Klets op seks deel 16!!!!!!!

19-05-2011 20:22 3031 berichten
Jaaaaaa!!

Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**

Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.

Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!

Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!

Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.

Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
Alle reacties Link kopieren
Goed geraden Maya, oppas aan huis gisteren en die was toch een soort van eindtijd belooft.......

Waarom voelt kort slapen altijd alsof je veel te veel hebt gedronken? (en ik heb niet eens alcohol op!)
Ik zit hier een beetje in twijfel. Enerzijds de gedachte even wat nuttigs te gaan doen hier en dan redelijk bijtijds naar lief rijden en daar nog even zijn bedje in te duiken, anderzijds nu nog even terug naar bed te gaan.

Maar ja, met 2 bakken koffie gaat dat dan waarschijnlijk toch niet lukken....
Maar even een sigaretje lang over nadenken....
Ben toch eventjes bezig geweest, een gedeelte van de stapel strijkgoed weggewerkt (niet helemaal eerlijk, een gedeelte van het zomergoed van verleden jaar vanwege de kreukels regelrecht de wasmand ingegooid, maar toch...)

Nu even drankje/hapje/sigaretje-pauze (dat laatste eerst natuurlijk)

en dan bedenken of ik nog doorga...
Wij gaan hier zo ook aan de huishoudelijke arbeid, wat kan een huis smerig worden als er 2 ukken in rondsjezen!
dat klinkt allemaal very sexy ladies!
Goedemorgen allemaal!

It`s gonna be a Beautiful day!

U2, beatiful day

http://www.youtube.com/watch?v=co6WMzDOh1o
Niet echt, he Femm.

Maar, het grootste gedeelte (in ieder geval alles van het jochie) hangt en ligt weer gestreken in de kast.

Misschien is de gedachte dat ik dat strijken deed in een weinig verhullende slipdress wat dat saaie noodgedwongen strijken wat sexyer maakt?

Idd a beautiful day daarbuiten, donder. Jammer dat de zon nog niet op mijn balkonnetje is, anders was ik nu even lekker buiten in het zonnetje gaan liggen slapen...
Ja femm slobberoutfit is toch ubersexy?????
Hmm, straks lekker naar buiten...

Ik had spannende fantasietjes over een zekere man voor vanavond, maar jammer genoeg kan hij niet langskomen. Hopelijk kan mijn seksvriendje wel langskomen, anders wordt 't een saai weekend qua seks... en ik heb er juist zo'n zin in .
@Familie T: Have fun vanavond, schoonmaak met leuke vooruitzichten maakt het draaglijker, nietwaar?!

*blijf het noodzakelijk kwaad zonde vinden, dat huishouden doen in de weekenden, daar moet toch iets op te verzinnen zijn? Weekenden horen bijtanken te zijn.. zie dat topic van jaren '50: den arbeid buitenshuis is zo loodzwaar dat de werkende gezalfd en ontlast dient te worden (lees: op zijn wensen wenken bediend in alle opzichten).. dat zijn vrouwen al te vlug vergeten in hun emancipatiedrift. Nu moeten wij meer kunnen dan van mannen ooit gevergd is.*

De enige arbeid die ik vandaag verricht is een wasje erin gooien denk ik zo.. enne, morgen schijnen er buien te komen, dus beter dan stofzuigen enzo?

@Maya: hier onverwachts toch vrij vandaag, ze had zich week vergist en kleine weer opgehaald. Dus nu ff eigen plan trekken. Wel zonnig, maar niet zo warm. Misschien verven, misschien genieten van niksdoen in eigen tuin, (vorige week opgeleukt met oa palmboom).

@Zij, die kruisjes hebben: geniet ook ff namens mij dan. Hier jaloers saai, want (nog) geen enkel plan in die richting.. Wel leuke contacten gelegd in real, maar vooralsnog niet in die richting..

Maak er een lekker dagje van iedereen, tot laters!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Môgge... of is het al middag? Heb ik al verteld dat ik de liefste man van de wereld heb? De held heeft me gisteren gered van een date loze en restaurant loze avond. 3 keer hoera voor mijn zeb!!

Jack, ik heb niet gezegd dat ik de beste minnaar heb. urenlang doorgaan en doorgaan vind ik persoonlijk niet echt boeiend. Ik heb de lékkerste minnaar.. en daar is geen woord van gelogen. Vind ik dan hè?

Timids, heel veel plezier vanavond! Maak er een kruis met hoofdletters van!!

Femme landse en alle anderen: fijne dag... ik wacht even op dekater die een flesje bubbels haalt en dan duiken we de mand weer in! Wat een rotleven!!
Zeb

Hahahhaha, geniet van de bubbels .
@Rooss: Zeb is idd goud waard! Onvoorstelbaar, blijf het waarderen!

Je hebt van beiden het beste, zo te zien. Hoop dat Zeb zulks ook spoedig vindt, ik duim,ik duim..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ik duim met suzy mee, gun het zeb ook van harte om zijn 'perfecte' minnares te vinden.

Was toch nog even het bed ingedoken, tot rond een uur of 1 de bel ging, het jochie, om zijn driewieler (waarom vind ik nou dat hij daar toch echt te groot voor is?) te halen.

Meteen op zoek gegaan naar speelgoed dat hij kwijt is, (natuurlijk) niet gevonden. Even geknuffeld, gekletst en hem daarna met een kus (stond niet helemaal in de moeder-mood, zeg maar) weer weggestuurd, op zijn driewieler.

Wat dan wel weer super is aan dit kind is dat hij (ondanks dat het alle kanten op staat) meteen ziet dat mama naar de kapper is geweest. Hij is op dat gebied toch meer sensitief (is dat het juiste woord) dan zijn vader.

Dat geeft hoop voor zijn toekomst!!

Buiten is het echt mooi! Zonde om dan binnen te blijven, denk dan ook dat ik hier nog lekker even een uurtje zon ga pakken en dan mijn spulletjes maar eens in ga pakken voor een heerlijk weekend met lief.
Ik wind me veel te veel op hier op het forum vandaag. Zon pakken, dat klinkt goed. Beter dan me opwinden op het forum.

Tot later!
zeb gunt het zichzelf ook!

Dank u dames voor het duimen, positieve virtuele steun is fijn!

Hier ook heerlijk zonnetje, dikke reggae tunes uit de subwoofer, zoete doorntjes: life is good ;)
Zeb, volgens mij ben ik nog steeds van het mannelijk geslacht hoor.

Ow, dat was een uiting van respect wat je over hebt voor je vrouw...misschien telt die dan niet
Ik vind dat zelf niet zo bijzonder mr_t, dat doe je gewoon voor je partner. Dus die lof is fijn, maar niet nodig imo.

De wens van de dames da er ik een lekkere geile leuke minnares op mijn pad komt, dat vind ik wel bijzonder. En lief.

Maar jij bent ook ok hoor mr_t
Zeb, tuurlijk doe je dat voor je partner, heb mrs nog een keer uit Duitsland opgehaald omdat ze mega gefrustreerd was daar en naar huis wilde. En dat je het logisch vindt is nog geen reden dat je er complimenten voor mag krijgen.

En die wens voor je deel ik met de dames
ik duim mee voor zeb!

Mijn bijdrage is wat minder these days, maar Femm wordt lekker bruin!
Ook lekker toch, Femm?

Ik heb er ook bijna anderhalf uur zonnen op zitten, genoeg voor vandaag. Blijft een ietwat geile gedachte naakt op mijn balkonnetje te liggen in de wetenschap dat men je alleen kan zien liggen als ze naar boven zouden kijken. En gek genoeg doen mensen dat zelden of nooit.

Zo maar me eens lekker onder de douche gaan afspoelen, een sexy outfit uit de kast trekken én mijn koffertje gaan pakken voor een paar daagjes bij lief.

Hoop zo dat het morgen toch ook dit weer zal zijn, kijk er nu al naar uit weer bloot te kunnen zonnen!
Hello @all!

Wat een geklets hier, gezellig ;)

Ik had gehoopt wat te kunnen vertellen over ons kruisje van gisteren, maar hahaha we hadden zooooo geeeeen klik dat we na een paar drankjes weg zijn gegaan. Jammer maar helaas.

(wel raar/vervelend/moeilijk om te zeggen dat je geen klik hebt trouwens)
Goede middag!

Hoe is het hier?

Jahoe,het lijkt mijn ook raar om te zeggen dat er geen klik is maar wel beter dandat je dingen gaat doen waar je eigenlijk geen zin in heb.

Is het dan een enorme domper als je naar huis gaat??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven