Man van vriendin daagt me uit

09-07-2013 17:11 505 berichten
Heerlijke zomeravond gehad met groep vrienden, bbq, veel wijn, je kent het vast. Hoe later op de avond, hoe schuiner de grappen en toespelingen. Ging het over seks en hoe we ieder het met z'n partner deed. Laat een vriendin doorschemeren hoe haar man het doet. Ik kan het hier nu niet helemaal terughalen hoe het ging, maar kwam er op neer dat ze erg opschepte over dat hij het lang volhoudt, groot geschapen is en flink van wanten weet met allerlei standjes.

Denk nu dat ze mij en de rest misschien gewoon jaloers probeerde te maken. Ze weet dat we haar man allemaal wel leuk vinden. Nou heb ik dus iets te enthousiast gereageerd. (Ja ik had ook paar glazen teveel op). Dus ik heb zeg maar lopen 'happen' op haar toespelingen en dat ik wel wilde weten hoe groot hij dan wel niet was en wat voor bijzondere trucjes hij kan.

Toen ook met haar man blikken uitgewisseld en hij stootte me bij de koelkast nog aan en zat me verder te stangen door iets in me oor te fluisteren.

Verder niets aan de hand denk je. Ik bedoel, we gaan losjes met elkaar om dus beetje lol moet kunnen.

Maar nou appt HIJ me dus en ik heb er al op geantwoord. Dat ik wel erg benieuwd was en zo en of ik soms niet kon geloven wat er over hem gezegd werd.

Ik heb volgens mij dus weer gehapt op zijn uitdaging want heb al geantwoord en denk nu, shit, dit moet ik niet doen.

Het is wel zo dat ik me idd tot hem voel aangetrokken. Hij zei dat hij een foto kon sturen. Ik zei: bluf. Nu denk ik dus, shit, gaat dit uit de hand lopen als hij het wel doet?

Van vinden jullie, gewoon maar even afwachten en zelf maar even niks meer appen? Misschien loopt het dan op een sisser af.
Alle reacties Link kopieren
Wat ben jij een verschrikkelijk mens TO! Als je mijn vriendin was dan had ik je mooi 'ontfreind' hihi...

Hoe oud ben je? Bah bah

Heb medelijden met jouw vriendin.

En mijn man zou nog niet jarig zijn!! Foto's van zichzelf sturen.. (Tenzij hun een open relatie hebben natuurlijk)
Wat ben jij een verschrikkelijk mens TO!

Als je mijn vriendin was had ik je nu 'ontfreind' hihi..

Hoe oud ben je?? Je klinkt als een puber.
Waar blijft de moraalridderkaart? Dan hebben we dat ook maar weer gehad.
TO Je bent net zo slim als je vriendin...
quote:meesje2010 schreef op 10 juli 2013 @ 08:38:

Wat ben jij een verschrikkelijk mens TO! Als je mijn vriendin was dan had ik je mooi 'ontfreind' hihi...

Hoe oud ben je? Bah bah

Heb medelijden met jouw vriendin.

En mijn man zou nog niet jarig zijn!! Foto's van zichzelf sturen.. (Tenzij hun een open relatie hebben natuurlijk)Ach die vriendin gaf de voorzet... zij koppen hem er nu samen in.
quote:Iwannalive schreef op 10 juli 2013 @ 08:43:

[...]

Ach die vriendin gaf de voorzet... zij koppen hem er nu samen in.Had ze maar niet zo op moeten scheppen. Ze kon er van uit gaan dat iedereen hem nu zou willen uitproberen!
Hihi?! Dit is toch niet serieus?!
Nou ja.. dat dus..
Oh wat een lol hihi,lekker appen en afspreken met de man van je vriendin om het te stoppen voordat het te ver gaat...

Ik zou dit al veel te ver vinden..
Een smakelijk hapje?

En dan nu ook nog met hem afspreken?

Naar mens.
quote:Iwannalive schreef op 10 juli 2013 @ 08:43:

[...]

Ach die vriendin gaf de voorzet... zij koppen hem er nu samen in.Meen je dit nou?
quote:ellemiekje schreef op 10 juli 2013 @ 08:54:

[...]

Meen je dit nou?

Ja. Ze heeft hem toch aanbevolen...

Waarom zou je je vriendinnen lekker maken met verhalen over hoe geil je man in bed is en wat voor lekkere pik hij heeft... Dan kan je er vergif op innemen dat ze je man vanaf dat moment met andere ogen bekijken.
Ten eerste had je die foto ongezien moeten verwijderen.

Ten tweede: heb je er echt op gereageerd met de mededeling dat het toch wel een smakelijke hap is? Om er vervolgens aan toe te voegen dat het niet goed is? Jij hebt echt geen hersens en geen fatsoen.

Ten derde: ik zou het wel degelijk met zijn vriendin bespreken. Ik zou het ook willen weten als mijn partner foto's van zijn "lekkere hap" zou verspreiden in mijn vriendenkring. En kruip dan zelf ook maar alvast in de excuusrol, want je hebt het zelf net zo hard aangewakkerd. Of je dan nog een vriendin hebt...

Ten vierde: nergens voor nodig om met hem te gaan praten (face to face?). Waarover? Gewoon mededelen dat je vindt dat het al veel te ver is gegaan en dat je er per direct een punt achter zet. Zijn berichtjes blokkeren.

Je bent echt ver, vér over de schreef gegaan en schijnt het nog niet eens te snappen ook.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
En dan spreek je met hem af, om te praten en dit een halt toe te roepen voordat het nog verder uit de hand loopt. Wat een stunt zou het zijn als hij daar komt opdagen, mét vriendin. Dat zij van alles op de hoogte is, en nu ziet wat voor een vriendin zij heeft aan TO...
Ik moet helemaal niks!
quote:Iwannalive schreef op 10 juli 2013 @ 09:02:

[...]

Ja. Ze heeft hem toch aanbevolen...

Waarom zou je je vriendinnen lekker maken met verhalen over hoe geil je man in bed is en wat voor lekkere pik hij heeft... Dan kan je er vergif op innemen dat ze je man vanaf dat moment met andere ogen bekijken.Tja, dat je in beschonken toestand even opschept over je lekkere vent.. Het is niet mijn soort 'humor', maar ik vind ook niet dat dat betekent dat ze dus haar vent en al haar vriendinnen groen licht geeft om elkaar te gaan bespringen. TO had als goede vriendin nooit zo erop moeten reageren, ze vraagt er gewoon om! Ik vind dronken zijn nooit een excuus, maar oké, als ze die avond dronken hem aan het opgeilen was, prima. Maar om dan ook nog dagenlang ermee door blijven gaan (nuchter).. lekkere vriendin ben je zeg.
Dus toch fucken in een vrienden groep.. Tsja..

Je moet zelf weten!! maar jij wil hem! Hier valt toch niet tegen op te praten!

Veel plezier met je lekkere hapje en hopelijk valt die in het echt niet tegen.

Doe het veilig en vertel dan als jullie toch zo stoer zijn met praatjes in de vrienden groep.. Hoe hij nu echt was!! Hihi..

Dat jij bereid bent om je relatie en je vrienden groep, kapot te maken voor een lul van een vent die zich zelf ook heel wat vind.. Bravo! Zelf Ben je ook niet wijs..
quote:Nicky_L schreef op 10 juli 2013 @ 09:04:

En dan spreek je met hem af, om te praten en dit een halt toe te roepen voordat het nog verder uit de hand loopt. Wat een stunt zou het zijn als hij daar komt opdagen, mét vriendin. Dat zij van alles op de hoogte is, en nu ziet wat voor een vriendin zij heeft aan TO...Ik ga duimen dat dit gebeurt!
hey, hij stuurt die foto, niet ik.

het is elke keer een reactie van mij.

Dus ZIJ beginnen er samen over tijdens avondje met meerdere vrienden, ik reageer dan. Daarmee vraag ik verder niks ook al daag ik hem uit.

HIJ neemt zelf op later moment contact op via app, ik reageer dan.

HIJ begint zelf over dat hij wel foto kan sturen, okee, toen had ik niet 'bluf' moeten zeggen. Dat is te veel uitdagen.

Maar dan nog, als ik had gezegd 'anders stuur ik wel naaktfoto' en hij had gezegd BLuf, dan had ik echt niet gaan poseren voor mijn telefoon en die foto doorsturen. Dan had ik gezegd 'fantaseer jij maar lekker' of 'zou je wel willen, maar doe ik niet'.

En ik heb nu gezegd dat die foto (ZIJN actie) te ver is gegaan, en nu wilt HIJ afspreken. Hij stelt dat voor. niet ik.

Dus fijn dat ik afgezeken wordt, geeft ook niet. Ik had ook wel even iemand nodig die me zei dat ik 'met mijn kut dacht'... en ik kon moeilijk naar mijn eigen vriend of naar mijn vriendin voor advies. Dacht ik.

Ik ga nu trouwens niet afspreken, maar mijn vriendin inlichten. Die foto heb ik hier dus nog en die zal ik haar sturen of laten zien, en uitleggen dat hij dus steeds contact zoekt na haar verhaal over wat een hengst hij wel niet is. En dat ik dat allemaal wil geloven maar verder geen bewijs meer hoef.
To is nogal jaloers op vriendin want zij wilt gewoon haar man. Echt ik had alle haren uit je kop getrokken als je mijn vriendin was.

Maarja misschien zijn jullie een stel tokkies en is dit normaal voor jullie.
Je legt de schuld bij hem. Ajb zeg je daagt hem zelf ook uit. Waardeloze vriendin jij
Joh, kijk even naar jezelf. Jij reageert, jij gaat er in mee, jij geeft een ongepaste reactie. De schuld bij hem leggen en jouw vriendin informeren is wel erg makkelijk, denk je ook niet? Hij in de shit en jij de lieve onschuld? Bah!
quote:ellemiekje schreef op 10 juli 2013 @ 09:05:

[...]

Tja, dat je in beschonken toestand even opschept over je lekkere vent.. Het is niet mijn soort 'humor', maar ik vind ook niet dat dat betekent dat ze dus haar vent en al haar vriendinnen groen licht geeft om elkaar te gaan bespringen. TO had als goede vriendin nooit zo erop moeten reageren, ze vraagt er gewoon om! Ik vind dronken zijn nooit een excuus, maar oké, als ze die avond dronken hem aan het opgeilen was, prima. Maar om dan ook nog dagenlang ermee door blijven gaan (nuchter).. lekkere vriendin ben je zeg.

Tja ik kan me al niks voorstellen bij dat soort praatjes. Als vriendinnen onder elkaar nog wel (maar ook niet tot in details). De beste man was erbij terwijl zijn vriendin hem zat aan te prijzen. Genante bedoeling en nu maken ze het samen af.

Weetje wat ik grappig vind... als je TO zo leest doet ze heel spannend en ondeugend hihihi en is hij dat ook hihihi... Mogelijk als je hun foto's zou zien denk je gatverdarrie wat een lellekurds en wil je niet eens weten dat ze sex hebben...
Ehhhh vertel er ook ff bij aan je vriendin dat jij ook meedeed met je smakelijke hapje
Hij vind jou ook aantrekkelijk voor 1 keer daarna verliest hij zijn interesse, ben je blond ofso?
quote:coralie76 schreef op 10 juli 2013 @ 09:17:

hey, hij stuurt die foto, niet ik.

het is elke keer een reactie van mij.

Dus ZIJ beginnen er samen over tijdens avondje met meerdere vrienden, ik reageer dan. Daarmee vraag ik verder niks ook al daag ik hem uit.

HIJ neemt zelf op later moment contact op via app, ik reageer dan.

HIJ begint zelf over dat hij wel foto kan sturen, okee, toen had ik niet 'bluf' moeten zeggen. Dat is te veel uitdagen.

Maar dan nog, als ik had gezegd 'anders stuur ik wel naaktfoto' en hij had gezegd BLuf, dan had ik echt niet gaan poseren voor mijn telefoon en die foto doorsturen. Dan had ik gezegd 'fantaseer jij maar lekker' of 'zou je wel willen, maar doe ik niet'.

En ik heb nu gezegd dat die foto (ZIJN actie) te ver is gegaan, en nu wilt HIJ afspreken. Hij stelt dat voor. niet ik.

Dus fijn dat ik afgezeken wordt, geeft ook niet. Ik had ook wel even iemand nodig die me zei dat ik 'met mijn kut dacht'... en ik kon moeilijk naar mijn eigen vriend of naar mijn vriendin voor advies. Dacht ik.

Ik ga nu trouwens niet afspreken, maar mijn vriendin inlichten. Die foto heb ik hier dus nog en die zal ik haar sturen of laten zien, en uitleggen dat hij dus steeds contact zoekt na haar verhaal over wat een hengst hij wel niet is. En dat ik dat allemaal wil geloven maar verder geen bewijs meer hoef.Jij snapt het echt niet, hè? Als een man van een vriendin je sexueel benadert of uitdaagt, op welke manier dan ook, dan reageer je daar niet op! De enige reactie die je geeft, is: ik ben hier niet van gediend! En vervolgens blokkeer je hem op je telefoon. En je gaat al helemáál niet op naaktfoto's reageren met woorden als "je bent toch wel een lekkere hap" of iets dergelijks.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Oh jij bent de onschuldige in dit verhaal?

Je had ook niet deel hoeven nemen aan het gesprek. Je zegt trouwens zelf dat je door bent gaan vragen op de opschepperij van je vriendin over de grootte en de trucjes.

Vervolgens ben je met hem in gesprek (ja je hebt geantwoord, dus je hebt een gesprek waarin je kan kiezen wat je antwoord) geraakt over zijn grootte en zijn trucjes.

Vervolgens heb je hem enorm uitgedaagd door hem te zeggen dat hij het niet zou durven om een foto te sturen. Moet je niet doen bij een jochie van 16, want dan speelt zijn ego op! Dus nu heeft hij de foto gestuurd.

Je hebt jezelf mooi in de ellende gestort!

Nogmaals: hoe oud zijn jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven