Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
quote:noppies schreef op 02 april 2012 @ 21:28:

[...]

Waarom geloof ik daar nu echt helemaal geen letter van ?

Waarom is dat zo gek?

Ik heb 't ook echt nog nooit gebruikt...
Bijna niet geslapen van de spanning. Nog een paar uurtjes mmm

Noppies waarom glijmiddel?
@tasje: wens je heel veel plezier!
quote:engeltje67 schreef op 02 april 2012 @ 23:45:

[...]

Waarom is dat zo gek?

Ik heb 't ook echt nog nooit gebruikt...

Niet gek! Helemaal niet. De knipoog er achter bij Stew doet me vermoeden dat het een grapje was, zodoende.

Ik gebruikte het ook nooit tot een vriendin van mij vertelde dat zij er bij zweerde en het echt heel lekker was om het mét te doen.

Kreeg ik een flesje van haar cadeau.

En idd, ik vind het heel fijn. Het maakt alles een beetje soepeler, zeg maar.. Zowel bij mij als bij hem.

Nog vragen ?
quote:tasje69 schreef op 03 april 2012 @ 06:41:

Bijna niet geslapen van de spanning. Nog een paar uurtjes mmm

Noppies waarom glijmiddel?

Tasje, zie mijn vorige post.

Kunnen we samen aftellen!
Haha, ik denk niet dat Stew grapt. Mogge trouwens.

Ik denk dat ze geen glijmiddel "nodig" heeft. Ik ook niet trouwens.
quote:Rooss4 schreef op 03 april 2012 @ 09:04:

Haha, ik denk niet dat Stew grapt. Mogge trouwens.

Ik denk dat ze geen glijmiddel "nodig" heeft. Ik ook niet trouwens.Ik heb het ook niet 'nodig', maar vind het een geile aanvulling.
Tasje, heel veel plezier! En jij ook, Noppies.

Nee, ik heb zelf geen glijmiddel nodig. Doe mij maar au naturelle

Hoewel ik het tegenwoordig wel weer voor andere doeleinden nodig heb
Alle daters veel geil pleizier!!

Ik moet nog even wachten. Volgende week als t meezit weer een ochtend of middag spelen.... Tot die tijd moet ik mezelf met kleine hapsnaps tevreden stellen. Terwijl ik rammel van de hongerrrr!

Glijmiddel????????????? Neuh...volkomen overbodig als ik bij m'n n2 ben...of als ik aan hem denk! :-)
Ik rammel ook van de hongerrrrr!!! Ik hoef nr2 maar te bellen en het is geregeld, maar ik heb zo'n trek in nr3!!! Grrrrrr....

Gezien de afstand wil ik hier ruim de tijd voor plannen en dat is lastig in mijn gestructureerde drukke leven. Maar het komt....geduld is een schone zaak.
quote:noppies schreef op 03 april 2012 @ 09:02:

[...]

En idd, ik vind het heel fijn. Het maakt alles een beetje soepeler, zeg maar.. Zowel bij mij als bij hem.

Nog vragen ?

En je kunt er nog veel meer leuks mee doen zodra je het ook eens op je handen smeert...

Voor de gewone seks heb ik het liever zonder. Ik heb altijd het idee dat je het iets minder goed voelt met. Maar een beetje afwisseling en uitproberen kan geen kwaad :D
quote:lyead schreef op 03 april 2012 @ 10:49:

[...]En je kunt er nog veel meer leuks mee doen zodra je het ook eens op je handen smeert...

Voor de gewone seks heb ik het liever zonder. Ik heb altijd het idee dat je het iets minder goed voelt met. Maar een beetje afwisseling en uitproberen kan geen kwaad :D

Misschien moet ik toch eens oppassen met het lezen hier. Iedereen die het allemaal prima voor elkaar heeft en ik die nog zoekende is, is een beetje marteling ;)

Nou, precies, dit . Als je het te vaak gebruikt 'went' het ook, heb ik het idee. Maar juist voor een keer iets anders, afwisseling.. Ik heb er iig veel lol mee en kan het echt aanraden .

Een vibrator heb ik ook niet nodig, maar kan ook afwisselend zijn.
Betreft plannen: ik betrap me erop dat ik toch wel vaak mij aan hem aanpas. Ik werk parttime, heb daarom meer mogelijkheden om te schuiven. Is dat een algemene tendens, dat de dames beter plannen? Of heb ik toevallig een chaotische man die dat vreselijk moeilijk vind? Hij heeft bv een secretatesse die alles voor hem regelt. Hij is daar mee verwend. Ik vond het eerst nog wel schattig maar begin me beetje er aan te storen. Denk toch dat vrouwen met een gezin en baan Iets beter kunnen managen.
Hi Rozalia. Ik ben ook degene die het meest flexibel is. Deels omdat ik op een vaste plek werk op redelijk flexibele werktijden en hij veelal op pad is voor werk. Daarnaast zit hij thuis in een vrij strak regime, waardoor afwijkende patronen direct opvallen. Ik kan me veel makkelijker bewegen in mijn vrije tijd. Hij doet wel z'n best om zich te schikken als het kan, t is dus geen gemak of onwil.

Daarnaast hebben we een vaste ochtend in de week waarop we samen sporten en naar de sauna gaan

Ik ben ook benieuwd hoe ver de andere vrouwen gaan om N2 (of 3,4) te zien....En de mannen hier?
Bij mij is het andersom. Ik heb een erg gestructureerd en druk leven. Ik kan best ergens een uurtje wegsnoepen, maar een halve dag wordt toch al moeilijker. En een halve dag vind ik wel het minimale voor een date waar 1 van beide of allebei een eind voor moet rijden.

Mijn nr2 en potentiele nr3 zijn een stuk vrijer. Nr3 heeft geen nr1. Toch hebben ze wel veel begrip en respect voor mijn situatie. Nr 3 heeft veel geduld, nr2 wat minder....
Mijn leven is ook druk en gestructureerd. Mocht het ooit zo ver komen, dan zal ik ook wat tijd vrij moeten maken.
@rozalia ik ken dat! die van mij zit op het moment muurvast.

maar ik herken het wel. Wat mij ook wel overkwam, dan hadden we een afspraak, ik zat nog nét niet in de auto....en dan...nee sorry ik red het toch niet! aaahhhgrrr (dan voelde ik me ook wel een suf hoor, zo van ik kan altijd.....en jij.....)

*btw: deze minnares heeft een sprankje hoop gekregen vandaag*
Ik moet nu weg, maar het was geweldig!! Hier kan ik weer even op teren en ik geniet nog even na van zijn geur om me heen.

Noppies, je straalt

Geniet nog even lekker!
@noppies heerlijkkkkk
Klinkt heerlijk noppies!!!
.
Noppies, klinkt fantastisch!
Hallo allemaal,

ik heb hier al eens eerder gepost onder een andere profiel maar omdat ik bang was op te veel herkenning nieuw profiel aangemaakt.

Ook ik heb al sinds anderhalf jaar een minnaar,eerste half jaar heel heftig,daarna ups en downs.

Hij is nogal een gecompliceerde man ,wat me in eerste instantie heel erg aantrok maar nu begint het me een beetje op te breken.

Contact is OF heel heftig,OF minimaal.

In eerste instantie zat ik er zo diep in dat ik daar heel onzeker van werd,nu doet het me niet zoveel meer behalve dat ik liever iets stabielers voor ogen heb.

Is dit de normale gang van zaken binnen een minnaarsrelatie denken jullie?

Of wellicht het verschil tussen mannen en vrouwen?

Ik ervaar het wel als welkome aanvulling op mijn huwelijk dus misschien gewoon op zoek naar een nieuwe,hahaha.?!

Lees hier dat sommigen al meerdere jaren een minnaar hebben en dat gaat blijkbaar wel goed en is nog steeds spannend.

Hoe ervaren jullie dat?

Groetjesss
@noppies, geniet of lekker na!

Ik ben zelf redelijk flexibel, werk parttime en kids gaan naar school. De keren dat ik met ze heb afgesproken was op m'n vrije dagen maar wel op data dat het hen uitkwam. Nu zijn ze allebei zo druk dat het er voorlopig niet inzit (en ik dring ook maar niet meer aan, wil niet wanhopig overkomen, maar zo voel ik me ondertussen wel!).

Ik heb al zoveel goeie (geile) dingen gehoord over Pjur dat ik het toch maar 's ga aanschaffen. Is het ook te koop bij de drogist of alleen online??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven