Mannen en vrouwen
maandag 29 oktober 2012 om 13:59
Dit zal wel heel vaak voorbij zijn gekomen maar kloppen deze onderzoeken?
Gemiddelde lengte penis Nederland
De gemiddelde lengte PENIS van volwassen mannen in erectie is 14,3 cm deze maat kan verschillen per man per land. Een normale penislengte in erectie stand tussen de 11 t/m 21 cm word als normaal gezien. val je daaronder 10 cm dan behoor je tot de groep mannen 1 op de 5000 waarbij de lengte penis kleiner is als de gemiddelde lengte erectie. Kom je boven de 21 cm uit dan behoor je tot de groep 1 op de 10.000 mannen met
De gemiddelde VAGINA is 8 centimeter diep, heel wat minder dan de meesten denken dus. Maar als een vrouw opgewonden is, kan daar wel de helft bijkomen. Verder dan 12 centimeter gaat het zelden. Dit komt overeen met de gemiddelde grote van de penis. Daarom zal een penis zelden te kort zijn. De breedte van een vagina is daarentegen rekbaar zodat ze zich altijd aan de vorm van de penis zal aanpassen
En hoe is het bij jullie (partner)?
Gemiddelde lengte penis Nederland
De gemiddelde lengte PENIS van volwassen mannen in erectie is 14,3 cm deze maat kan verschillen per man per land. Een normale penislengte in erectie stand tussen de 11 t/m 21 cm word als normaal gezien. val je daaronder 10 cm dan behoor je tot de groep mannen 1 op de 5000 waarbij de lengte penis kleiner is als de gemiddelde lengte erectie. Kom je boven de 21 cm uit dan behoor je tot de groep 1 op de 10.000 mannen met
De gemiddelde VAGINA is 8 centimeter diep, heel wat minder dan de meesten denken dus. Maar als een vrouw opgewonden is, kan daar wel de helft bijkomen. Verder dan 12 centimeter gaat het zelden. Dit komt overeen met de gemiddelde grote van de penis. Daarom zal een penis zelden te kort zijn. De breedte van een vagina is daarentegen rekbaar zodat ze zich altijd aan de vorm van de penis zal aanpassen
En hoe is het bij jullie (partner)?
maandag 29 oktober 2012 om 15:09
maandag 29 oktober 2012 om 16:04
quote:
De gemiddelde vagina is 8 centimeter diep.
Als een vrouw opgewonden is, wordt de vagina dubbel zo groot.
Verder dan 12 centimeter gaat het zelden
Dat lijkt me onzin. Dus als ze niet opgewonden is dan kom je niet dieper dan 8 cm?
En als hij dubbel zo groot wordt dan zou het toch 16cm diep worden en geen 8cm?
Meeste vrouwen kunnen wel tot zo'n 20cm hebben dacht ik
De gemiddelde vagina is 8 centimeter diep.
Als een vrouw opgewonden is, wordt de vagina dubbel zo groot.
Verder dan 12 centimeter gaat het zelden
Dat lijkt me onzin. Dus als ze niet opgewonden is dan kom je niet dieper dan 8 cm?
En als hij dubbel zo groot wordt dan zou het toch 16cm diep worden en geen 8cm?
Meeste vrouwen kunnen wel tot zo'n 20cm hebben dacht ik