Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
@hyperion: ik word bang van jou... Nu al (bloos)
zo beter, dankjewel

hoe kom je zo geinteresseerd?
@vaintje: uuh dierlijk instinct ;)
Voor Hyp hoef je niet bang te zijn hoor!

We zijn natuurlijk wel benieuwd naar jouw ervaringen op minnaargebied.
quote:hyperion schreef op 05 maart 2012 @ 21:01:

@Rooss: Het is "betekenT" ;)

.

Oei begin jij ook al? Het is de eenigste fout die ik in de nederlandse schrijftaal maak hoor!

Unperfect, thanks. Maar heb je nou wel of niet een minnares?
Stew, echte minnaarervaring kun je het niet noemen. 'uitstapjes' is een betere verwoording. Maar het 'concept' spreekt me erg aan.

Vertel jij eens over jouw 'ervaringen' aub.
Roos zie post hierboven.
Ja, Stew, doe jij es even leuk uit de school klappen voor deze meneer!
En daarna hoor ik graag jouw verhaal Roosje....

Want >80 pagina's doorlezen zie ik niet zitten ;)
quote:mrunperfect schreef op 05 maart 2012 @ 21:13:

Want >80 pagina's doorlezen zie ik niet zitten ;)Een ietwat luie minnaar dus?!
> 80 pagina's samenvatten voor iedere nieuwkomerT is ook niet te doen hoor
Ik zou zeggen; begin bij deel 1 Mr.
@brillemoos: check nick... Helaas dus niet MrPerfect ;(
Dat dus Stew!!

Meneer imperfect, u vraagt nogal wat! Even heel kort: ik lig in scheiding en heb nog maar 1 minnaar over. Gelukkig heb ik een plank boven mijn bed met potentiële minnaars, zeer binnenkort zal ik er van één het stof blazen en mijn blikopener uit de la trekken. Zoiets...
@all: ben bij pagina 3. Kan zijn dat ik even tijdje afwezig ben...

@roos: Thanks bedoel je dat die laatste minnaar weg gaat vallen? En je dan echt op het kunstof bent aangewezen :P

(geen verkapte hittonyou poging hoor)
Zijn die planken gewoon bij de Ikea te halen? Of bij de bouwmarkt? Ik wil ook zo'n plank boven mn bed!!
quote:noppies schreef op 05 maart 2012 @ 21:24:

Zijn die planken gewoon bij de Ikea te halen? Of bij de bouwmarkt? Ik wil ook zo'n plank boven mn bed!!Mag ik me daarbij aansluiten?
Dames toch... het is zo ontzettend makkelijk voor een vrouw om blikjes en planken te scoren... als je je alarmbellen maar niet negeert en goed selecteert. (dat moet toch met een T, hyp?)
quote:Rooss4 schreef op 05 maart 2012 @ 21:31:

Dames toch... het is zo ontzettend makkelijk voor een vrouw om blikjes en planken te scoren... als je je alarmbellen maar niet negeert en goed selecteert. (dat moet toch met een T, hyp?)

Tja... Tot nu toe kunnen de blikjes die ik hier vind rechtstreeks de kliko in.. Helaas.

Het aanbod zonder alarmbellen is minimaal en als je goed selecteert.. blijft er niet heul veul over..
quote:stewardess schreef op 05 maart 2012 @ 21:16:

Ik zou zeggen; begin bij deel 1 Mr.Oh ja...good old deel 1. Heel retro, maar het blijft prachtig om (weer eens) te lezen. Brings back good memories
Ow daar ben ik inderdaad ook een keer aan begonnen, deel 1, echt leuk om te lezen.

Noppies, ik heb geen idee waar je zoekt en hoe hoog je eisen zijn, misschien heb ik tot nu toe geluk gehad. Te veel leuke mannen, te weinig gelegenheid....
Deel 1 , maar ook deel 2 zijn erg leuk he, Hyp

Dames, ik begrijp ook niet waar jullie moeite mee hebben. Er zijn zoveel leuke mannen.
quote:stewardess schreef op 05 maart 2012 @ 21:52:

Deel 1 , maar ook deel 2 zijn erg leuk he, Hyp

Dames, ik begrijp ook niet waar jullie moeite mee hebben. Er zijn zoveel leuke mannen.Goede of foute leuke mannen?
Stew, die zijn er, maar niet allemaal 'available & willing' en ben nog niet zo hopeloos dat ik spontaan de eerste leuke vent bespring, in de appie of op t station...
quote:Rooss4 schreef op 05 maart 2012 @ 21:43:

Ow daar ben ik inderdaad ook een keer aan begonnen, deel 1, echt leuk om te lezen.

Noppies, ik heb geen idee waar je zoekt en hoe hoog je eisen zijn, misschien heb ik tot nu toe geluk gehad. Te veel leuke mannen, te weinig gelegenheid....

Leuke mannen genoeg, animo genoeg, dat is niet eens het probleem eigenlijk. Alleen zijn de meeste daarvan te 'link', als in dat ontdekking niet alleen hem zou schaden, maar wat vooral mij aangerekend zal worden. En dan wrs nog niet eens door de vrouw-van, maar eerder door een andere (ex)minnares. Ik woon in een ons-kent-ons-dorp en heb met meer factoren rekening te houden. Zeg maar.

Lastig uitleggen. Een plank boven mijn bed zou echt veel makkelijker zijn.

Oh, en de single kerels... Nou, dat zijn de blikjes die je meteen de kliko kunt mikken :(. Op een enkeling na, maar die zijn als de dood dat een single vrouw perse wil trouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven