Klets op seks deel 16!!!!!!!

19-05-2011 20:22 3031 berichten
Jaaaaaa!!

Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**

Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.

Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!

Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!

Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.

Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
Arme Kater, or poor you???

Kan me herinneren dat Kater gaat buffelen!
Geen idee wat je bedoelt met buffelen maar laat ik het houden op arme kater én arme roos!
Buffelen = hard werken!

En ik denk dat 1 kruisje minder alleen maar doet vlammen de volgende keer !

en nu echt truste!
Janee, dat klopt!

De goden zijn met ons want kater heeft een buffelweekend tegelijk met een eeeeh héél ander weekend van roos. Komt goed uit dus! En ja, daarna gaat het behang van the shack in de hens.. reken maarrrrr!!

Slaapwel, Fem!
Alle reacties Link kopieren
quote:femminile schreef op 22 mei 2011 @ 22:22:

Ja Zij, je doet het goed, of niet he!! Bye!Snap er niks van Femm, maar je ligt nu op 1 oor....
Fem wel een kruis, zijenhij niet... zoiets??

(bij fem moet je altijd ff doordenken! )
Timmy; heb je goede ideeën?
ik barst van de ideeën....., maar we kennen elkaar nog niet....
Ik ben de Zij, midden 30, getrouwd met Hij, swingen en daten...

Wat wil je nog meer weten?
Cupmaat, favoriete standje, wildste fantasie, en eeeh of je al georgasmeerT hebt vandaag natuurlijk!
date je alleen of met hem? ik zelf ben 30.....

sta open voor daten...
jeetje...ik voel me hier eigenlijk wat eenzaam op het forum....ik kan helemaal geen spannende verhalen met jullie delen....! een agenda zonder kruisjes op het moment....pfffff ;)
F, standje wordt een heel verhaal, idem voor fantasie (bovendien verandert dat met de week ), georgasmeerT.... ik ben gestopt met tellen.....

En vissen mag helaas niet....

Maar we daten (vooralsnog) alleen met stellen..... Jammer hè...
Volgens mij begon je op het minnaar topic heel anders, Timmy. Tenminste, ik had het idee dat je een minnares had!
Er zijn er meer zonder kruisjes hoor. Ik, Catoo, Rooss, Donder.... Mmm, we zouden haast wat gaan organiseren... Wanneer was die bbq bij wie-ook-al-weer?
nee hoor Roos....ik heb ook een (getrouwde) minnares gehad...echter we zien elkaar nauwelijks meer sinds ze een ex-collega is geworden....de afstand is bijna niet te doen zeg maar....(de spontaniteit is er dus volledig af)...

@zijenhij....heel jammer inderdaad..en ik zal niet gaan vissen...., echter een visser zonder vangst, wat heeft die hier te zoeken...?
Timmy, vind je spontaniteit belangrijk, date technisch? Ik moet ook ruim een uur reizen naar mijn minnaar maar ik vind dat helemaal niet erg! Of ben jij van de "per sms opgeilen en in de auto stappen"?

Zij, volgens mij heeft donder een X.. en die van roos komt ook wel weer hoor!
Inspiratie, hoop?

(ik ga slapen...)
Roos...., spontaniteit vind ik enigszins belangrijk ja.....onze afstand is 150 km...en je moet wel een verdomd goede smoes hebben om elkaar zo nu en dan eens te zien.....

thans, bij sommige werkt het misschien, bij ons kennelijk niet goed.....opgeilen per sms / telefoon vind ik wel leuk en spannend inderdaad...
Jammer dat het niet werkt.

Als het tussen de piepers en de vla door moet is het ook lastig natuurlijk. Ik heb gewoon de mazzel dat het heel makkelijk inplanbaar is omdat mijn man op de hoogte is.. en mijn minnaar zijn eigen hokje heeft natuurlijk!
inspiratie en hoop......(inspiratie sowieso, hoop weet ik niet)

Weltrusten zijenhij...!
Roos....je hebt gelijkt. Jouw situatie is compleet anders. We hebben het hier over gehad....verstandig of niet, in mijn relatie werkt dit gewoon niet....Ik gun het de vrouwen/mannen hier zeker...!

Wellicht dat er zich nog eens iets voordoet op het forum....
Nou heb jij natuurlijk wel een lat relatie, toch? Dan heb je toch avonden genoeg waarop er iets in te plannen is, of zie ik het fout?
Ik wel Roos, maar zij niet......het ligt voor haar gewoon anders....ze heeft een gezin....Ik sta open voor iets nieuws...wellicht ook vanwege de spanning....!
quote:zijenhij schreef op 22 mei 2011 @ 23:16:

Er zijn er meer zonder kruisjes hoor. Ik, Catoo, Rooss, Donder.... Mmm, we zouden haast wat gaan organiseren... Wanneer was die bbq bij wie-ook-al-weer?Doe die bbq dan maar want ik ga nooit geen kruisje meer krijgen geloof ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven