Klaarkomen in de mond

zondag 25 oktober 2015 om 09:53
Aan de vrouwen: ik heb een jaar geleden een vriendin gehad die het fijn vond als ik in haar mond klaarkwam. Voor mij was dit echt iets nieuws. Dit was zelfs zo dat wanneer wij neukten, ze mij vroeg of ik in haar mond wilde komen. Wel vaker doen vrouwen aan orale bevrediging, maar klaarkomen in de mond gaat volgens mij net te ver. Voor mij soms dan ook wel een probleem om er echt van te genieten. Dus: was zij een uitzondering of zijn er meer vrouwen die er, net als mijn vorige vriendin, echt van kunnen genieten?
zondag 25 oktober 2015 om 14:15
zondag 25 oktober 2015 om 18:43
quote:retrostar schreef op 25 oktober 2015 @ 14:15:
Ik denk dat het best wel vaak gebeurd moet zijn dat een ontevreden vrouw die nog een appeltje met haar vent te schillen had "hap" zei op zijn hoogtepunt.
.
Denk dat de gemiddelde man dan d'r tandjes er uit bonkt als ze dat zou doen.....
Overigens ben ik de bescheiden mening toegedaan dat klaakomen-in-de-mond in onderling overleg moet gebeuren.....
Ik denk dat het best wel vaak gebeurd moet zijn dat een ontevreden vrouw die nog een appeltje met haar vent te schillen had "hap" zei op zijn hoogtepunt.
.
Denk dat de gemiddelde man dan d'r tandjes er uit bonkt als ze dat zou doen.....
Overigens ben ik de bescheiden mening toegedaan dat klaakomen-in-de-mond in onderling overleg moet gebeuren.....
Aliquando et insanire lucundum est

maandag 26 oktober 2015 om 06:57
maandag 26 oktober 2015 om 10:16
quote:retrostar schreef op 25 oktober 2015 @ 14:06:
De natuur heeft dat zo niet bedoeld dus als je dat zelf fijn vindt met al die tanden moet je daar zelf maar invulling aan geven.
Tja.. De natuur heeft anticonceptie ook niet zo bedoelt. Je hebt seks en wordt zwanger om je voor te planten, dan ga je dat toch niet saboteren door anticonceptie te gebruiken? Hallooo, zo heeft de natuur dat niet bedoelt. Hup weg met die anticonceptie.
Maar uhm, ik vind het echt niet lekker. Had een vriend die het wel opwindend vond en ook maar bleef aandringen. Ik zei tegen hem dat als hij sperma zo lekker vindt, hij het het zelf maar moet doorslikken. Toen was ie stil. Maar als je beide het opwindend/spannend/lekker vind dan maakt het toch verder niet zoveel uit wat de rest er van vindt? Dat is het mooie aan seks, er zijn zoveel mogelijkheden en ieder heeft weer zijn eigen voorkeuren.
De natuur heeft dat zo niet bedoeld dus als je dat zelf fijn vindt met al die tanden moet je daar zelf maar invulling aan geven.
Tja.. De natuur heeft anticonceptie ook niet zo bedoelt. Je hebt seks en wordt zwanger om je voor te planten, dan ga je dat toch niet saboteren door anticonceptie te gebruiken? Hallooo, zo heeft de natuur dat niet bedoelt. Hup weg met die anticonceptie.
Maar uhm, ik vind het echt niet lekker. Had een vriend die het wel opwindend vond en ook maar bleef aandringen. Ik zei tegen hem dat als hij sperma zo lekker vindt, hij het het zelf maar moet doorslikken. Toen was ie stil. Maar als je beide het opwindend/spannend/lekker vind dan maakt het toch verder niet zoveel uit wat de rest er van vindt? Dat is het mooie aan seks, er zijn zoveel mogelijkheden en ieder heeft weer zijn eigen voorkeuren.

donderdag 29 oktober 2015 om 10:22
quote:khemam schreef op 28 oktober 2015 @ 16:15:
Ligt er ook aan hoe hij smaakt. Mij ex zijn sperma was vreselijk bitter dan deed ik het liever niet. Maar als hij zoet smaakt ja hoor. Dan vind ik het zelf ook enorm opwindend om te slikken.
Wat een amateur was hij dat kan hij toch zelf bepalen
quote:Blondie456 schreef op 28 oktober 2015 @ 16:42:
Ik heb thuis ook heel wat te slikken!Bedoel je haring ?
Ligt er ook aan hoe hij smaakt. Mij ex zijn sperma was vreselijk bitter dan deed ik het liever niet. Maar als hij zoet smaakt ja hoor. Dan vind ik het zelf ook enorm opwindend om te slikken.
Wat een amateur was hij dat kan hij toch zelf bepalen
quote:Blondie456 schreef op 28 oktober 2015 @ 16:42:
Ik heb thuis ook heel wat te slikken!Bedoel je haring ?
Sex and Whisky

donderdag 29 oktober 2015 om 18:52
Tja, de smaak van sperma is niet altijd aangenaam, maar als je die lauwe kwak doorslikt ben je er snel van af en met een slokje witte wijn is de nasmaak ook snel weg. Er zijn echt ergere dingen in een vrouwenleven. Je kunt aan de smaak overigens best het een en ander doen: geen asperges of broccoli, wel ananassap.
Het gaat bovendien niet alleen om smaak. Een vrouw geniet er ook van dat zij controleert wanneer een man klaar komt.
Ik moet overigens wel zeggen dat ik het aardig van een partner vind als hij zich, voor hij zijn lading lost, terugtrekt en bijvoorbeeld op mijn borsten klaarkomt.
Het gaat bovendien niet alleen om smaak. Een vrouw geniet er ook van dat zij controleert wanneer een man klaar komt.
Ik moet overigens wel zeggen dat ik het aardig van een partner vind als hij zich, voor hij zijn lading lost, terugtrekt en bijvoorbeeld op mijn borsten klaarkomt.
Alles is liefde
vrijdag 30 oktober 2015 om 20:18
Prima toch? Zo gek vind ik het niet. Mijn vriendin vindt het ook fijner dat ik in haar mond klaarkom. In haar vagina of kont klaarkomen wil ze liever niet, juist omdat ze sperma heerlijk vindt. Dus bij ons eindigt het altijd met een blowjob en een grote grijns van haar als ik klaarkom.
Life is fun. Live it.

zaterdag 31 oktober 2015 om 16:59

donderdag 25 februari 2016 om 19:06
quote:retrostar schreef op 25 oktober 2015 @ 14:09:
Ik zag eens een keer een reportage over een tippelzone in een of andere amerikaanse staat en in die gemeenschap was een dame heel erg populair omdat ze zo goed kon pijpen. Ze had namelijk geen tanden. Ze kreeg daarmee een hoop klanten.zat net aan een bakje chips,,, en bedankt! ik ga even kotsen
Ik zag eens een keer een reportage over een tippelzone in een of andere amerikaanse staat en in die gemeenschap was een dame heel erg populair omdat ze zo goed kon pijpen. Ze had namelijk geen tanden. Ze kreeg daarmee een hoop klanten.zat net aan een bakje chips,,, en bedankt! ik ga even kotsen

Im a free bitch- I was born this way