Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Hoe herken je lustgevoel, hoe herken je verliefde gevoelens?

Hoe hou je ze uit elkaar?
Als je eerder verliefd bent geweest, dan herken je het.

Wat is jouw vraag dan precies, Hans?
.
Hans, als ik je verhaal goed gelezen heb, is dit de eerste keer dat je vreemd gaat. Ik kan me voorstellen dat je daardoor alleen al van slag ben. Verder hebben wij geen glazen bol hier, dus zij is de enige die weet wat er in haar omgaat. Gewoon vragen dus, wij vrouwen denken nl allemaal hetzelfde.
.
Dag Hans... life is teaching you a lesson! Zeg nooit: nooit! want het universum komt je het tegendeel bewijzen. Mooi toch! Zeker als je nu je best gaat doen om vrouwen te begrijpen hahaha....

Maar even een vraagje... wat maakt je nou zo wanhopig? Dat je verliefd bent of dat je intiemer met de dame in kwestie zou willen zijn, maar dat ze dat nu (nog) niet wil?

Ik kan alleen maar iets over mezelf vertellen. Ook ik heb (ooit) heel lang volgehouden dat ik niet verder zou gaan dan zoenen. Ik had in die tijd een hele geduldige minnaar die altijd zei dat het hem niet om de seks ging maar om mij (haha.. we waren 2 magneetjes!!). Maar toch, juist dat geduldige hielp mij om al m'n gevoelens op een rij te krijgen en uiteindelijk 'all the way' te willen. Alleen ik had gewoon tijd nodig om te wennen aan het idee, om de verliefdheid een plaatsje te geven, om voor mezelf te bepalen waarom ik die seksbehoefte had en waarom ik het uiteindelijk een verantwoorde stap vond.... het is namelijk niet niks hoor... vreemdgaan! Daarnaast is verliefdheid heel verwarrend en dan is het zeker verstandig om geen overhaaste besluiten te nemen. Ik denk zelf dat je haar gewoon tijd moet gunnen; koester haar en uiteindelijk gaat ze een besluit nemen.
quote:Sensual_D schreef op 13 januari 2012 @ 14:12:

[...]

Qua communicatie is mijn nr2 redelijk gelijk aan die van Gaartje (gut zou het dezelfde zijn ) Haha... ik denk 't niet hoor Sense. Maar wel fijn, zo'n metro-man hè?
Verliefd ben ik zeker geweest.

Maar hier schreven sommigen mensen (heb werkelijk waar alle delen door gelezen;) die in het begin zeggen het goed te kunnen scheiden. Achteraf blijkt dat niet zo.

Enkel alleen lustgevoel, zoals Hans het stelt, ken ik niet.

Als ik de post van Hans lees, lees ik een post waar de verliefdheid van afspat. De gekte, geen honger hebben, niet kunnen concentreren, dat zijn toch alle seinen van verliefd zijn?

Hoe weet je (je is in het algemeen, niet specifiek hans) nu dat zij niet de ware is?

@hans ik ga niet op je post in omdat ik er ook niets van begrijp
Hmmm Toppertje.. ik lees in de post van Hans dat hij strontverliefd is. Volgens mij stelt hij zelf juist dat hij prima kan omgaan met alleen lustgevoel, maar dat het in dit geval veel verder gaat dan dat. Daarom is ie natuurlijk ook een beetje in de wwarrrr.. Logisch hoor.
..
*Zwaait even naar Gaartje, Sense, Stew en de rest hahaaaai*

Ik probeer een zinnig antwoord ter bedenken op de "vraag" van Hans maar loop vast in intimiteit, verliefd, verlust, vreemdgaan of niet en alle andere brij die even niet combineert en connect in mijn hoofd, wie weet ga ik het licht nog zien tussen nu en binnenkort.

Conclusie: van neuken op een waterbed krijg je een klotsbrein!
Heee Roos, lekkere doos ! ... Wie neukt er nou op een waterbed, doe het dan gewoon op de grond of tegen de muur ! Heb je het lekker gehad ?

@ Hans... 'Wat is ze mooi'. Hou dat lekker vast, geniet gewoon van wat je meemaakt. Niet wanhopen hoor... toegegeven, verliefdheid kan je tot wanhoop drijven, maar het hoeft niet. Go with the flow..... wie zegt nou dat je 'je gezin' moet verlaten'??????. Gewoon elkaars minnaars zijn is veel vrolijker.... I can tell.
Maar sec genomen zijn ze nog geen minnaars en het is maar de vraag of ze dat ooit worden.

Hmmm en toch hè, een duiveltje in me zegt: "als mijn man zo over zijn vriendinnetje zou denken en voelen zou ik graag zien dat hij de deur uit wandelt en niet weerkeert". Ik weet niet, heb er een beetje een verraadgevoel bij naar de nummer 1 van Hans. Laat ik mijn klotsbrein de schuld niet geven dit keer.

En Gaar jah het was heel fijn en lief en cosy en ook heel eerlijk want FwB en ik hebben een super open gesprek gehad over hoe het nu gaat en hoe we er verwachtingstechnisch instaan, ik moest nog aan dit topic denken! over communicatie...

En seks op een waterbed is ook heel erg lekker hoor.. alleen mijn hoofd en lijf moeten er even aan wennen. (spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat daar spieren zaten zeg maar!)
Nou uh... als je flink aan het zoenen bent en niets liever wil dan bij elkaar zijn, dan ben je in mijn ogen wel minnaars hoor.... het beminnen is begonnen, zowel fysiek als geestelijk.

Krijg jij een verraadgevoel omdat Hans zo gek is op iemand anders? Jij bent toch ook wel eens gek geweest op je minnaar? Ik denk dat het je gaat om het 'stiekeme...', dat snap ik.

Ik vind mijn minnaar ook heel mooi; m'n hart springt op als ik alleen z'n postuur in een ooghoek zie verschijnen en ik kan een glimlach niet onderdrukken als we elkaar in de ogen kijken... Ik snap dat wel......

Lekker dat je het zo goed hebt gehad Roosje... zowel sekstechnisch als communicatietechnisch, hahaha...

kunnen wij dan weer van leren op dit topic... toch?
Krijgen we hier les van Rooss?
ja... waterbedtrappel-les. Wilde je meedoen?

Hee JJ ... how is life? Vertel es ff hoe het met je is, nou je toch hier bent..
Gaar, het verraad gevoel komt voort uit zijn non-gevoel naar zijn vrouw en zijn heul heul-gevoel naar minnares/bijna minnares/misschien ooit minnares.

Ja, ik heb gevoel gehad voor mijn minnaars maar ben ook heel erg verliefd geweest op zeb. Dat bedoel ik eigenlijk.

Hai JJ, wat lees ik, wil jij les van Rooss??
Ja ok... . Ik denk dat je, in geval van verliefdheid, heel erg vol bent van 'de ander' zonder dat iets zegt over of hoeft te betekenen voor het gevoel voor de eigen partner hoor. Dat is geen non-gevoel, maar een non-issue.... die liefde is er gewoon. Onvoorwaardelijk.
Met JJ is alles ok, ups en downs en alles wat erbij hoort denk ik. Soms hele hoge pieken en soms hele diepe dalen zeg maar. Er zijn momenten dat het allemaal zo`n gevecht lijkt tegen beter weten in maar ik ben niet zo`n opgever. Hoewel nr 1 daar waarschijnlijk heel andere ideeën over heeft.

Watertrappelen in bed les? Is t lek geraakt? Hahaha Rooss ik les willen? Ik heb inmiddels al mijn diploma`s en het T-shirt ook
quote:hans22 schreef op 14 januari 2012 @ 09:15:

Hoe naïef iemand kan zijn, maar verliefd zijn was een sprookje, en zeker niets voor mij. Ik ben dan wel gelukkig getrouwd met iemand die ik er leuk vond en vind, maar de gevoelens waar ik altijd over hoorde en las waren aan mij niet besteed. Onzin dacht ik altijd.

Gaartje, ik relateer aan dit stukje. Eigenlijk zegt Hans dat zijn vrouw best leuk is enzo maar hij is nooit verliefd geweest want dat was onzin. Nu is hij compleet van zijn sokken door the other woman, als ik dat als vrouw zou weten zou ik dat als verraad voelen, immers, verliefdheid bestond niet in zijn belevingswereld.

JJ, gelukkig maar... koester het T shirt, dan ga ik mijn tijd fijntjes aan anderen besteden
Ja... dat 'tegen beter weter in', dat ken ik. Uit een vorig leven dan. Heb je voor jezelf een deadline - in tijd? Er komt namelijk een moment dat je zelf moet besluiten je koers te verleggen, JJ. Ik hoop het niet voor jou, maar je moet er wel rekening mee houden.
Op rtl 5 "moordwijven" wat een meesterlijke film zeg!
Is dat echt een leuke film? Ik zag dat om 22 uur Obsessed komt, ook een keuk thema

Een waterbed vind ik maar niets, doe mij maar een ouderwetsch spijlenbed..
[quote]Rooss4 schreef op 14 januari 2012 @ 20:55:

[...]

Gaartje, ik relateer aan dit stukje. Eigenlijk zegt Hans dat zijn vrouw best leuk is enzo maar hij is nooit verliefd geweest want dat was onzin. Nu is hij compleet van zijn sokken door the other woman, als ik dat als vrouw zou weten zou ik dat als verraad voelen, immers, verliefdheid bestond niet in zijn belevingswereld.

maar iemand die niet weet wat liefde/ verliefdheid is, die dat nooit zo heeft ervaren, die kun je het toch niet kwalijk nemen dat hij het in de loop van zijn leven toch ontdekt? Juist niet! Je gunt toch ieder het gevoel van liefde te kennen? Het is spijtig dat hij het niet kent bij zijn vrouw, Maar zoals ik het lees, had Hans dit van zichzelf noooit verwacht.
Ik neem het hem ook niet kwalijk..maar wellicht zal zijn vrouw er anders over denken, Toppertje. Ik gun Hans zeker het gevoel van verliefdheid maar probeer me even te verplaatsen in zijn vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven