Man van vriendin daagt me uit

dinsdag 9 juli 2013 om 17:11
Heerlijke zomeravond gehad met groep vrienden, bbq, veel wijn, je kent het vast. Hoe later op de avond, hoe schuiner de grappen en toespelingen. Ging het over seks en hoe we ieder het met z'n partner deed. Laat een vriendin doorschemeren hoe haar man het doet. Ik kan het hier nu niet helemaal terughalen hoe het ging, maar kwam er op neer dat ze erg opschepte over dat hij het lang volhoudt, groot geschapen is en flink van wanten weet met allerlei standjes.
Denk nu dat ze mij en de rest misschien gewoon jaloers probeerde te maken. Ze weet dat we haar man allemaal wel leuk vinden. Nou heb ik dus iets te enthousiast gereageerd. (Ja ik had ook paar glazen teveel op). Dus ik heb zeg maar lopen 'happen' op haar toespelingen en dat ik wel wilde weten hoe groot hij dan wel niet was en wat voor bijzondere trucjes hij kan.
Toen ook met haar man blikken uitgewisseld en hij stootte me bij de koelkast nog aan en zat me verder te stangen door iets in me oor te fluisteren.
Verder niets aan de hand denk je. Ik bedoel, we gaan losjes met elkaar om dus beetje lol moet kunnen.
Maar nou appt HIJ me dus en ik heb er al op geantwoord. Dat ik wel erg benieuwd was en zo en of ik soms niet kon geloven wat er over hem gezegd werd.
Ik heb volgens mij dus weer gehapt op zijn uitdaging want heb al geantwoord en denk nu, shit, dit moet ik niet doen.
Het is wel zo dat ik me idd tot hem voel aangetrokken. Hij zei dat hij een foto kon sturen. Ik zei: bluf. Nu denk ik dus, shit, gaat dit uit de hand lopen als hij het wel doet?
Van vinden jullie, gewoon maar even afwachten en zelf maar even niks meer appen? Misschien loopt het dan op een sisser af.
Denk nu dat ze mij en de rest misschien gewoon jaloers probeerde te maken. Ze weet dat we haar man allemaal wel leuk vinden. Nou heb ik dus iets te enthousiast gereageerd. (Ja ik had ook paar glazen teveel op). Dus ik heb zeg maar lopen 'happen' op haar toespelingen en dat ik wel wilde weten hoe groot hij dan wel niet was en wat voor bijzondere trucjes hij kan.
Toen ook met haar man blikken uitgewisseld en hij stootte me bij de koelkast nog aan en zat me verder te stangen door iets in me oor te fluisteren.
Verder niets aan de hand denk je. Ik bedoel, we gaan losjes met elkaar om dus beetje lol moet kunnen.
Maar nou appt HIJ me dus en ik heb er al op geantwoord. Dat ik wel erg benieuwd was en zo en of ik soms niet kon geloven wat er over hem gezegd werd.
Ik heb volgens mij dus weer gehapt op zijn uitdaging want heb al geantwoord en denk nu, shit, dit moet ik niet doen.
Het is wel zo dat ik me idd tot hem voel aangetrokken. Hij zei dat hij een foto kon sturen. Ik zei: bluf. Nu denk ik dus, shit, gaat dit uit de hand lopen als hij het wel doet?
Van vinden jullie, gewoon maar even afwachten en zelf maar even niks meer appen? Misschien loopt het dan op een sisser af.

dinsdag 9 juli 2013 om 18:06
Ik denk altijd maar zo dat als iemand zo loopt op te scheppen(over wat dan ook) dan mankeert er iets aan en is het vaak het tegenovergestelde. Of dat ze zich op de een of andere manier moeten bewijzen.
Maar leuke vriendin ben jij dat je er verder op in gaat met haar man...
Ben blij dat ik niet in jouw vriendenclub zit....
Maar leuke vriendin ben jij dat je er verder op in gaat met haar man...
Ben blij dat ik niet in jouw vriendenclub zit....

dinsdag 9 juli 2013 om 18:09
quote:Iwannalive schreef op 09 juli 2013 @ 18:00:
[...]
Daar is een prachtig liedje over gemaakt...
http://www.youtube.com/watch?v=s1tlR62MDlQNice
[...]
Daar is een prachtig liedje over gemaakt...
http://www.youtube.com/watch?v=s1tlR62MDlQNice

dinsdag 9 juli 2013 om 18:11
quote:MrsStanleyWalker schreef op 09 juli 2013 @ 18:08:
Tjongejonge, het is weer een paar dagen warm. Weetje, terwijl sex toch zo leuk is, vind ik het in situaties zoals dit, zo'n onaantrekkelijk fenomeen. Al zouden beide kerngezond zijn, er lopen er toch drie een SOA van op en die is absoluut resistent tegen antibiotica.
Tjongejonge, het is weer een paar dagen warm. Weetje, terwijl sex toch zo leuk is, vind ik het in situaties zoals dit, zo'n onaantrekkelijk fenomeen. Al zouden beide kerngezond zijn, er lopen er toch drie een SOA van op en die is absoluut resistent tegen antibiotica.

dinsdag 9 juli 2013 om 18:13
quote:Cateautje schreef op 09 juli 2013 @ 18:06:
[...]
Dat had ik al geschreven. Over de naïviteit van de vriendin, dus je spreekt de verkeerde aan.
Ach so! Ik had het alleen over de titel die je voorstelde, vond de mijne gewoon beter
Verder vind ik ze alledrie niet zo heel geweldig bezig, zou TO nog terug komen?
(O)
[...]
Dat had ik al geschreven. Over de naïviteit van de vriendin, dus je spreekt de verkeerde aan.
Ach so! Ik had het alleen over de titel die je voorstelde, vond de mijne gewoon beter
Verder vind ik ze alledrie niet zo heel geweldig bezig, zou TO nog terug komen?

dinsdag 9 juli 2013 om 18:14

dinsdag 9 juli 2013 om 19:05
Iedereen hier gaat er maar aan uit dat die vriendin dat erg vindt... Wie weer hebben ze wel een open relatie?
Ik zal wel een ontzettende losbol zijn ofzo maar ja ik ken dit soort avonden ook. Alleen is het dan meestal met vriendinnen onderling.
Vraag hem eens wat zijn vriendin er van vindt dit contact? En dan hangt het van jou en je eventuele relatie af of je er mee verder wilt gaan.
Ik zal wel een ontzettende losbol zijn ofzo maar ja ik ken dit soort avonden ook. Alleen is het dan meestal met vriendinnen onderling.
Vraag hem eens wat zijn vriendin er van vindt dit contact? En dan hangt het van jou en je eventuele relatie af of je er mee verder wilt gaan.
dinsdag 9 juli 2013 om 19:44
quote:chocolol schreef op 09 juli 2013 @ 19:07:
Haha, leuke grapjes worden er gemaakt.
Ik denk dat TO en die man van vriendin het gewoon leuk vinden om een beetje te flirten.Dit is geen flirt, dit is spelen met vuur.
Haha, leuke grapjes worden er gemaakt.
Ik denk dat TO en die man van vriendin het gewoon leuk vinden om een beetje te flirten.Dit is geen flirt, dit is spelen met vuur.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé