Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Haha, snap ik.

Ik date voornamelijk single mannen met een eigen huisje... dan heb je al dat gesodemieter niet. En je ziet nog eens wat van ons schoone kikkerland!

Ik laat heerlijk voor me koken en nestel me daarna tegen ze aan om samen in slaap te vallen. Super relaxed...
Haha, de single kerels vergat ik eerst gewoon te noemen! Dat is pas enstig!! Die hangen massaal in de kroeg om hun loon te verzuipen. Single mannen hier, zijn niet zonder reden single ;).

Dat is helemaal perfect idd, een leuke, single vent, waar je af en toe je heerlijk door kunt laten verwennen.. Dat kan soms bij mijn buurman, die ook bewust single is inmiddels, en dat is dan ook fijn.
Rooss, dat is een goede keus! Heerlijk lijkt me dat, sodemieterloos genieten van minnaars met een eigen mandje, zonder extra aanhangsels..scheelt een hoop grijze haren lijkt me!
Oh dat moet ik ook Roos! Maar waar vind ik die? gooi toch dat blik maar.

Van mijn leeftijd vind ik trouwens sowieso maar weinig mannen leuk.
@Vaintje: ja dat is heeeerlijk, he? Ik was dit weekend ook in de zevende hemel toen hij dat na een hele lange tijd weer zei. Maar ja...ondertussen nog steeds geen afspraak.....
De post van herfstig maakt me nieuwsgierig... (van mijn eigen leeftijd vind ik weinig mannen leuk)

Hoe oud zijn jullie minnaars? Wat is het leeftijdsverschil?
Ik schijn het tegenwoordig met oude goden te doen Minnaar is 6 jaar ouder dan ik. Vriend was 11 jaar ouder, net als friend with benefits.
Roossssssss hoe jong ben je dan? Pure interesse
Mijn jongste minnaar was 18 jaar jonger, de oudste 8 jaar ouder. Nu eentje van mijn eigen leeftijd. Nou ja...een jaartje ouder dan ik.
Minnaar is elf jaar ouder. En 40 ;) dus reken maar uit.
Ik ben ongeveer net zo oud als de minnaar van herfstig... dus!
Hahaha vrouwen en leeftijd ;)

Maar hoe kun jij nou geen leeftijdgenoot vinden?ik ben maar 5 jaar oude :P
+r
Ik heb ze graag ouder! Vanaf 40 het liefst . Zelf ben ik 32.

Buurman is nog een stukje ouder, wij schelen 16 jaar.

Maar leeftijd is zeker niet doorslaggevend, al kan ik niet veel met jongere mannen..
Ok, geloof dat ik mijn mond maar even houd..*oude taart kruipt met looprek in hoekje*
quote:mrunperfect schreef op 05 maart 2012 @ 22:58:

Hahaha vrouwen en leeftijd ;)

Maar hoe kun jij nou geen leeftijdgenoot vinden?ik ben maar 5 jaar oude :PTegen wie heb je het?
Tegen jou Rooss4 ;)
Ow, dat had ik even niet in de smiezen. Waarom denk je dat ik geen mannen van mijn eigen leeftijd kan vinden? Als ik wil kan ik ze van 25 tot 65 in mijn bed uitnodigen. Ik heb jongere minnaars gehad en nu toevallig wat oudere. Leeftijd vind ik niet zo belangrijk al ga ik liever voor 10 jaar ouder dan 10 jaar jonger.
Je ziet aan mijn naam uit welk jaartal ik ben....dus reken maar uit..mijn ex nr2 was 4 jaar ouder. Heb ze ook liever wat ouder dan ik zelf ben. Ik kan ook niet echt wat met jongere mannen.
anoniem_143427 wijzigde dit bericht op 05-03-2012 23:25
Reden: domme fout
% gewijzigd
Ik heb ze het liefst jonger;-)
quote:Rooss4 schreef op 05 maart 2012 @ 23:16:

Ow, dat had ik even niet in de smiezen. Waarom denk je dat ik geen mannen van mijn eigen leeftijd kan vinden? Als ik wil kan ik ze van 25 tot 65 in mijn bed uitnodigen. Ik heb jongere minnaars gehad en nu toevallig wat oudere. Leeftijd vind ik niet zo belangrijk al ga ik liever voor 10 jaar ouder dan 10 jaar jonger.

Terecht, ervaring is wellicht jouw reden?

En ik denk niet dat je geen mannen van jouw leeftijd kan vinden, maar vroeg me af wat wat jouw beweegredenen waren...
quote:stewardess schreef op 05 maart 2012 @ 23:23:

Ik heb ze het liefst jonger;-)Chips... ik ben dus te oud
quote:petronella73 schreef op 05 maart 2012 @ 23:23:

Je ziet aan mijn naam uit welk jaartal ik ben....dus reken maar uit..mijn ex nr2 was 4 jaar ouder. Heb ze ook liever wat ouder dan ik zelf ben. Ik kan ook niet echt wat met jongere mannen.Maar is gebrek aan ervaring dan datgene dat je mist bij die 'jongere'?
quote:mrunperfect schreef op 05 maart 2012 @ 23:24:

[...]

Terecht, ervaring is wellicht jouw reden?

En ik denk niet dat je geen mannen van jouw leeftijd kan vinden, maar vroeg me af wat wat jouw beweegredenen waren... Mwoah, je hebt ook hele lekkere jongere mannen die heel goed weten waar ze mee bezig zijn en een leuk gesprek kunnen voeren. Ik kies niet echt op leeftijd dus. Het is meer toeval dat ik de laatste tijd oude grijsaards in mijn bed vind..
quote:Rooss4 schreef op 05 maart 2012 @ 23:32:

[...]

Mwoah, je hebt ook hele lekkere jongere mannen die heel goed weten waar ze mee bezig zijn en een leuk gesprek kunnen voeren. Ik kies niet echt op leeftijd dus. Het is meer toeval dat ik de laatste tijd oude grijsaards in mijn bed vind.. Helder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven