Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dirk, ken jij JJ wel?

JJ, he jammer, de joetjoepjes doen het niet op mijn foon!
quote:herfstig schreef op 06 maart 2012 @ 15:57:

Dirk, wat stekelig. Vanwaar?

Huh? Wat komt er stekelig over? Ja, misschien een beetje bondig. Als je uit die 2 leuk bedoelde regels stekelig leest?

Ik ken JJ alleen van zijn goede posts in dit topic de laatste maand.

Ik heb eerder het gevoel dat het weer lente gaat worden. Gisteren vroegen we ons al weer af wanneer de eerste rokjesdag weer kwam.
Oh Hvjz sorry ;) dat doe ik soms met mail als het druk is. Dan duurt dat even ;)

Per sms ben ik razendsnel ;)
Wat een afschuwelijkee liedjes ;) ik wil van de lijst!

Sorry dirk, dan las ik dat verkeerd.
Lekker dan, heb je nummer niet

Wordt wel Whatsappen dan, zei hij vrekkig
Dat van die thuiswedstrijd het leukste houden is ook het belangrijkste, de problemen ontstaan vaak als de uitwedstrijden leuker en stukken meer voldoening blijken te geven.

Het gelazer begint meest met de eerste strubbelingen en ik durf de stelling wel aan (geldt voor een hele hoop minaar en minnaressen relaties) dat als je er een nr 2 op nahoud er een groot risico is dat het kan gebeuren. Ik weet uit eigen ervaring ook gewoon dat mijn nr 1 relatie niet sterk genoeg was en dat er wat aan mankeerde anders was ik er waarschijnlijk ook niet aan begonnen. Ervoor had ik overigens wel "lustrelaties" waar ik dat niet bij voelde en die ik er prima naast kon hebben. Typisch gevalletje "kat op t spek binden" en "If you can't stand the heat stay out of the kitchen"
anoniem_66765 wijzigde dit bericht op 06-03-2012 16:14
Reden: Mocht wat bij...
% gewijzigd
Jaaaa, ik wil ook lente!! Rokjesdag, zon op je benen, lunch op een terrasje met leuke mannen, zon op je huid, kledinglagen minder, zoenen in de buitenlucht. Is het al lente?!
hahaha Herfstig, je stond niet op een lijssie... Ik haat lijstjes...
quote:sweetinez schreef op 06 maart 2012 @ 16:03:

Mrunperfect, hoe bedoel je precies?

Met date heb ik heel veel contact. En soms is het wat minder. Maar dat vele contact is wel verslavend. Dus in tijden dat het wat stiller is, voelt het wat 'junkerig' soms. Maar goed, na al die jaren weet ik inmiddels wel hoe het spelletje werkt en hoe ik erin moet staan wil ik het voor mezelf leuk houden. Net zoals Gaartje beschrijft, je staat maar aan de zijlijn. En dat is ok, dat staat hij bij mij ook. Maar bij de een is het heel makkelijk om stappen van de zijlijn te doen terwijl je bij de ander moeite moet doen om je tenen niet af en toe over die lijn heen te laten piepen. De thuiswedstrijd de leukste houden, dat is voor mij de oplossing. En zo nuchter ben ik dan ook wel weer.

Ik bedoel dat je vooral in het begin verslaafd bent aan de prille contacten en echt leeft naar de 1e meet. Maar dat het verslavende hierna wat inzakt. Alsof de eerste druk er vanaf is en de 'lol' minder lijkt te zijn. Misschien heeft dat met dierlijk instinct te maken en de jacht naar de prooi

Btw, wat je zegt over thuiswedstrijd moet de leukste blijven. Daar ben ik het mee eens. nr1 blijft nr1.

Heb jij een open relatie?
Ik ben nog veel vrekkiger ;) ik typte sms omdat dat makkelijker typt vanaf mijn foon dan. 'whatsappen' ;) dát is pas vrekkig. Als je lief bent krijg je vanzelf een keer mijn nummer
Volslagen onsamenhangend dat laatste bericht. Neem het me maar niet kwalijk. ;)
Ik mag toch hopen dat de uitwedstrijden zoals jullie dat noemen toch in ieder geval qua sex wel leuker zijn dan de thuiswedsrijden. Wat is anders het nut als het toch allemaal thuis leuker is?
Is hastikke lief, dus dat komt wel goed dan
Het is anders. Met de seks thuis is werkelijk niets mis.
quote:obsession schreef op 06 maart 2012 @ 16:16:

Ik mag toch hopen dat de uitwedstrijden zoals jullie dat noemen toch in ieder geval qua sex wel leuker zijn dan de thuiswedsrijden. Wat is anders het nut als het toch allemaal thuis leuker is?

Oef, dat is inderdaad een goede opmerking

Ik bedoelde er mee dat de thuisbasis de nr1 basis moet zijn. Over het algemeen zal het daar leuker, veiliger en vertrouwder zijn. Ik zie dat nr2, nr3 etc toch meer als 'uitvlucht' voor ontspanning, lol en genot. Dat deze uitwedstrijden op seksueel vlak leuker zijn is imo wel een vereiste ;)
Nee, maar niks mis is wel wat anders als helemaal geweldig.
* is hartstikke stout*
JJ, dat zou kunnen, dat het voor vele zo werkt. Maar ik heb het (misschien naieve idee) dat het hier niet zo is. Ik heb al jaren een minnaar. Nr1 kent ze, ik heb het ook wel eens over ze (zelfs mijn kinderen 'kennen' date, al was dat voor mij wel een grote drempel).

Voor mij is het dan ook geen vervanging van, maar een verrijking. Ik mis niks, maar met mijn minnaars is het leven simpelweg een stuk leuker. Geen seks zonder vriendschap en zolang die vriendschap niet teveel wordt, gaat het goed hier. En dat gaat het al jaren *bofbips*
quote:mrunperfect schreef op 06 maart 2012 @ 16:19:

[...]

Oef, dat is inderdaad een goede opmerking

Ik bedoelde er mee dat de thuisbasis de nr1 basis moet zijn. Over het algemeen zal het daar leuker, veiliger en vertrouwder zijn. Ik zie dat nr2, nr3 etc toch meer als 'uitvlucht' voor ontspanning, lol en genot. Dat deze uitwedstrijden op seksueel vlak leuker zijn is imo wel een vereiste ;)Toch een heel heel groot risico waar vaak veel te luchtig over gedacht word....
Seks met nr. 2 is anders dan thuis, laten we wel zijn.

Je leeft er langer naartoe, het is "anders", spannender, spetterender.

Maar als afwisseling, want zou je het steeds krijgen dan veranderd het ook weer in "gewoon".
Inezz, ik zeg niet dat het onmogelijk is, ik zie hier ook heel veel mensen die er op een hele goede manier mee om kunnen gaan. Maar veel van die mensen zijn ook door schade en schande wijs geworden.

Super dat het voor jou allemaal zo top werkt! Ik wil je overigens absoluut niet naïef noemen Inezz.
Veiliger ja. Leuker of vertrouwder? Nee, ik denk dat dat gelijk is. En in zijn geval denk ik zelfs dat de thuisbasis (door omstandigheden) minder leuk is.
Mrunperfect, wellicht wel iets. Maar onze date frequentie is zo belachelijk laag dat elke keer weer 'als nieuw' voelt (niet helemaal waar natuurlijk). Maar het vele mailen zoals in het begin is niet meer. En da's eigenlijk ook maar goed ook

Obsession, het is totaal anders. Met minnaar is het lust. Met mijn eigen lief is het liefde met een randje lust. Allebei heel erg lekker en niet inwisselbaar wat mij betreft. Maar de reden dat mijn minnaars nooit mijn nummer 1 zullen worden heeft niks met seks te maken maar met al het andere.
JJ, thanks. Ben er zelf ook heel blij mee

En waarom zijn stoute mannen altijd zo intrigerend?
quote:JanJurk schreef op 06 maart 2012 @ 16:21:

[...]

Toch een heel heel groot risico waar vaak veel te luchtig over gedacht word....

Kun je dit nader toelichten?

Merci

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven