Klaarkom probleem opgelost!

16-02-2012 19:22 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een langdurig huwelijk met dezelfde partner was klaarkomen voor mijn vrouw een probleem. En eerlijk gezegd denk ik dat dit voor vele vrouwen het geval is die al jaren dezefde partner hebben. We hebben enkel speeltjes uitgeprobeerd, maar dit gaf ook vaak niet de oplossing. Ik ben toen zelf gaan experimenteren met een elektrische tandenflosser, en heb deze zelf aangepast aan mijn eisen. Dit apparaatje gebruiken we inmiddels al 2 jaar en het werkt echt super (heb vaak de nagel afdrukken van mijn vrouw haar nagels op mijn rug staan). Mijn inziens is dit speeltje uniek in zijn soort en heeft dit vele voordelen tov een normale dildo. Als je op wikipedea de beschrijving over een clitoris leest dan wordt het al snel duidielijk wat er mis is met dildo en waarom dit zelf gemaakt speeltje wel goed werkt. Doordat deze zelf gemaakte triller een fijne naald heeft, kun je de clitoris die verborgen zit tussen de schaamlippen optimaal bereiken. En door dat de trilnaald zelf beweegt is de trillingsoverdracht optimaal. Een derde voordeel is, dat deze naald verlicht is tijdens het gebruik, dus ook onder de lakens en in het donker kan hier ten alle tijden het juiste plekje opgezocht worden. Verder is deze "triller" (zo noemen wij hem vaak) niet alleen te gebruiken bij het beffen en vingeren, maar zelfs tijdens de penetratie in bepaalde standjes. Ik heb ook een ander merk tandenflosser (waterpik) uitgeprobeerd zonder deze verlichting, echter deze flosser beviel echt niet, ook omdat de motor te zwak was.

Ik denk dat dieze uitvinding voor vele vrouwen (die moeiliijk of niet klaar kunnen komen) een oplossing biedt , en hierdoor weer een boost aan hun relatie kan geven, maar omdat ik deze uitvinding slechts met een bedpartner heb uitgeprobeerd, heb ik geen bewijs dat dit ook bij andere vrouwen soortgelijke gevoelens opwekt. Ik ben hier zeer benieuwd naar, maar weet niet hoe ik in contact kan komen met stellen die dit willen uittesten. Onlangs heb ik dit eens op speurders aangeboden (gratis) maar hier zijn voornamelijk mannen aktief die hier niks in zien. Verder zijn mensen vaak huiverig om hun adres door te geven waar ik dit speeltje naar toe kan sturen. Wie heeft er een oplossing?
quote:boterblommetje schreef op 16 februari 2012 @ 19:47:

[afbeelding]

Ik heb zo één ..kan het daarmee?

Die motor is echt niet sterk van die Humming Bird. Heb 'm ook, maar begrijp het trillen echt niet!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Volgens mij wil je vieze praatjes verkopen.lazer op met je ge oude hoer!

[afbeelding]

wel handig, tegenwoordig alles electrisch, heb al een fiets, een tandenborstel, een deken en binnenkort ook nog een man

[afbeelding]

Te koop bij de Action voor ¤ 1.99!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Volgens mij heeft TO aandelen in de flosserij. Zit ie nu al handenwrijvend en duimend op de bank.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Enge man ga een vrouw zoeken!
Wat een heerlijkheid dat ik op een tandartspraktijk werk zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:campari schreef op 16 februari 2012 @ 19:54:

[...]

wel handig, tegenwoordig alles electrisch, heb al een fiets, een tandenborstel, een deken en binnenkort ook nog een man Ik ook! En een elektrisch boek natuurlijk (een roze, wisten jullie dat al??)
@sd

Das waar ook...hmmmm en laatst moest je terug om het alarm te regelen. Denk dat je flosser gewoon de geest had gegeven. Geef het maar toe!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Gaat het om zoiets?

Ik las hier vanmiddag een topic over een minnares met slechte hygiëne. Misschien is het dan ook wel handig
Nooit gehoord van de Celebrator? Bestaat al lang hoor:

http://www.condoom-anonie ... je-tandenborstel-vibrator
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Ik heb ook een ander merk tandenflosser (waterpik) uitgeprobeerd.......

Haha, over een passende naam hoef je ook niet meer na te denken.
Ik weet niet hoe je een foto kan toevoegen!

Tik maar eens flosser in op marktplaats, dan vindt je er eentje aangeboden door iemand uit Dordrecht. Het gaat om dit zelde type. Helaas is deze in Nederland niet meer verkrijgbaar zover ik heb kunnen nagaan.
Lijkt me erg geschikt voor die ongewassen kaas-tosti (topic van vanmiddag)
quote:Djin schreef op 16 februari 2012 @ 20:02:

@sd

Das waar ook...hmmmm en laatst moest je terug om het alarm te regelen. Denk dat je flosser gewoon de geest had gegeven. Geef het maar toe!Busted!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Deze site met flossers heet ook echt WaterPik..

WaterPik
Iemand moutarde voor bij mijn WaterPik?
Heej prutstert, ge moet gewoon beter leren neuken, hoefde ook nie vandie tandenborstels om te bouwe....
@Stout1975; geweldige reactie! Hahaha
quote:eyecatcher schreef op 16 februari 2012 @ 19:22:

Na een langdurig huwelijk met dezelfde partner was klaarkomen voor mijn vrouw een probleem. En eerlijk gezegd denk ik dat dit voor vele vrouwen het geval is die al jaren dezefde partner hebben.

Waarom denk je dat alleen vrouwen, die langdurig dezelfde partner hebben, dit probleem hebben?

EN verder:

zijn er speciale speeltjes voor het prikkelen van de clitoris

Heb ik al jarenlang dezelfde partner en hebben wij geen tandenflosser nodig, dankje
Later is nu
quote:eyecatcher schreef op 16 februari 2012 @ 20:17:

Ik weet niet hoe je een foto kan toevoegen!

Tik maar eens flosser in op marktplaats, dan vindt je er eentje aangeboden door iemand uit Dordrecht. Het gaat om dit zelde type. Helaas is deze in Nederland niet meer verkrijgbaar zover ik heb kunnen nagaan.

Vraag me nu af of jij misschien een flosser hebt staan, waar je al de hele tijd niets mee doet, die je dus maar aanbiedt op marktplaats waarna bleek dat er weinig animo voor is.

Zo lijkt het wel een verkooppraatje, dus eigenlijk

anderzijds.. bedankt voor de tip

maar goed, heb 'm dus niet nodig, succes
Later is nu
"Na een langdurig huwelijk met dezelfde partner was klaarkomen voor mijn vrouw een probleem."

Ben je zelf die langdurige partner van je vrouw? Dan kan het probleem ook deels door jou komen. Misschien ben je gewoon een lousy lover.

Laat haar anders eens schrijven naar: Help mijn man heeft een hobby.

Ik hoor het Sjon al zeggen: Eyecatcher heeft een hobby, en niet zo maar een, neehee, hij bouwt flosapparaten om tot ware genotsknotsjes.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ja. Maar dat zei ik dus net.
Heb je al een patent aangevraagd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven