Klaarkomen in de mond

25-10-2015 09:53 103 berichten
Aan de vrouwen: ik heb een jaar geleden een vriendin gehad die het fijn vond als ik in haar mond klaarkwam. Voor mij was dit echt iets nieuws. Dit was zelfs zo dat wanneer wij neukten, ze mij vroeg of ik in haar mond wilde komen. Wel vaker doen vrouwen aan orale bevrediging, maar klaarkomen in de mond gaat volgens mij net te ver. Voor mij soms dan ook wel een probleem om er echt van te genieten. Dus: was zij een uitzondering of zijn er meer vrouwen die er, net als mijn vorige vriendin, echt van kunnen genieten?
Ik kan daar niet van genieten bah bah
Alle reacties Link kopieren
Dat doet er toch niet toe?

Als het voor jou te ver gaat dan doe je het niet.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mijn vriend komt ook bijna altijd klaar in mijn mond. En ik vind het heerlijk. Meeste van de tijd slik ik ook. En mijn vriend vindt klaarkomen in de mond de lekkerste manier van komen.
quote:Ttas28 schreef op 25 oktober 2015 @ 09:57:

Ik kan daar niet van genieten bah bah

Gisteren schreef je nog dat je vriend in zijn handen mag knijpen omdat je zo'n pro bent...

Ik kan er wel van genieten.
En als je dan in haar mond gekomen bent, wat jij zo lekker vind, doe je dan daarna wel tongen met haar ?
Aliquando et insanire lucundum est
Kijk: ik vraag het mij maar af. Het is mij twee maal overkomen dat vrouwen er geen probleem mee hebben. Maar lees ook de verschillende meningen van vrouwen.. Vraag mij dus af: hoe opwindend of naar kan het zijn?
@ Lol: ja, geen probleem..
Ik heb het ook meerdere gedaan. Ook slikken. Ik vind het leuk om de man dat plezier te doen, maar lekker is het niet helaas.
Ik denk dat er een verschil is tussen er geen probleem mee hebben of het lekker vinden.

Ik heb er geen probleem mee. Als mijn partner dat opwindend vindt dan doe ik dat. Maar het heeft niet mijn voorkeur.
quote:Moriah schreef op 25 oktober 2015 @ 10:02:

Kijk: ik vraag het mij maar af. Het is mij twee maal overkomen dat vrouwen er geen probleem mee hebben. Maar lees ook de verschillende meningen van vrouwen.. Vraag mij dus af: hoe opwindend of naar kan het zijn?

Maar waarom?

Er zullen vrouwen zijn die het prima vinden en niet

Dat is het een beetje met seks hè

Ieder zijn ding

Vind je het ook leuk, dan ga je er in mee

En anders niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee, ik kan er niet echt van genieten, ik beslis ook pas op het moment suprême of hij in mijn mond mag komen of niet, vaak door op het allerlaatste moment terug te trekken. Hij vindt het dan alsnog fijn, heeft soms in eerste instantie niet eens door dat hij niet in mijn mond gekomen is.
Ik moet er niet aan denken en ga het ook niet proberen.
Voordeel is wel, dat je geen natte plek in bed hebt en niet gelijk hoeft te poetsen
Prettig is een groot woord, ik doe het omdat ik het deels opwindend vind dat ik controle heb over zijn orgasme.
quote:vivapimpelmees schreef op 25 oktober 2015 @ 09:59:

[...]

Gisteren schreef je nog dat je vriend in zijn handen mag knijpen omdat je zo'n pro bent...

Ik kan er wel van genieten.Oo ik wist niet dat ik er bij vermeld had dat ik sperma in mijn mond krijg dat heb ik liever daar beneden dan weet ik zeker dat ik er iets moois voor terug krijg
Ik heb 't bij 1 man gedaan en vond het ontzettend goor. Dus niet voor herhaling vatbaar.
Shoot first, ask questions later!
Lijkt me per vrouw verschillend hè. Zelf kan ik er wel van genieten, slik het ook altijd door.
quote:Cilletje schreef op 25 oktober 2015 @ 10:06:

Ik denk dat er een verschil is tussen er geen probleem mee hebben of het lekker vinden.

Helemaal mee eens.

Ik heb er ook geen probleem mee, dus als m'n man er bloedgeil van wordt om dat te doen, dan geniet ik weer van zijn geilheid en doe ik het om die reden zonder enige tegenzin. Als het voor de man niet extra opwindend is, dan zou ik er niet van kunnen genieten en sla ik het net zo lief over.
Ja hoor hier zo"n vrouw die er van geniet.
Mijn vrouw vind het ook lekker.

Niet dat als ik bijna klaar kom tijdens het neuken stop en dat ze het met de mond afmaakt.

Ik vind het ook lekker maar spuit niet in haar gezicht zoals je in films ziet.

Dat vind ik niet leuk om te doen.
Je leeft maar 1 keer
Ik heb het 2 keren gedaan maar vindt het niet lekker, dus nu doe ik wel aan orale seks maar vlak voordat hij komt haal ik hem toch echt uit mijn mond en maak het met mijn handen af en mijn man vindt dat prima.
De natuur heeft dat zo niet bedoeld dus als je dat zelf fijn vindt met al die tanden moet je daar zelf maar invulling aan geven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Ttas28 schreef op 25 oktober 2015 @ 10:12:

[...]

Oo ik wist niet dat ik er bij vermeld had dat ik sperma in mijn mond krijg dat heb ik liever daar beneden dan weet ik zeker dat ik er iets moois voor terug krijgScheelt je wel bedden verschonen.
Ik zag eens een keer een reportage over een tippelzone in een of andere amerikaanse staat en in die gemeenschap was een dame heel erg populair omdat ze zo goed kon pijpen. Ze had namelijk geen tanden. Ze kreeg daarmee een hoop klanten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven