mijn vriendin en ik

29-10-2012 01:02 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb een aantal problemen ivb seks ik en mijn vriendin kennen elkaar nu een aantal weken en elke keer als zijn blijft slapen hebben we seks de problemen zijn alleen ik heb moeite met klaar komen we zijn samen al naar een arts geweest om dat ik bang was dat er iets mis is maar dat is niet zo en de seks vind ik egt godelijk XD ik ben ook egt nog niet een keer gekoemn en dit vin zowel ik als zij vervelend en zij heeft het gevoel dat het aan haar licht en dat is egt niet zo heeft iemand tips(iets met anaal sta ik niet voor open ) ?? probleem 2 mijn vriendin had met haar ex veel moeite om klaar te komen maar bij mij eigenlijk niet maar elek keer als ze bijna komt moeit ik heel even stoppen van haar en weet niet waarom ben bang dat ik haar pijn doe maar dat is hele maal niet zo zegt ze zegeniet er erg van maar ze wilt niet klaar komen wat kan hier voor de reden zijn ik weet het egt niet ?? en heeft iemand nog leuke iedeetjes kwa standjes nu ik tog bezig ben met vrage stellen?XD al vast bedankt
In nederland maakt iedereen zijn basisschool gewoon af. En dit leer je al in de eerste paar groepen van die basisschool. Het is overigens een schrijfwijze die je regelmatig ziet bij piepjong volk. Een forum heeft niks te maken met of iemand goed of fout schrijft, maar wel dat hij zijn probleem leesbaar neerpent. Dat is het minste wat je kunt doen als je om hulp vraagt. Wel zo beleefd ook.
En die back up krijgt ze niet voor niets
Jij bent zeker nieuw.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Had je het tegen mij? Of vergis ik me dat je rotzooi in je ogen hebt?
Begin de dag met een Lach :)
quote:saaaaar81 schreef op maandag 29 oktober 2012 09:32 Jij bent zeker nieuw.Neee hoor ik ben al zo oud als de weg naar Rome. Heb je wel vaker geschreven hoor Saaaarrrr81
quote:baroque schreef op maandag 29 oktober 2012 09:31 En die back up krijgt ze niet voor nietsFijn Baroq komt ook uit de bocht!
Zeediertje is gewoon een ordinaire trol, geen aandacht aan geven. Trouwens plankton heeft goed het topic om zeep geholpen. Goed gedaan hoor.
Was je toen ook al zo'n zeikbeer?
quote:beautifullocean schreef op 29 oktober 2012 @ 09:30:

[...]

Aaah ik zie het al je voelt de steun van Saaartje en zingt meteen een toontje hoger. Stoer hoor met back-up!

You just made my point....

Laat verder maar. Je wist overigens dat naar bed gaan op zondag altijd een gevalletje 'maandag' veroorzaakt en dat je daar maar beter mee kunt leren leven?
quote:camomille schreef op maandag 29 oktober 2012 09:39 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="beautifullocean in "mijn vriendin en ik"" class="messagelink">beautifullocean schreef op 29 oktober 2012 @ 09:30</a>:</b>

[...]

Aaah ik zie het al je voelt de steun van Saaartje en zingt meteen een toontje hoger. Stoer hoor met back-up!</div></blockquote>

You just made my point....

Laat verder maar. Je wist overigens dat naar bed gaan op zondag altijd een gevalletje 'maandag' veroorzaakt en dat je daar maar beter mee kunt leren leven? Heb een leven...!
En mijn advies aan jou TO wat betreft je probleem.. Don't stop 'til you drop!
Mafklapper.
Dank voor het genereuze aanbod maar ik heb al een erg leuke :-) Je mag 'm dus houden van me.
mensen sorry van de taal fouten. kan er niet veel aan doen ik ben namelijk een arm kwijt geraakt (mijn rechtse en ik ben rechts) in afghanistan sorry dat ik wel voor de vrij heid van anderen heb gevochten sorry ik had hulp nodig maar blijk baar zijn er nog steeds mensen die niet meer normaal kunnen doen ivbm wat taal fouten.

en als het zo belangrijk is ik ben pas 20
dankje vind het tof dat er nog een aantal mense op deze aardkloot normaal kunnen doen en die mensen die alleen maar kinderachtig kunnen doen tja die zullen zich waar scheinlijk erg groot voelen hoop dat ze nu trots op zich zelf zijn om een ex militair met een hendicap waar aan ik nog steeds bezig ben om te leren schrijven en type met links de grond in te boren toppie lui egt ontieglijk stoer quote:beautifullocean schreef op 29 oktober 2012 @ 10:13:

En mijn advies aan jou TO wat betreft je probleem.. Don't stop 'til you drop!
Dus als je ineens met links moet typen, dan raak je de toetsen waar je op mikt niet meer?

Denk eigenlijk dat de artsen je in het ootje hebben genomen en je niet een arm, maar een oog mist.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Dat is een harde uitspraak Bruja.
En, veel lol gehad lesterk en beautifullocean? Nu snel jullie boterhammetjes klaarmaken en naar school, huppekee.
Nee rok, hij liegt dat hij barst.

En liegen over een arm kwijtraken in Afghanistan is gewoon idioot.

Simpele ziel is het.
Dat dus.

Het zou hard zijn als hij ècht een arm kwijt zou zijn ja, dan wel.
waarom zou je niet kunnen geloven dat iemand echt een arm is kwijtgeraakt.

Naja goed moet iedereen ook zelf weten wat die denkt.

TO gewoon communiceren en blijven oefenen met elkaar.

Soms kost het gewoon tijd!
In dit geval, omdat dat geen reden is dat je de toetsen dan ineens niet meer kunt raken. Dat heeft niks met recht of links te maken, maar met oog-handcoördinatie.

TO, is zij de eerste waar je seks mee hebt? Lukt het wel met masturberen?
quote:Bruja78 schreef op 30 oktober 2012 @ 14:39:

In dit geval, omdat dat geen reden is dat je de toetsen dan ineens niet meer kunt raken. Dat heeft niks met recht of links te maken, maar met oog-handcoördinatie.

TO, is zij de eerste waar je seks mee hebt? Lukt het wel met masturberen?dat begrijp ik. Maar misschien is hij het wel kwijt, en gebruikt dat nu als excuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven