Klein geschapen?

21-02-2019 23:07 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen!

Iedere keer als ik, op de een of andere manier, terecht kom in een gesprek dat over de lengte gaat van de penis, merk ik toch dat die van mij vaak 1 van de kleinste is. En dat maakt mij toch wel een tikkeltje onzeker.

Mijn penis is in erectie iets langer dan 14cm, terwijl iedereen om mij heen roept tussen de 16 en de 18 te zitten.

Is 14cm wel genoeg? Is het niet te klein om een meisje te "verwennen"? Ik moet er nog even bij zeggen dat ik 20 jaar ben en rond de 1.92 meter lang ben.

Dankjewel! :)
Beervaneenkerel schreef:
22-02-2019 22:35
Met Charles eens. Kijk, Ik ben een beer van een kerel met het type penis dat als ik langs geweest ben, jij niets meer voelt als je hem in hetzelfde gat stopt.
Echter jij mag altijd helemaal los. Beuken. Rammen. Noem maar op.
Ik moet daarvoor echt een goeie vrouw hebben. Eentje die op die pijn geilt.
De meeste zeggen ho ho rustig aan jij. Nou dat is niet fijn hoor
Wat ben jij non-sexy met altijd hetzelfde geleuter over je leuter.
Beervaneenkerel schreef:
22-02-2019 22:35
Met Charles eens. Kijk, Ik ben een beer van een kerel met het type penis dat als ik langs geweest ben, jij niets meer voelt als je hem in hetzelfde gat stopt.
Echter jij mag altijd helemaal los. Beuken. Rammen. Noem maar op.
Ik moet daarvoor echt een goeie vrouw hebben. Eentje die op die pijn geilt.
De meeste zeggen ho ho rustig aan jij. Nou dat is niet fijn hoor
:yawnee: :zzz:
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
22-02-2019 17:44
Vooral visueel? Wat een onzin. Maakt me niks uit hoe het eruit ziet. Je krijgt gewoon beter een gevuld gevoel door een grotere penis. Voor mij doet size er zeker wel toe, gezien ik penetratie het belangrijkste/lekkerste vind. Voor mij betekent een kleine penis gefrustreerd klaarkomen, met het gevoel van meer willen/nodig hebben. Uiteraard zijn er vrouwen die daar anders in staan, maar visueel zal er weinig mee te maken hebben.

Ik schreef naast "(visueel) mooier" ook "lekkerder", schreef er zelfs nog bij "voor de meeste vrouwen". Je bevestigd dus inderdaad wat ik zei.
Dat "size matters" voor (veel) vrouwen geef ik ook toe, daar heb ik met mijn kleine penis voldoende grappig bedoelde opmerkingen over gehoord en gelezen. Maar mijn persoonlijke ervaring is dat dit meestal (!!) (een enkeling daargelaten dus) geen problemen oplevert. Ik ben me er erg bewust van mijn kleine penis formaat tijdens de seks, maar heb voldoende andere mogelijkheden om het leuk te maken.
En dan is mijn penis nog een heel stuk kleiner dan die van TO, die voor zover ik weet (meer dan) gemiddeld is. Dus naar mijn idee hoeft hij zich zeker geen zorgen te maken.
Alle reacties Link kopieren
Als je wat zoekt ontdek je vooral dat er geen consensus is over het gemiddelde. Je komt 13cm tegen, maar bijna 16cm is naar mijn waarneming het meest genoemde gemiddelde.

Doen alsof mannen die beweren 16cm te hebben opscheppers en leugenaars zijn zoals in dit topic regelmatig gebeurt is vrij belachelijk. En het helpt TO echt alleen als hij compleet onnozel is. Met zijn 14cm is hij voor een Nederlander gewoon gemiddeld tot betrekkelijk klein. Was hij aziaat geweest, was hij aan de grote kant, maar dat zijn vrienden net wat groter zijn is bepaald niet onwaarschijnlijk.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
14 cm is niet super klein en ook niet super groot. Als die van jou beetje dik is zou ik me niet druk maken. Oja en waarom heb je het over de lengte van je lul met je vrienden? Voelen zij zich misschien genoodzaakt om te verkondigen hoe t bij hun hangt ofzo? Ik zou dat zelf echt raar vinden.
Ik heb net gemeten 17 cm en 4.5 cm dik.
aikidoka schreef:
22-02-2019 08:42
En voor sommige vrouwen is het formaat helemaal niet belangrijk. Misschien zijn dat er ook wel veel, weet ik niet, ik heb daar geen uitgebreide gesprekken over. Ik kan met seks van heel veel zaken genieten en penetratie is daar 1 van, maar dan heb ik dus echt liever een kortere penis, want een lange vind ik pijnlijk en dat geeft geen plezier.
Maar het belangrijkst is het samen zijn met de ander, elkaars lijf voelen. Strelen, kussen, likken, masseren, bijten, plagen met allerlei lichaamsdelen, zuigen.
precies!
Alle reacties Link kopieren
Bij de meeste vrouwen van jou leeftijd gaat het niet om de lengte hoor, maar om het aantal followers (als ze op mannen van hun eigen leeftijd vallen) of om hoeveel geld je hebt (als ze op oudere mannen vallen). Kortom, nergens om je zorgen over te maken
Manta schreef:
22-02-2019 22:44
Wat ben jij non-sexy met altijd hetzelfde geleuter over je leuter.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben mannen toch met de lengte van hun penis...? Belangrijkste is dat je weet en doet wat je vrouwelijke lover fijn vindt. Het heeft geen zin om met een harde te rammen als ze liever eerst een lekkere tong en vingerverwenbeurt krijgt van 20 minuten om te kunnen klaarkomen...Want draai het of keer het....veel vrouwen halen niet het meeste 'genot' uit de daad zelf maar wel omwille van het geheel pakketje met voorspel. Neemt niet weg dat af en toe een stevig vluggertje ook op de kaart mag staan :D
Alle reacties Link kopieren
hi
anoniem_383172 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 08:52
Reden: Fout
97.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TO vindt het niet meer de moeite om te reageren, of is dagenlang aan het sjorren om zijn pemel langer te krijgen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Voor je lengte is je pikkie te klein. De mijne is 21 cm en ik ben 1.85 m. Dus zou een penisvergroting overwegen of een gewicht aan je pikkie hangen.
Alle reacties Link kopieren
Je moet gewoon een vrouwtje met een strak liefdesgrotje uitzoeken. Dan hebben jullie er allebei totaal geen probleem mee. Probleem is alleen dat de Hollandse vrouwen over het algemeen een grote uitgerekte scheur hebben waar je met 14 cm in verzuipt.

Het ligt niet aan jou maar aan hen.
Alle reacties Link kopieren
[quote=willem1959 post_id=29640087 time=1551267330 user_id=3055]
Je moet gewoon een vrouwtje met een strak liefdesgrotje uitzoeken. Dan hebben jullie er allebei totaal geen probleem mee. Probleem is alleen dat de Hollandse vrouwen over het algemeen een grote uitgerekte scheur hebben waar je met 14 cm in verzuipt.

Het ligt niet aan jou

Ja klopt flubberkut bedoel je?
willem1959 schreef:
27-02-2019 12:35
Probleem is alleen dat de Hollandse vrouwen over het algemeen een grote uitgerekte scheur hebben

Hèhè, ik ben blij dat iemand het eens zegt.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
27-02-2019 13:15
Hèhè, ik ben blij dat iemand het eens zegt.
Ik ook. Maakte me er enorm zorgen om en lief en ik zijn ook al dagen de kameel van de buurman kwijt. Zo liep ie in de kamer en zo was ie poef verdwenen.
Ergens tussen mijn benen.
Nooit meer teruggezien.
...
Alle reacties Link kopieren
Levade schreef:
21-02-2019 23:34
Het is niet het enige waar het om draait. Als je denkt dat, dat is waar je een meisje mee moet verwennen zou ik nog even verder rondlezen op het forum. Of Jinek van afgelopen dinsdag even terugkijken om te beginnen.

Daarnaast uit alle eerlijkheid, formaat doet er gewoon toe. Niet iedereen heeft dezelfde voorkeur, maar het doet er wel degelijk toe.

+1
Rooss4.0 schreef:
27-02-2019 13:18
lief en ik zijn ook al dagen de kameel van de buurman kwijt. Zo liep ie in de kamer en zo was ie poef verdwenen.
Goh, da's niet alleen waanzinnig wijd maar ook nog eens buitengewoon diep! Bijna nét zo diep als dit topic...
Van de meeste kemels blijven de bulten toch gewoon buiten hangen? ;-)
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
27-02-2019 12:35
Je moet gewoon een vrouwtje met een strak liefdesgrotje uitzoeken. Dan hebben jullie er allebei totaal geen probleem mee. Probleem is alleen dat de Hollandse vrouwen over het algemeen een grote uitgerekte scheur hebben waar je met 14 cm in verzuipt.

Het ligt niet aan jou maar aan hen.
Welke nationaliteit kun jij ons aanbevelen?
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
21-02-2019 23:55
Speak for yourself... size DOES matter, dat durven we nu toch allemaal wel toe te geven; een cm of 18 - 20 is favoriet bij de meeste vrouwen las ik pas nog ergens. Sorry: geen linkje. Maar zeker weten dat vrouwen over het algemeen niet hopen op een kleintje. Of een hele dunne.

Geldt ook voor andere uiterlijkheden: er zijn nou eenmaal dealbreakers.
Ik zou nooit de lakens delen met een man met een dikke bierbuik, slecht, vies gebit en een kleine piemel is geen pré, zeker niet. En wat hij ermee doet maakt niet uit: je kan niet van alles met een kleintje.
Hij kan ook té groot zijn, dan zeg je ook niet ach, het is maar wat hij ermee doet. Te groot is ook gewoon te groot: size does matter! ;-)

Het is alleen jammer dat misschien 5% van de mannelijke populatie op deze aardkloot een penis heeft boven de 18 cm, dan heeft die groep vrouwen toch echt een probleem als het een vereiste voor ze is.
Maarja ze gebruiken ook regelmatig een dildo waar een paard de hik van krijgt. ;)
Alle reacties Link kopieren
HuLang schreef:
27-02-2019 13:47
Goh, da's niet alleen waanzinnig wijd maar ook nog eens buitengewoon diep! Bijna nét zo diep als dit topic...
Van de meeste kemels blijven de bulten toch gewoon buiten hangen? ;-)
Uhuh. Maar ja, ik ben dan ook een échte hollandse hè!
...
Alle reacties Link kopieren
Nadeel voor mannen, de piemel wordt kleiner met de jaren
(Itt je oren)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
27-02-2019 18:21
Nadeel voor mannen, de piemel wordt kleiner met de jaren
(Itt je oren)
Dat is zeker waar. Vroeger had ik een knuppel waarmee ik menig geil vrouwtje om de oren sloeg. Tegenwoordig moet ik grabbelen in mijn broek als ik wil pissen.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
27-02-2019 18:21
Nadeel voor mannen, de piemel wordt kleiner met de jaren
(Itt je oren)
De kut gort droog, wie heeft er dan een probleem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven