Klaarkomen in de mond

zondag 25 oktober 2015 om 09:53
Aan de vrouwen: ik heb een jaar geleden een vriendin gehad die het fijn vond als ik in haar mond klaarkwam. Voor mij was dit echt iets nieuws. Dit was zelfs zo dat wanneer wij neukten, ze mij vroeg of ik in haar mond wilde komen. Wel vaker doen vrouwen aan orale bevrediging, maar klaarkomen in de mond gaat volgens mij net te ver. Voor mij soms dan ook wel een probleem om er echt van te genieten. Dus: was zij een uitzondering of zijn er meer vrouwen die er, net als mijn vorige vriendin, echt van kunnen genieten?

zondag 25 oktober 2015 om 10:06
quote:Moriah schreef op 25 oktober 2015 @ 10:02:
Kijk: ik vraag het mij maar af. Het is mij twee maal overkomen dat vrouwen er geen probleem mee hebben. Maar lees ook de verschillende meningen van vrouwen.. Vraag mij dus af: hoe opwindend of naar kan het zijn?
Maar waarom?
Er zullen vrouwen zijn die het prima vinden en niet
Dat is het een beetje met seks hè
Ieder zijn ding
Vind je het ook leuk, dan ga je er in mee
En anders niet
Kijk: ik vraag het mij maar af. Het is mij twee maal overkomen dat vrouwen er geen probleem mee hebben. Maar lees ook de verschillende meningen van vrouwen.. Vraag mij dus af: hoe opwindend of naar kan het zijn?
Maar waarom?
Er zullen vrouwen zijn die het prima vinden en niet
Dat is het een beetje met seks hè
Ieder zijn ding
Vind je het ook leuk, dan ga je er in mee
En anders niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

zondag 25 oktober 2015 om 10:07

zondag 25 oktober 2015 om 10:12
quote:vivapimpelmees schreef op 25 oktober 2015 @ 09:59:
[...]
Gisteren schreef je nog dat je vriend in zijn handen mag knijpen omdat je zo'n pro bent...
Ik kan er wel van genieten.Oo ik wist niet dat ik er bij vermeld had dat ik sperma in mijn mond krijg dat heb ik liever daar beneden dan weet ik zeker dat ik er iets moois voor terug krijg
[...]
Gisteren schreef je nog dat je vriend in zijn handen mag knijpen omdat je zo'n pro bent...
Ik kan er wel van genieten.Oo ik wist niet dat ik er bij vermeld had dat ik sperma in mijn mond krijg dat heb ik liever daar beneden dan weet ik zeker dat ik er iets moois voor terug krijg

zondag 25 oktober 2015 om 10:16
quote:Cilletje schreef op 25 oktober 2015 @ 10:06:
Ik denk dat er een verschil is tussen er geen probleem mee hebben of het lekker vinden.
Helemaal mee eens.
Ik heb er ook geen probleem mee, dus als m'n man er bloedgeil van wordt om dat te doen, dan geniet ik weer van zijn geilheid en doe ik het om die reden zonder enige tegenzin. Als het voor de man niet extra opwindend is, dan zou ik er niet van kunnen genieten en sla ik het net zo lief over.
Ik denk dat er een verschil is tussen er geen probleem mee hebben of het lekker vinden.
Helemaal mee eens.
Ik heb er ook geen probleem mee, dus als m'n man er bloedgeil van wordt om dat te doen, dan geniet ik weer van zijn geilheid en doe ik het om die reden zonder enige tegenzin. Als het voor de man niet extra opwindend is, dan zou ik er niet van kunnen genieten en sla ik het net zo lief over.
zondag 25 oktober 2015 om 10:50

zondag 25 oktober 2015 om 14:09