Mijn vriend is te geil

13-04-2012 08:47 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem en wil erg graag weten of jullie dit probleem ook kennen en of jullie tips voor mij hebben.

Ik ben 18 en mij vriend is 19 en we zijn bija twee en een half jaar bij elkaar. Ik voel me ongelofelijk op mijn gemak bij hem en we zijn ontzettend gelukkig samen. ongeveer twee jaar geleden zijn we begonnen met seks, we waren beide elkaars eerste partner en we vonden het beide erg spannend.

Nu het allemaal niet zo erg nieuw meer is merk ik een verandering. Ik wordt namelijk veel minder snel opgewonden. Dit gebeurt terwijl mijn vriend juist erg snel opgewonden raakt. Ik zie hem meestal alleen in het weekend en wil hem dan ook graag lekkere seks bezorgen, alleen lukt dit de laatste tijd dus niet meer zo goed.

Ik ben 's avonds meestal erg moe en heb dan totaal geen behoefte aan seks hoewel ik het wel graag wil. Ik probeer dan opgewonden te raken maar dit wil meestal niet lukken. Het klinkt misschien raar maar naar mijn idee komt dit mede doordat mijn vriend juist erg geil is. Iedere avond als we samen in bed liggen en ik gewoon even lekker met hem wil knuffelen heeft hij weer een erectie. Hij gaat dan tegen me aan liggen en ik vind dat niet echt een prettig gevoel omdat ik dan geen behoefte heb aan seks. Vaak probeer ik hem dan te bevredigen met mijn hand maar merk dan dat ik daar zelf totaal geen plezier aan beleef.

Ook heb ik tijdens de seks vrij vaak last van pijntjes. Dit komt denk ik doordat ik dan bijvoorbeeld te droog ben. Vaak probeert hij het met zijn hand maar doet ook dat me zeer.

Ik wil erg graag weten of jullie dit probleem misschien ook kennen of hebben gekend en of jullie tips voor me hebben.

alvast bedankt,

honest
Okee......niet elke erectie hoeft een happy end te krijgen. Maar wat hier al eerder gezegd werd: Je bent 18 jaar en je ziet elkaar alleen in het weekend !!!! Ik snap jou niet zo goed dat je dan steeds geen zin in je vriend hebt. Ik weet nog uit m'n eigen tijd (heeeel lang geleden) dat vriend en ik elkaar letterlijk besprongen in de weekenden dat we elkaar zagen.

Ik vraag me echt af of jij nog wel gek bent op je vriend, of je nog wel happy met deze relatie bent. Als er geen medische/lichamelijke klachten zijn, snap ik werkelijk niet dat je in jouw situatie geen zin in sex hebt.
quote:honest schreef op 13 april 2012 @ 09:39:

Lupine, jij verwoordt het precies goed,

en het komt nu over alsof hij mij de schuld geeft ofzo maar dat is echt niet zo, hij heeft een keertje tegen mij gezegd dat het vervelend kan voelen en daardoor heb ik misschien te snel een conclusie getrokken..Er zijn heel veel mannen die dit hun vrouw opleggen. Ik wordt geil van jou, dus mag jij het afmaken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja hij is 19 en zit vol met hormonen. Kwalijk kun je het hem niet echt nemen, maar je bent niets verplicht natuurlijk.

Hoe vaker je 'instemt' om hem maar even te 'helpen' hoe ongeloofwaardiger je wordt. Gewoon resoluut zijn en niet doen als je geen zin hebt. Dat zal weerstand opleveren maar daarmee ben je wel duidelijk. Niets is zo vervelend als dat het als een moetje voelt (want dat merkt hij ook wel). En dan is de meerwaarde t.o.v. het zelf doen ook weg.

Overigens kun je hem naar verloop van tijd eens 'verrassen' op een moment dat hij het niet verwacht. Dat vinden mannen doorgaans geweldig.
Bij mijn vriend springt ie ook al omhoog als ik er naar wijs haha.

Heb in het begin van onze relatie, na 3 keer geprikt te worden gevraagd of HIJ het niet vervelend vond. Aangezien we lekker aan het knuffelen waren en dat ding direct in de weg lag. (Wij slapen trouwens 5/6 keer per week bij elkaar)

Hij vind het zelf af en toe irri, en zeker als hij overeind blijft staan en ook echt niet meer slap word.

Dan hoor ik hem heel droog naast me zeggen wacht ff hoor, daar moet ik vanaf. ( want ik ga echt niet iedere avond met mn hoofd of handen naar beneden )

Hij maakt snel zn ''werkje'' af, en we kunnen weer heerlijk veder knuffelen/slapen.

In begin vond ik het een beetje vreemd dat mijn vriend zich aftrekt terwijl ik er naast lig. Maar als je zo snel opgewonden raakt. Tja, je kan moeilijk verwachten dat we aan de gang blijven.

Zie het nog steeds als een compliment dat hij zo snel opgewonden raakt van mij, en seks hebben we nooit te kort

Praat er goed met je vriend over. Ik weet zeker dat hij het uiteindelijk wel begrijpt
J
[
quote:adnama schreef op 13 april 2012 @ 11:03:

[...]

Dat ding?Zijn piemel
Er is niks mis met jouw vriend, het is een gezonde knul met een gezond libido.

Je ziet hem alleen in het weekend, en dan ben je lauw. En hem met de hand bevredigen vind je niks aan.

Als het je helemaal niks doet als je je vriend pleziert, zou ik toch eens gaan nadenken of je het wel zo leuk vindt met hem.

Je hoort er namelijk wel plezier aan te beleven.

Doen jullie ook aan orale seks? Of blijft het bij handwerk als er niet gen*kt wordt.

Kom jij uberhaupt wel klaar? Of vind je het allemaal maar zo zo....
Mensen zeggen wel "hij heeft toch ook 2 handjes" maar seks met jezelf is natuurlijk iets totaal anders dan seks met een ander. En zoals iemand anders laatst op dit forum al opmerkte: door een monogame relatie aan te gaan, maak je de ander van jou afhankelijk (en dus jezelf verantwoordelijk) voor diens seksleven en seksuele voldoening.

Of mag hij ook buiten de deur neuken?

Mensen moeten natuurlijk niet allerlei dingen tegen hun zin doen. Maar het afwimpelen met "de één heeft geen zin en dat moet de ander maar accepteren", nee zo werkt het dus niet (ik beweer overigens niet dat TO dat doet).
quote:Mopsie41 schreef op 13 april 2012 @ 11:51:

Er is niks mis met jouw vriend, het is een gezonde knul met een gezond libido.

Heeft zij een ongezond libido dan? Ik denk van niet, alleen dat het wat lager ligt dan het zijne. En de frustraties en onzekerheden die daardoor ontstaan, daar zou ik ook niet nat van worden eigenlijk.
Hmmm, ik zou toch eens kijken of je misschien een andere pil kan gebruiken. Of een spiraaltje. Mijn libido zakt ook enorm af als ik aan de pil ben. Ik heb nu al een aantal jaar een hormoonspiraaltje en daar heb ik dat probleem absoluut niet.

Of probeer het een tijdje met condooms, dan kan je testen of het aan de pil ligt.
quote:joop_2000 schreef op 13 april 2012 @ 13:19:

Mensen zeggen wel "hij heeft toch ook 2 handjes" maar seks met jezelf is natuurlijk iets totaal anders dan seks met een ander. En zoals iemand anders laatst op dit forum al opmerkte: door een monogame relatie aan te gaan, maak je de ander van jou afhankelijk (en dus jezelf verantwoordelijk) voor diens seksleven en seksuele voldoening.

Of mag hij ook buiten de deur neuken?Niet mee eens, de vriendin is niet als enige verantwoordelijk voor de kwaliteit van de sexbeleving van de vriend, dat is de vriend zelf ook. Daarbij: je hebt geen recht op fijne sex. Als je kiest voor een vaste partner kies je ook voor het sexleven dat je met diegene kunt hebben. Je kan er aan sleutelen maar als de wensen te ver uit elkaar liggen, heb je misschien de verkeerde vaste partner gekozen.
quote:lanagirl schreef op 13 april 2012 @ 09:45:

Okee......niet elke erectie hoeft een happy end te krijgen. Maar wat hier al eerder gezegd werd: Je bent 18 jaar en je ziet elkaar alleen in het weekend !!!! Ik snap jou niet zo goed dat je dan steeds geen zin in je vriend hebt. Ik weet nog uit m'n eigen tijd (heeeel lang geleden) dat vriend en ik elkaar letterlijk besprongen in de weekenden dat we elkaar zagen.

Ik vraag me echt af of jij nog wel gek bent op je vriend, of je nog wel happy met deze relatie bent. Als er geen medische/lichamelijke klachten zijn, snap ik werkelijk niet dat je in jouw situatie geen zin in sex hebt.

En ik snap jou niet zo goed, dat jij daarom vindt, dan iedereen dan maar zoals jou zou horen te functioneren op desbetreffende leeftijd. Lekker zwart-wit!

Ik herken het wel hoor TO..

Het werkt psychologisch; ik heb op een gegeven moment aan mijn vriend uitgelegd dat er geen verwachtingspatroon moet zijn (a la, je mag wel zin hebben natuurlijk, maar het moet wel van 2 kanten komen).

En dat 'ie me maar even moest laten.. Dat hij maar even zijn handjes moest gebruiken, en dat het -zoals ik kon beoordelen op dat moment- écht niet aan hem lag.

Gevolg was dat we 2 weken geen seks meer hadden (valt opzich nog best mee) en dat ik een bepaald verwachtingspatroon los kon laten.

Merk dat ik de laatste tijd zelf ook weer veel meer initiatief neem, terwijl ik me daar een paar weken geleden even niets meer bij voor kon stellen.

Verder is het bij mij ook een beetje bij vlagen; soms een tijdje véél libido en soms moet ik me er echt toe zetten.

Daarnaast ook altijd veel pijntjes, maar dat is ook absoluut libido-gebonden.

Een goed glijmiddel kan dan wonderen doen.
quote:MissMartine schreef op 13 april 2012 @ 13:24:

Heeft zij een ongezond libido dan?19 jaar, ze zien elkaar alleen in het weekend, en dan regelmatig geen zin? Niet bedoeld als waardeoordeel of verwijt naar TO, maar dat vind ik qua libido tamelijk aan de lage kant ja.
"
anoniem_113900 wijzigde dit bericht op 13-04-2012 14:38
Reden: ?
% gewijzigd
Zijn er nou serieus mensen die gaan beweren dat het niet gezond is dat zij niet elk weekend elke dag haar vriend bespringt? En dat ze daarom maar moet bedenken of ze hem nog leuk genoeg vindt? Dat menen jullie toch niet serieus hoop ik?
quote:_Cherry_ schreef op 13 april 2012 @ 15:09:

Zijn er nou serieus mensen die gaan beweren dat het niet gezond is dat zij niet elk weekend elke dag haar vriend bespringt? En dat ze daarom maar moet bedenken of ze hem nog leuk genoeg vindt? Dat menen jullie toch niet serieus hoop ik?

Inderdaad.

Nu ben ik zelf ook iemand met misschien een lager libido, maar ik krijg wel vaak het gevoel dat tegenwoordig het beeld van sex nogal verkeerd is. Tegenwoordig moet je maar geil zijn en elke gelegenheid gebruiken om mekaar te bespringen, doe je dat niet dan is er iets mis.

Dus, ik vind het ook niet zo vreemd dat je als 18jarige niet meteen mekaar altijd maar wil bespringen. Ik wou ook niets liever als mijn vriend kussen knuffelen enzo, maar dat hoefde echt niet altijd op sex uit te draaien.
quote:joop_2000 schreef op 13 april 2012 @ 14:11:

[...]

19 jaar, ze zien elkaar alleen in het weekend, en dan regelmatig geen zin? Niet bedoeld als waardeoordeel of verwijt naar TO, maar dat vind ik qua libido tamelijk aan de lage kant ja.Misschien is het aan de lage kant. Misschien denkt ze dat ze vaker zin zou horen te hebben vanwege het beeld in de media( en fora), misschien denkt ze dat ze haar vriend anders teleurstelt. Misschien moet ze gewoon wat minder piekeren. TO, kom uit je koppie, luister naar je lijf, geen zin is geen sex, wel zin is wel sex. Het kan de oplossing zijn, het kan voor andere problemen zorgen, maar dat is voor later zorg. Niet op de problemen vooruit lopen, maar gewoon ontspannen. Sex doe je voor de lol!
Als je niet geil bent, dan is het logisch dat je droog blijft. Beetje onzinnig om dan glijmiddel te gebruiken terwijl je eigenlijk gewoon geen sex wilt.

Het is een veel voorkomend probleem dat jonge vrouwen sex hebben terwijl ze eigenlijk niet willen, en door de 'plaatselijke droogte' allerlei problemen ondervinden, onstekingen e.d.

Vrouwen zitten pas op een veel hogere leeftijd op de top van hun libido dan mannen.
Bedankt voor alle reacties van mensen die me wel begrijpen.

We hebben dit weekend goed gepraat en het heeft gewerkt ;)
quote:honest schreef op 17 april 2012 @ 16:41:

Bedankt voor alle reacties van mensen die me wel begrijpen.

We hebben dit weekend goed gepraat en het heeft gewerkt ;)

Goed zo!

Heeft hij nu meer begrip voor jou, en kwam dat jouw gevoel ook ten goede?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
[quote]joop_2000 schreef op 13 april 2012 @ 13:19:

Of mag hij ook buiten de deur neuken?

sorry hoor,..wat een bullshit!
Het enige probleem lijkt mij dat jij vooral op zijn seksualiteit gericht bent en (daardoor) niet (meer) op de jouwe.

Je zou eigenlijk meer zin willen hebben voor hem (lees: om hem niet teleur te stellen). En dat werkt niet of juist averechts op jouw zin in seks.

Zin in seks krijg je alleen maar als het voor jou geil is en niet omdat de ander geil is.

Feit dat je droog bent, betekent niks anders, dan dat je (nog) niet in de stemming bent. En als hij er al kant en klaar voor is, is dat soms eerder ontmoedigend (want nee, niet elke vrouw raakt automatisch opgewonden van het feit dat hij zin heeft in seks of in haar).

De pil kan daar zeker invloed op hebben, dus misschien toch een ander voorbehoedmiddel zoeken?

Maar verder lijkt het me vooral dat de vorige keer vaak eigenlijk bepaalt hoeveel zin je hebt in een volgende keer.

(dat verklaart ook dat mensen die heerlijke seks hebben al snel weer zin hebben in de volgende keer en als jij een paar keer droge, pijnlijke seks had "om hem te plezieren" dat dus geen leuke ervaring was, die je aanspoort dat snel eens over te willen doen.

Dus eigenlijk gewoon logisch. Jullie zullen er samen voor moeten zorgen dat jij ook echt in die stemming bent, voordat hij in jou komt (en dat geldt ook voor met de hand). Veel vrouwen hebben meer tijd nodig (en je in de stemming brengen) en gaat dat niet zo vanzelf, maar zeker niet als je al gespannen bent hierover omdat seks zo voor jou al een tijdje niet zo prettig is, dus beladen wordt ipv geil en opwindend.

Het is dus vaak niet jouw probleem (alleen) dat jij geen zin krijgt, maar de snelheid waarmee hij overgaat tot seks + een gebrek aan het soort voorspel/ knuffelen/ handelingen dat daar voor jou voor nodig is. Een aantal keer geen bevredigende seks (en dan bedoel ik niet in de zin van klaarkomen, maar opwindend en lekker) waar jij niks aan vindt en zelfs pijnlijk, dan gaat je libido/zin al snel vanzelf omlaag.

Aan jou de taak om zelf te ontdekken wat er bij jou voor nodig is om echt te genieten van seks, om geen penetratie danwel vingers binnenin je te krijgen voordat je opgewonden bent en zelf aan toe bent (of beter: daarnaar "snakt", zelf ook geil bent) en wat ervoor nodig is om zover te komen.

Ook voor hem is het uiteindelijk veel spannender en leuker als jij ook echt geniet dan dat hij snel "zijn zin krijgt" en het jou steed meer gaat tegenstaan ipv op kan verheugen.

Het is dus een wisselwerking vaak. Het grote misverstand is dat je vanzelf van hem al opgewonden moet worden, of van het enkele feit dat hij je aantrekkelijk vindt, of jij hem. Dat werkt bij sommigen misschien wel zo, maar lang niet bij iedereen en bovendien dus beinvloed door je ervaringen (paar "succesjes": ervaringen van fijne en spannende seks en de zin is weer helemaal terug!"

Seks is iets wat je samen doet en als het dan ook voor jou uitmondt in iets lekkers en opwindend om mee bezig te zijn (ipv hem willen pleasen en geruststellen/zijn zin geven) lokt dat jou ook meer uit om ernaar uit te kijken en zo kom je in een positieve circel. Zaak dus om er samen een leuke ontdekkingstocht van te maken, ipv een probleem.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:Vivamies schreef op 18 april 2012 @ 20:37:

sorry hoor,..wat een bullshit!

Goed verhaal, lekker kort.

Heb je ook argumenten waarom je dat bullshit vindt? Het is toch zo, TO wil een exclusieve monogame relatie met haar vriend. Dat houdt in dat hij van haar afhankelijk is voor zijn seksuele gerief (en dan bedoel ik dus intimiteit samen). Als dat voor hem niet bevredigend is, kun je daarvoor je kop in het zand steken maar dan kun je erop wachten dat de relatie voor hem op den duur niet volstaat en hij er een punt achter zet.

Ik zou echt niet willen dat iemand anders zich "er maar bij neer legt" omdat ik per se een relatie diegene wil.
Jij vindt je vriend TE geil...? Ik denk dat jouw vriend gewoon snel geil wordt van jou, maar dat jouw eigen geilheid geen gelijke tred heeft met zijn geilheid. Dat is iets anders dan TEVEEL geilheid van je vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven