niets van bakt.
Na een langdurig huwelijk met dezelfde partner was klaarkomen voor mijn vrouw een probleem. En eerlijk gezegd denk ik dat dit voor vele vrouwen het geval is die al jaren dezefde partner hebben. ?Zodat het niet aan jou ligt zeg maar? Dus trek je het maar door naar alle vrouwen die al jaren dezelfde partner hebben? Mijn ervaring is dat hoe langer dezelfde partner, hoe beter je klaarkomt, tenzij het een absolute kluns is die er niets van bakt.