minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Best frustrerend dan Gem, die 2 weken wachten nog. Voorpret is leuk maar kan ook té lang duren!

Ik ben blij met een doortastende sv...natuurlijk hoort wachten erbij maar een date op de eindeloze baan schuiven zou ik niet trekken. (niet dat ik denk dat dat bij jou aan de orde is hoor!)

Crea...wijffie, hoe is het met je?

Bkstr: ik ben trots op je, je doet het geweldig!!

Toy, where are you?

Stil hier hè??
heerlijk dat je een date van 5 a 6 uur krijg.

ze klinkt leuk zoals je ze omschrijf,fijn.

waarom nog twee wkn wachten,vanwege agenda's die niet matchen?

zoals rooss zeg voorpret kan ook te lang duren.

denk je ook al na over 'na je date' ?hoe er thuis evt gereageerd gaat worden?hoe jezelf erin staat of gaat staan?ga je het de day after bespreken met je vrouw?

vast vragen die mosterd zijn ,ik heb het niet helemaal gevolgd hier.

crea: trek je het nog??

bkstr:goede dgn gehad lees ik,nu verkouden?

beterschap.

rooss: jij nog wat in het verschiet met je sv binnenkort?

thuis alles rustig?
bkster, het heerst hè? Ik ben er gelukkig nét van af. Net op dag van date met minnaar ging het goed genoeg om niet té oncharmant te zijn ;)

itsyou, inderdaad: hebben jullie de hoop/verwachting dat jullie elkaars nummer 1 zullen worden? Doen jullie nr. 1's ook geen pogingen tot seks meer? Hoe ziet dat er voor jullie in de praktijk uit, want eigenlijk hebben jullie dus een relatie naast jullie bestaande relatie? Klinkt ingewikkeld...
Hee Engeltje! Nee, thuis niet alles rustig. Wel een ogenschijnlijke rust maar ondertussen gebeurt er van alles natuurlijk. Man is heel veel thuis. Oudste 2 die aardig maar niet fantastisch gaan, ik vraag me af of er ooit échte rust gaat komen.

Voorlopig geen date, de omstandigheden zitten even niet mee. Jammer maar we overleven het!

Bij jou alles redelijk rustig volgens mij?
tuurlijk overleef je het wel maar het lekkerste is tuurlijk wel als alles thuis ook lekker loop met roossman en de doorntjes en jezelf.

probeer je grenzen te blijven bewaken meis!

rust komt er wel,dingen hebben soms tijd nodig rooss.

ik heb net een heerlijke date met minnaar achter de rug,was meer dan lekker en smaak naar meer .

thuis gaat het aardig,roei met de riemen die ik heb,bepaalde prive dingentjes lopen niet en daar ben ik verdrietig over maar sommige mensen maken een keus en dan houdt het voor mij een beetje op.

we kunnen niet meer doen dan ons best hoor rooss
anoniem_90160 wijzigde dit bericht op 07-10-2010 14:08
Reden: kleine correctie
% gewijzigd
@Rooss: Sterkte meid! Tuurlijk overleef je het! Ze hebben je thuis hard nodig, maar het valt niet altijd mee om alles vol te houden.

Ik snap dat je dan extra uitkijkt naar een uitlaatklep voor de spanning én ontspanning! Het valt niet mee als je dar nog even geduld mee moet hebben, maar je hebt in elk geval iets om naar uit te kijken. Ik wacht met je mee...

@Geminate: een relaxte date van 5-6 uur bij haar thuis! Tjonge, je begint wel meteen goed, zeg!
Tja, een goed begin is het zeker. Zal sowieso kwaliteit boven kwantiteit verhaal worden. Deels door hoe we er in staan en anders wel door drukke agenda's. Nu lijkt me dat wel praktisch; of dit zo blijft is dr vraag gelet op mijn huidige ongeduld.

Nabespreken van de date.... Geen idee hoe/wanneer, denk dat ik inspeel op hoe de situatie is bij terugkomst. Maar gaat natuurlijk wel over gesproken worden; niet hoe het was, wel over wat het met ons doet.

Voorpret is trouwens wel leuk hoor, niemand hoeft met mij medelijden te hebben...

En SV is zeker doortastend te noemen.
Geminate, ik vraag het aan mijn man, wat wil je erover horen? Ik ben er wel altijd voorzichtig mee, blijf zijn reacties polsen. Als je over de grens gaat, kan je niet meer terug!
@Rooss

Details ga ik niet bespreken; alleen gevoelens.
Het kan zijn, Gem dat je vrouw erom gaat vragen. Wij willen alles weten maar toch weer niet. We willen een soort van waren vergelijk en er beter uit komen. Misschien niet elke vrouw maar ik weet dat ik wel een beetje zo in elkaar steek.

Mocht dat gebeuren, dan toch zeer voorzichtig blijven. Weet dat het zo werkt. Of kan werken.

Gevoelens bespreken is mooi, hoewel je het vaak niet meteen weet, niet na een date. Dat moet bezinken, als je thuis komt ben je helemaal in de wolken. Pas na een aantal dates kan je gevoelstechnisch de balans op maken.

Wederom mijn ervaring!
Snap wat je bedoelt Rooss over zelfs willen weten wat je niet wilt weten. Ik zal daar heel alert op zijn en kom daar ook wel uit. Ga gewoon geen dingen vertellen wanneer ik denk dat dit geen meerwaarde heeft en ik zal vaak terug vragen: "waarom wil je dat weten...." Vergelijkingen wil ik zo min mogelijk maken.

Ik wil vooral ook dat mijn vrouw uitspreekt wat haar gevoel is; wat het met haar doet. Zij neigt tot wegstoppen en dat is echt niet de bedoeling.
Geminate/Boompje: Tja ingewikkeld is het inmiddels wel. Begonnen we met blij zijn dat we elkaar gevonden hadden en samen konden aanvullen wat we thuis missen. Ondertussen loopt het thuis niet lekker meer bij ons beiden. Veel onverschilligheid maar ook irritatie, en het feit dat onze nrs 1 geen sexuele toenadering zoeken is geen issue meer om te bespreken omdat wij daar allebei op dit moment geen behoefte aan hebben met onze nrs 1.

We staan er beiden op dit moment zo in, dat we wel zien hoe het gaat lopen. Minnaar is wat dat betreft heel duidelijk. Zijn omstandigheden zijn nu heel moeilijk om een scheiding aan te gaan maar daarentegen is hij zeker niet van plan nog jaren bij zijn vrouw te blijven alleen om de kinderen. Ik weet dat hij er regelmatig over nadenkt hoe het zou zijn om zijn leven met mij te delen.

Ikzelf sluit zeker niet uit dat mijn man en ik uit elkaar zullen gaan op termijn. Hoewel dat niet inhoud dat ik er automatisch vanuit ga dat ik dan met minnaar oud zal worden.

Er komt voor mij in ieder geval een moment dat "genoegen nemen met" niet meer voldoende voor mij is. Ik heb geen kinderen dus voor de kinderen bij elkaar blijven is niet aan de orde.

Ik merk wel dat de blijheid van het begin (half jaar geleden) af en toe toch verandert in een gevoel van frustratie/verdriet als we elkaar niet kunnen spreken of een date moet worden gecancelled door omstandigheden. Ik wil aan deze gevoelens niet toegeven, maar het is soms niet makkelijk.

Ik weet dat ik het mezelf aan doe, maar ik zou hem niet meer willen missen in mijn leven.
Itsyou, je speelt met vuur .. ik wens je veel wijsheid !

Gem, spannend die opbouw naar de 1e date, heerlijk !

@all, t gaat nog steeds lekker met Bloem. Ik geniet van mijn mannen
hey bloem!!

leuk je hier te lezen en dat het goed gaat met jou en je mannen
he Bloem: wat leuk dat je ff je gezicht laat zien!

Heb niet echt bij gelezen, en moet nu gaan werken (ben al laat), maar wilde toch even kwijt dat minnaar een hele nacht gebleven is Was erg fijn uiteindelijk, ging behoorlijk wat aan vooraf. Zoals ik eerder al zei: minnaar is een ingewikkelde man, en dat bleek maar weer. Nacht was fijn, ochtend ook, en nu zien we wel weer hoe het contact verder loopt. En eigenlijk voelt dat best oke. Vanavond feestje samen met exnr1, en ook daar heb ik wel zin in.

Fijne dag allemaal!

(stew: kom je nog eens kijken......? pleeeeeaaaaase?)
Ha die bkstr! Fijn dat het goed voelde met minnaar. Was een tijd geleden volgens mij? Je klinkt stabiel, mooi zo!

Feestje met ex nr 1?

Ha Blommetje...genieten hè? mannen...
itsyou, het klinkt alsof jij er wat meer nuchter in staat dan je minnaar. Je zegt dat hij fantaseert over een leven samen, maar dat voor jou weggaan bij je nummer 1 niet gelijk staat aan verder gaan met minnaar. Tegelijkertijd kun je je leven niet meer voorstellen zonder hem. Dat klinkt alsof je niet zeker weet of je verliefd bent op minnaar of verliefd op de nieuwe, spannende situatie.

Hoe lang kennen jullie elkaar eigenlijk al? Hebben jullie vaak de mogelijkheid om af te spreken? Het lijkt me vooral gecompliceerd dat jullie in een toch wezenlijk verschillende situatie verkeren: hij met kinderen, jij zonder.

Bkstr, fijn dat je ook weer contact hebt met minnaar. Hoe is je gevoel na zo'n nacht? Zou je met hem verder willen of hou je hem liever op wat meer afstand? Of denk ik nu alweer stappen te ver?

Ik zelf vraag me af of dit is wat goed voor mij is. Minnaar is een lieve, begripvolle man. Hij laat mij keer op keer zien dat hij zijn best doet voor me. Het ligt niet aan hem, maar aan mij. Ik ben zelf niet nuchter genoeg denk ik, krijg te veel gevoelens voor minnaar en vind het moeilijk daarmee om te gaan. Dat die gevoelens beantwoord worden door minnaar maakt het niet makkelijker. Ik kan het niet genoeg van me afzetten, dus ik denk dat ik moet concluderen dat dit leven niet voor mij is weggelegd. Hoewel ik het ook moeilijk vind om tot acceptatie te komen dat minnaar dan uit mijn leven zal moeten verdwijnen. Tenzij iemand tips heeft voor meer nuchterheid
Hoe lang ken jij je minnaar al, Boom? Het komt mij wel heel bekend voor, ik roep ook al vanaf het begin dat ik dit eigenlijk niet kan met dat fladderhart van mij. Misschien blijft het wel een constante strijd tussen gevoel en verstand. En zal je regelmatig de balans moeten opmaken en moeten kijken of leuk nog opweegt tegen onrust.
Minnaar en ik zijn een geval apart. Kennen elkaar al jaren. Vanaf onze ontmoeting draaien we al om elkaar heen, maar ik zat in een relatie. Toen die op een gegeven moment stuk liep hebben we even wat gescharreld, maar meer zat er niet in. Ik moest ook echt mijn verbroken relatie verwerken en we hebben voor een lange periode geen contact meer gehad. Later, toen ik al een relatie had met mijn huidige nummer 1, kwamen we weer in contact en ontstond er een vriendschap op afstand. Echt puur vriendschappelijk, zonder liefde of lust. Dat heeft jaren geduurd. Tot we besloten ergens wat te gaan drinken en bij hem de vonken dus weer oversloegen. Na veel boosheid van mijn kant daarover, begon het ook bij mij te borrelen. Recipe for disaster Was dus eigenlijk überhaupt al geen goed idee om juist met hem wat te beginnen, maar dat is achteraf gepraat.

Probleem is dat ik altijd optimistisch ben en er van uit ga dat het gevoel beter wordt. Wegen de leuke momenten op tegen de mindere? Geen idee, maar ik weet wel dat die leuke momenten wel erg leuk, lekker, fijn, spannend en toch vertrouwd zijn Hoe hou jij je gevoel praktisch gezien in toom, Roos? Zodra ik tijd heb om te denken, ga ik al peinzen.
@Rooss en boompje: misschien leven we iha het leven veel teveel op verstand. Allerlei dagelijkse beslissingen, werk, opvoeding, rekeningen, allemaal nuchtere dingen. Voor gevoelsmensen komt gevoel ook wel aan bod, maar dagelijks is dat misschien meer dat je de negatieve dingen vaker/sterker voelt dan de positieve.

In die zin dat je allang niet meer dagelijks voelt hoeveel je van je man houdt bijv. Verschillen vallen ook vaker op als dat al jaren zo gaat. Een minnaar is dan gewoon heel erg voelbaar in positieve zin. en niet alleen in de zin van seks, maar in de zin van voelen en gevoelens en dat zo welkom vinden, dat je daar liefst hele dagen in verdwijnt of zo. (dat kan ik iig hebben, hoe langer je dat gemist hebt, leukspannende uitdagingen en leuks voelen, hoe meer je je daarmee wil omringen, in dat gevoel blijven ipv terugkeren naar de dagelijkse realiteit en nuchterheid.

Ik ben die nuchterheid tenminste goed zat soms! een minnaar brengt die vrolijke gevoelens. Kijk, je kan een leuke film opzetten maar dan is het zo weer voorbij na afloop. Het enige is dat een minnaar net zo is: de keren dat hij/zij er is, zijn te weinig en ook zo weer voorbij. Dus het vult die behoefte niet tussendoor (tenzij in gedachten beleven, samen mailen en fantaseren).

Je wil dan eigenlijk niet uit die roes van fijne gevoelens. Tenminste, dat heb ik dan. Je kan ook moeilijk constant contact hebben, dus dan ga je er zelf over mijmeren, hier op forum schrijven, kortom; je wil veel tijd besteden aan die gevoelens ipv aan het nuchtere leven/werk en andere dingen die je te doen hebt?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Zo is het Suzy. Ik ben sowieso een ramp als ik verliefd ben, dan word ik helemaal in beslag genomen door mijn gevoel. Een nummer 1 maakt het mij moeilijk, in die zin dat hij het qua spannendheid nu af moet leggen, waardoor het voor mij lastig is die spanning en gedachten aan minnaar los te laten en me weer op nummer 1 te richten.
quote:boompje01 schreef op 08 oktober 2010 @ 09:52:

Hoe hou jij je gevoel praktisch gezien in toom, Roos? Zodra ik tijd heb om te denken, ga ik al peinzen.

Door er prikkeldraad om te winden en het in beton te storten. Ik laat het niet toe... Ik geef om hem, klaar. Verder denk ik niet. Als het stopt ga ik hem missen, ja, dat accepteer ik. En dan kom ik er weer overheen en ga ik door.

Als wij relatiemateriaal zouden zijn, zou het lastiger zijn denk ik.
Boompje: je beschrijft het mooi voor itsyou, goed geanalyseerd

Rooss: was inderdaad al even geleden met minnaar: was lekker, fijn om weer eens tegen iemand aan te liggen, maar ook erg wennen. Met exnr1 heb je een modus, ook samen in bed, waardoor je bij iedere draai elkaar weet te vinden, en het gevoel hebt dat 'het past' ofzo. Met minnaar niet, logisch ook. Maar het hele gedoe vooraf, daar ben ik wel wat moe van. Minnaar is weet niet zeker of hij met me verder wil (weet ik ook niet of ik dat andersom wil; ben ik echt nog niet mee bezig), twijfelt over alles en is ook erg veel bezig met andere zaken. Heb hem, wederom, uitgelegd dat ik ook echt nog niet over mijn relatie heen ben, NIET met de toekomst bezig ben en vooral in het nu wil genieten en van mijn dierbaren wil genieten. Waaronder hij. Kon hij appriciëren. Mooi.

*ga snel weer werken*
Ok dan, een beetje speciaal voor jou Bkstr. Maar ik kan je niet beloven dat ik regelmatig blijf schrijven. Traditiegetrouw wil ik wel een eventueel nieuw deel openen, maar zo hard gaat het hier niet echt meer.

Het is goed wat je schrijft over het in het nu genieten. Jammer dat minnaar daar zo moeilijk over doet. Het is prettig dat je elkaar door en door kent, in de seks, maar ik kan juist ook heel erg genieten van een 'nieuw' lichaam leren kennen. Het gaat op dat front ook heel erg goed tussen JVG en mij. Morgen zie ik hem en publique, ik geloof dat zijn schoonvader er zelfs bij is. Ook heel spannend, maar dan anders.

Bindi, sorry dat ik niet meer op jou gereageerd had door het 'gedoe', maar ik vind je nog steeds een tof wijf!
Inderdaad 'anders spannend' stew . Geen last van schuldgevoelens e.d., zoals iemand anders eerder wel schreef? Lekker dat jullie zo goed matchen! Ben blij dat je, beetje speciaal voor mij, wat schrijft. Maar ik mis je inbreng wel enorm hier. We geraken soms wat aan de oppervlakte vind ik, en dat is jammer. Ik hoop dat je je nog steeds welkom voelt: het is notabene jóuw topic!

Zonet een vriendin vertelt over de nacht met minnaar, alleen de versie dat dit de eerste keer was Zij weet niet van het minnaarverhaal irt exnr1. Wel dat er gezoend is, verder niets tijdens de relatie. Doet er ook niet toe, nu al helemaal niet meer. Fijn om een klankbord te hebben, ook omdat minnaar soms wat rare gedachtenkronkels heeft. Hij heeft me overigens iedere dag nog gebeld of gesmst. Rare gewaarwording: ik zonder verwachtingen, en hij die ineens allerlei contacten legt. Ach, swoah.

Verder nog ernstig verkouden, zat ons trouwens niet in de weg van de week Maar toch maar naar huis en even onder de wol. Vanavond feestje met exnr1 van gezamenlijke vrienden: na 12 jaar relatie zijn dat echt vrienden van ons beiden, dus ook samen naar het feest. Zie er niet tegenop, eerder een beetje er naar uit. Fijn weekend allen, tot snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven