minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
* off topic: ik heb even gegoogled en ben op mijn nieuwe motto gekomen. Ben er bezzwel trots op *
Boompje en Rooss, ik vind het echt geweldig hoe jullie mannen, maar ook jullie ermee omgaan.

Rooss, bij mij zitten er soms ook weken tussen hoor, en daarom kon ik ook zo genieten van het elkaar alleen maar zien vandaag.

Bkstr, jij weer wat gehoord van jouw minnaar ná die nacht. Een hele nacht samen, samen wakker worden....wat bijzonder zeg! Enne, echt een vet motto!
Mooi motto Bkstr, lijkt zelf een beetje te ruiken

Fijn dat het echt de goede kant opgaat bij jou!

Mannen met palmbladeren om me koelte toe te wuiven, nee niet gezien! Maar als ik erom vraag wordt dat vast ook nog geregeld

En wat Stew zegt Boom en Rooss, die mannen, echt super!
Bkstr, ik kreeg een hoestbui van je motto!! (moest lachen dus)

Stew, wel kijken en niet aankomen, de frustratie!! Wat doe je dan met je handen...grrr. O ja, smsen hè?

Ik merk dat ik ook relaxter word in deze...maar zoals mijn man? Nee dat nooit.
Rooss, toch was het niet echt frustrerend, juist heel erg spannend. Ik voel me een beetje vreemd, heel afwezig, ik moet steeds lachen.....
Laat me raden.. b b b binnenpretjes???
Stew, zo goed ga ik er niet mee om hoor, voel me bij vlagen een emotioneel wrak Maar wellicht is dat ook een kwestie van tijd, we zullen zien. Voorlopig geniet ik te veel van die spannende momenten!

Waarom die mannen dan niet regelen met hun palm bladeren? Dat is toch de droom van elke vrouw?
Ja, gelukkig zijn jullie er om het een beetje te kunnen uiten.
Ik ben nu wel heel benieuwd naar het motto van bkstr, maar zit mobiel!
Boompje, dat hoort er helaas ook wel eens bij. Heeft jouw man ook een sv?
Yep, gaat de goede kant uit hierzo. Moet zeggen dat ik het ook weer fijn vind dat het hier vanavond wat drukker is dan de afgelopen dagen. Heb jullie wel een beetje gemist hoor! Jammer dat ik vannacht moet werken

speciaal voor boompje, mijn motto ook 'in schrift': veel shit is mest voor de toekomst.

Ja Stew, minnaar lijkt omgedraaid als een blad aan een boom(pje ) en voor nu is dat prettig. Hij gaf aan dat het gesprek hem veel heeft opgeleverd, hem goed heeft gedaan en dat is fijn. Maar de ervaring van het afgelopen jaar is ook dat dit zomaar weer weg kan zakken. Ach, dat zien we dan wel weer.

Veel plezier nog dames! Ik ga aan de arbeid!
Ik ben een koukleum, dus die mannen met palmbladeren heb ik niet gemist vannacht. Bovendien vraag ik me af of ik ze dan niet voor ander doeleinden zou gaan bekijken, en waar laat je die bladeren dan weer?

Waarom zou jij er nooit zo relaxt in kunnen staan denk je Roos?
Stew: Nee, dit speelt nog niet zo lang en voorlopig is voor hem de gedachte dat het mag genoeg. Ik denk ook dat hij wil wachten tot ik wat meer balans heb gevonden mbt minnaar. Gelukkig ook maar, zal niet makkelijk worden hem te delen. Ik leen sowieso nooit graag iets uit wat van mij is, laat staan mijn vent Maar hoe ik dat ga handelen zie ik wel als die tijd aanbreekt! Heeft jouw nr. 1 een sv eigenlijk?

Bkstr, geweldig motto! :-D
Nee, dat heeft hij niet, hij heeft het erg druk met werken. Maar wij hebben ook de afspraak dat we het niet van elkaar willen weten.
Is dat in de praktijk niet lastig uitvoerbaar Stew? Dat je dan moet gaan liegen over je plannen? Of dat je hem niet meer op zijn woord gaat geloven?

Toy, hoe kom jij toch altijd in van die heerlijke situaties terecht?! Je kunt volgens mij wel een boek schrijven!
Echt liegen doe ik vrijwel nooit, ik verzwijg hooguit dingen.

Toy is gewoon een heerlijk mens, dus ik denk daarom.....
Boompje, ik heb geen idee, het komt altijd ineens op mijn pad en momenteel geniet ik er dubbel en dwars van.

Toy en de mannenbende rond het haardvuur lever ik morgen in bij de uitgever, het is inmiddels deel dertien van de serie
Toy, het maakt mijn man niet uit. Of ik nou 1, 2, 3 of 7 minnaars zou hebben, als ik het maar naar mijn zin heb, als ik maar lol heb. Als ik maar geniet en het naar mijn zin heb. Hij is trots, anderen mogen me "lenen"ik kom toch weer bij hem terug.

Toy, dat zou ik niet kunnen, echt niet. Ik zou door de bomen het bos niet meer zien met al die aandacht kapende dames. Mijn man is er extreem relaxed in!
Zo zie je maar weer: 'wij' zijn niet over één kam te scheren
Toy, dat vertel je nu! Lelijk loeder!! Er liggen gewoon 12 heerlijke boeken van jou in de winkel??

Boompje, heeft jouw sv een open relatie?
Sv van Boompje is toch single?
Ja, jullie denken wel dat ik altijd alles vertel

Roos, vind je het wel prettig dat jouw man er zo relaxt instaat?

Moet nog even wat doen, chips eten, vandaag nog niet gedaan.
Yes, hij is single! Misschien dat dat het juist lastiger maakt

Nou, dat wordt vooral flink lezen bij dat haardvuur met al die boeken van Toy!
proost Toy.

Ja ik vind het erg prettig, want ik zie dat het uit liefde is..niet uit onverschilligheid!
Ah hij is inderdaad single, goed onthouden Stew!

Ik vroeg het omdat ik het idee kreeg dat jij (boompje) het idee lijkt te hebben dat iedereen hier een open relatie heeft.

En het maffe is, er zijn niet veel echte vreemdgangers meer hier, hebben we ze nou allemaal weg gejaagd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven