Klets op seks deel 16!!!!!!!

19-05-2011 20:22 3031 berichten
Jaaaaaa!!

Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**

Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.

Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!

Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!

Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.

Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog leuke dingen doen vanavond ???

Ik zie dat zeb iets virtueels heeft vanavond. Veel plezier !!

De ander heeft een beetje de beest uitgehangen en loopt nu met pijnlijke tepels. Pff...... Iedereen heeft vanavond wat leuks te doen !!!
Nou, Ancee, ik ben aan het begin van de avond gewoon op een verjaardag van een vriendin te vinden, vannacht helaas helemaal alleen in een veel te groot bed, morgenavond ook.

Maar, dan lekker van maandag op dinsdag weer lekker samen, dan pas!
Haaha donder, wat een lekker aagje ben je toch!

Waar ik haar ontmoette?

Ik zat laatst aan het strand en toen kwam ze voor me staan. Ze keek me geil aan en zij dat verderop zou zijn als ik zin had.

En of ik haar IRL heb gezien? Nee, dat nog niet. Het is nog strikt virtueel.

Catoo, dat wordt niks dus. of je moet een leuke dame weten die ons samen komt meppen.

zeb heeft inderdaad vanavond iets Ancee. Jou tijd komt ook vast. Niet te hard zoeken, komt dan vanzelf wat leuks op je pad.
Je heb ze op strand gezien en kwam voor je staan en IRL nog niet gezien ,goh wat klinkt dat nu tegenstrijdig zeb .

Jij gaat virutueel vanavond je gang.

Ancee heeft net een geile mail gestuurd.

Is 1+1..... 2?
Ik heb voorlopig niks zinnigs te doen.

Mijn gezellige humeur word een beetje om zeep geholpen en daar baal ik van......... sommige mannen............je zou ze achter het behang plakken en er nooit meer achter vandaan halen!!
quote:zeb schreef op 28 mei 2011 @ 15:57:

Haaha donder, wat een lekker aagje ben je toch!

Waar ik haar ontmoette?

Ik zat laatst aan het strand en toen kwam ze voor me staan. Ze keek me geil aan en zij dat verderop zou zijn als ik zin had.

En of ik haar IRL heb gezien? Nee, dat nog niet. Het is nog strikt virtueel.

Catoo, dat wordt niks dus. of je moet een leuke dame weten die ons samen komt meppen.

Als ik er eentje weet dan ben jij de eerste die het gaat horen!

Ik wil dan wel geblindoekt gemept worden
@Donderstraal, aloë vera creme werkt . Aloë vera creme werkt voor/ tegen bijna alles. Ik had 't laatst ook, vervelend kan dat voelen he, ook al is de aanleiding leuk.

Laatst is er wel een fantasietje van mij uitgekomen, mijn scharrel heeft me stevig vastgebonden op bed en we hebben er een heerlijke sessie van gemaakt . Uiteindelijk mocht ik wel weer los, toch ook leuk iets met je handen te kunnen doen weer!
Lekker fantasietje he Mari.

Ik hou daar wel van

Pil al ingenomen?

Ik hoop dat het snel wat doet.
Ja, pil ingenomen.. ik word echt gek, de jeuk is sinds gisteren ook weer erger en erger en erger geworden. Alles doet ook pijn, het plassen doet pijn en zelfs mijn zin in seks is echt 0, ik wil er niets bij in de buurt...

Ik kijk nu dus alleen maar naar mijn nieuwe Lelo vibrator, dat alleen al is een genot om te zien .

Het was een heel leuk fantasietje! Ik ben ooit, jaren geleden, toen ik een jaar of 17 was, wel eens vastgebonden door een vriendje en dat vond ik toen ook al leuk. Daarna nooit meer gedaan, niet iemand tegengekomen die ik genoeg vertrouwde en die het ook nog zelf wilde. Scharrel vertrouw ik helemaal en die was er ook wel voor in, hij vond 't zelf ook erg leuk .

Ik hou ook wel van 'n flinke tik op mijn derrière, hihihihi.

Hier mag ik dat soort dingen zeggen he, ik ga er een beetje vanuit dat jullie er niet van opkijken. Ik bespreek veel met vrienden, maar 'ja ik ben laatst zo lekker vastgebonden en op mijn billen gemept' .... ik weet niet .
quote:mariposa_viva schreef op 28 mei 2011 @ 16:58:

Het was een heel leuk fantasietje! Ik ben ooit, jaren geleden, toen ik een jaar of 17 was, wel eens vastgebonden door een vriendje en dat vond ik toen ook al leuk. Daarna nooit meer gedaan, niet iemand tegengekomen die ik genoeg vertrouwde en die het ook nog zelf wilde. Scharrel vertrouw ik helemaal en die was er ook wel voor in, hij vond 't zelf ook erg leuk .

Ik hou ook wel van 'n flinke tik op mijn derrière, hihihihi.

Hier mag ik dat soort dingen zeggen he, ik ga er een beetje vanuit dat jullie er niet van opkijken. Ik bespreek veel met vrienden, maar 'ja ik ben laatst zo lekker vastgebonden en op mijn billen gemept' .... ik weet niet .

Ja hoor mariposa, zulke dingen kan je hier gewoon vertellen!

...........
*Heeft eens een wild vreemde keurige mevrouw in de trein heel eerlijk antwoord gegeven toen ze vroeg wat ik ging doen die dag in Amsterdam: "ik ga naar een SM club me laten zwepen door een vrouw!"

Ze keek wel een beetje vreemd en antwoordde: "dat hoor je niet vaak" *

Lekker vertellen wat je vertellen wilt m-v. We zijn wel wat gewend hier!
Hier helemaal niks spannend hoor vanavond, gewoon naar een verjaardag (hoe degelijk )

Mr_T staat nog in de regen op de tennis baan en ik zit even achter het flappie terwijl de 2 ukken met een tosti voor de tv zitten......

Veel plezier vanavond Zeb (en alle anderen die wel stoute plannen hebben!)

Mari zou je nou toch niet even die micanozol halen? werkt echt veel beter tegen de jeuk dan weet ik veel wat voor ander goedje! Kan zonder recept bij de apotheek gekocht worden........
helpt dat ook tegen jeuk in de ogen? Snif proest, nies, trek op die wekker?

En hello!

Gaan we slaan hier?
Goeieavond!

Hier ook al geen geile plannen....
Zo, deze hunk is weer klaar met werken voor vandaag....

O, ik ben niet echt van de SM... maar geef graag een tik op de billen.
En hier ook geen plannen voor vanavond, behalve een potje gamen met vrienden. Niet geil, wel leuk.
Dat zouden ze nog eens moeten maken kater, een geile factor in games!

Dank mrs_t en hoi Femm en Zij.

Ik voel ergens dat IDH in de buurt is, zal ze hier nog komen?
Ik moet zeggen dat de dames in het spel tot de verbeelding sprekende outfits aan hebben zeb.

Jij ook veel plezier vanavond....
Dan ga je geen Monopoly spelen Kater!
quote:zeb schreef op 28 mei 2011 @ 15:57:

zeb heeft inderdaad vanavond iets Ancee. Jou tijd komt ook vast. Niet te hard zoeken, komt dan vanzelf wat leuks op je pad.thanks, ik wacht gewoon geduldig af. Kijk wel wat er op m'n pad komt !!!
quote:catootje71 schreef op 28 mei 2011 @ 16:25:

Je heb ze op strand gezien en kwam voor je staan en IRL nog niet gezien ,goh wat klinkt dat nu tegenstrijdig zeb .

Jij gaat virutueel vanavond je gang.

Ancee heeft net een geile mail gestuurd.

Is 1+1..... 2? Huh ?????
quote:zeb schreef op 28 mei 2011 @ 17:26:

*Heeft eens een wild vreemde keurige mevrouw in de trein heel eerlijk antwoord gegeven toen ze vroeg wat ik ging doen die dag in Amsterdam: "ik ga naar een SM club me laten zwepen door een vrouw!"

Ze keek wel een beetje vreemd en antwoordde: "dat hoor je niet vaak" *

Ik had dat gezicht wel is willen zien van die mevrouw!
quote:dekater schreef op 28 mei 2011 @ 18:10:

Zo, deze hunk is weer klaar met werken voor vandaag....

O, ik ben niet echt van de SM... maar geef graag een tik op de billen. Nou zo'n man zoek ik nu!!
quote:catootje71 schreef op 28 mei 2011 @ 18:40:

[...]

Ik had dat gezicht wel is willen zien van die mevrouw!Ik ook! Denk zoiets wel vaak, zo van "jullie zouden eens moeten weten", maar zeg dan niks..... Mss toch een keer doen in een vreemde stad, hahaha!!
quote:ancee071 schreef op 28 mei 2011 @ 18:40:

[...]

Huh ?????Zomaar mijn gedachtengang

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven