Klein geschapen?

21-02-2019 23:07 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen!

Iedere keer als ik, op de een of andere manier, terecht kom in een gesprek dat over de lengte gaat van de penis, merk ik toch dat die van mij vaak 1 van de kleinste is. En dat maakt mij toch wel een tikkeltje onzeker.

Mijn penis is in erectie iets langer dan 14cm, terwijl iedereen om mij heen roept tussen de 16 en de 18 te zitten.

Is 14cm wel genoeg? Is het niet te klein om een meisje te "verwennen"? Ik moet er nog even bij zeggen dat ik 20 jaar ben en rond de 1.92 meter lang ben.

Dankjewel! :)
Alle reacties Link kopieren
George nog niet wakker???
Madeliefjees schreef:
21-02-2019 23:27
Dat zijn allemaal opscheppers die een nog veel kleinere hebben. Trust me, vrouwen willen echt geen hele lange hoor.
Graag alleen voor jezelf praten.
yamahafzr600r schreef:
22-02-2019 00:16
Bij jou is deep troath dus geen probleem en anale sex ook niet,omdat hij te groot zou zijn,zie de voordelen ervan in,beter een kleine die stijger als een grote die weigert.
Tis een mooi maatje past in ieder gaatje,have fun.
Chinezen schijnen ook een klein pikkie te hebben ze neuken er anders goed mee,anders zouden er niet zoveel chinezen zijn toch?
Anaal gaat meer om dikte dan om lengte. En Chinezen hebben toch geen keus? Wat een rare reactie.

Size does matter... Voor heel veel vrouwen wel. Al vind ik dikte nog belangrijker. Dat voel je tenminste.
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
22-02-2019 08:06
Graag alleen voor jezelf praten.
Deze.
Ik hou ook ook van een grote!
Alle reacties Link kopieren
Wel een goeie nickname trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
22-02-2019 08:09
Size does matter... Voor heel veel vrouwen wel. Al vind ik dikte nog belangrijker. Dat voel je tenminste.
En voor sommige vrouwen is het formaat helemaal niet belangrijk. Misschien zijn dat er ook wel veel, weet ik niet, ik heb daar geen uitgebreide gesprekken over. Ik kan met seks van heel veel zaken genieten en penetratie is daar 1 van, maar dan heb ik dus echt liever een kortere penis, want een lange vind ik pijnlijk en dat geeft geen plezier.
Maar het belangrijkst is het samen zijn met de ander, elkaars lijf voelen. Strelen, kussen, likken, masseren, bijten, plagen met allerlei lichaamsdelen, zuigen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alles wel voorbij zien komen, van mini en écht te klein voor mij (formaat wijsvinger), tot boven de 20cm. Net voor de lol even mijn vibrator opgemeten. Het deel dat je in kunt brengen is toevallig 14cm (daarna zit er n uitsteeksel voor de clitoris, die dus niet naar binnen gaat). Een hele normale en niet erg kleine maat dus.

Hoeveel vrouwen hier zullen de penis van elke partner opgemeten hebben? De meeste niet, en dat lijkt me wel zo gezond. Een man gaat toch ook haar cupmaat niet nameten?

Hoe dan ook, als je een vrouw echt wilt verwennen dan kun je je onderscheiden door goed te zijn in vingeren en beffen. Teveel mannen zien dat puur als een manier om een vrouw vochtig te krijgen, en dan hop er bovenop.. gemiddeld heeft een vrouw 20 min nodig om tot een orgasme te komen.. in de tijd kun je ook neuken, maar als de totale seks 10min duurt dan is de kans klein dat ze klaar komt.
Ik vind 1.92 helemaal niet zo klein.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
22-02-2019 10:19
Ik vind 1.92 helemaal niet zo klein.
:rofl:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
En TO die mannen waar jij mee praat scheppen natuurlijk op.
De meeste mannen met grote piem zijn vrij bescheiden en niet zo opschepperig.
De gemiddelde leuter in nederland ligt tussen de (13 en 17 cm.)

Maar size does Matter thats for sure.! :proud:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Ik heb een voorkeur voor een iets kleiner dan gemiddelde penis.
En ik zal vast niet de enige wezen.
Ik wacht nog steeds op de dag dat vrouwen gaan meten hoe diep ze zijn :)
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
22-02-2019 10:49
Ik wacht nog steeds op de dag dat vrouwen gaan meten hoe diep ze zijn :)


Kun je lang wachten😂
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Olina schreef:
22-02-2019 10:54
Kun je lang wachten😂
Dat bedoel ik..ik heb nog nooit gemeten..waarom zou ik?
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft een jaar geleden dat je veel ervaring hebt met seks.
En al die vrouwen hebben iets negatiefs over het formaat gezegd ofzo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Voor de gemiddelde vrouw zal die 1.92 belangrijker zijn (kijk maar hoe vaak ze dat in hun datingprofiel zetten..groter dan 1.70, 1.80 of 1.90)
Manta schreef:
22-02-2019 08:06
Graag alleen voor jezelf praten.
:high5: mijn idee, niet iedereen zit op een piemel van 1.92 te wachten.
himalaya schreef:
22-02-2019 10:56
Je schrijft een jaar geleden dat je veel ervaring hebt met seks.
En al die vrouwen hebben iets negatiefs over het formaat gezegd ofzo?
Óf over wat hij ermee doet... ook belangrijk :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
22-02-2019 10:56
Je schrijft een jaar geleden dat je veel ervaring hebt met seks.
En al die vrouwen hebben iets negatiefs over het formaat gezegd ofzo?
Niet tegen TO, maar wel tegen vriendinnen natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Destroy2 schreef:
21-02-2019 23:07
Mijn penis is in erectie iets langer dan 14cm, terwijl iedereen om mij heen roept tussen de 16 en de 18 te zitten.
Is 14cm wel genoeg? Is het niet te klein om een meisje te "verwennen"?

14 cm..... dat is alles behalve té klein; dat is minstens!! gemiddeld als je erop googled. Ik ben er zelfs een beetje jaloers op, al heb ik met mijn zo'n 11 cm seksueel er nog nooit problemen mee gehad. Hooguit krijg ik vooraf een grappig bedoelde opmerking, die zelden origineel is.

Natuurlijk, penisformaat zal er zeker toe doen bij het merendeel van de vrouwen, en een gemiddelde of grotere penis zal zeker lekkerder/mooier zijn (vooral visueel) dan een "Pinkeltje". Maar ook met een kleine(re) penis hoeft seks echt geen probleem te zijn (zolang penetratie mogelijk is).
En met jouw "iets langer dan 14cm" zal het zeker geen probleem zijn om vrouwen te "verwennen". De mannen om je heen die 16-18 cm roepen bluffen vooral, en degenen met een kleinere hoor je niet of liegen.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
21-02-2019 23:42
Aha. Een micropenis dus.
Nee, een micropenis is iets heel anders.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
florint schreef:
22-02-2019 16:53
14 cm..... dat is alles behalve té klein; dat is minstens!! gemiddeld als je erop googled. Ik ben er zelfs een beetje jaloers op, al heb ik met mijn zo'n 11 cm seksueel er nog nooit problemen mee gehad. Hooguit krijg ik vooraf een grappig bedoelde opmerking, die zelden origineel is.

Natuurlijk, penisformaat zal er zeker toe doen bij het merendeel van de vrouwen, en een gemiddelde of grotere penis zal zeker lekkerder/mooier zijn (vooral visueel) dan een "Pinkeltje". Maar ook met een kleine(re) penis hoeft seks echt geen probleem te zijn (zolang penetratie mogelijk is).
En met jouw "iets langer dan 14cm" zal het zeker geen probleem zijn om vrouwen te "verwennen". De mannen om je heen die 16-18 cm roepen bluffen vooral, en degenen met een kleinere hoor je niet of liegen.
Vooral visueel? Wat een onzin. Maakt me niks uit hoe het eruit ziet. Je krijgt gewoon beter een gevuld gevoel door een grotere penis. Voor mij doet size er zeker wel toe, gezien ik penetratie het belangrijkste/lekkerste vind. Voor mij betekent een kleine penis gefrustreerd klaarkomen, met het gevoel van meer willen/nodig hebben. Uiteraard zijn er vrouwen die daar anders in staan, maar visueel zal er weinig mee te maken hebben.
SadButTrue999 schreef:
21-02-2019 23:55
Hij kan ook té groot zijn, dan zeg je ook niet ach, het is maar wat hij ermee doet. Te groot is ook gewoon te groot: size does matter! ;-)
Klopt! Sommige dingen kan je er dan gewoon niet mee doen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
22-02-2019 18:00
Klopt! Sommige dingen kan je er dan gewoon niet mee doen ;-)
Met Charles eens. Kijk, Ik ben een beer van een kerel met het type penis dat als ik langs geweest ben, jij niets meer voelt als je hem in hetzelfde gat stopt.
Echter jij mag altijd helemaal los. Beuken. Rammen. Noem maar op.
Ik moet daarvoor echt een goeie vrouw hebben. Eentje die op die pijn geilt.
De meeste zeggen ho ho rustig aan jij. Nou dat is niet fijn hoor
tomcat schreef:
22-02-2019 10:49
Ik wacht nog steeds op de dag dat vrouwen gaan meten hoe diep ze zijn :)
Dat heeft denk ik weinig met de kwaliteit van seks te maken boe diep een vrouw is. En vrouwen zijn niet zo diep, maar de schedewand is wel heel flexibel, wat weer handig is bij bevallingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven