Man van vriendin daagt me uit

09-07-2013 17:11 505 berichten
Heerlijke zomeravond gehad met groep vrienden, bbq, veel wijn, je kent het vast. Hoe later op de avond, hoe schuiner de grappen en toespelingen. Ging het over seks en hoe we ieder het met z'n partner deed. Laat een vriendin doorschemeren hoe haar man het doet. Ik kan het hier nu niet helemaal terughalen hoe het ging, maar kwam er op neer dat ze erg opschepte over dat hij het lang volhoudt, groot geschapen is en flink van wanten weet met allerlei standjes.

Denk nu dat ze mij en de rest misschien gewoon jaloers probeerde te maken. Ze weet dat we haar man allemaal wel leuk vinden. Nou heb ik dus iets te enthousiast gereageerd. (Ja ik had ook paar glazen teveel op). Dus ik heb zeg maar lopen 'happen' op haar toespelingen en dat ik wel wilde weten hoe groot hij dan wel niet was en wat voor bijzondere trucjes hij kan.

Toen ook met haar man blikken uitgewisseld en hij stootte me bij de koelkast nog aan en zat me verder te stangen door iets in me oor te fluisteren.

Verder niets aan de hand denk je. Ik bedoel, we gaan losjes met elkaar om dus beetje lol moet kunnen.

Maar nou appt HIJ me dus en ik heb er al op geantwoord. Dat ik wel erg benieuwd was en zo en of ik soms niet kon geloven wat er over hem gezegd werd.

Ik heb volgens mij dus weer gehapt op zijn uitdaging want heb al geantwoord en denk nu, shit, dit moet ik niet doen.

Het is wel zo dat ik me idd tot hem voel aangetrokken. Hij zei dat hij een foto kon sturen. Ik zei: bluf. Nu denk ik dus, shit, gaat dit uit de hand lopen als hij het wel doet?

Van vinden jullie, gewoon maar even afwachten en zelf maar even niks meer appen? Misschien loopt het dan op een sisser af.
Alle reacties Link kopieren
quote:Houston77007 schreef op 09 juli 2013 @ 17:56:

[...]

Gelukkig ken ik dit niet in mijn vriendenkring. Moet er niet aan denken mensen in mijn omgeving te hebben die zich onder invloed van drank zo gaan gedragen.

Dat 'niveau' vrienden hebben wij ook niet in de groep godzijdank. How low can you go zeg. Vind dit redelijk 'ongeschoold' gedrag. Als een gesprek richting hoe wie wat en waar sext en hoe groot wie geschapen is, is het voor ons een mooie tijd om op te stappen en huiswaarts te gaan.

TO had overigens geen vriendin meer geweest....
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Gezien je reacties in de topics waarie op reageert ben je redelijk geobsedeerd door dikke piemels, of eigenlijk alles wat met neuken te maken heeft he?
Lekker boeiend allemaal

Heeft hij nou al zijn piemel laten zien of hoe zit het
quote:badmeester schreef op 09 juli 2013 @ 19:58:

Lekker boeiend allemaal

Heeft hij nou al zijn piemel laten zien of hoe zit het

Ja, en hoe groot was hij nou echt?!

Hij daagt jou uit?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als jij mijn vriendin was geweest en ik kwam hier achter had je echt een slap in the face gekregen en had ik je uit mijn vrienden groep gegooid.

Met mn man had ik ook wel even een hartig woordje gesproken.

Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden nodig zeg.

En nee, dit soort gesprekken voer ik niet met vrienden tijdens de bbq uiteraard heb ik het wel eens over seks met vriendinnen maar toch echt niet op dit lage niveau.
Daarbij fantaseer ik echt niet over de piemels van de mannen van mijn vriendinnen. Brrr
quote:mimimouse schreef op 09 juli 2013 @ 18:54:

Als je die foto krijgt, zou ik hem doorsturen naar je vriendin met de opmerking zo groot is ie toch niet!!`Als je het niet erg vindt, wil ik hem niet passen`
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je moet hem wel vertellen dat wat je zei op het feestje een grap was en dat je er niks mee wilt,denk ook aan je vriendin zij kan ruziemet haar man krijgen of hij wordt verdacht van overspel met jou terwijl dat misschien helemaal niet zo is en probeer dat maar uitteleggen als zij het bericht leest wat eigelijk als grap werd bedoelt.Je wilt haar toch geen pijn doen of begin je stiekem toch wat te voelen?
Ik denk dat TO een egoistische vriendin is en wel zin heeft in een avontuurtje.

Ze reageert hier niet meer ze is vast as we speak heel druk aan het appen met de man van haar vriendin.. Wie weet ligt ze er al onder.
Coralie, hallo. Ben je er nog?

Heb net de foto ge-appt die ik je beloofde op dat feestje.

And let there be light !
Ik vind van die opschepperijtjes altijd een beetje sneu. Good for you dat je een fijn seksleven hebt, ik gun het iedereen.

En tegen schuine praatjes kan ik ook prima, het is mij niet snel te gewaagd hoor.

Maar opscheppen om te kijken hoe anderen dan reageren, ik vind het wat genant.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ik zou gewoon terug appen: Joh, ik vind dat dit te ver gaat en heb hier geen zin in, het was gezellig, maar zo is het goed.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ik bedoel, ik vind praten met een ander over seks niet genant, maar als je dan in zo'n groep 'moet' gaan vertellen hoe lekker je wel niet neukt ter vermaak van anderen....ik vind het zo puberaal alsof je de goedkeuring van een ander nodig hebt.
quote:Cateautje schreef op 09 juli 2013 @ 17:58:

[...]

Je bent moutarde darlienk.

Bedoel je soms je: moutarde darling = Mosterd schat. En je bedoeld hier mee te zeggen??

Mosterd na de maal tijd ?? trop tard dans la journée
wat een hoop reacties... ik was heel de avond weg dus kon niet meer reageren. Hij stuurde idd een foto van zichzelf en ik kon eigenlijk niet geloven dat hij het echt zou doen. Alleen nu zit ik daarmee, ook om te zorgen dat het niet uit de hand loopt. Dit is misschien niet netjes, (die foto), maar ik heb hem verder niet aangeraakt of zo dus ergens is het nog redelijk onschuldig zeg maar.

Nadat ik van de 'schrik' was bekomen heb ik hem maar gelijk verstandig gezegd dat het er uit ziet als een smakelijk hapje (zeg maar gerust hap trouwens :D) maar dat dit echt niet goed is.

Dat het bij de bbq nog leuk was zeg maar omdat iedereen erbij is, maar dat dit eigenlijk wel fout is. Dat we moeten stoppen.

HIj zei okee. Nu twijfel ik ook of we het messchien met onze partners moeten bespreken. Denk eigenlijk niet en toen ik het hem appte zei hij ook gelijk Neeeee nooit doen.

Hij wil het er vandaag met me over hebben en wil dus nu even praten voordat ik vanmiddag naar mijn werk ga.

Heb eerlijk gezegd wel wakker gelegen. OOk van die foto hihi.

Vooral toch omdat het eigenlijk niet kan. Weet nog niet of ik straks met hem in de stad afspreek maar probeer nu eerst nog even op een rijtje voor mezelf te zetten wat we moeten doen.

Voor degenen die zich niets bij de gesprekken kunnen voorstellen omdat in hun vriendenkring niet van die grappen gemaakt worden, tja bij mij dus wel en normaal valt het allemaal wel mee.

Misschien had ik z'n appjes niet moeten antwoorden, maar dat is nu te laat. En normaal antwoord ik ook altijd dus ik vond het niet nodig om nu ineens te negeren, weet je, want het was misschien wel op het randje maar alleen nog teasen. Ik zal toegeven dat het teasen me wel een soort van op wond.
hihi.

Wat valt er verder nog te bepraten dan? Of gaan jullie elkaar weer lopen opgeilen?
Je praat het trouwens allemaal erg leuk goed voor jezelf.

'het is alleen maar teasen' blahblah. Hoe zou je het vinden als je man ook op die manier appte met een vriendin van je?

Of is het juist het stiekume er aan wat je geil vind? Of de bevestiging van een andere man dan je partner?
Je denkt met je kut. De volwassen reactie waarbij je NIET je eigen relatie en je vriendschap behoud is

"Afspreken lijkt me niet nodig, het was een beetje 'teasen' (als dat je woord is) meer niet. Groeten aan [vriendin]"

of vergelijkbaar. Niet af gaan spreken, niet meer appen op een beleefde afwijzing na als hij weer appt. Kan je ook niet doen, maar dan ben je gewoon richting vreemdgaan met de partner van je vriendin aan het gaan.
Hihi? Wat is er hihi aan.

Wat een doos ben jij pffff echt ongelofelijk. Nog afspreken ook? Ja snel een steegje in zeker
Hihi nou spannend allemaal hoor!

En nog afspreken ook hihi!
Waarom zou je het er nog over moeten hebben?

Haha.
Hihihi?

Een 'smakelijk hapje'? Wat is dit voor een infantiele tokkiegroep?

Ontzetten ordinair ook.

Ben ineens zo blij met mijn eigen vrienden!!
Daarbij is het al lang uit de hand gelopen. En daagt hij niet JOU, maar jij HEM uit

En nu ga je nog met hem afspreken ook! Stiekem natuurlijk want vriendin weet niks

Wie heeft er nog vijanden nodig met 'vriendinnen' als jij.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven