minnaar deel 13
zondag 26 september 2010 om 21:24
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
zondag 17 oktober 2010 om 12:41
quote:stewardess schreef op 15 oktober 2010 @ 22:57:
een soort van piemelpap.
Visualisatie, check.
quote:stewardess schreef op 15 oktober 2010 @ 23:14:
Geiler dan voltanken.
Broodje komt omhoog...Ik kan hier ook niet even rustig bijlezen tijdens mn ontbijt he?
Ik vind sperma trouwens helemaal geen noodzakelijk kwaad maar wel geil.
Zo, dan ga ik nu lekker to the office met minnaar. Mag ook wel eens want het is afzeggingen 4 - dates 0
Geniet allemaal van de zondag!
een soort van piemelpap.
Visualisatie, check.
quote:stewardess schreef op 15 oktober 2010 @ 23:14:
Geiler dan voltanken.
Broodje komt omhoog...Ik kan hier ook niet even rustig bijlezen tijdens mn ontbijt he?
Ik vind sperma trouwens helemaal geen noodzakelijk kwaad maar wel geil.
Zo, dan ga ik nu lekker to the office met minnaar. Mag ook wel eens want het is afzeggingen 4 - dates 0
Geniet allemaal van de zondag!
zondag 17 oktober 2010 om 22:20
Even bijgelezen na een paar hele drukke dagen. Hier was het iets minder druk geloof ik.
@Bkstr: Kwam het doordat je ziek was dat je minnaar op bezoek kwam en na een leuke avond weer vertrok zonder sex met je gehad te hebben? Ik had volgens mij al eens eerder gelezen dat dat was gebeurd?
Is dat dan ook jouw keuze?
Ik kan me niet voorstellen een hele avond met minnaar door te brengen (lijkt me trouwens heerlijk om gewone dagelijkse dingen met hem te doen, zoals jij beschrijft) en dan geen sex met hem te hebben. We zeggen altijd tegen elkaar als we gaan zoenen: "je weet wat daar van komt". Dus om hem zonder sex de deur uit te laten gaan is voor mij ondenkbaar op dit moment.
@Bkstr: Kwam het doordat je ziek was dat je minnaar op bezoek kwam en na een leuke avond weer vertrok zonder sex met je gehad te hebben? Ik had volgens mij al eens eerder gelezen dat dat was gebeurd?
Is dat dan ook jouw keuze?
Ik kan me niet voorstellen een hele avond met minnaar door te brengen (lijkt me trouwens heerlijk om gewone dagelijkse dingen met hem te doen, zoals jij beschrijft) en dan geen sex met hem te hebben. We zeggen altijd tegen elkaar als we gaan zoenen: "je weet wat daar van komt". Dus om hem zonder sex de deur uit te laten gaan is voor mij ondenkbaar op dit moment.
zondag 17 oktober 2010 om 23:00
itsyou: nee daar kwam het niet door. Balletje ligt compleet bij minnaar. Hij gaat een nogal roerige periode door (ik ook overigens, maar anders) en blijkt een nogal ingewikkelde persoonlijkheid soms. Na de laatste keer dat hij bij me was (overigens met spetterende seks, uiteindelijk) waarbij we veel zaken hebben uitgesproken, zijn we vooral tot de conclusie gekomen dat we allebei moeten doen waar we ons goed bij voelen. Minnaar zit soms met zoveel dingen in zijn hoofd, dat zijn hoofd (en daarmee zijn lijf soms) niet altijd naar seks staat. Vind ik prima, zo lang we elkaar maar begrijpen en open zijn naar elkaar.
Misschien een andere vorm van 'minnaar-schap' dan we hier gewend zijn. Voor de nieuwelingen onder ons: Tot 4 maanden geleden had ik jarenlang een nr1, minnaar is vorig jaar in mijn leven gekomen als zijnde een sc. Relatie met nr1 ging uit, niet doordat ik minnaar kende, maar het luidde wel een periode in waarin ik na ging denken en vooral voelen wat nr1 voor mij betekent, en wat ik graag wil in een relatie. Nr1 werd exnr1, en gek genoeg maakte dat het leven tussen minnaar en mij ingewikkelder. Lijkt nu steeds helderder te worden, namelijk geen verwachtingen naar elkaar, geen moeilijke toekomstvragen, maar gewoon lekker bij elkaar zijn als dat goed voelt, al dan niet met seks.
Misschien een andere vorm van 'minnaar-schap' dan we hier gewend zijn. Voor de nieuwelingen onder ons: Tot 4 maanden geleden had ik jarenlang een nr1, minnaar is vorig jaar in mijn leven gekomen als zijnde een sc. Relatie met nr1 ging uit, niet doordat ik minnaar kende, maar het luidde wel een periode in waarin ik na ging denken en vooral voelen wat nr1 voor mij betekent, en wat ik graag wil in een relatie. Nr1 werd exnr1, en gek genoeg maakte dat het leven tussen minnaar en mij ingewikkelder. Lijkt nu steeds helderder te worden, namelijk geen verwachtingen naar elkaar, geen moeilijke toekomstvragen, maar gewoon lekker bij elkaar zijn als dat goed voelt, al dan niet met seks.

zondag 17 oktober 2010 om 23:19
Bkstr, ik vind het eigenlijk wel logisch dat je single status de relatie tussen jou en minnaar (even) bemoeilijkt. Je ziet het ook bij crea, het evenwicht lijkt eruit. De (schijn) veiligheid van een relatie bij jou als minnares is weggevallen. Dan moeten de kaarten opnieuw geschud worden en dat zal niet altijd zonder slag of stoot gaan.
Je zag het ook bij HVJ toen zijn minnares verhuisde. De regels moeten opnieuw doorgenomen worden omdat er iets wezenlijks verandert is in de basis.
Je zag het ook bij HVJ toen zijn minnares verhuisde. De regels moeten opnieuw doorgenomen worden omdat er iets wezenlijks verandert is in de basis.
zondag 17 oktober 2010 om 23:26
heb je gelijk in Roossje: ik ging wat te snel over de gevoelens van minnaar heen. Voor mij veranderde er niet zoveel eerlijk gezegd. Ik zat al een tijdje, door omstandigheden, in de 'hier-en-nu-modus' wat betekende dat ik genoot van het moment, en verder niet nadacht over de toekomst. Dat werkte goed voor de minnaar-relatie irt mijn nr1, maar ook voor allerlei andere zaken die er in mijn leven speelden. Relatie met nr1 ging voorbij, maar mijn modus bleef overeind. Mijn idee bij minnaar dus ook, alleen kwamen er bij hem allerlei ideeën bij hem op (naast het feit dat hij er al wel eens uit floepte dat hij wel eens een dagje hopeloos over the top verliefd op me was ) over een toekomstidee dat ik zou hebben bij onze 'relatie'. Dat heb ik niet, nooit gehad ook, dus na daarover flink gepraat te hebben is de lucht inmiddels weer geklaard.

maandag 18 oktober 2010 om 07:11
quote:bkstr schreef op 17 oktober 2010 @ 22:14:
stew: hoe was je zondag? Genoten?
Hier was het heerlijk! Zonder inmenging van enig minnaar of allerlei exnr1's, maar gewoon met vriendinnen en de beestjes een superdag! Girlfriends rule
De ontlading gisteravond, na elkaar de hele middag gezien te hebben en publique, was geweldig. Ik heb spierpijn en kan bijna niet lopen, need I say more?
Maar jouw zondag klinkt ook heerlijk!
stew: hoe was je zondag? Genoten?
Hier was het heerlijk! Zonder inmenging van enig minnaar of allerlei exnr1's, maar gewoon met vriendinnen en de beestjes een superdag! Girlfriends rule
De ontlading gisteravond, na elkaar de hele middag gezien te hebben en publique, was geweldig. Ik heb spierpijn en kan bijna niet lopen, need I say more?
Maar jouw zondag klinkt ook heerlijk!
maandag 18 oktober 2010 om 07:17
wat gaaf stew! Heel de dag elkaar zien, opwarmen, alleen jullie tweetjes die weten wat er verder die dag nog zal gebeuren... Heerlijk! Lang leve de romantische plekken
Mijn zondag was inderdaad prima! Avond in bed klein dipje, maar dat mag de pret niet drukken. Ga me maar eens douchen en weer naar het werk; drukke week.
Mijn zondag was inderdaad prima! Avond in bed klein dipje, maar dat mag de pret niet drukken. Ga me maar eens douchen en weer naar het werk; drukke week.
maandag 18 oktober 2010 om 15:11
Zaterdag errug leuk feest gehad zonder minnaar of sv of andere interessante mannen. Melaman was er wel maar die heb ik niet veel gezien. Er waren wat vrienden van hem die hij lang niet gezien had.
Prima gelukt om niet teveel aan mannen in mijn leven te denken, haaa, ik kom er wel
Melaman heeft trouwens de amsterdam marathon gelopen met een supertijd ( na dat feest!) hij had duidelijk goede energie opgedaan daarbij want het werd nog erg gezellig toen we samen waren laat in de avond.
Ik hoop dat jullie net zo'n goed weekend gehad hebben.
Prima gelukt om niet teveel aan mannen in mijn leven te denken, haaa, ik kom er wel
Melaman heeft trouwens de amsterdam marathon gelopen met een supertijd ( na dat feest!) hij had duidelijk goede energie opgedaan daarbij want het werd nog erg gezellig toen we samen waren laat in de avond.
Ik hoop dat jullie net zo'n goed weekend gehad hebben.
maandag 18 oktober 2010 om 18:20
Leuk om te lezen dat de meesten hier een goed weekend hebben gehad, met of zonder minnaar.
Hier redelijk rustig op het date front, jammer genoeg.
Heb wel besloten om rond mijn verjaardag een hoteldate te regelen met minnaar. Ik zag op de site van vd Valk dat je kan reserveren vanaf aankomst tijd 14.00 uur.
Aangezien we niet de nacht kunnen blijven zal het er wel op neer komen dat we de kamer sleutel/kaartje later op de avond weer zullen inleveren om naar huis te gaan.
Heb me voorgenomen me niets aan te trekken van het het idee dat dan natuurlijk duidelijk is waarvoor we daar waren.
Iemand van jullie ervaring hiermee ? Ik wil bijvoorbeeld graag contant betalen als we daar zijn, niet van te voren via mijn bankrekening. Ik ga gewoon maar eens bellen om te informeren.
Ik wil namelijk wel reserveren van te voren, want als ik eenmaal alles geregeld heb en het hotel is vol, ben ik niet blij.
Minnaar fantaseert al over een jacuzzi, daar heb ik wel wat bedenkelijke blikken van hotelpersoneel voor over.
Hier redelijk rustig op het date front, jammer genoeg.
Heb wel besloten om rond mijn verjaardag een hoteldate te regelen met minnaar. Ik zag op de site van vd Valk dat je kan reserveren vanaf aankomst tijd 14.00 uur.
Aangezien we niet de nacht kunnen blijven zal het er wel op neer komen dat we de kamer sleutel/kaartje later op de avond weer zullen inleveren om naar huis te gaan.
Heb me voorgenomen me niets aan te trekken van het het idee dat dan natuurlijk duidelijk is waarvoor we daar waren.
Iemand van jullie ervaring hiermee ? Ik wil bijvoorbeeld graag contant betalen als we daar zijn, niet van te voren via mijn bankrekening. Ik ga gewoon maar eens bellen om te informeren.
Ik wil namelijk wel reserveren van te voren, want als ik eenmaal alles geregeld heb en het hotel is vol, ben ik niet blij.
Minnaar fantaseert al over een jacuzzi, daar heb ik wel wat bedenkelijke blikken van hotelpersoneel voor over.
maandag 18 oktober 2010 om 18:30
Toy, het was ook fantastisch. Alleen baal ik nu wel dat hij met vakantie gaat, en we geen contact kunnen hebben. En jouw feestjes kan natuurlijk niemand evenaren.
Mela, heb je al wat besloten omtrent minnaar?
It'syou, bij de meeste Toekans kun je al vanaf 10 uur naar binnen als je van te voren even belt. Contant betalen kan altijd, en volgens mij hoef je niet eens de 'sleutel' in te leveren. Het kaartje is geldig tot de tijd dat je geboekt hebt.
Mela, heb je al wat besloten omtrent minnaar?
It'syou, bij de meeste Toekans kun je al vanaf 10 uur naar binnen als je van te voren even belt. Contant betalen kan altijd, en volgens mij hoef je niet eens de 'sleutel' in te leveren. Het kaartje is geldig tot de tijd dat je geboekt hebt.
maandag 18 oktober 2010 om 19:13
maandag 18 oktober 2010 om 20:37
@Stew: bedankt voor de extra info. Zo lijkt het toch weer wat makkelijker te realiseren. Wil alleen liever niet volledige naam en adres opgeven, stel je voor dat ze me reclame gaan sturen......
Ik denk dat ik al om 10 uur op de stoep sta.
@Bkstr: inderdaad lijkt me een heerlijk kadootje om zoveel uur, ongestoord en comfortabel met minnaar door te brengen.
Ik denk dat ik al om 10 uur op de stoep sta.
@Bkstr: inderdaad lijkt me een heerlijk kadootje om zoveel uur, ongestoord en comfortabel met minnaar door te brengen.
maandag 18 oktober 2010 om 20:47
Stew, nee hoor, ik ben niet zo besluitvaardig op dit vlak. Hij is nu op vakantie en dat geeft een soort rust. Ik hoef dan ook niets te verwachten. Ik begin me een klein beetje te realiseren dat ik op meerdere gebieden in mijn leven beter voor mezelf moet gaan zorgen. Mijn kinderen zijn groot ( wonen nog wel thuis maar ze hebben mij niet meer nodig voor praktische zaken). Ze zijn vaak weg en dat is prima natuurlijk.
Melaman heeft een maximaal bezet leven. Ik ken echt niemand die zoveel uur werkt als hij ( eigen onderneming) en het ook nog heel normaal vindt om te trainen voor een hele marathon bv.
Minnaar kiest er precies nu voor om wat afstand te nemen.
Het valt samen allemaal en mijn midlifecrisis is geboren..
Het klinkt erger dan het is. Ik zag vandaag opeens wat ik hierboven schrijf en dat inzicht geeft eigenlijk al rust. Ik moet echt beter leren om het alleen ook leuk te vinden en te genieten van alle mooi leuke en lekkere gebeurtenissen in mijn leven. Ik heb zomaar het gevoel dat dit gaat lukken.
Melaman heeft een maximaal bezet leven. Ik ken echt niemand die zoveel uur werkt als hij ( eigen onderneming) en het ook nog heel normaal vindt om te trainen voor een hele marathon bv.
Minnaar kiest er precies nu voor om wat afstand te nemen.
Het valt samen allemaal en mijn midlifecrisis is geboren..
Het klinkt erger dan het is. Ik zag vandaag opeens wat ik hierboven schrijf en dat inzicht geeft eigenlijk al rust. Ik moet echt beter leren om het alleen ook leuk te vinden en te genieten van alle mooi leuke en lekkere gebeurtenissen in mijn leven. Ik heb zomaar het gevoel dat dit gaat lukken.
maandag 18 oktober 2010 om 21:39
maandag 18 oktober 2010 om 22:34
Bkstr, hij heeft een nr1 (samenwonend met vriendin) maar geen gezin.Maar ik kijk er zeker naar uit als hij weer terug is. Goed je rust nemen hoor!
It'syou, je moet wel een id laten zien, maar een vals adres kun je altijd opgeven.
Mela, ik probeer zelf geen verwachtingen te hebben van JVG, dan valt het meestal toch wel 100% mee.
It'syou, je moet wel een id laten zien, maar een vals adres kun je altijd opgeven.
Mela, ik probeer zelf geen verwachtingen te hebben van JVG, dan valt het meestal toch wel 100% mee.
dinsdag 19 oktober 2010 om 00:00
@Stew: wel fijn dat je hem ff hebt kunnen voelen zien voor zijn vakantie!;-)
@Mela: klinkt goed, dat je er ff wat afstand van hebt en nu een andere blik op eea hebt. Lijkt me ook dat het soms samenvalt met anderen dingen/periode in je leven en daardoor zwaarder kan wegen dan het (op zichzelf) is.
@Bkster: als je koppie vol met (afgelopen) emoties zit, kan je gewoon ook wat minder hebben. Loopt het dan op je werk ff niet lekker, dan is dat logisch, je bent gewoon kwetsbaarder/gevoeliger dan anders. Fijn dat je toch een leuk weekend had. Ik snap je sv wel, ik heb dat ook (teveel aan je kop heeft invloed op zin in seks, bij mij iig wel).
@Itsyou: heb alleen ervaring met hoteldate van der V hotel 's avonds. En bleef de man in kwestie daar ook daadwerkelijk slapen (ik niet). Dan valt het minder op (hoewel, gezien mijn outfit denk ik dat die receptie ook niet helemaal gek is, hahaha)
@Mela: klinkt goed, dat je er ff wat afstand van hebt en nu een andere blik op eea hebt. Lijkt me ook dat het soms samenvalt met anderen dingen/periode in je leven en daardoor zwaarder kan wegen dan het (op zichzelf) is.
@Bkster: als je koppie vol met (afgelopen) emoties zit, kan je gewoon ook wat minder hebben. Loopt het dan op je werk ff niet lekker, dan is dat logisch, je bent gewoon kwetsbaarder/gevoeliger dan anders. Fijn dat je toch een leuk weekend had. Ik snap je sv wel, ik heb dat ook (teveel aan je kop heeft invloed op zin in seks, bij mij iig wel).
@Itsyou: heb alleen ervaring met hoteldate van der V hotel 's avonds. En bleef de man in kwestie daar ook daadwerkelijk slapen (ik niet). Dan valt het minder op (hoewel, gezien mijn outfit denk ik dat die receptie ook niet helemaal gek is, hahaha)
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
dinsdag 19 oktober 2010 om 00:35
Stew, kan begrijpen dat je baalt dat hij nu op vakantie gaat. Gelukkig heb je hem nog gezien maar liefst wou je dat hij alweer gewoon terug was toch. Zou ik ook hebben. Mijn laatste feestje was echt fantastisch en luxe. Ik werd opgehaald, mee uit lunchen genomen, daarna samen bad en massage ondergaan, en toen nog samen naar privé zwembad met openhaard. Hij had 't allemaal bedacht, gepland en gereserveerd. Wat 'n man hè! Als 't goed is woensdag date met funmeneer en vrouw, kijk ik ook naar uit, lekker relaxen denk ik.
dinsdag 19 oktober 2010 om 06:48
wat zijn jullie allemaal lief voor me
gisteravond met een vriend op msn gepraat, dat heeft de waterlanders enorm doen stromen, en voor het slapen nog een uur met minnaar gebeld; again tears all over the place. Maar wel fijn dat er op zulke momenten mensen voor je zijn, zowel digitaal als irl. Thnx allen! Merk dat het me vandaag ook nog hoog zit; nu alweer tranen in de ogen. Het is allemaal te verklaren, ik begrijp het ergens ook wel dat het nu zo gaat, maar ik wil het liever niet. Ging net zo lekker.
Zie voor het eerst een beetje op tegen mijn werk, moet niet gekker worden... Again: bedankt allemaal; wat zou ik toch zonder jullie moeten!
gisteravond met een vriend op msn gepraat, dat heeft de waterlanders enorm doen stromen, en voor het slapen nog een uur met minnaar gebeld; again tears all over the place. Maar wel fijn dat er op zulke momenten mensen voor je zijn, zowel digitaal als irl. Thnx allen! Merk dat het me vandaag ook nog hoog zit; nu alweer tranen in de ogen. Het is allemaal te verklaren, ik begrijp het ergens ook wel dat het nu zo gaat, maar ik wil het liever niet. Ging net zo lekker.
Zie voor het eerst een beetje op tegen mijn werk, moet niet gekker worden... Again: bedankt allemaal; wat zou ik toch zonder jullie moeten!