Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Je klinkt sterk engel, je gaat er volgens mij goed uitkomen
Vaintje ja komt goed.

Als je een besluit neemt waar je met je hele verstand en hart achter staat moet je niet meer omkijken. Klinkt hard misschien maar heb liever mijn blik 'vrij' voor andere leuke dingen.

*btw wat is het lekker op het tennisveld; als kijkster*
Ik zie mijn nr2 te vaak, vind ik. In 2 weken tijd 4x en dagelijks contact. Hij rijdt langs mijn werk om me even te pesten. Dat soort dingen. Nu is het ook nog eens zo dat hij een foutje h heeft gemaakt en zijn nr1 nu achterdochtig is. Ik was er al bang voor dat hij niet voorzichtig genoeg zou zijn. Voor mij dus nu tijd om wat afstand te nemen.....helaas
Ai Dieza

Ik zal maar niet schrijven hoe vaak ik hem zie ...
Nog vaker Stew?

Maar goed dat je wat afstand gaat nemen Dieza, zo vaak, dat kan haast niet anders dan opvallen...

Engel, geniet van dat tennisveld he

*gaat maar weer door met werken, pfff*
Twee weken geleden hebben we voor het eerst een drankje gedaan en morgen zie ik hem voor de 5e keer, maar zeker niet datewise. Verder geen overdreven veel contact ofzo, dus heel goed te handelen. Morgen zie ik JVG ook weer. Ik ben heel benieuwd..,
Zo nageltjes in de lak en kousen op ladders gecontroleerd. Kousen met deze temperaturen.. wie verzint dat? Ach.. morgen gaan ze buiten gewoon uit... dan gaat sowieso alles uit

Stew, ik ben heel benieuwd wat de ontmoeting morgen met jvg gaat doen met je, ben je nog steeds van plan er een punt achter te zetten?

Dieza, linke soep.. ik hoor toch regelmatig dat partners van nr 1 iets lezen of iets vermoeden.. en dan? Steken ze daarna het hoofd weer in het zand of hoe werkt zoiets? Als ik iets zou vermoeden zou ik het tot op de bodem uitzoeken. Wellicht willen sommigen het toch niet weten...

Engel:
quote:stewardess schreef op 24 maart 2012 @ 16:06:

Twee weken geleden hebben we voor het eerst een drankje gedaan en morgen zie ik hem voor de 5e keer, maar zeker niet datewise. Verder geen overdreven veel contact ofzo, dus heel goed te handelen. Morgen zie ik JVG ook weer. Ik ben heel benieuwd..,Ik ben ook benieuwd, succes iig morgen! En lekker dat je hem zo vaak ziet, al lijkt het mij wel lastig om mijn minnaar wel te zien, maar niet datewise...
Rooss, het bizarre is dat ik al die tijd niets van JVG heb gehoord. Maar hij dus ook niet van mij. Misschien is het wel doodgebloed?! Ik zie wel hoe het morgen loopt...

Vaintje, ik vind het juist wel leuk dat ik hem zie onder normale omstandigheden. Is toch ook een soort van spannend

Rooss, al helemaal gepikt en gesteven voor je date?
Dat is inderdaad maf Stew.. herkenbaar ook. Als een minnaar relatie op zijn eindje loopt gaat de energie eruit, alsof je dat beiden aanvoelt hè?

Jah, helemaal.. moet morgen alleen nog maar douchen scheren fohnen, opmaken, aankleden op de fiets, de trein in, uitstappen, bij minnaar de auto in en eeeh nou ja dat dus (kep het nog druk!!) En nee, al dit gedoe is niét voor een potje auto seks
I love dat gedoe, ik denk dat ik het morgen ook maar doe. Dan voel je je toch op en top vrouw ?!
..
Ja zonnetje heeft me goedgedaan!

@iddan; dank voor je 'wauw'. dat hartdeel is overigens sterker omschreven dan gevoeld maar hardop blijven zeggen!

En Rooss en Stew: jullie lijstje doorloop ik nu. Check! Het is jaren geleden maar vanavond ga ik er alleen op uit! Tijd mijn blik te verruimen. (En vermoed dat er ongetwijfeld skileraren rond zullen lopen. Kijken of ik nog weet wat flirten is). -bibber bibber-
aaah leuk!! geniet ervan engel!
Dank je, Iddan.

Engel, way to go, meisje!! Doe dat lekker, verruim je blik. Ik weet 100% zeker dat jij de oogjes naar je toe weet te trekken! En eeeh niet naar huis zonder dat je door tenminste 1 meneer getongzoend bent. Morgen kom ik controleren!
@iddan: jij schreef dat je nog niet zover was om los te laten? Wat is de reden als ik vragen mag? Blijft moeilijk iets bekends-vertrouwds los te laten; wanneer dan ook! Kies voor jezelf!

@Rooss; fijne dag jij en vwb je controle check!

@Stew: hoop dat je ook een fijne dag hebt ook al zie je nr2 - nr3 niet datewise. Benieuwd hoe eea loopt bij je.
*kijkt links kijkt rechts*

Aaah, Engel, daar ben je!! Goed zo dame en zo moet het. Je weet waar je de details kwijt kan

Straks met mijn blote billen in de zon! Met als het goed is minstens 1 paar lekkere ernaast. Of 2 of 3....

Fijne dag all!
..
Nog even snel voor ik onder de douche sjump. Iddan, ik bedoel mijn inbox. De meeste forumfossielen hier plempen hun verhalen niet op viva. Veel te veel meelezers en andere nieuwsgierigen

Ik reageer later uitgebreider op je verhaal maar JA, omgaan met gevoelens, contact frequenties, verwachtingen en teleurstellingen moet je leren, op het ene natuurtalent na
Lekker zondagje weer. Benieuwd hoe het "forumfossielen Rooss en Stew" is vergaan.

@iddan. Meisje, je schrijft dat er aantal er zo verstandig om mee lijken te gaan, maar zoals Rooss ook terecht zegt; dat gaat niet zomaar. Degenen die ik ken hebben allemaal bagage die bij iedere afdeling meegenomen wordt. Al doende leert men is ook hier van toepassing.

Wat jij schrijft over de aanwezigheid van nr2 is je normale dagelijkse leventje is voor mij niets nieuws. Eens had ik dat toegelaten en weet exact hoe dat voelt. Overweldigend en heerlijk maar soms neemt het je mee naar lege leegtes als er iets niet gaat zoals je hoopte.

Als je het prettig vindt niet je hele verhaal hierop te plempen ben je in mijn mailbox welkom. Laat maar weten of je dat prettig vindt, dan vinden we wel een manier met elkaar in contact te komen.

En gisteravond, wat kan ik kwijt. Ik ging met klutsende knieen op pad. Eenmaal aanwezig voelde ik me verloren maar schouders naar achter, kin omhoog! Binnen 5 min contact en daarna contact met kennissen etc. Was erg gezellig, en omdat ik de 'opdracht' van Rooss in mijn achterhoofd had (dank je R ) geen nee gezegd verder kennis te maken. Vannacht om half zes deed ik thuis de deur pas open.

Vandaag in ieder geval van twee leuke mannen een sms"je ontvangen dat ze van me gecharmeerd waren en of ik open sta voor contact/vervolg.

Zal er eens over gaan nadenken maar heeft me goed gedaan.
Good evening

Ik zat even bij/mee te lezen en log even in voor de laatste reacties:

@Engel68: Mooi besluit Engel... als je het idee hebt dat je te veel moet 'geven' op twee fronten, dan loop je leeg. Dat zou ik ook niet trekken, hoor ! Zeker de minnaarrelatie moet een kers op de taart zijn... leuk, extra, luchtig, vrolijk, stromend en vooral 'geen relationeel gedoe en gesleur'.

Fijn dat je een leuke avond hebt gehad en het is natuurlijk heel lekker om te merken dat je nog steeds goed 'in de markt' ligt, maar ik zou inderdaad even goed nadenken over een vervolg.... Als je echt goed in je eigen kracht wil komen, zoals je eerder schreef, dan kan het helpen om je, even te focussen op 'me, myself and I' en de relatie die je graag met je Nr.1 wilt zien. First steps, first.

@Iddan: het proces wat je aanhaalt... omgaan met gevoelens, de balans houden met je 1e relatie en je niet mee laten slepen, kan je inderdaad leren. Net als dat je skiën kunt leren, trouwens. En als 'forumfossiel', kan ik je vertellen dat iedereen wel eens een keer op z'n bek is gegaan hoor. Ik ook... hoe moet je het anders leren?

Ik herken ook de tegenstrijdigheden in je post, zoals...

'ik ben op de goede weg...', versus 'als nr 2 morgen belt omdat hij mij wil zien, dan ga ik ervoor'. Als je er erg diep in gezeten hebt, dan hoort een periode van 'afkicken' er gewoon bij en dan komt er een moment dat je zo wijs bent om de telefoon niet op te nemen. Move on girl.... Je bent al 2 maanden onderweg, dus het wordt vanaf nu steeds makkelijker!
Hallo allemaal!

Ik lees. Hier nu sinds een tijdje mee. Het boeit mij wel alle verhalen wat ik hier leest.

Ik merk nu ik een leeftijd heb van 32, dat het leuk is om aandacht te krijgen van vrouwen.

In de supermarkt, op straat, schoolplein en op de sportschool.

Maar doe er niks meer. Maar dat streelt wel je ego moet ik eerlijk bekennen. Ik vind het knap hoe sommige vrouwen het alleen doen hier. En gedrukt toch wel...

Wens jullie nog allemaal veel plezier met de nr's 1 en 2

Groetjessss en geniet van de zon vandaag!
Ik herken veel in je verhaal Iddan. Ik worstel ook met dezelfde gevoelens. Al maanden! Ik kan er hier ook niet teveel over uitwijden ivm meelezers.

Ik denk zelfs dat ik aan een echte nr2 ben begonnen om hem uit mijn hoofd te krijgen, maar dat heeft niet geholpen.

Het is hier rustig. Gisteravond had ik hem even snel kunnen zien, maar heb de boot afgehouden. Ik was totaal niet in de stemming dankzij bovenstaande verhaal.....Hem heb ik van het weekend ook gezien en dat was zoooooo pijnlijk en verdrietig.

Soms verlang ik terug naar mijn oude leven. Het staat nu al een half jaar op zijn kop. Het brengt heel veel leuke dingen met zich mee, maar ook een hoop stress en gemengde gevoelens.
Wow een hoop herkenbare verhalen weer.

De tegensrijdigheden met je gevoelens, de leuke dingen die er aan zitten te komen als je een date heb met je nr2 en zeker met dit lekkere weer.

Het uit je systeem krijgen van je nr2 is indd een proces, waar ik nog een beetje inzit. En het gaat steeds beter !
Goedemorgen allemaal. Ik had gisteren een hele leuke middag. Jvg heb ik gezien, gedag gezoend maar niet echt gesproken. Ik houd het er maar op dat het is doodgebloed. Met minnaar was het gezellig en een heerlijke spanning, af en toe elkaar per ongeluk aanraken enzo.,, Straks is hij weer helemaal van mij!

Iddan, het kost veel tijd een minnaar uit je systeem krijgen. Misschien is cold turkey toch beter? Dus helemaal geen contact?

Engel, heerlijk zo'n avond/nacht. En ook al doe je er nu nog helemaal niets mee, het is erg goed voor je zelfvertrouwen .

Rooss, ben jij alweer boven water?

Aviv, hoe was het feestje, was ze er nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven