Klaarkomen in de mond

25-10-2015 09:53 103 berichten
Aan de vrouwen: ik heb een jaar geleden een vriendin gehad die het fijn vond als ik in haar mond klaarkwam. Voor mij was dit echt iets nieuws. Dit was zelfs zo dat wanneer wij neukten, ze mij vroeg of ik in haar mond wilde komen. Wel vaker doen vrouwen aan orale bevrediging, maar klaarkomen in de mond gaat volgens mij net te ver. Voor mij soms dan ook wel een probleem om er echt van te genieten. Dus: was zij een uitzondering of zijn er meer vrouwen die er, net als mijn vorige vriendin, echt van kunnen genieten?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het best wel vaak gebeurd moet zijn dat een ontevreden vrouw die nog een appeltje met haar vent te schillen had "hap" zei op zijn hoogtepunt. Je weet eigenlijk nooit wat ze gaat doen op het hoogtepunt van haar macht.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 25 oktober 2015 @ 14:15:

Ik denk dat het best wel vaak gebeurd moet zijn dat een ontevreden vrouw die nog een appeltje met haar vent te schillen had "hap" zei op zijn hoogtepunt.

.

Denk dat de gemiddelde man dan d'r tandjes er uit bonkt als ze dat zou doen.....

Overigens ben ik de bescheiden mening toegedaan dat klaakomen-in-de-mond in onderling overleg moet gebeuren.....
Aliquando et insanire lucundum est
Het is geen hobby maar ik vind het af en toe wel leuk. Vooral omdat ik denk dat m'n man het toch wel heel geil vindt.
quote:retrostar schreef op 25 oktober 2015 @ 14:06:

De natuur heeft dat zo niet bedoeldTenzij je gelooft in een schepper, of je denkt dat "moeder natuur" echt ergens leeft en bedoelingen heeft: de natuur heeft niets bedoeld. Helemaal niets.
Ik vind het ook geil om te doen. Slik het gelijk door.
Nou, ik ga niet zeggen op het moment supreme, kom in mijn mond. Maar vies ben ik er niet ook niet van . Tussentijds wisselen van "opening" is ook geen probleem (nou ja, op 1 na) en we zoenen dan ook nog gewoon hoor.
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
quote:retrostar schreef op 25 oktober 2015 @ 14:06:

De natuur heeft dat zo niet bedoeld dus als je dat zelf fijn vindt met al die tanden moet je daar zelf maar invulling aan geven.

Tja.. De natuur heeft anticonceptie ook niet zo bedoelt. Je hebt seks en wordt zwanger om je voor te planten, dan ga je dat toch niet saboteren door anticonceptie te gebruiken? Hallooo, zo heeft de natuur dat niet bedoelt. Hup weg met die anticonceptie.

Maar uhm, ik vind het echt niet lekker. Had een vriend die het wel opwindend vond en ook maar bleef aandringen. Ik zei tegen hem dat als hij sperma zo lekker vindt, hij het het zelf maar moet doorslikken. Toen was ie stil. Maar als je beide het opwindend/spannend/lekker vind dan maakt het toch verder niet zoveel uit wat de rest er van vindt? Dat is het mooie aan seks, er zijn zoveel mogelijkheden en ieder heeft weer zijn eigen voorkeuren.
Ik vind het supergeil om klaar te komen in de mond van een dame. vooral na deepthroaten.

De meesten dames vinden dit geil
Sex and Whisky
Ik vind het persoonlijk wel lekker, maar nee niet elke vrouw vindt dat Moriah. Smaken verschillen.....net als met eten;)
Ligt er ook aan hoe hij smaakt. Mij ex zijn sperma was vreselijk bitter dan deed ik het liever niet. Maar als hij zoet smaakt ja hoor. Dan vind ik het zelf ook enorm opwindend om te slikken.
quote:redbuIIetje schreef op 25 oktober 2015 @ 10:15:

Ik heb 't bij 1 man gedaan en vond het ontzettend goor. Dus niet voor herhaling vatbaar.Ach der komen zo igg geen kids van ;)
Ik heb thuis ook heel wat te slikken!
quote:khemam schreef op 28 oktober 2015 @ 16:15:

Ligt er ook aan hoe hij smaakt. Mij ex zijn sperma was vreselijk bitter dan deed ik het liever niet. Maar als hij zoet smaakt ja hoor. Dan vind ik het zelf ook enorm opwindend om te slikken.

Wat een amateur was hij dat kan hij toch zelf bepalen

quote:Blondie456 schreef op 28 oktober 2015 @ 16:42:

Ik heb thuis ook heel wat te slikken!Bedoel je haring ?
Sex and Whisky
Je hebt het er maar druk mee Anoniem, met in al die seks topics roepen dat jij beter bent dan al die amateurs...

Beetje gefrustreerd soms?

Wil het irl niet zo lukken?
Tja, de smaak van sperma is niet altijd aangenaam, maar als je die lauwe kwak doorslikt ben je er snel van af en met een slokje witte wijn is de nasmaak ook snel weg. Er zijn echt ergere dingen in een vrouwenleven. Je kunt aan de smaak overigens best het een en ander doen: geen asperges of broccoli, wel ananassap.

Het gaat bovendien niet alleen om smaak. Een vrouw geniet er ook van dat zij controleert wanneer een man klaar komt.

Ik moet overigens wel zeggen dat ik het aardig van een partner vind als hij zich, voor hij zijn lading lost, terugtrekt en bijvoorbeeld op mijn borsten klaarkomt.
Alles is liefde
Prima toch? Zo gek vind ik het niet. Mijn vriendin vindt het ook fijner dat ik in haar mond klaarkom. In haar vagina of kont klaarkomen wil ze liever niet, juist omdat ze sperma heerlijk vindt. Dus bij ons eindigt het altijd met een blowjob en een grote grijns van haar als ik klaarkom.
Life is fun. Live it.
quote:redbuIIetje schreef op 25 oktober 2015 @ 10:15:

Ik heb 't bij 1 man gedaan en vond het ontzettend goor. Dus niet voor herhaling vatbaar.Smaakte vast niet naar een redbulletje
slikken hoeft voor mij niet perse, op laatste moment uit de mond en over borsten, buik of gezicht spuiten vinden we beiden ook erg geil. daarna zorg ik er wel voor dat zij een lekker orgasme krijgt.. en kom dan zelf meestal nog wel een keer..
geniet van het leven!
one shot sperma a day keeps the dokter away
I love it
de wereld wacht om ontdekt te worden
Smaken verschillen, zowel van sperma als van seks
quote:yamahafzr600r schreef op 24 februari 2016 @ 18:31:

one shot sperma a day keeps the dokter awayEngels blijft moeilijk hè?
quote:retrostar schreef op 25 oktober 2015 @ 14:09:

Ik zag eens een keer een reportage over een tippelzone in een of andere amerikaanse staat en in die gemeenschap was een dame heel erg populair omdat ze zo goed kon pijpen. Ze had namelijk geen tanden. Ze kreeg daarmee een hoop klanten.zat net aan een bakje chips,,, en bedankt! ik ga even kotsen ;)
Im a free bitch- I was born this way
Ik probeer het ook wel eens om in mijn mond klaar te komen. Maar het lukt me nooit
quote:Corona67 schreef op 25 februari 2016 @ 19:13:

Ik probeer het ook wel eens om in mijn mond klaar te komen. Maar het lukt me nooit

Leeftijd gaat tellen hè

Vroeger, ja vroeger. Toen spoot ik een volwassen vent zó van z'n brommer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven