Minnaar deel 16
dinsdag 13 maart 2012 om 17:08
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.

dinsdag 24 april 2012 om 23:56

woensdag 25 april 2012 om 07:36
Goedemorgen allemaal,
Ik breek even gezellig in...Lees zoals vele al een tijd met jullie mee...zelf heb ik een relatie van 10 jaar en herken veel in wat jullie beleven, sinds een aantal maanden hebben wij gekozen voor een open relatie en hoop dan ook dat ik hier met jullie mee mag schrijven...
Groetjezzz
Ik breek even gezellig in...Lees zoals vele al een tijd met jullie mee...zelf heb ik een relatie van 10 jaar en herken veel in wat jullie beleven, sinds een aantal maanden hebben wij gekozen voor een open relatie en hoop dan ook dat ik hier met jullie mee mag schrijven...
Groetjezzz
woensdag 25 april 2012 om 10:35
woensdag 25 april 2012 om 10:46
Lijkt me ook erg moeilijk..heb ooit zoiets mee gemaakt..
Tot nu toe , zijn we beide vrolijker, doen we meer voor elkaar, voelt het gewoon erg goed..de tijd zal het leren zeg maar...hij moet namelijk nog zn eerste date beleven en ik ervaren hoe dat is..
Ja heb een hele leuke man ontmoet vorige week een date mee gehad en was zooo werelds!!!
En jij? Zou je in de toekomst weer openstaan voor een ander?
Tot nu toe , zijn we beide vrolijker, doen we meer voor elkaar, voelt het gewoon erg goed..de tijd zal het leren zeg maar...hij moet namelijk nog zn eerste date beleven en ik ervaren hoe dat is..
Ja heb een hele leuke man ontmoet vorige week een date mee gehad en was zooo werelds!!!
En jij? Zou je in de toekomst weer openstaan voor een ander?
woensdag 25 april 2012 om 10:48
Zozo, ik heb weer wat gemist zie ik... Ik lees keurig mee, maar het gaat soms zo snel dat ik ook meteen de draad weer kwijt ben hier.
In elk geval even een update: Nr2 is helemaal LOS. Geen idee of dat tijdelijk is, of dat hij gewoon aan het genieten is van zn nieuwe status als ongebonden man, maar hij gedraagt zich als een geile puber en is constant vrolijk op het werk enz.
Zn libido vliegt verdorie ook omhoog en ik ben het slachtoffer...
Oh, ach en wee...
Nou ja, dat is het hier wel zo'n beetje.
*terug in meeleesmodus*
In elk geval even een update: Nr2 is helemaal LOS. Geen idee of dat tijdelijk is, of dat hij gewoon aan het genieten is van zn nieuwe status als ongebonden man, maar hij gedraagt zich als een geile puber en is constant vrolijk op het werk enz.
Zn libido vliegt verdorie ook omhoog en ik ben het slachtoffer...
Oh, ach en wee...
Nou ja, dat is het hier wel zo'n beetje.
*terug in meeleesmodus*
woensdag 25 april 2012 om 11:25
Siobhana lekker is dat dan hé om met een ander te daten 
Ben benieuwd hoe je nr.1 het gaat ervaren...hopelijk positief.
Haha ja hoor dat wel..heb wel meerdere malen een nr.2 gehad maar als dan niks meer was..bedoel dat het voor 1 van de beide niet meer wou om welke reden dan ook dan werd dan aangegeven alleen deze nr.2 is zo ontzettend lekker en jong hihi en dat maakt het ook zo lastig om een plekkie te geven
Lolita..geniet er lekker van hahaha

Ben benieuwd hoe je nr.1 het gaat ervaren...hopelijk positief.
Haha ja hoor dat wel..heb wel meerdere malen een nr.2 gehad maar als dan niks meer was..bedoel dat het voor 1 van de beide niet meer wou om welke reden dan ook dan werd dan aangegeven alleen deze nr.2 is zo ontzettend lekker en jong hihi en dat maakt het ook zo lastig om een plekkie te geven

Lolita..geniet er lekker van hahaha