Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Stew, het gaat niet zozeer om geheimhouding, maar meer een geweldige groep mensen die elkaar zeer respecteren, waarbij het niet uitmaakt wie je bent, wat je doet .. of wat voor voorkeuren je hebt, Niet iedereen die daar schrijft heeft een minnaar, of zoekt er 1..

Geen 'clearwaters' die je met de grond gelijk maken is wel erg prettig. En hier niet meer schrijven is ook zonde.. veel mensen hebben iets aan dit topic, het is zonde dit te laten vergaan.. Een besloten forum geeft net iets extra's waarbij privacy ook voorop staat.

Veel plezier morgen, geniet er van!
Juist Sense, dat dus.

Stew, lots and lots of fun morgen! Heerlijk!!
Ik heb een poging gedaan tot bijlezen maar dat is dus onmogelijk.

Heb hier weinig meer te zoeken maar dit topic gaat me toch aan mijn hart, ik heb er zoveel aan gehad...ook al had ik "toen" niet kunnen bedenken hoe het "nu" zou zijn...

Stew lekker genieten morgen!
Marjo!!!!!!!!!!! Hai!!
Heee Roosje! Hoe is het met jou?
Rooss en Sensual_D, het gaat veel mensen van hier wel om geheimhouding op een besloten forum. Fijn dat het daar voor jullie wel werkt, maar ik heb redenen genoemd waarom ik geen behoefte heb om daar te schrijven, en dat is heel persoonlijk.

Marjo, wat leuk! Ook al vind jij dat je hier niet meer op je plaats bent, ik vind het leuk dat je af en toe nog je bevallige neusje laat zien. Wat hebben we door de jaren veel meegemaakt
quote:Sensual_D schreef op 08 maart 2012 @ 00:55:

Stew, het gaat niet zozeer om geheimhouding, maar meer een geweldige groep mensen die elkaar zeer respecteren, waarbij het niet uitmaakt wie je bent, wat je doet .. of wat voor voorkeuren je hebt, Niet iedereen die daar schrijft heeft een minnaar, of zoekt er 1..

Geen 'clearwaters' die je met de grond gelijk maken is wel erg prettig. En hier niet meer schrijven is ook zonde.. veel mensen hebben iets aan dit topic, het is zonde dit te laten vergaan.. Een besloten forum geeft net iets extra's waarbij privacy ook voorop staat.

Veel plezier morgen, geniet er van!Eens met Stew. Dit forum biedt vooralsnog voldoende om van gedachten te wisselen over bepaalde onderwerpen. Omdat het een forum is, heeft iedereen (recht op) zijn mening en dat maakt het dan wel weer leuk en leesbaar. Ik kan mij overigens best voorstellen dat je met een aantal gelijkgestemden in het ondergrondse circuit van gedachten wisselt, maar ik deel ook de mening van Stew dat het allerminst zeker is of privacy daar gewaarborgd is. Ik denk eerlijk gezegd dat je privacy lastig kunt waarborgen.
@Stew: Heel veel plezier op je date!!!!
quote:nicole626 schreef op 07 maart 2012 @ 22:56:

Sodemieter het is met gelukt, helemaal bijgelezen! Ben verdorie maar een week op vakantie geweest maar ik had hier een paar dagen voor nodig. Was ik bijna bij, waren er, na opnieuw inloggen de volgende dag, weer pagina's bij. Hard werken hoor, de meeleesstand hier. Reageren op verhalen zit er even niet in. Ben aan het bijkomen van alle gelezen discussies ed. Maar wel heerlijk om te lezen :-)Ha, welkom terug! Ik miste je al. En ik weet het, ik was ruim 2 weken weg, gekkenhuis om het dan weer bij te lezen. Stelletje ouwehoeren hier
quote:Marjo41 schreef op 08 maart 2012 @ 01:09:

Ik heb een poging gedaan tot bijlezen maar dat is dus onmogelijk.

Heb hier weinig meer te zoeken maar dit topic gaat me toch aan mijn hart, ik heb er zoveel aan gehad...ook al had ik "toen" niet kunnen bedenken hoe het "nu" zou zijn...

Stew lekker genieten morgen!

Joh, gewoon weer wat lezen af en toe en blijven komen.

Jullie oudgedienden hebben gelijk, t is een fijn topic. Zoals ook gisteravond weer met de discussie is getoond, is er hier een bijzondere sfeer die maakt dat je stevige meningen kunt neerzetten, anderen op zo'n mening kunt aanspreken, en zonder gedoe en geruzie met elkaar door kunt schrijven. Fijn vind ik dat!

Stew, geniet ze morgen. Verder niemand een date in de planning op korte termijn?
ThanX voor het compliment, Vaintje. Het voelt toch altijd nog een beetje als 'mijn' topic.

Ik hoop dat de vakantie je goed heeft gedaan, Nicole. Heb je nog wat van je nr2 gehoord?

Hyp, ik moet nog tot morgenavond wachten. Duurt me veel te lang
Heej Vain, na twee weken lag er nog veel meer leeswerk waarschijnlijk, al gaat het vooral de laatste week errug hard hier:-)

Maar er gebeurt genoeg in minnaarland zo te lezen. Een stuk smeuiiger dan bij mij. Ik heb nr 2 niet meer gezien. Beetje app contact is er nog wel steeds maar dat blijft gewoon gezellig en onschuldig. Komende twee maanden zal ik hem door omstandigheden ook niet zien. Langzaam aan wordt het in mijn lijftje een stuk rustiger. Dat is aan de ene kant wel lekker, maar oooooohhhhh wat mis ik dat gevoel ook wel zeg. Ik zou me ook bijna laten inschrijven voor een blikje van Roos
Gek is dat he, je weet wat voor gedoe t is, een minnaar, wat voor ellende er eigenlijk komt kijken bij die paar uurtjes die je fijn hebt samen, en toch als t over is, wil je een ander. Herkenbaar weer.
Dat is dat verslavende gevoel waar al veel over geschreven is. De adrenaline, de kick, de geiligheid, het spetteren, noem het allemaal maar op. Als een junk die is afgekickt maar af en toe mijmert over die goeie oude tijd met dat lekkere shot ... Maar ik moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat het niet meer zien van nr 2 mijn nr 1 relatie zeker goed heeft gedaan. Ik ben weer meer bereid om erin te investeren en dan groeit de liefde en het goede gevoel dat nr 1 mij geeft ook weer sterk. Helaas moet ik er wel bij bekennen dat ik als een kind zo blij word van af en toe een appje van nr 2. Daarmee houden we de deur op een heel klein kiertje. Wijsheid komt met de jaren hè. Kan ook weer niet teveel ineens komen
Een hele goede morgen op deze zonnige dag

Hee Nicole, goed van jou dat je bijgelezen bent, het is hier inderdaad ineens heel levendig geworden... wel leuk hoor. En tja... als je nu de ervaring hebt dat je gevoel voor nr. 1. onder druk heeft gestaan door een nr. 2., dan is het wel goed om even een pas op de plaats rust te maken, toch? Een minnaarrelatie heeft zeker een verslavend kantje, waarvoor geldt: 'Geniet, maar doe dat met mate'.

Eens Vain, het blijft een mooi topic! En leuk toch Stew, zo'n date ver weg, kunnen we je nog de hele week veel plezier toe wensen hahaha (ik ga maar niet zeggen wanneer mijn volgende dat is dan, want dan krijg ik dit twee weken lang, loll)

*Zwaai ff naar Marjo, leuk dat je even langskomt*
@Stew: Och...da's al bijna zover. Aftellen dus!;)
Ik heb nog even na lopen denken over dat besloten forum, dat ineens is komen 'up-poppen'...., want dat intrigeert me.

Ik had gemist waarom er behoefte aan was, maar uit de uitleg van Roos begrijp ik nu dat de 'naaktheid' van het minnaar-topic soms wat terughoudendheid kan opleveren bij mensen die meer van zichzelf willen prijsgeven en dan kan het fijn zijn om wat meer de diepte in te gaan met een groep vertrouwelingen op een besloten plek. Dan gaat het niet zo zeer om geheimhouding, maar meer om veiligheid/geborgenheid. Dat kan ik volgen! Het kan hier een behoorlijk kippenhok zijn en (als er dan ook nog een paar hanen tegelijk komen binnenvallen haha,) dan kan het zo'n kakofonie worden, dat iemand - die even niet lekker in z'n vel zit - de rust en veiligheid kan missen om z'n verhaal te doen.

Maar door de uitleg van Sense en de daaropvolgende bevestiging van Roos, word ik op een heel ander been gezet:

quote:Sensual_D schreef op 08 maart 2012 @ 00:55:

In Sense' woorden is het de redding van dit topic...., want het is zonde om dit te laten vergaan?? Huh?

Als je Viva beschouwt als een clubhuis waar gelijkgestemden met elkaar gezellig iets drinken en van gedachten wisselen over onderwerpen die hun gezamenlijke interesse hebben, dan zou je een besloten forum kunnen beschouwen als een afgesloten ruimte achter de toog waar mensen zich in wisselende samenstelling even kunnen terugtrekken om wat vertrouwelijkheden uit te wisselen. Als ik Sense echter lees, dan zouden we de onderwerpen die normaal in de clubruimte langskomen, naar de achterkamer moeten verplaatsen, omdat er af en toe zo'n dronken idioot binnen komt vallen. Dat snap ik niet... die oproerkraaiers zijn van alle tijden en we zijn toch met z'n allen wel mans/vrouws genoeg om zo'n trol per ommegaande de deur te wijzen?

Ik zou het erg jammer vinden als juist de onderwerpen met 'wat meer diepgang' naar de achterkamer zouden verhuizen, aangezien deze vooral van belang zijn voor de nieuwelingen die dikwijls al geruime tijd (maanden) aan het meelezen zijn, voor dat ze gaan meeschrijven. Mijnsinziens red je het topic daar niet mee, maar help je het juist ter ziele... Een half lege sociëteit, waar zelden meer over iets zinnigs wordt gesproken, zal weinig leden trekken.

Begrijp mij goed... het staat iedereen vrij om met elkaar, waar dan ook, te doen wat men wil. Maar als het een reddingspoging is om dit topic in stand te houden, dan doen we hier... op dit topic, (op meta-niveau) iets niet goed met elkaar.

Denk ik zo ..... Maar misschien interpreteer ik het niet goed

*pakt het handboek van JJ erbij... bladert naar Module 3, Begrijpend Lezen, ... sjucht... is ie nog mee bezig.. schiet ook niet op, die vent*
quote:hyperion schreef op 07 maart 2012 @ 19:45:

[...]

Hij houdt van de spanning en de seks met je. Hij houdt niet van jou. Als hij van jou zou houden, dan zou hij wel een relatie met je hebben. Die heeft hij niet, want dat wil hij niet. Hij wil jou lekker in zijn macht houden en jou het gevoel geven dat hij van je houdt...en daar slaagt hij blijkbaar in. Je ziet het, je weet het...en je laat het lekker gebeuren. Hij wil natuurlijk niet dat jullie contact over is; dan raakt hij immers de vrouw kwijt die zijn seksuele lusten vervult en met wie hij seks heeft die hij thuis niet kan/wil hebben.Hij heeft een relatie met me. Maar als je bedoelt 'anders zou hij wel met je samenwonen' is dat ook onzin want we hebben allebei ons eigen gezin.

Jij wilt dus zeggen dat je alleen van iemand kan houden als je daar dan ook meteen mee samen wilt wonen/trouwen ofzo. Dat is gelul. Ik wil ook niet met hem samenwonen maar ik hou toch wel degelijk van hem.

En hij wil me ook helemaal niet in zijn macht houden. Het is allemaal gelul in de ruimte van iemand die duidelijk niet weet waar het over gaat.
Dag Obsession, goedemorgen! Hoe is het inmiddels met jou?
Goedemorgen Allegaartje,

Het gaat inmiddels een stuk beter met me. We hebben heel veel besproken. Het probleem is daarmee niet opgelost maar we willen geen van beiden stoppen en zijn op zoek naar een oplossing. Beste optie zou zijn als hij zijn vrouw zou kunnen overtuigen van een open relatie.....
Goedemorgen allemaal!

(allereerst en bij voorbaat excuus dat ik niet op iedereen persoonlijk kan reageren. Te weinig tijd en teveel interessante topics die voorbij schieten in sneltreinvaart.)

Rooss: Alles goed met jou en je lover(s)? :-). Ja, ik zit er inderdaad goed diep in. En n2 ook. Vanmiddag waarschijnlijk samen op pad, tijd om wat te praten. Sinds mijn relatie met N2 ben ik gedwongen na te denken over mijn relatie met N1. Die is heel complex. Ik zou daarover heel graag willen praten maar het is te specifiek voor onze situatie dat ik bang ben dat mensen mij zullen herkennen. Wat dat aangaat is een 'achterkamer' in dit geval wel gewenst. :-). Het is namelijk dé reden waarom ik zo diep in deze situatie beland ben geraakt. Mijn n2 is nl een 'lotgenoot'. We zijn elkaars gelijken op bijna alle fronten en dat maakt het contact meer dan close....en gecompliceert. Na drie maanden durf ik mezelf in de ogen te kijken en te erkennen: "ik ben volledig vastgelopen". Nu op zoek naar de way out....

En ik ben het ermee eens dat de diepgang van de discussies maakt dat ik hier graag kom lezen, jullie troosten me, sterken me en inspireren me. Het zou erg jammer zijn als dat verdwijnt.
Obsession, ik denk dat je Hyps woorden niet te aanvallend moet lezen. Sommige mensen posten zo om iemand wakker te schudden. Het is natuurlijk wel zo dat als je echt voor iemand wilt gaan, je er alles voor over hebt en er weinig meer toe doet. Echte liefde overleeft veel, kijk bv naar JJ. Veel minnaressen, en misschien ook minnaars, laten zich te snel meeslepen onder het mom van echte liefde. Natuurlijk kun je van iemand houden, heb ik ook gedaan van al mijn minnaars, van ieder op een andere manier. Maar wat al eerder geschreven is, gun hem wat rust. Sterkte!

Allegaartje, ik vond die post ook een beetje tegenstrijdig . Nu ben ik door eerdere ( slechte) ervaringen ook niet zo dol op het ' ondergronds' gaan. Het kan hier ook overkomen als een soort groepjesvorming, en je kunt je buitengesloten voelen als je daar niet schrijft. Dat zou jammer zijn. Dit topic is gewoon uniek, vind ik. Met of zonder Clearwaters...
quote:houvanjezelf schreef op 08 maart 2012 @ 00:03:

Uhhh, voor wat het nog waard is.

Ik bedoelde dus idd dat hij zijn huwelijk eerst op orde moet hebben en niet, om de situatie thuis draagbaar te houden, er een minnares op na moet houden.

Op orde hebben kan dus ook betekenen afronden en scheiden.

Dit was antwoord op mijn vraag, toch?

Ik ben dat niet met je eens. Ik vind dat als er kinderen in het spel zijn je niet zo makkelijk over scheiden moet denken. En in sommige situaties kan het zo zijn dat je partner je niet helemaal gelukkig kán maken (door een ziekte bijvoorbeeld) maar je hem/haar toch niet wilt laten stikken. En zo zijn er nog wel meer redenen waarom iemand een minnares nodig kan hebben in zijn leven.
quote:obsession schreef op 08 maart 2012 @ 11:22:

Beste optie zou zijn als hij zijn vrouw zou kunnen overtuigen van een open relatie.....

Maar.. die open relatie zou een leugen zijn. Want hij is al voor de open relatie begonnen met een minnares. Echt een open relatie zal het dus niet zijn, er is immers iets verzwegen wat juist open had moeten zijn. Om dit zo eerlijk mogelijk te maken zou hij dit kunnen vragen op een moment dat er een pauze is, dus als zijn nr1 vraagt of hij al iets heeft dat hij oprecht nee kan zeggen.

En dat zeg ik niet om een oordeel erover te geven, maar hoe ik zelf erin sta. (Ik zou zo de man kunnen zijn in de relatie die jij hebt..).

quote:Kinderen in het spelSamenblijven voor de kinderen? Hoewel ik jouw situatie dus niet goed ken heb ik wel van een aantal, inmiddels volwassen, "kinderen" gehoord dat dat niet de goede optie is.
anoniem_134578 wijzigde dit bericht op 08-03-2012 11:59
Reden: Link naar samenblijven voor de kinderen teogevoegd
% gewijzigd
quote:stewardess schreef op 08 maart 2012 @ 11:31:

Obsession, ik denk dat je Hyps woorden niet te aanvallend moet lezen. Sommige mensen posten zo om iemand wakker te schudden. Het is natuurlijk wel zo dat als je echt voor iemand wilt gaan, je er alles voor over hebt en er weinig meer toe doet. Echte liefde overleeft veel, kijk bv naar JJ. Veel minnaressen, en misschien ook minnaars, laten zich te snel meeslepen onder het mom van echte liefde. Natuurlijk kun je van iemand houden, heb ik ook gedaan van al mijn minnaars, van ieder op een andere manier. Maar wat al eerder geschreven is, gun hem wat rust. Sterkte!

Allegaartje, ik vond die post ook een beetje tegenstrijdig . Nu ben ik door eerdere ( slechte) ervaringen ook niet zo dol op het ' ondergronds' gaan. Het kan hier ook overkomen als een soort groepjesvorming, en je kunt je buitengesloten voelen als je daar niet schrijft. Dat zou jammer zijn. Dit topic is gewoon uniek, vind ik. Met of zonder Clearwaters...

Aanvallend of niet, het is onzin.

Ik denk niet dat echte liefde betekent dat je er alles voor over hebt en dus met niks of niemand meer rekening zal houden.

Ik gun hem alle rust maar als hij zelf toenadering zoekt (wat zo is) ga ik hem niet tegenhouden.

Het grote voordeel van zo'n besloten forum vind ik dat je specifieker kunt zijn, meer details kunt geven dan hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven