lekkerste vibrator...

06-06-2008 10:22 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ben benieuwd wat jullie de lekkerste vibrator vinden.

Wil er één kopen ( heb al ervaring hoor... :-p ) maar geen idee welke nou fijn en lekker is. Zo'n Tarzan lijkt mij nl. nogal erg groot.

De pocket rocket schijnt ook super te zijn.



Hoor graag welke vibrator jullie lekker vinden....oh ja, weten jullie misschien ook een goeie site waar je die kan bestellen?



Grtz.
Alle reacties Link kopieren
Hm,...... heb net ff op de link van Labelle gekeken......wow..... heel mooi spul..... volgens mij ga ik een nieuwe verzameling beginnen, en de voordelen die Kusunum noemt klingen goed...... vindt latex vibs eigenlijk maar niets....... ga liever voor 'the real thing' .....of glas dan, voelt natuurlijk ook echter
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 2 van Fun Factory.. hele krachtige trillingen, wel van dat jelly spul, maar zeker die met een 'gspot-kopje' zijn super!!!

Die verhalen over die glazen klinken ook wel aantrekkelijk.. moet ik ook es naar gaan kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er ook wel 1 willen maar heb totaal geen ervaring.. Weet iig dat ik er een nodig heb die de g-spot flink stimuleerd ;-)



Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf echt fan van de Laya. (weet niet zeker of je het zo schrijft). En ik niet alleen ook voor mannen is het een top vibrator! Het is geen standaard model hij is vrij klein en een gebogen model. Klinkt een beetje vaag maar hij is te koop bij internet winkel. Echt een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe vind ik de Tarzan wel goed. Heb van de week zo'n Duckie gekregen, maar daar moet ik nog even aan wennen. Iemand van jullie daar ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Ann Summers heeft een fantastische verzameling. Heb een tijdje geleden de double date aangeschaft. Helemaal super.
Alle reacties Link kopieren
ben benieuwd, dus up
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort de Lelo Iris, gekocht via internet en deze bevalt zeer goed!!! Maakt niet veel geluid en is makkelijk in te stellen.

Hij heeft me al meerdere keren naar een heerlijk hoogtepunt gebracht. Ik zoek er alleen nog steeds ééntje voor anaal, maar ik weet echt niet welke!
Alle reacties Link kopieren
Mijn oog is gevallen op de Vibe Therapy voor in de badkamer.

Heeft iemand deze?
Leven en laten leven
Alle reacties Link kopieren
Christine le Duc heeft haar eigen viebs. Ik heb een roze, met een aapje die je klit stimuleert, met zo'n 7 versch.standen. Niet te groot, precies goed! Oja, de vieb is een "zij" n.l een Jane. Maakt wel wat geluid, maar onder de deken kan je een hoop dempen;-)

En oja, ik heb zo'n vlindertje voor onder douche , maar deze doet zeeeer weinig...te zachte trilling...
Alle reacties Link kopieren
Oraleorgasme.com daar moet je ff op kijken .... had mn lelo daar besteld . Ik had veel moeite met klaarkomen maar nu gaat het perfect haha :p
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de kangoo de beste, heel heftig maar een nadeel is dat hij te veel geluid maakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bonjoura schreef op 06 juni 2008 @ 12:09:

Beste vibrator.... mijn eigen vingers :-)Eensch. Er gaat niets boven mijn linker middelvinger...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven