minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Ja dag VC want ik ben wel degelijk verliefd op jou!
Ok, Very Cherry, see you next time.
quote:badmeester schreef op 19 oktober 2010 @ 20:53:

Ja dag VC want ik ben wel degelijk verliefd op jou!Nou niet doorslaan he Bladheester
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nou ja net alsof je dat niet wist. Jij negeerde mij gewoon om het punt van dit topic he? Serpent
Ik zeg toch niet dat ik het niet wist, ik zeg alleen dat je niet moet doorslaan. Net nu ik een keer vriendelijk ga doen. Vinger, hand, nou ja, de hele riedel.
Ja vanwaar die vriendelijkheid, heb je dat een keer in de vier jaar ofzo?
Ja, alleen als de collectant van het Rheumafonds aan de deur is geweest Bad. Heb ik tenminste weer es iemand gezien. Maar goed, we zijn hier om de dames in hun zelfgecreëerde hel met raad en daad terzijde te staan. Heb jij nog een paar degelijke wegwijzers voorhanden hier in het Land der Zelfkwelling?
quote:Very Cherry schreef op 19 oktober 2010 @ 20:12:

Ik zou jullie bekant een grouphug geven. Bekant dan he gelukkig wordt je niet overmoedig spookje
quote:itsyou schreef op 19 oktober 2010 @ 20:42:

Een serieuze reactie leek me dé manier om het huisspook uit mijn buurt te houden. net onkruid,kom je nooit meer van af
Nee

Lekker laten gaan, ik kan en wil er verder geen invloed op hebben.
wat een hoop woorden; zijn we niet gewend van je VC

Bedankt voor de bekantse grouphug; heb er bekant ook van genoten al En badmeester in tha house: het moet niet gekker worden hier!

Hee Crea: kan niet zoveel wijs worden van je verhaal, snap het niet zo goed. Klinkt ergens een beetje dreigend, ergens proef ik wat geruststelling ofzo? Succes iig, en op naar de hoteldate?
Bkstr, lekker geslapen?

Toy, ik kon me niet beheersen en had toch op die Beppies geklikt. Maar gatver, ze zijn met lavendelgeur!!!!! Nu wil ik er echt niets meer over lezen. :puke:

Crea, vind je dat niet onzettend moeilijk, dat hij dus bepaalt hoe het verder gaat met jullie?
Ja Stew, het is Vré-Se-Lijk!!!! Hoe verzinnen ze het?! Ik wil die stink lavendel niet eens in de plee, laat staan in mijn kut! Misschien een idee voor vrouwen die even geen zin hebben om gebeft te worden En nou niet meer kotsen heur, kon er niks aan doen.

Ik begrijp wel wat je bedoeld Crea, zonder dat je er zelf om gevraagd hebt heeft minnaar gezegd dat ie voor een bepaalde datum de knoop door zal hakken. Misschien goed dat dat eens gebeurd, maar ik had liever denk ik dat hij het pas verteld had als die knoop al doorgehakt was. Nu zit je erop te wachten tenzij jij er een punt achter zet. En dat wil je niet dus inderdaad wat Stew zegt, hij bepaald. Maar is het niet altijd één die uiteindelijk bepaald? Degene die niet meer wil, die bepaald.

Moet ik nog *het-B-woord-dingen* zoeken zonder lavendel??

Een nieuw setje in aantocht hier? Maarja badmeester, onze kers (op de taart) kan met je neuken zonder verliefd op je worden. Dan staan wij je wel bij als je het moeilijk hebt

Bkstr, hoe gaat ie vandaag?
Zo...

Er wordt weer een beeld van mij geschapen zie ik...
Badmeester, ik weet het niet hoor.. Ik heb geen idee wat voor beeld er geschapen wordt en ook niet wie je bent. Waarschijnlijk is mijn geheugen niet scherp genoeg.

Ik ga een mail maken voor minnaar waarin ik voorstel om contact te hebben op een soort regelmatige basis waarbij hij de frequentie mag bepalen. Ik merk dat het mij gewoon geen goed doet om weken te wachten tot minnaar een keer ergens een half uurtje over heeft ( waarbij hij ervan uitgaat dat ik dan kant en klaar zit/ lig te wachten). Ik wil contact dat de moeite waard is. Ik stuur die mail ws pas volgende week omdat het nu schoolvakantie is en dat we nooit contact hebben in de scholvakanties omdat die voor thuis zijn.
quote:Mela schreef op 20 oktober 2010 @ 16:26:

Badmeester, ik weet het niet hoor.. Ik heb geen idee wat voor beeld er geschapen wordt en ook niet wie je bent. Waarschijnlijk is mijn geheugen niet scherp genoeg.

Ik ga een mail maken voor minnaar waarin ik voorstel om contact te hebben op een soort regelmatige basis waarbij hij de frequentie mag bepalen. Ik merk dat het mij gewoon geen goed doet om weken te wachten tot minnaar een keer ergens een half uurtje over heeft ( waarbij hij ervan uitgaat dat ik dan kant en klaar zit/ lig te wachten). Ik wil contact dat de moeite waard is. Ik stuur die mail ws pas volgende week omdat het nu schoolvakantie is en dat we nooit contact hebben in de scholvakanties omdat die voor thuis zijn.En wat als hij nou één keer in de zes weken voorstelt? Als hij al niet minder voor zal stellen? Mela, word je er niet doodmoe van om je telkens in allerlei bochten te wringen om zowel aan jouw als minnaars wensen tegemoet te komen, wat nooit gaat lukken? Doet hij die moeite ook wel eens voor jou?
Ik heb liever een keer per 6 weken waar ik me op kan verheugen en waarbij ik me waardevol voel dan een keer per twee weken waarbij ik me goedkoop en een simpel tussendoortje voel. Als hij dat niet wil dan heb ik pech maar dan houdt het toch op voor mij. En nee, ik wordt momenteel niet moe. Ik voel me eigenlijk goed en besluitvaardig.
Hoop voor je dat het zo uitpakt dat je er eindelijk weer eens gewoon van kunt genieten Mela!
@Mela Ik schrik toch wel van jouw laatste postings, mij kom je helemaal niet krachtig en besluitvaardig over. Eerder een tikkeltje hopeloos...

Het doet me ook wel denken aan worstelingen die ik zelf wel heb gehad; wordt het niet heel goedkoop, wat is mijn positie nu werkelijk? Besef je goed dat het JOU iets op moet leveren, dat is ook zijn uitgangspunt... De verhoudingen moeten gelijkwaardig blijven

Zolang jij je krachtig en goed voelt is dat het ook en doen mijn woorden er in zijn geheel niet toe, stel jezelf wel altijd als prioriteit ipv optie!
quote:badmeester schreef op 20 oktober 2010 @ 16:03:

Zo...

Er wordt weer een beeld van mij geschapen zie ik...Ja, Badmeester....hoe ben jij eigenlijk geschapen?
Mela, ik moet Bindi wel gelijk geven. Het feit dat je hem zo'n mail wilt sturen zegt me dat je veel te veel met hem bezig bent. Probeer het los te laten, stuur zo'n mail niet, en je zal merken dat het je op den duur veel meer oplevert, nl meer eigenwaarde. Ik wed dat hij totaal niet begrijpt wat je ermee bedoelt, en dat je met die mail eigenlijk meer dingen kapot maakt.Als het spontaan vanuit hem komt is het toch fijner?
Amen!
Wees gegroet, Bindi

Ik begrijp Mela wel...zelf had ik ook nog wel eens de neiging dat soort mailtjes te sturen. En als ik er dan diep over nadacht was zo'n mailtje van mij niet meer dan een schreeuw om aandacht. Altijd maar kortstondig bevredigend.
Hahaha, lekker wijf dat je bent !

Ik snap de verleiding ervan ook heel goed, heb zelf nog wel dommere mails gestuurd *schaam* Maar idd, een schreeuw om aandacht en het bracht nooit iets positiefs. Juist de momenten waarin ik het meest in mijn kracht stond en de behoefte tot bevestiging/bevrediging niet voelde waren die momenten waarop alles leek te kloppen

p.s. Afgelopen weekend date met ex-minnaar gehad en het was een flop... Denk dat we echt uitgespeeld zijn!
Jeetje, Bindi...en hoe voelt dat nu, positief of negatief? Laatst schreef je nog dat je dacht dat hij je grote liefde was. Ik heb mijn ex-lief ook heel lang tot grote liefde geidealiseerd, ben ik ook weer keihard van terug gekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven