Klaarkom probleem opgelost!

16-02-2012 19:22 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een langdurig huwelijk met dezelfde partner was klaarkomen voor mijn vrouw een probleem. En eerlijk gezegd denk ik dat dit voor vele vrouwen het geval is die al jaren dezefde partner hebben. We hebben enkel speeltjes uitgeprobeerd, maar dit gaf ook vaak niet de oplossing. Ik ben toen zelf gaan experimenteren met een elektrische tandenflosser, en heb deze zelf aangepast aan mijn eisen. Dit apparaatje gebruiken we inmiddels al 2 jaar en het werkt echt super (heb vaak de nagel afdrukken van mijn vrouw haar nagels op mijn rug staan). Mijn inziens is dit speeltje uniek in zijn soort en heeft dit vele voordelen tov een normale dildo. Als je op wikipedea de beschrijving over een clitoris leest dan wordt het al snel duidielijk wat er mis is met dildo en waarom dit zelf gemaakt speeltje wel goed werkt. Doordat deze zelf gemaakte triller een fijne naald heeft, kun je de clitoris die verborgen zit tussen de schaamlippen optimaal bereiken. En door dat de trilnaald zelf beweegt is de trillingsoverdracht optimaal. Een derde voordeel is, dat deze naald verlicht is tijdens het gebruik, dus ook onder de lakens en in het donker kan hier ten alle tijden het juiste plekje opgezocht worden. Verder is deze "triller" (zo noemen wij hem vaak) niet alleen te gebruiken bij het beffen en vingeren, maar zelfs tijdens de penetratie in bepaalde standjes. Ik heb ook een ander merk tandenflosser (waterpik) uitgeprobeerd zonder deze verlichting, echter deze flosser beviel echt niet, ook omdat de motor te zwak was.

Ik denk dat dieze uitvinding voor vele vrouwen (die moeiliijk of niet klaar kunnen komen) een oplossing biedt , en hierdoor weer een boost aan hun relatie kan geven, maar omdat ik deze uitvinding slechts met een bedpartner heb uitgeprobeerd, heb ik geen bewijs dat dit ook bij andere vrouwen soortgelijke gevoelens opwekt. Ik ben hier zeer benieuwd naar, maar weet niet hoe ik in contact kan komen met stellen die dit willen uittesten. Onlangs heb ik dit eens op speurders aangeboden (gratis) maar hier zijn voornamelijk mannen aktief die hier niks in zien. Verder zijn mensen vaak huiverig om hun adres door te geven waar ik dit speeltje naar toe kan sturen. Wie heeft er een oplossing?
quote:eyecatcher schreef op 16 februari 2012 @ 19:22:

Doordat deze zelf gemaakte triller een fijne naald heeft, kun je de clitoris die verborgen zit tussen de schaamlippen optimaal bereiken.

Ok, ik ga wellicht nu het grootste geheim der schaamlippen zomaar openbaar gooien.. Sorry dames, maar dit moet nu toch echt de wijde wereld in!...

De schaamlippen kunnen (ja ja echt waar) uit elkaar,.. voila!..Daar heb je de clitoris.. Helemaal geen naald nodig..

zooo kansloos dit...
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 02:08:

[...]

De schaamlippen kunnen (ja ja echt waar) uit elkaar,.. voila!..Daar heb je de clitoris.. Helemaal geen naald nodig..

Names de toekomstige mevrouwen stout1975: Bedankt!!

[...]

Ok, ik ga wellicht nu het grootste geheim der schaamlippen zomaar openbaar gooien.. Sorry dames, maar dit moet nu toch echt de wijde wereld in!...

zooo kansloos dit... Het is níet waar!

[...]

zooo kansloos dit...

Maar Sensual... als je die lippen dan uit elkaar doet dan zie je toch van die kaasdraden?

quote:stout1975 schreef op 17 februari 2012 @ 10:07:

[...]

Names de toekomstige mevrouwen stout1975: Bedankt!!You're welcome!
quote:JanJurk schreef op 17 februari 2012 @ 10:34:

[...]

Maar Sensual... als je die lippen dan uit elkaar doet dan zie je toch van die kaasdraden?

Gadver JJ. Bah!

Werkelijk, ik snap dat topic niet. Nooit enig kaasdraad weten te ontdekken :D
Ik heb dat ook nog nooit gezien Herfstig, ik begrijp ook net als jij geen snars van dat topic maar vond het zo leuk omdat Sensual haar post zo heerlijk leek op dat stukje van de "lippen openen" in dat topic ....
Snap ik
Laten we het er op houden dat die meneer van dat topic het slecht getroffen had hahahaha
quote:JanJurk schreef op 17 februari 2012 @ 10:34:

[...]

what the f*ck zijn dan kaasdraden?

Mag ik zeggen dat ik hier geen smakelijk gevoel bij krijg
Topic over kaas gemist Danique?

En je gevoel klopt.. dat topic IS onsmakelijk!
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 11:48:

Topic over kaas gemist Danique?

En je gevoel klopt.. dat topic IS onsmakelijk!

Klopt, niet gezien en gelezen dus gemist , ben gek op kaas

Maar zo te lezen, inmiddels blij het gemist te hebben, kaasdraden daar kunnen vinden,gedver zeg!

Wil graag nog kaas eten zonder achterliggende gedachte wat ik daar gelezen zou kunnen hebben

Ik kan het, ik kan het, gaat niet op zoek naar het topic, kaasdraden was het....euhm...

Damn blijft nu in mijn hoofd spoken wat jullie ermee bedoelen.arghh
Ga op je handen zitten!

NIET DOEN!!
wil je linkje?
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 11:56:

Ga op je handen zitten!

NIET DOEN!!

Was ik al beetje aan het doen, krijg er tintelende vingers/handen van....

Ik beloof, ga niet zoeken, thanks voor de waarschuwing al blijft de nieuwsgierigheid aanwezig, maar ik kan het.echt wel..pf ga afleiding zoeken hahah
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 11:57:

wil je linkje?

Neeeeeee!!!

Niet doen.pleaseee
Nee... zal ik niet doen

*Sense mompelt iets over 'Proper....'
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 12:03:

Nee... zal ik niet doen

*Sense mompelt iets over 'Proper....'

Ik zit nu steeds aan die kaas te denken, dochter was der gek op.....dat vond ik niet te (vr)eten, alsof je de kost zat te happen, bah!

Van die kaas , een lange sliert, in aparte verpakking, waar je draadjes van kon trekken.

Inplaats van een clit flosser een kaas ....

Geloof niet dat jullie daar op doelde , die sliert is ook vrij dun.voel je niets van denk ik hahaha

Gedver zeg, dat dit alleen nu in mijn hoofd opkomt, gedachte alleen al.bah bah hahah
haha nee daar werd niet op gedoeld (ehhh wat een woord!)

Nou... zal ik eens een broodje kaas in de oven gaan leggen...
Ow lekker! klinkt goed!

Kan ik nu niet , ben aan het werk , ben hier nu ook stiekem op werk laptopje met dongel, zo traag gaat die verbinding

Heb daar nu ook zin in, zal ik toch moeten wachten tot na half 6
Ik ben altijd vrij op vrijdag (daarom heet het ook vrij!!dag!)

Daarna even mijn nagels laten doen.. en even verzinnen wat voor leuks we nog meer kunnen plannen...
Ben al blij dat ik morgen nu wel vrij ben, straks begint ook mijn weekend

Shoppen? ergens lekker bakje koffie drinken? carnaval vieren?

Net ging hier door de stad al kinderoptocht met muziek (van de scholen neem ik aan) dacht dat het hier was gedaan met de carnaval, lijkt erop dat ze proberen het nieuw leven te geven.

Ow niet vergeten te flossen na je broodje kaas hé! om toch een beetje ontopic te blijven haha
Kom je hierheen, Sense? Kunnen we samen kaasdraadzoekertjedoen Tostis maken!
Ik heb plaatsvervangende schaamte voor alle flauwe en achterdochtige reacties hier.

Hier geen problemen op dat punt Eyecatcher, anders had ik het apparaatje graag uitgeprobeerd.
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
Maak mij ff lekker

Ik wil ook broodje kaas, warm eten hahaha

Hehe, eindelijk er achter gekomen hoe je een motto plaats, ben niet eens blonT

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven