Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
"Komt uit lees modus".

Ik volg dit topic al geruime tijd met grote interesse. Tot nog toe nooit echt de behoefte gehad te reageren, maar zo veel zaken die hier worden besproken zijn zo herkenbaar.

Soms heel leuk, soms lastig, maar vrijwel altijd meeslepend.
*do not underestimate the power of stupidity*
@rozalia

Ik denk dat je gelijk hebt het zit in karakter. Ik ben eigenlijk nooit zo heel trouw geweest. Totdat ik mijn man 12 jaar geleden tegen kwam, ben nooit vreemd gegaan bij hem. Bij de anderen daarvoor wel regelmatig. ik had daar ook eigenlijk helemaal geen problemen mee.

Maar als je getrouwd bent en kinderen hebt vind ik het toch wat anders..Ik vind het knap als mensen dan toch een nr1 en nr 2 kunnen hebben zonder dat alles mis gaat en ieder toch gelukkig lijkt? te zijn toch?
Hoe reageerde je man Justine, toen je hem vertelde over de potentiele nr 2 ?
Sorry mindgame, welkom. Heb jij zelf ook een minnaar?
No apologies needed!

Een minaar had gekund natuurlijk, maar ik prefereer een minnares

Eh ja, vandaar ook de herkenning.
mijn man moest lachen en zei er wel even bij dat als ik te ver ging hij zou scheiden. Toen vond ik dat ik moest kiezen en heb ik tegen potentiele nr 2 gezegd dat het niks wordt. Ik praat er nauwelijks over met mijn man want hij kan er toch niks mee. Soms maak ik er ene grapje over. Er is ook nog een andere man ene beetje gek op mij maar die zie ik helemaal niet zitten dus ik roep wel eens iets over mijn fans. Maar bij die potentiele nr 2 zijn mijn gevoelens heel anders dan ik naar hem en mijn man uit..

en hoe gata het et jouw liefdesleven rozalia?
nou mindgame ik wil wel graag jouw advies horen/zien..
justineh, volgens mij heb jij het direct over verliefdheid en je relatie die dan op het spel staat.

Als je dat nu al aan voelt komen...... Dat lijkt me dan zeker niet makkelijk.
Denk dat je zelf wel juist hebt gehandeld. Als je nu al verliefd dreigt te worden zonder dat er ook maar iets is gebeurd, dan is het de vraag of je dit in de hand kan houden. Ik heb ( nu 10 jaar geleden) geprobeerd om open en eerlijk met mijn man tot een oplosding te komen. We kwamen er niet uit: ook bij hem zou het over en uit zijn. Nog jaren geworsteld en sinds ruim een jaar zeer happy met een man. Hij is de aanvulling in vele opzichten van mojn ( liefdes) leven.
TNX voor jullie reactie. voelt goed. Hoe zit het nu rozalia heb je alleen een nr 1? en wil je vertellen hoe dat ging destijds met je man, waarom het niet ging?
quote:Allegaartje schreef op 08 maart 2012 @ 10:46:

Ik heb nog even na lopen denken over dat besloten forum, dat ineens is komen 'up-poppen'...., want dat intrigeert me.

Ik had gemist waarom er behoefte aan was, maar uit de uitleg van Roos begrijp ik nu dat de 'naaktheid' van het minnaar-topic soms wat terughoudendheid kan opleveren bij mensen die meer van zichzelf willen prijsgeven en dan kan het fijn zijn om wat meer de diepte in te gaan met een groep vertrouwelingen op een besloten plek. Dan gaat het niet zo zeer om geheimhouding, maar meer om veiligheid/geborgenheid. Dat kan ik volgen! Het kan hier een behoorlijk kippenhok zijn en (als er dan ook nog een paar hanen tegelijk komen binnenvallen haha,) dan kan het zo'n kakofonie worden, dat iemand - die even niet lekker in z'n vel zit - de rust en veiligheid kan missen om z'n verhaal te doen.

Maar door de uitleg van Sense en de daaropvolgende bevestiging van Roos, word ik op een heel ander been gezet:

[...]

In Sense' woorden is het de redding van dit topic...., want het is zonde om dit te laten vergaan?? Huh?

Ik geloof dat je me niet helemaal hebt begrepen Gaartje, en dat hoeft wat mij betreft ook niet zo, de dingen die op het besloten forum worden geschreven gaan veel dieper dan dat er hier beschreven wordt.. we verhuizen niets.. wij schrijven daar al heel lang op een veel diepere manier..

En dat we dieper in kunnen gaan op bepaalde problematiek komt nu juist doordat niet jan en alleman daar tussendoor loopt te reageren, doordat er wat meer privacy is,

ehhh Redding van dit topic? Meis waar haal je dat nou weer vandaan?? Dat zijn toch echt jouw woorden, jou interpretatie van iets wat ik niet beweer, niet heb geschreven en nog nooit heb gedacht.

Ik ben hier niet om zieltjes te winnen.. we zijn een klein besloten groepje mensen die al meer dan een jaar samen lief en leed delen binnen de perken van de gewenste privacy. Roos heeft aangegeven dat er mensen zijn die graag ook zouden willen schrijven op een besloten forum (Toch Stew? Of ga je nu ontkennen dat jij aangegeven hebt dat je mee wilde schrijven? Maar je je bedacht toen je hoorde wie daar allemaal schreven...)

Ik heb hier alleen een stukje geschreven omdat iets door Stew uit het verband werd gehaald.. HAAR identiteit zou volgens haar niet gewaarborgd kunnen worden.. Maar dat is iets wat zij zelf in de hand heeft gewerkt in het verleden. Dat staat geheel los van hoe ons forumpje is opgezet..

Zo jammer dat dingen hier weer door bepaalde mensen geheel uit verband getrokken wordt,... en dat lieve Gaar,.. is nu een van de redenen (voor mij) om hier niet zo vaak te komen. Mensen lezen graag wat ze willen lezen en staan hier lang niet zo open voor anderen dan ze pretenderen..
Wat maak jij je weer lekker druk om niets, SD. Waarom zou ik ontkennen dat ik mee wilde schrijven? Ik heb bij Rooss geinformeerd of het om een echt forum ging. En toen ik hoorde wie de beheerster was, heb ik besloten dat het niet verstandig was om daar te schrijven. Daar heb ik zo mijn eigen redenen voor waar jij helemaal niets van weet. En als jij denkt dat je het weet dan heb je het uit de derde of vierde hand. Voor mij alleen maar een bevestiging om daar niet te schrijven, vooral ook omdat ik het stomme geroddel achter de schermen zat ben.

Iedereen moet lekker zelf weten waar hij/zij schrijft, en waar hij/zij zich goed voelt. Ik ga me daar echt niet druk om maken zeg. Zou jij ook niet moeten doen, Sensual_D! Er zijn echt wel belangrijkere dingen in mijn leven die spelen dan een of ander forum. Welterusten vast, slaap lekker.
@Stew, veel plezier morgen !

@Sense, geen probleem hoor... Roos heeft het al verhelderd.

En je mag mij best verwijten dat ik je niet helemaal goed begrepen heb .... Ik vond jullie beider uitleg tegenstrijdig en las echt dat je het topic 'niet wilde laten vergaan' onder druk van etc... dus wilde even zeker weten of ik dat nu wel goed interpreteerde of niet. That's all!

Slaap lekker allemaal )
Dag Mind_Game en Justineh, welkom! Altijd leuk om nieuwelingen te zien ... veel plezier hier
quote:stewardess schreef op 08 maart 2012 @ 23:56:

Wat maak jij je weer lekker druk om niets, SD. Waarom zou ik ontkennen dat ik mee wilde schrijven? Ik heb bij Rooss geinformeerd of het om een echt forum ging. En toen ik hoorde wie de beheerster was, heb ik besloten dat het niet verstandig was om daar te schrijven. Daar heb ik zo mijn eigen redenen voor waar jij helemaal niets van weet. En als jij denkt dat je het weet dan heb je het uit de derde of vierde hand. Voor mij alleen maar een bevestiging om daar niet te schrijven, vooral ook omdat ik het stomme geroddel achter de schermen zat ben.

Iedereen moet lekker zelf weten waar hij/zij schrijft, en waar hij/zij zich goed voelt. Ik ga me daar echt niet druk om maken zeg. Zou jij ook niet moeten doen, Sensual_D! Er zijn echt wel belangrijkere dingen in mijn leven die spelen dan een of ander forum. Welterusten vast, slaap lekker.

Stew, jij bent toch echt degene die zich er het drukst over maakt. Er wordt al pagina's lang over geschreven, ook door jou.. en dan mag ik er in ene niet over schrijven om hier en daar iets op te helderen?

En dan vraag jij je nog af waarom sommigen zich hier niet zo welkom voelen.. Nou dit is weer zo'n mooi voorbeeld. Ik zou me niet druk mogen maken, maar je weet niet hoe snel je je hier moet melden om weer een heerlijk negatieve post te plaatsen.

Verder beweer ik helemaal niets te weten, ik heb me zelden iets aangetrokken van roddel of achterklap.. Ik zou geen redenen weten om daar aan mee te doen. Jij hebt voor mij al genoeg laten zien om te weten wat voor vlees ik hier op dit topic in de kuip heb.. Daar heb ik geen anderen voor nodig.
Veel geschreven! Ik had het iets te druk met andere verplichtingen om tijd te nemen en een nuttige bijdrage te schrijven. Het ging zo snel, dat ik het niet zo bij kon benen en dan kun je beter even niks zeggen . Bovendien is mijn situatie als single toch wel behoorlijk anders dan als je in een vaste relatie met een nr 1 zit. Zo herken ik veel in Obsessions verhaal over het twijfelen of er knopen doorgehakt moeten gaan worden of niet.

Hyps stelling herken ik iig wel. Ik houd niet van mnr 2, ik houd wel van neuken met mnr 2. En dat is wederzijds. Natuurlijk vind ik hem ook wel onwijs leuk en een fijn gezelschap en is er wel wederzijds een gevoel, maar dat is geen verliefdheid en zeker ook geen houden van (is dat dan verlust, Rooss?).

Alleen is het vanaf een forum niet in te schatten of Obsession haar minnaar nu wel of niet van haar houdt, dat weten zij alleen zelf. Dus om het zo keihard te stellen, is misschien wel iets kort door de bocht. Maar goed, die discussie is al een paar dagen oud, dus ik ben giga mosterd.

Een besloten forum is in mijn ogen absoluut niet van negatieve invloed op dit topic. Dit topic heeft alleen onwijs veel meelezers, dat is een ding dat zeker is, en de kans dat iemand mij herkent bestaat nu eenmaal. Als ik teveel details hier schrijf, kan het zijn dat 1+1 heel makkelijk opgeteld wordt en dan kan dat de nodige problemen geven. Dat wil ik het liefst voorkomen. Dus algemeen schrijven is hier prima, maar het moet een beetje oppervlakkig. Denk dat meer mensen dat in deze situatie wel hebben. Toch blijft het fijn om ook wat meer in detail situaties te kunnen delen en van je af te schrijven.

Ik heb meerdere besloten groepen bezocht van vaste topics en werkelijk nog nooit problemen gehad. De reden dat een vast topic soms doodbloedde, had ook niets te maken met de besloten groep.
Sense, lieve schat... we zijn vriendinnen (ook in real) en I luv you maar deze postings hierboven zijn niet zo handig van je als ik even heel eerlijk ben. De discussie over "de andere kant" was geluwd en dat was eigenlijk wel prima vond ik.

Wat er in het verleden is gebeurt tussen weet-ik-veel-wie, weet ik niet en gaat me gelukkig ook niet aan. Dat hoeft ook niet opgerakeld te worden. Wat mij persoonlijk raakt is dat er nu geïmpliceerd wordt dat er (oa door mij) over Stew geroddeld zou worden achter de schermen en ik wil hier dus even en plein pucbic neerzetten dat dat absoluut niet het geval is.

Ik heb Stew altijd erg gewaardeerd op alle fronten. Ja, Stew we botsen wel eens maar dat komt omdat we beiden een eeeehmeeeh duidelijk karakter hebben zeg maar, maar dat waardeer ik juist onwijs. Dit wilde ik rechtzetten... Sense, meisje niks negatiefs verder naar jou.. Je kop loopt over met 7000 dingen, snap ik helemaal en dit viel jou even verkeerd.
Ja Nop.. dat is verlust!
quote:Rooss4 schreef op 09 maart 2012 @ 11:10:

Ja Nop.. dat is verlust! Ja, dan is het absoluut en heerlijk verlust zijn :)!
..
Ik hoop dat de lucht geklaard is dames? Wel blijven Sens, ik lees je altijd graag vanwege je positiviteit. Justine, op jouw vraag: mijn man heeft geen behoefte aan een nr 2 en dat ik niet genoeg heb aan ons tamelijk saaie sexleven vind hij ondergeschikt. Heb echt alles geprobeerd: lingerie, speeltjes, iemand erbij, naar een club: alles vind hij maar niks. Los hiervan hebben we het heel goed samen en met ons gezin. Ik vind het heel naar om hem te bedriegen maar het alternatief nog veel vervelender: voor hem, familie, kids en natuurlijk mezelf. Nu hoef ik alleen het schuldgevoel te dragen en natuurlijk klinkt dit laf. Het is een keuze waarvan ik hoop zo min mogelijk mensen ongelukkig te maken. Ik heb in deze heel egoistisch voor mezelf gekozen.
Hallo Iddan. Heb je een fijne vakantie gehad? Ik begrijp dat je het in ieder geval ook met je vriendin kon delen? Dat is wel prettig. Veel sterkte met afkicken.
*blijf maar in de meeleesmodus*

Fijn weekend allemaal!
..
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven