minnaar deel 13
zondag 26 september 2010 om 21:24
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
zaterdag 9 oktober 2010 om 21:00
Boompje en Rooss, ik vind het echt geweldig hoe jullie mannen, maar ook jullie ermee omgaan.
Rooss, bij mij zitten er soms ook weken tussen hoor, en daarom kon ik ook zo genieten van het elkaar alleen maar zien vandaag.
Bkstr, jij weer wat gehoord van jouw minnaar ná die nacht. Een hele nacht samen, samen wakker worden....wat bijzonder zeg! Enne, echt een vet motto!
Rooss, bij mij zitten er soms ook weken tussen hoor, en daarom kon ik ook zo genieten van het elkaar alleen maar zien vandaag.
Bkstr, jij weer wat gehoord van jouw minnaar ná die nacht. Een hele nacht samen, samen wakker worden....wat bijzonder zeg! Enne, echt een vet motto!
zaterdag 9 oktober 2010 om 21:01

zaterdag 9 oktober 2010 om 21:14
zaterdag 9 oktober 2010 om 21:21
Yep, gaat de goede kant uit hierzo. Moet zeggen dat ik het ook weer fijn vind dat het hier vanavond wat drukker is dan de afgelopen dagen. Heb jullie wel een beetje gemist hoor! Jammer dat ik vannacht moet werken
speciaal voor boompje, mijn motto ook 'in schrift': veel shit is mest voor de toekomst.
Ja Stew, minnaar lijkt omgedraaid als een blad aan een boom(pje ) en voor nu is dat prettig. Hij gaf aan dat het gesprek hem veel heeft opgeleverd, hem goed heeft gedaan en dat is fijn. Maar de ervaring van het afgelopen jaar is ook dat dit zomaar weer weg kan zakken. Ach, dat zien we dan wel weer.
Veel plezier nog dames! Ik ga aan de arbeid!
speciaal voor boompje, mijn motto ook 'in schrift': veel shit is mest voor de toekomst.
Ja Stew, minnaar lijkt omgedraaid als een blad aan een boom(pje ) en voor nu is dat prettig. Hij gaf aan dat het gesprek hem veel heeft opgeleverd, hem goed heeft gedaan en dat is fijn. Maar de ervaring van het afgelopen jaar is ook dat dit zomaar weer weg kan zakken. Ach, dat zien we dan wel weer.
Veel plezier nog dames! Ik ga aan de arbeid!
zaterdag 9 oktober 2010 om 21:22
zaterdag 9 oktober 2010 om 21:23
Stew: Nee, dit speelt nog niet zo lang en voorlopig is voor hem de gedachte dat het mag genoeg. Ik denk ook dat hij wil wachten tot ik wat meer balans heb gevonden mbt minnaar. Gelukkig ook maar, zal niet makkelijk worden hem te delen. Ik leen sowieso nooit graag iets uit wat van mij is, laat staan mijn vent Maar hoe ik dat ga handelen zie ik wel als die tijd aanbreekt! Heeft jouw nr. 1 een sv eigenlijk?
Bkstr, geweldig motto!
Bkstr, geweldig motto!

zaterdag 9 oktober 2010 om 21:28

zaterdag 9 oktober 2010 om 21:35
Toy, het maakt mijn man niet uit. Of ik nou 1, 2, 3 of 7 minnaars zou hebben, als ik het maar naar mijn zin heb, als ik maar lol heb. Als ik maar geniet en het naar mijn zin heb. Hij is trots, anderen mogen me "lenen"ik kom toch weer bij hem terug.
Toy, dat zou ik niet kunnen, echt niet. Ik zou door de bomen het bos niet meer zien met al die aandacht kapende dames. Mijn man is er extreem relaxed in!
Toy, dat zou ik niet kunnen, echt niet. Ik zou door de bomen het bos niet meer zien met al die aandacht kapende dames. Mijn man is er extreem relaxed in!

zaterdag 9 oktober 2010 om 21:46