Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Had jaartje geleden een nr 2.... Hier ook drukke baan, droomde gewoon weg bij overleggen kon me zelf hard maken met gedachten aan haar en het.... Is nu niet meer zo
@Suzy, herkenbaar! Ben door dit topic ook aan het denken gezet en wat knopen voor mezelf doorgehakt, dus krijg soms ook een spiegel voorgehouden terwijl ik eigenlijk alleen maar fun wil hebben met mn lovers! Maar heb morgen een date (gaat nog steeds door) en de voorpret begint!! Hoor nog steeds niet veel van hem, maar ik fantaseer er gewoon alvast op los. Kreeg vandaag van m'n baas te horen dat ie blij was dat ik weer gefocust was op m'n werk (die buitenechtelijke escapades ook altijd, voegde hij er aan toe ). Ben een redelijk open boek voor hem, so he knows...hij houdt z'n mond wel tegen m'n andere collega's.

Ik duik m'n bed in...is het sneller ochtend
Volgens mij is het ook een vast aantal onderwerpen dat steeds weer voorbij komt. Met de komst van nieuwe schrijvers en schrijfsters, is er toch een soort cyclus van terugkerende onderwerpen. Iedereen haalt eruit wat hij of zij eruit wil halen en kan ook zijn of haar verhaal doen.

Spiegels zijn soms hard, maar kunnen na een tijdje sudderen ook wel weer nieuwe inzichten geven. Die zondag in het zwembad heeft voor mij echt wel vele gebracht, merk ik, en heel langzaam zie ik ook dat ik stappen maak. Niet alleen op minnaargebied, maar ook op offtopic gebieden.

De jaren hiervoor schreef ik vooral luchtig, en veel, maar vooral om van me af te schrijven en aanspraak te hebben (in mijn eigen taal, bedoel ik). Nu zoek ik veel meer naar de spiegels en kan ik ook iets met de spiegels. En dat ik hier misschien iets minder thuis hoor, voel ik op sommige dagen ook wel, Suzy, dan ligt het onderwerp minder dicht bij jouw wereld van dat moment.

Maar het kan ook zijn dat het even genoeg is.

JJ, dank je wel dat je vraagt, het gaat.. Nog niet super, maar ik heb me door de dag gesleept. Uiteindelijk gaat ook dit weer voorbij. Hoop ik .

Meis, wat spannend! Geniet van de voorpret en de date!
@JJ... Gewoon lekker blijven schrijven als altijd ... We tetteren wel terug JJ, als je 't overdrijft.

@Iddan ... Goed hoor! Je hebt nu een besluit genomen en de kunst zit 'm in de uitvoering. Als je echt het gevoel hebt te willen gaan voor nr.1 dan gaat je dat lukken Iddan !! Sterkte in ieder geval

@Suzy.. Gewoon blijven schrijven hoor! Ik vind het heel goed dat ieder z'n proces hier deelt en je bent / blijft zelf 'in charge' over die van jou. Ik heb morgen weer een date met minnaar en kijk er erg naar uit. Hij ook trouwens .... Da's nou weer fijn !!
* Gaat aan het been van JJ hangen....
Hoorde al zo`n hoop getetter en vond al dat het zo lastig liep en struikelde bijna

Zing spontaan oranje boven en pakt een spuitbus... hahaha
anoniem_66765 wijzigde dit bericht op 24-04-2012 23:17
Reden: just kidding
% gewijzigd
Veel plezier en fun voor morgen Gaartje!
@meis @allegaartje thx. geniet van jullie dates dames. Vrijdagmiddag heb ik weer een heerlijke hotel date. Ben alweer aan het voorgenieten so far for my happy posts! Sweet dreams!
@ suus, hoteldate? toch wel een beetje klasse hotelletje? of bruin/ oranje gordijntjes?
Tnx All... Ik ga er zeker van genieten ... Eigenlijk is t GGG-time: Gaar Gunt ( t zichzelf ) en Geniet. Niet zo'n klein beetje hoor ....
quote:justacuteguy schreef op dinsdag 24 april 2012 23:26 @ suus, hoteldate? toch wel een beetje klasse hotelletje? of bruin/ oranje gordijntjes?Hihi keurig hotel beetje zaken hotel...lekker anoniem met zeer geringe kans om bekenden tegen te komen. Maar prima bedden!! Een vast adresje inmiddels...
ed suus: ga je er dan ook in zakenoutfit heen ? ;)
Gaartje, doe jij eens GGG koekelen en kijken of je dan ook nog steeds roept dat het GGG time is....;-)

* verslikt zich bijna in zijn slokkie bier *
quote:justacuteguy schreef op dinsdag 24 april 2012 23:34 ed suus: ga je er dan ook in zakenoutfit heen ? ;)jazeker, maar dan weer wel zonder slipje onder mooie rok....in de lift zijn we al niet meer te houden.....
quote:JanJurk schreef op 24 april 2012 @ 23:38:

Gaartje, doe jij eens GGG koekelen en kijken of je dan ook nog steeds roept dat het GGG time is....;-)

* verslikt zich bijna in zijn slokkie bier *Mijn god.. als je zoiets gaat lopen koekelen verveel je je echt he!
@ suus hahahaha ok.......klinkt goed.

gekste ooit gedaan samen in 'dat' hotel?
Moet ik nou GGG gaan goochelen om mijn prosecco tegen mijn beeldscherm te kwakken?

Oei Gaar, geniet eeeh Geniet bedoel ik natuurlijk. (was het alweer date tijd joh, jij loederT!)

JJ, ik weet voor de volle 100% sure dat ik jouw oogjes nog nooit heb mogen aanschouwen, zelfs niet only per mail.. dat had ik wel onthouden

Suzy, doe wat goed voelt. Voel je je hier even niet "thuis"? Dan ga je even meelezen op de leren bank met knoppen (blijf met je handen van die trilstand af mensch) en als je weer behoefte voelt om in te haken, do so.

Ik zit op de PAK bank en wacht geduldig tot vrijdag avond.. heel geduldig. Heb begrepen dat het iets met touwtjes en ballonnen gaat worden en ik ben nog niet eens jarig!

Spannend....
@jacg jaja ....naughty you....vooruit dan, tipje van de sluier...we hebben waar mogelijk seks voordat we de kamer binnen zijn geweest...in de lift maar ook in de gang tegen de deur aan.....simpelweg omdat we het niet redden om te wachten tot we in de kamer zijn..
Hahaha en dan hebben we het hier wel eens over een nr 2 en sommige over een nr 3 en heel soms wel eens een nr. 4.... GGG is tot en met nr 20 en dan in 1 date . Ik wist echt niet dat Gaartje zo kinky was trouwens....
**GGG komt op voor de belangen van de gezelschapsdierenarts en de bevordering van de diergeneeskunde**'

Sorry??
**Deze GGG-Special is tot stand gekomen in samenwerking met de Bethelgemeente in Drachten.**

Van het evangelisch werkverband...
@ suus ken het hoor....hotels hebben hele lange anonieme gangen die erg verleidelijk voor voorspel zijn trouwens ook wel eens in hoekje van bar 'over randje' gegaan....met wat respect voor bediende personeel

niks mis met hotelsex
quote:Rooss4 schreef op 24 april 2012 @ 23:48:

Moet ik nou GGG gaan goochelen om mijn prosecco tegen mijn beeldscherm te kwakken?

Oei Gaar, geniet eeeh Geniet bedoel ik natuurlijk. (was het alweer date tijd joh, jij loederT!)

JJ, ik weet voor de volle 100% sure dat ik jouw oogjes nog nooit heb mogen aanschouwen, zelfs niet only per mail.. dat had ik wel onthouden

Suzy, doe wat goed voelt. Voel je je hier even niet "thuis"? Dan ga je even meelezen op de leren bank met knoppen (blijf met je handen van die trilstand af mensch) en als je weer behoefte voelt om in te haken, do so.

Ik zit op de PAK bank en wacht geduldig tot vrijdag avond.. heel geduldig. Heb begrepen dat het iets met touwtjes en ballonnen gaat worden en ik ben nog niet eens jarig!

Spannend....

Hmmm een PAKbank, is dat een bank waar je op gaat zitten om GEPAKT te worden Rooss??

Touwtjes en balonnen.... ik zie opeens in verbeelding jou rondlopen met aan elke tepel een heliumbalon Rooss....

By the way... mijn bier zit inmiddels ook tegen mijn scherm, als ik 2 kopjes onder mijn neus zou zetten leek ik sprekend op een espresso apparaat.....
ohhhhh een Gang Gang Gang Bang???
Rooss, zet er eens in GGG films of GGG movies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven