Klets op seks deel 16!!!!!!!

19-05-2011 20:22 3031 berichten
Jaaaaaa!!

Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**

Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.

Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!

Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!

Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.

Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:femminile schreef op 28 mei 2011 @ 21:05:

ik kijk gewoon naar die benen van de voetballers! Lekker toch, seks kan daarna ook nog!Probeer 't eens *tijdens*.
Ik ben er ook, log net in, ben ff aan het bijlezen hier en daar.

Grappig, valt me op dat er hier relatief veel zijn die best wat dominantie, blinddoek en een tik op zijn tijd kunnen waarderen, zonder sm. Ik kan me daar helemaal bij aansluiten.

Erover praten vind ik steeds "normaler" worden eigenlijk. Vrijgezellige mannen denken in real vaak dat ze romantisch moeten doen, lief doen, etentje, de vrouw pleasen om indruk te maken, maar daar paai je mij niet mee

De enkeling die brutaal directer is, daar val ik voor en blijft door mijn hoofd spoken, heb ik het ook min of meer aan verteld. Dat zou ik eerder nooit gedaan hebben in mijn directe omgeving.

Dat doorwerken met griepje is niet zo'n bijster goed idee geweest vorige week, voel me slapjes en spierpijn in mijn schouders, dan voel je je zo half half en doe je nog niet veel op je vrije dag.. (uitgaan helpt dan ook niet echt mee, zoals gisteren, toch een aardig drankje weggetankt). Dan zo'n klein schatje hele dag om je heen is eigenlijk net ff teveel, gelukkig morgen nog een rustdag. Vanavond maar niet stappen, dus ook hier geen plannen, laat staan geile..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
LB, kids hiero!
En ik was er ook hè.
quote:femminile schreef op 28 mei 2011 @ 21:08:

LB, kids hiero! Herkenbaar. Het is maar goed dat die gasten niet mijn gedachten kunnen lezen.
zou een romantische lieve man met de juiste toon, niet dominant kunnen zijn dan Suzy?
Die gasten... heb je bezoek lb?
Nee. Die 2 gasten die we zelf gemaakt hebben.
Dus net zoals mannen willen, een dame buiten en een hoer in bed. Willen wij dames een romantische, attente vent buiten vent en in bed een dominante, woest aantrekkelijk sexbeest?
quote:zijenhij schreef op 28 mei 2011 @ 21:15:

Dus net zoals mannen willen, een dame buiten en een hoer in bed. Willen wij dames een romantische, attente vent buiten vent en in bed een dominante, woest aantrekkelijk sexbeest?En da's idd. het ideaal. Maar dat dat maar zelden lukt zie je wel aan de problemen hier op het forum ;)
maar andersom kan ook hoor Zij! Een dominante vrouw bestaat ook! En die heeft echt niet altijd een broek aan!

En ik ga nu echt kijken!
quote:femminile schreef op 28 mei 2011 @ 21:17:

Een dominante vrouw bestaat ook! En die heeft echt niet altijd een broek aan!

Bah. Dominante vrouwen met een broek aan. Geen gezicht.
quote:zijenhij schreef op 28 mei 2011 @ 21:15:

Dus net zoals mannen willen, een dame buiten en een hoer in bed. Willen wij dames een romantische, attente vent buiten vent en in bed een dominante, woest aantrekkelijk sexbeest?Bij welke webwinkel kan ik die bestellen ???
lezen! lB
Oh, maar ik zei ook niet dat het niet bestaat.... Het valt me alleen op dat er overeenkomsten zijn.
quote:femminile schreef op 28 mei 2011 @ 21:20:

lezen! lB Je bedoelt te zeggen dat jij de broek aan hebt?
Ik vind rokjes waarvan de lengte discutabel is wel interessant.
En dan mag ze best een beetje dominant zijn, op zijn tijd.
ik heb liever geen broek aan LB!
My kinda girl ;)
quote:mariposa_viva schreef op 28 mei 2011 @ 20:01:

Catootje, bedankt voor de tip, maar eindelijk maar toch is de jeuk gewoon weg :-o. (Afkloppen.) Ik weet dat men zegt dat 't heel slecht is en zo, maar ik heb zo'n douche met bruistabletten gehaald vanmiddag (ja stom he, ik modder liever wat aan dan dat ik ook nog zalf moet halen bij de apotheek) en daarna wat aloë en... ik weet gewoon niet wat me overkomt!

Wiieeehoooeee, zou het dan nu echt allemaal weggaan? Ik denk dat ik scharrel maar moet regelen voor dinsdag... (nog even morgen afwachten )

Mari,moet je helemaal zelf weten hoe je het aanpakt.

Het is tenslotte jou schimmel en jou jeuk .

Het is alleen een bekent verhaal dat 1 tabl en een tubetje zalf binnen twee dgn wonderen doet.

Waarom langer jeuk dan nodig zou ik dan denken.

Misschien next time als het weer is om de hoek komt kijken
Zoooooo........ik heb een leuke dag gehad.

En heel veel mannen onder handen gehad

Nu moe maar wel heel blij.

Even een wijntje en dan val ik zo om mijn bedje in.
A dirty mind is a joy forever
quote:lllekkerbelangrijk schreef op 28 mei 2011 @ 21:24:

[...]

Je bedoelt te zeggen dat jij de broek aan hebt?

Nee dat bedoelt ze niet te zeggen.

Ze zeg dat je moet lezen!
ahhh mosterd!
Dolce,rol jij lekker je bed in en dromen van die mannen die je onder je handen heb gehad,daar zal best iets leuks tussen gezeten hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven