Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Natuurlijk zijn dat verwachtingen... en dus de daaropvolgende teleurstelling als hij het laat afweten.

Natuurlijk gaat hij naar de wc en koffie drinken maar ik heb er ook begrip voor als hij wel tijd heeft maar niet per sé voor mij. Je hoofd kan niet de hele dag naar minnares/geilheid enz staan. Ik merk het aan mezelf ook wel hoor, dan zie ik een bericht, heb ik best tijd maar nu gewoon even niet.

Stew: ik heb begrepen dat Herfstig, Moos en ik via JJ zijn slurfje het licht voortaan uit doen. Good enough?

Deze fase is inderdaad heerlijk en geweldig, geniet ervan, maar dat doe je ook zo te lezen!!!!
Sweet, dat klinkt bijna net zo spannend!

Hvj, ik ben een vrouw he; goed in invullen....
Goh, dat slurfje van JJ begint een eigen leven te leiden.
quote:Brillemoos schreef op 06 maart 2012 @ 15:01:

[...]

als dat zo is, off with his head! (both )Echt wel!!!!
ThnX Stew, geniet je te pletter! En je weet het he voor je t weet ..... ze het licht uit de ogen

Inezz, ik denk dat je fout gelezen hebt, jij moet in de rij staan en netjes achteraansluiten bij Gaartje (nr 6)
quote:Rooss4 schreef op 06 maart 2012 @ 15:19:

Natuurlijk zijn dat verwachtingen... en dus de daaropvolgende teleurstelling als hij het laat afweten.

Natuurlijk gaat hij naar de wc en koffie drinken maar ik heb er ook begrip voor als hij wel tijd heeft maar niet per sé voor mij. Je hoofd kan niet de hele dag naar minnares/geilheid enz staan. Ik merk het aan mezelf ook wel hoor, dan zie ik een bericht, heb ik best tijd maar nu gewoon even niet.

Precies. Ik heb het afgelopen jaar een dierbare internetvriendschap om zeep geholpen omdat hij steeds vond dat als ik online was, ik best hem als eerste een berichtje kon sturen. Terwijl ik soms gewoon online kwam om slap te ouwehoeren, dan stond mijn hoofd even niet naar een serieus bericht richting hem op een vraag die hij me had gesteld of zo. Uiteindelijk ging ik hem steeds meer negeren, en hij steeds harder roepen dat hij mijn aandacht nodig had. Goed, het was geen minnaar, maar ik herken genoeg om te zien dat dat soort gedrag (wat hij dus toonde in ons geval, maar wat zo te lezen de dames hier vaker vertonen dan de heren) averechts werkt...
Ik hou ook van snelle reacties op mijn berichtjes en vind het ook lastig als dit niet gebeurd. Soms kan ik me dan zelfs als man ook heel onzeker voelen. Wellicht dat ik daarom zelf ook snel reageer en dat ook dat prettig gevonden word.
Roos, psies. Ik kan heus wachten op een berichtje hoor. Ik kom er zelf ook niet altijd aan toe om meteen iets terug te sturen. Maar een halve week wachten op een reactie doet mij dat toch wel eens roepen als men begint over Heel Erg Druk hebben. Kwestie van prioriteiten. En ik hoef niet prio 1 of 2 te zijn, maar toch wel graag 3

Jj, tja, ik ben een beetje een hebbert. Een afgelikte boterham waarbij er al minstens 3 voor zijn gegaan... Mwah, ik weet niet hoor... Maar ik schrijf je voor de zekerheid op mijn lijstje, op plekje... *even kijken* ehm... 9, ok?
Man naar mijn hart, JJ!
Eh even voor de duidelijkheid, welk nummertje had ik? Dan weet ik of ik mezelf eerst weer op de markt moet gooien zeg maar
Inezz, weet je soms is het maar beter dat dit forum niet meer blootgeeft als onze eigen beeldvorming van de mensen achter de nick Je zou me smeken om voor te dringen...
Overigens geloof ik niet dat dat een vrouwending is hoor. Zowel 1 als 2kunnen hier ook flink onzeker worden bij te lange stilte. Dan krijg ik ook een 'goh is er iets, je bent zo stil' naar mijn hoofd.
Herfstig, jij hing toch al aan de lamp... Ik ben niet begonnen met nummers trouwens heh, dat heeft Roossje gedaan. Ik wilde wel een keer in een gekantkloste outfit aan lamp hangen voor jullie...

Al denk ik dat het wel heel gevaarlijk is en als het jullie dan niet bevalt ik opeens op joetuup sta.....
Janee, een halve week ga ik niet "wachten" de groeten. Dan ben je niet eens prio 3...

JJ, wil jij ook verkering met me?? Vinden moos en herfst niet erg joh!
Neenee, ik begon niet met nummers, hallo! JJ, jij zei out of the blue dat je 3 minnaressen had!
Ik voel een minnaarmeet aankomen
Ik heb sowieso gemist dat ik en JJ verkering kregen. Maar hé, je bent een sloerie of je bent het niet.
JJ, hmm, dat vraagt bijna om een weddenschap

Herfstig, dat denk ik ook. Tis eerder persoonlijkheid dan sekse denk ik. En dat wat je gewend bent. Met minnaar nooit problemen mee gehad. En met date denk ik zo af en toe 'hallo?!' Met hem is de communicatie ook veel intensiever, zodat ik er ook eerder naar verlang ofzo? Maar ik laat het niet mijn dag verpesten.
quote:sweetinez schreef op 06 maart 2012 @ 15:47:

JJ, hmm, dat vraagt bijna om een weddenschap

Herfstig, dat denk ik ook. Tis eerder persoonlijkheid dan sekse denk ik. En dat wat je gewend bent. Met minnaar nooit problemen mee gehad. En met date denk ik zo af en toe 'hallo?!' Met hem is de communicatie ook veel intensiever, zodat ik er ook eerder naar verlang ofzo? Maar ik laat het niet mijn dag verpesten.Is het met zo'n 'date' ook zo dat je naar het 1e contact verlangt maar dat de drang daarna minder wordt?
quote:herfstig schreef op 06 maart 2012 @ 15:44:

Ik voel een minnaarmeet aankomen

Klinkt eerder of JJ zijn harem een kantklos cursus gaat geven onder de kroonluchter op zijn sofa.

En als je dat niet volgt dan ben je niet de enige, en moet je de open gaten zelf maar inkleuren
Dirk, wat stekelig. Vanwaar?
http://www.youtube.com/watch?v=CtCcFE8m8ds

Wel leuk voor wat betreft de lijstjes....

En dan deze voor Rooss, be aware guys!!http://www.youtube.com/watch?v=vXIPiKb- ... re=related
Mrunperfect, hoe bedoel je precies?

Met date heb ik heel veel contact. En soms is het wat minder. Maar dat vele contact is wel verslavend. Dus in tijden dat het wat stiller is, voelt het wat 'junkerig' soms. Maar goed, na al die jaren weet ik inmiddels wel hoe het spelletje werkt en hoe ik erin moet staan wil ik het voor mezelf leuk houden. Net zoals Gaartje beschrijft, je staat maar aan de zijlijn. En dat is ok, dat staat hij bij mij ook. Maar bij de een is het heel makkelijk om stappen van de zijlijn te doen terwijl je bij de ander moeite moet doen om je tenen niet af en toe over die lijn heen te laten piepen. De thuiswedstrijd de leukste houden, dat is voor mij de oplossing. En zo nuchter ben ik dan ook wel weer.
quote:Rooss4 schreef op 06 maart 2012 @ 15:44:

Neenee, ik begon niet met nummers, hallo! JJ, jij zei out of the blue dat je 3 minnaressen had!Ik stelde een onschuldige vraag aan Mona... Ik zag dingen die er blijbaar niet waren na een "walk through the park with my fishinggear"
Dan heb ik wel heel lang moeten wachten op een berichtje terug van jou herfstig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven