Kletsen op Seks * part 6*
zaterdag 18 september 2010 om 23:22
quote:leveke schreef op 18 september 2010 @ 23:20:
Hmmm je vrouw heeft geen zin en je minnares ook al niet.
Ik zie een patroon.
*grinnik*
Ja hè.. Ik zou het bijna denken.
Minnares is net van de partner af.. net verhuisd.. vermoedelijk druk met herinrichting leven..
Heeft ook sinds jaar of 3 een kind.. zijn allemaal factoren die niet echt helpen.
Hmmm je vrouw heeft geen zin en je minnares ook al niet.
Ik zie een patroon.
*grinnik*
Ja hè.. Ik zou het bijna denken.
Minnares is net van de partner af.. net verhuisd.. vermoedelijk druk met herinrichting leven..
Heeft ook sinds jaar of 3 een kind.. zijn allemaal factoren die niet echt helpen.
zaterdag 18 september 2010 om 23:32
zaterdag 18 september 2010 om 23:35
quote:leveke schreef op 18 september 2010 @ 23:32:
Ik bedoelde niet dat het kind misschien van jou was.
Je schrijft dat ze al een jaar of 3 een kind heeft. Nou dan heb je (moge men hopen) toch zeker ook seks met haar gehad toen haar kind 2 jaar en 11 maanden was, 2 jaar en 10 maanden was, 2 jaar en 9 maanden was enz.
Ik realiseerde me dat ik je antwoord verkeerd las..
Het is daarna een stuk minder frequent geworden.. van wekelijks elkaar zien naar paar keer per jaar..
Ik bedoelde niet dat het kind misschien van jou was.
Je schrijft dat ze al een jaar of 3 een kind heeft. Nou dan heb je (moge men hopen) toch zeker ook seks met haar gehad toen haar kind 2 jaar en 11 maanden was, 2 jaar en 10 maanden was, 2 jaar en 9 maanden was enz.
Ik realiseerde me dat ik je antwoord verkeerd las..
Het is daarna een stuk minder frequent geworden.. van wekelijks elkaar zien naar paar keer per jaar..
zaterdag 18 september 2010 om 23:49
quote:Alex48 schreef op 18 september 2010 @ 22:43:
[...]
Omdat bij dit onderwerp visgedrag op de loer ligt.. en ik mag niet vissen van CC.quote:lisannez schreef op 18 september 2010 @ 22:46:
Arme Alex. Op het matje geroepen door CC? Dan begrijp ik je voorzichtigheid. Met CC valt niet te spotten.
Zo is het maar net!
Maar ehm, is het nu weer een tent?? Wat is er met de grot gebeurd?? Zin gaat niet blij zijn, ze heeft nog gewaarschuwd...
[...]
Omdat bij dit onderwerp visgedrag op de loer ligt.. en ik mag niet vissen van CC.quote:lisannez schreef op 18 september 2010 @ 22:46:
Arme Alex. Op het matje geroepen door CC? Dan begrijp ik je voorzichtigheid. Met CC valt niet te spotten.
Zo is het maar net!
Maar ehm, is het nu weer een tent?? Wat is er met de grot gebeurd?? Zin gaat niet blij zijn, ze heeft nog gewaarschuwd...
zaterdag 18 september 2010 om 23:53
quote:Zaff schreef op 18 september 2010 @ 23:51:
in de grot hebben ze geen telefoon CC
In MIJN grot wel!
quote:Alex48 schreef op 18 september 2010 @ 23:51:
[quote]CakeCup schreef op 18 september 2010 @ 23:49:
[...]
[...]
Zo is het maar net!
quote]
Hallo CC
(Doet me aan CC Babcock denken)Brrrrr! En bedankt!
in de grot hebben ze geen telefoon CC
In MIJN grot wel!
quote:Alex48 schreef op 18 september 2010 @ 23:51:
[quote]CakeCup schreef op 18 september 2010 @ 23:49:
[...]
[...]
Zo is het maar net!
quote]
Hallo CC
(Doet me aan CC Babcock denken)Brrrrr! En bedankt!