Klets op seks deel 16!!!!!!!

19-05-2011 20:22 3031 berichten
Jaaaaaa!!

Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**

Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.

Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!

Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!

Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.

Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:catootje71 schreef op 28 mei 2011 @ 18:50:

[...]

Zomaar mijn gedachtengang
Dat is inderdaad ook mijn kick: met een stalen kop de waarheid zeggen en zien hoe men daar op reageert.

In dit geval was het geweldig, zeker door haar droge commentaar.

Uiteindelijk nog de verdere reis met haar gepraat hierover, wat vooroordelen de wereld uit geholpen.

Toen ze uitstapte zei ze dat ze het een opmerkelijk doch leuk gesprek had gevonden. En wenste me een fijn pak slaag
Dat Is nog eens een leuke reactie !! Zelfde geldt word je de rest van de treinreis raar bekeken.
Wel leuk van die mevrouw dat ze een gesprek aanging met je over je tripje.
Volgens mij heb ik de "gekke viev" ziekte. Ik krijg nu ook al de neiging om te katten op die zotte topic-openers met die achterlijke vragen en verhaaltjes. Het spijt me mensen.

*loop naar medicijnkastje. AB-kuurtje erin en injectie in been*
Ha ha Zeb, heerlijke ervaring in de trein!

En ik kom gewoon maar weer eens even hallo zeggen....

Veel te lang geleden geloof ik!
Jaaaahhhhhhhhh, ikdoehet!

Waar was je gebleven?
Ik was uhhhhh, even weg!

Voelde me niet echt lekker en was niet in de stemming zeg maar. Maar langzaam keert de ikdoehetffniet terug naar een ikdoehet.....
Nou, doe het dan maar kalm aan!

Je werd al gemist!
Hahahah Zeb, wat een mooi antwoord van je en wat ook een leuke reactie van die dame!

Kater, ik vind/noem 't ook geen sm hoor, ik vind het gewoon fijn als mijn bedpartner wat dominanter is in bed en niet al te soft met me omgaat .

Catootje, bedankt voor de tip, maar eindelijk maar toch is de jeuk gewoon weg :-o. (Afkloppen.) Ik weet dat men zegt dat 't heel slecht is en zo, maar ik heb zo'n douche met bruistabletten gehaald vanmiddag (ja stom he, ik modder liever wat aan dan dat ik ook nog zalf moet halen bij de apotheek) en daarna wat aloë en... ik weet gewoon niet wat me overkomt!

Wiieeehoooeee, zou het dan nu echt allemaal weggaan? Ik denk dat ik scharrel maar moet regelen voor dinsdag... (nog even morgen afwachten )
Hoop dat de klachten verbeteren !!! Kun je fijn voor dinsdag bellen !!!
Fijn MariV dat de klachten verdwijnen!

IDH; leuk dat je er weer bent!
Iedereen is aan het seksen of zijn in slaapgevallen !!!

Omhoog !!!
Goh..... 20:42 en zit al aan Jillz !!! Gaat een lekkere avond worden !!! Pff...... Voetbal...voetbal en nog eens voetbal !!!

Het enige wat ik vanavond wil zien is niet de bal op het veld, maar ballen ergens anders
Ik ben er nog hoor! Aan de pepermuntthee....
Da's tenminste gezond !!!
Voetbal??

zeb heeft net vreselijke draken gedood en eindbazen in elkaar geslagen, samen met zijn doorntjes aan zijn zijde: hup papa, jaaaaa!!!
Pappa de grote held !!!! Jouw avond kan niet meer stuk Zeb !!!
tuurlijk voetbal!
Nee, mijn avond is al goed Ancee. Grote held en kruisje date in het vooruitzicht!

Hoi Femm en Zij. Zijn we met z'n viertjes?

En ik dacht al dat ik IDH hoorde. Hoi IDH, fijn dat je er weer bent!
Ik sex liever dan dat ik voetbal.
Yep, wat zullen we doen?
Zeb, dat klinkt heel avontuurlijk!

Ik seks noch slaap, ik hang voor de tv...
IDH heeft een flitsbezoek gebracht hier, zeb!

Kruisje zeb? Enjoy!

Lekkerbelangrijk, ik kijk gewoon naar die benen van de voetballers! Lekker toch, seks kan daarna ook nog!
Wat kijk je MariV?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven