Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Voor mannen is zijn er tegenwoordig ook allerlei kleurtjes bij de drogist verkrijgbaar.

Welke ik miste was grijs.

Ook zou het handig zijn wanneer de grote aangepast zou worden aan de hoeveelheid en lengte van het haar. Lijkt mij beter voor het milieu.
Wat leuk Bleueyedigor, dat je hier je eerste bericht post!
quote:stewardess schreef op 21 mei 2011 @ 11:14:

Wat leuk Bleueyedigor, dat je hier je eerste bericht post!
De moderne communicatiemiddelen zouden het makkelijker maken om er een of meerdere minnaars op na te houden?

bkstr

Je beëindigd de relatie door niets meer van je te laten horen. Wanneer ik dat als man doe bega ik een doodzonde. Ook als vrouw vind ik dat je het eerlijk dient te zeggen/schrijven. Het schept duidelijkheid.

Volgens mij was er dus toch wel iets tussen jullie beiden anders had je het niet moeilijk hoeven te vinden het contact te verbreken.
Bleueye: als je even verderop kijkt, lees je dat we gewoon nog smsen, en dat dat wel oke voelt. Geen doodzonde dus; alleen geen zin in meer. Feit dat ik het lastig vind, betekent niet perse dat 'er iets is'; dan zou ik met heel veel zaken 'iets hebben'!
Sjongejonge....
*bleek zit in het haar: blond it is!*
@Blueeyedigor:

Quote Bkster:

"SVLmeneer ga ik denk ik laten weten dat het er niet meer van komt (heb hem al paar dagen niet meer gesmst of gebeld dus misschien weet hij het al wel). "

Volgens mij gaat ze dat ook laten weten, don't worry..

@Bkster: ze zeggen wel dat blondes meer fun hebben, maar dat is dan volgens mij op "spannend-niveau". Voor een serieuze relatie denkt men dat donkerharigen intelligenter en "betere partij" zijn, hahaha. Er zijn zelfs mensen die een bril met vensterglas kopen om serieuzer over te komen (bij sollicitaties), las ik laatst weer ergens (maar zal wel zo'n flutonderzoek zijn)

Dus tja, afhankelijk van of je een losser type relatie/minnaar zoekt of serieuzer zou ik blond of donker kleuren.

Trouwens, van donker naar blond gaat volgens mij makkelijker (niet goed voor het haar, maar goed). Andersom bestaat bruin uit rood+ groen= bruin. Teveel rood erin en het wordt oranje of aubergine.. te weinig en je krijgt een doffe groene glans..

Van blond naar bruin is vaak heel mat, heb het ooit vaker geprobeerd, maar had spijt spijt spijt.

Ik houd het nu liever in eigen (donkerder) kleur met zonnige strepen highlights erin (en helaas hier en daar wat dunne grijze streepjes, dat noem ik voor het gemak maar "asblond", haha, dat is dan dus 2kleurig blond (warmere en grijzere tint). Dan heb je ook niet zo'n last van uitgroei. Zou iig niet zelf gaan kleuren (risico op groen dus).
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
joh Suzy, ik ga mijn haar toch niet aanpassen op het type relatie dat ik zoek! I'm not thát desperate

Ik heb al ruime tijd platinablond haar, daarvoor was ik van de 6 wekelijks-wisselende coupes. Maar nu heeft het al lange tijd hetzelfde kleurtje, waardoor ik de optie van bruin wel leuk vond van de kapper, echter ben ik er nog niet klaar voor

Misschien over 6 weken?

Bruin geverfd haar krijg je niet goed gebleekt, omdat het eerst ontkleurt moet worden voordat er bleek overheen kan. De kans op groen is dan erg groot...
En bkstr, hoe is het resultaat? Lekker blond?
bezzwel

dubbel platina!
Dubbel nog maar liefst !!
Wow Bkstr, wat zullen wij heerlijk contrasteren, dat is bijna een foto waard!
Hoe zou grijs met platina combineren?
Roossje: je weet me te vinden toch?
Hmm, ik zie je picje graag tegemoet, Bkstr....eens kijken of we echt leuk matchen!

Zeb, uit ervaring weten wij dat ook dat een prima combi is!
*graaft diep in zijn geheugen, scant alle kleuren van de regenboog icm Rooss, platina?*

Hai Rooss, vermaak je je wat?
roossje; mail me ff, stuur ik je een fotootje!

(vooruit, mag zeb ook ff spieken)
Bkster, jij hebt het emailadres van Roos allang toch?? (zeb is errug nieuwsgierig).

zeb, valt me tegen... weet je niet eens welke kleuren haar er bij jouw vrouw de revue gepasseerd zijn?

En ja, hoor, om 18.19 vermaakte ik me prima... noodles met ossehaas met stokjes!
nou, wat vond zeb ervan ?

Gisteravond svlmeneer gesproken (deze update even speciaal voor bleueye) en verteld dat ik even niet meer kan dan wat er nu is: gewoon contact via telefoon of sms, maar geen verwachtingen meer er bovenop. Het gesprek liep goed; hij begreep het, en wilde ook even weten hoe de eerste date gevallen was bij mij. Vonden beiden dat het goed ging, gezellig gekletst, maar ik merkte vooral in de dagen erna dat ik 'druk' voelde als ik hem sprak. Een nieuwe date zit er vooralsnog niet in, maar als hij zich niet aan het lijntje gehouden voelde konden we nog wel contact houden. Hij zag dat wel zitten, ik ook, dus wie weet hoe het zal gaan. Druk van mijn schouders, merk ik.

Verder MrC gisteravond veel gesmst, met zijn dronken hoofd denk ik. Was wel grappig, ik was nog gewoon wakker gelukkig. Verder dus eigenlijk een vrij manloos maar vooral ook druk-loos leventje nu
zeb is compleet van zijn sokken, Bk... heb hem bij moeten brengen met vlugzout en een wapperende krant! Maar idd, we kleuren leuk !

Fijn dat de druk van je schouders is, voor mij een teken dat het gewoon niet helemaal goed voelt, als je je een soort van gedwongen voelt tot het plannen van een date... bij mij gaat het dan op irritatiespier zitten, ook een slecht teken.

Fijn dat hoeheetieookweerikkandieafkortingsbetekenisnietonthouden het oké vindt om contact te houden zonder verwachtingen... "man in het vat"
bkstr, zeb heeft even gegluurd en geconcludeerd dat het lekker mooi was wat ie zag.

Of mijn haar goed kleurt bij de jouwe, tja, dat kan ik alleen bepalen als we samen voor een spiegel staan.

Heb je svlmeneer ook gevraagd hoe hij het zag bkstr? Zou hij wel meer willen als jij dat ook zou willen?

En zit je zelf te wachten op een mail en chatvriendje met eventuele "zonder" verwachtingen?
Hee Bkstr, prima toch.. heb je er een virtueel contact bij. Ik zou er ook geen energie meer in willen stoppen als 'het magenetisme' er niet is.

Ik heb weinig te updaten, geen spannend weekend, maar kruisje komt in zicht.... eindelijk!
Fijn dat alles weer goed is met ZEB, en dat hij ook in levende lijve hier weer even kan komen posten

S(oort)V(an)L(exa)meneer gaf aan wel wat meer te willen; hij vertelde geen allemansvriend te zijn, en de klik tussen ons wel heel bijzonder vond. Hij had het graag een vervolg gegeven, maar was ook heel erg op zoek naar hoe ik het ervaren had. Het was zoals gezegd een open gesprek, en dat was heel prettig. Of ik erop zit te wachten een contact erbij te hebben zal de tijd uitwijzen denk ik. Ik heb me voorgenomen, geruime tijd geleden, om niet al te ver vooruit te kijken, en vooral niet té erg te plannen, en dat werkt vooralsnog goed voor mij. Ik ga het wel ervaren. Zo ook met svlmeneer, of en zo ja hoe het werken zal.
Goeie instelling Bkstr, mail/chat- vriendje kan altijd een fijne vriend worden. Het draait niet alleen maar om seks. Zo niet, dan bloedt het vanzelf wel dood.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven