Klets op seks deel 16!!!!!!!

19-05-2011 20:22 3031 berichten
Jaaaaaa!!

Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**

Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.

Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!

Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!

Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.

Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
Ik denk dat ik de OP maar aan ga passen... waarom for crying out loud zou ik in de OP zetten dat opgeil verhaaltjes niet mogen.. terwijl hier rechts reclame staat mét foto voor roze tepelkwastjes!!!

Belachelijk!

Goedemorgen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Hotmail doet het gewoon Maya. Heb net een mail gehad, dus het werkt gewoon.

Had wel laatst zomaar een mail van iemand in mijn spambox, die daar toch echt niet hoorde. Zou niet moeten kunnen!
quote:femminile schreef op 22 mei 2011 @ 14:48:

En dat houdt WAT in? Mari?

[...]Een scharrel van mij en ik hebben zo'n enorme fysieke klik... dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt! Zaterdagnacht is ie blijven slapen. Het was leuk, en lekker .
Geen idee wanneer het volgende kruisje staat... er is nog een andere man met wie ik nog niet heb afgesproken en waarmee ik dat binnenkort toch echt wel wil .
Goeiemorgen Iedereen!

Nieuw op het forum na een tijdje rondgelezen te hebben, toch maar aangemeld om mee te kunnen kletsen.

Ik heb nogal wat frustraties op seksgebied en wil graag eens mijn verhaal kwijt, dus ik ga eens op zoek naar een topic waar ik dat kwijt kan...

Vooralsnog: Aangenaam kennis te maken!
Hai wannabee, ik weet niet op welk vlak je frustraties liggen maar misschien kan je je verhaal kwijt op "slapende lust"? Ik zal `m even voor je uppen.
Wannebe; welkom! Vertel eens wat over jezelf (huwelijkse staat, (sex)partner(s), leeftijd (welke jaren ongeveer) etc. etc.
Wannebe welkom hier op de klets!

Ik sluit me aan bij Zij..........

zo ik ben me toch een partij suf niet normaal! Zij hoe krijg je het voor elkaar om je ogen open te houden als je iedere week een date hebt?? Ik kan zo niet tegen dagen slaap overslaan.......
mrsT, je kan toch ook gaan slápen! Lekker tegen elkaar aan liggen, oogjes dicht en snurken maar.
Ja Rooss we hebben ook wel geslapen maar als je normaal 8 uur slaapt en nu maar 4 (dat bedoel ik meer). Ik kan gewoon heel slecht tegen te kort slapen.........
Ik vrees dat ik daar morgen over mee kan praten, mrsT!

Maar dat heeft weer een andere oorzaak. Gelukkig kan ik bijslapen op het strand bij een tempje van 28 graden
haha ja dat bedoel ik dus!

Ow lekker wegdommelen op het strand...... pas ik nog in de handbagage??
Nee, ik had een gaatje maar daar is een man met dunne billetjes ingekropen.. sorry
whahahahaha heeft ie een paarse onderbroek??
Shit, vergeten te kijken!!

Misschien iets met donkerblauwe bolletjes!!
Hoi wannabee, welkom! gooi eens wat van die frustraties eruit!!

Mrs T. te weinig slaap! ik snap je helemaal, valt niet mee!

Rooss, slaap en zon ze !!
Goedemiddag allemaal!

Zwáár aan het woggen, maar zó geen zin! Het is Lente!! Dus!

Rooss, man met dunne billetjes?? Mocht ik niet mee dan?

Zij die met slaapgebrek: bezint eer ge begint ofzo.. En branden en blaren zitten. Hups op die wolk, doe alsof je heel actief aan het werk bent en doe morgen gewoon een nieuwe poging
Hoeveel plek denken jullie dat ik héb in die koffer? En daarbij, alles boven de 20 kilo wordt dokken dus Zaar, als je daar onder zit ben je welkom!

Ik ben er bijna klaar voor... op de valreep nog even wat dingetjes gekocht en dan na een half nachtje hoppetee.

Ik heb alleen zo`n hekel aan vliegen..
Ga dan toch potverdejandriedubbeltjes slapen!! , oordoppen in en slapen!
ja zeg en dan de helft van de lol missen, mooi niet!
Ik heb het tegen Rooss, Mrs!! (ZIE je ze vliegen!???)
ik zie hier van alles vliegen haha

Maar als je de helft van de film mist is het toch ook niks..........
Daar had ik met Harry Potter nou helemaal geen last van. Van de voorlaatste film het grootste deel gemist, maar mijn gezelschap miste de clou ook en waren net als ik de draad met het boek volledig kwijt. Ik vond het achteraf totaal niet erg een stukje gemist te hebben!

Hier ook moe, wel lekker nog bijna 2 uur geslapen, erg lekker op zo'n maandagmiddag!

Mag zo gaan chauffeuren om wat spullen voor de in opbouw zijnde relaxruimte te gaan halen. Lief kan dan weer door tot ik weer kan komen chauffeuren.
Fijne vakantie Rooss.

Ga je met zeb en de doorntjes of met kater of met allemaal ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven