mannen, hoe voelt een vagina?

16-10-2014 00:25 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar ben toch zooo nieuwsgierig en aangezien ik het nooit zal kunnen gaan beleven als man, hoop ik dat jullie het dan ten minste voor me willen beschrijven.



En voelt dezelfde vrouw ook altijd hetzelfde? Of verschilt dat weer per keer?



En wat maakt het gevoel bij de ene vrouw anders dan bij de andere vrouw. Zit daar zoveel verschil in? Ik snap dat nattigheid per keer en per vrouw kan verschillen en dus ook de beleving van de seks.



Maar wat verder? Wat voel je nou precies als je door de deur naar binnen gaat en daar de ruimte aan het verkennen bent. Voel je ribbels, bobbels, bots je ergens tegenaan, wat voel je als een vrouw knijpt, wat verandert er qua gevoel tijdens de seks, voel je een orgasme?



gewoon botte nieuwsgierigheid heren, kan er niks anders van maken




Ik vond mijn termen ook poëtischer eigenlijk.
Grand canyon.....



Dat je man gewapend met meters touw, pikhouweel (pun intended) en zo'n veiligheidsharnasbroekgeval de slaapkamer in banjert omdat er geneukt moet worden....
quote:Thordis schreef op 16 oktober 2014 @ 14:18:





Ik vond mijn termen ook poëtischer eigenlijk.

Ik blijf Yoni een grappige vinden. Vooral sinds dat ook als meisjesnaam voor komt in Nederland.



- Jantje? present

- Marietje? present

- Kutje? present

- Klaasje? present



Ik weet niet, het blijft raar
Alle reacties Link kopieren
Ach, heb afhankelijk vd omstandigheden de helft wel eens horen zeggen over mijn ontplfote egel



scheur, doos, grot, gleuf, glijhol, flamoes, joni, pruim, zaadhol, poes, muis, muts allemaal al gehoord.



Welke ik ook geweldig vind:

inkomen



haha, hoe verzin je het *proest*
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 16 oktober 2014 @ 14:20:

Grand canyon.....



Dat je man gewapend met meters touw, pikhouweel (pun intended) en zo'n veiligheidsharnasbroekgeval de slaapkamer in banjert omdat er geneukt moet worden....
Trahit sua quemque voluptas
Ik ken een meneer die Joni heet... moet ik elke keer toch een beetje van giechelen.



Ik ken ook een mevrouw die zo heet. Echt een kutwijf (jemig,Thor, die grap heb je al gemaakt.....)
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 16 oktober 2014 @ 13:59:

Even uit mijn archief opgediept:

bef, behoje, [...] zeiksnor, voorbips, ..Niet te geloven hoeveel woorden er bestaan voor vagina...
World of Warcraft: Legion
Maatschappelijk Verantwoord Grappenmaken: je grap recyclen
quote:bestpittig schreef op 16 oktober 2014 @ 14:22:

...

Welke ik ook geweldig vind:

inkomen



haha, hoe verzin je het *proest*Nou snap ik het belang van een goed inkomen voor elke vrouw
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 16 oktober 2014 @ 01:00:

Soms voelt een vrouw heel "glad" van binnen, soms "ribbelig"

Dezelfde vrouw voelt trouwens niet altijd hetzelfde. Mogelijk samenhangend met haar cyclus.

En inderdaad: sommige vrouwen lijken binnenin wijder te worden. Dat is niet ideaal. Liever strak all the way.

En sommige vrouwen (in sommige posities) voelen pijn als je erg diep gaat. Dat is weleens jammer want dan moet je je inhouden.



Soms voel je je heel erg welkom. Lastig te omschrijven maar wel heel gaaf.Pijn is fijn. :-) (mits vrijwillig natuurlijk).
Alle reacties Link kopieren
quote:mia_e schreef op 16 oktober 2014 @ 14:45:

[...]





Pijn is fijn. :-) (mits vrijwillig natuurlijk).Absoluut waar, precies op dat randje...
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
En hoe voelt een holletje dan heren? *bloos*
quote:meesmv3 schreef op 16 oktober 2014 @ 15:41:

En hoe voelt een holletje dan heren? *bloos*

als in anus?



Strak aan het begin, onbegrensde ruimte na het begin.
Alle reacties Link kopieren
Als in anus ja.



Onbegrensde ruimte ja? Zo heb ik het nog nooit bekeken.

Is het alleen maar strak in het begin ik dacht gewoon in totaal strak.
quote:meesmv3 schreef op 16 oktober 2014 @ 15:48:

Als in anus ja.



Onbegrensde ruimte ja? Zo heb ik het nog nooit bekeken.

Is het alleen maar strak in het begin ik dacht gewoon in totaal strak.Pakweg de eerste centimeter is strak, waar je sluitspieren zitten. Daarachter zit je endeldarm, die is niet gespierd en die voel je niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 16 oktober 2014 @ 14:20:

Grand canyon.....



Dat je man gewapend met meters touw, pikhouweel (pun intended) en zo'n veiligheidsharnasbroekgeval de slaapkamer in banjert omdat er geneukt moet worden....



Nou ben ik héél visueel ingesteld he.....



Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 16 oktober 2014 @ 15:50:

[...]



Pakweg de eerste centimeter is strak, waar je sluitspieren zitten. Daarachter zit je endeldarm, die is niet gespierd en die voel je niet.

Ik heb niet heel veel ervaring met anale seks. Vingers en kleine plugjes bevallen erg goed. penetratie hebben we voorzichtig geprobeerd en damn... wat is dat strak. :-)

het is echt heerlijk om nog een manier te hebben om haar helemaal gek te maken.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
quote:meesmv3 schreef op 16 oktober 2014 @ 15:41:

En hoe voelt een holletje dan heren? *bloos*Een anus geeft haast continu tegendruk maar is na het begin veel 'wolliger', bij gebrek aan een beter woord, dan een vagina. Allebei is fijn, niet beter of slechter.
quote:Ik kan wel merken of de vrouw haar spieren aanspant,de ene kan dit harder dan de ander ( knijpt je lul er bijna af )Is het lekker, als vrouwen dat doen? Mijn man vindt het niet zo belangrijk, maar ik meen begrepen te hebben dat sommige mannen het juist fijn vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel lekker, zolang het maar niet te veel wordt aangespannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 16 oktober 2014 @ 13:59:

Even uit mijn archief opgediept:

bef, behoje, brievenbus, broodje rosbief, buiksloterhammetje, doos, druipgrot, gleuf, glijhol, flamoes, floppydrive, fluit, foef, framboos, friemel, frut, grand canyon, grot, hamportemonnee, hol, inkomen, joni, kano, kedietje, kees, koffieboon, kut, liefdesgrotje, Marianentrog, meluk, mik, mossel, muis, muts, naad, neukhol, ontplofte mol, perzik, pissemuis, poes (in de meeste Europese talen, o.a. Frans, Engels, Duits, Italiaans en Russisch, wordt "poes" als metafoor voor vagina gebruikt), natte la, pruim, prut, schacht, schede, scheur, schoorsteen, shoarmaslagerij, snee, spermaschacht, spleet, spelonk, spons, tiejijs, tocht, trut, tuinboontje, utteflut, vermaak, vismarkt, wiske, zure geul, la, sloot, dot, slof, koelie, druipgrot, mösj (Limburgs voor mus), miemel, vulva, garage, uitgezworen paardenoog, vleesbloem, zaadbak, zaadhol, zeiksnor, voorbips, ..Gevaren driehoek, zag ik er nog niet tussen staan.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
quote:Ginevra schreef op 16 oktober 2014 @ 19:45:quote:Ik kan wel merken of de vrouw haar spieren aanspant,de ene kan dit harder dan de ander ( knijpt je lul er bijna af )Is het lekker, als vrouwen dat doen? Mijn man vindt het niet zo belangrijk, maar ik meen begrepen te hebben dat sommige mannen het juist fijn vinden.Mwah
Ehm.. mannen vinden knijpen de bomb in de regel is mijn ervaring. Eén van mijn minnaars kreeg de sidders door zijn hele lijf als ik na zijn klaarkomen kneep. Geweldig vond hij dat!
Knijpen, en zijn orgasme daarmee nog éventjes uitstellen. Knijpen, omdat je zelf intens aan het klaarkomen bent. "De bomb" vinden mannen dat, is ook mijn ervaring. Net als ikzelf trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Als ik ga knijpen, roept mijn lief heel hard niet doen niet doen, omdat hij daarmee vrijwel meteen klaarkomt. Dus ik mág vooral niet knijpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven