Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Iddan, gekkerd. Dat maakt toch helemaal niet uit voor hier? Als je hem ziet, is dat toch geheel en al jouw keuze? Natuurlijk kun je blijven schrijven!!

Ik snap je twijfel.. Het is zo dichtbij, het kán, er is gelegenheid.... En om dan nee te zeggen en de hele dag er mee in je hoofd zitten dubben, is zo moeilijk!!

Jij bent de enige die weet wat het juiste is (of nou ja, wrs ook niet weet, maar in kan schatten). Je schuldgevoel, de achtbaan.. Jij blijft er mee zitten en een deel kun je hier altijd van je af schrijven, maar uiteindelijk moet je het zelf handelen..

Maar voel je niet schuldig tov dit topic, denk dat iedereen hier wel jouw twijfel kent en wel eens tegen alle voorgenomen eigen afspraken in, ineens toch die date aangegaan is.

Het is en het blijft jouw keuze! En dat je hier geroepen hebt dat je het niet meer zou doen, ik zal je er niet aan houden hoor ;-)!

Je weet me te vinden, als dat helpt!
Hee lieve dames,

Jullie laatste posts zetten mij wel erg aan het denken en ik word er zowaar voor het eerst een beetje verdrietig van...

Ik zit nu twee maanden in deze geweldige achtbaan met mijn minnaar... nog heel kort, maar we hebben vanaf het begin wel heel intensief contact. Veel whatsapp/mailen/bellen en we hebben elkaar ook best vaak gezien..

Het is echt begonnen als een vlucht van mijn kant....mijn relatie was echt NET uit....en het is best wennen, na jaren......weer alleen. Tuurlijk heb ik wel vriendinnen, maar iedereen heeft ook z'n eigen leven. Dus wat aandacht en een leuk gesprek met een leuke man... zo is het eigenlijk begonnen.

Voor NU is het precies goed, precies wat ik wil.... ik ben voorlopig echt niet toe aan een nieuwe relatie of wat dan ook.

Maar ik merk ook dat je toch snel gevoelens voor iemand krijgt, dat je je gaat hechten. En dat ik straks uiteindelijk niet meer open sta voor daten/andere mannen.

En ik ben ook begin 30, nog geen kinderen.

Gevoel en verstand...

Het zou nu absoluut niet goed voelen om ermee te stoppen, omdat hij me precies geeft wat ik wil; veel aandacht en heerlijke dates... Ik voel me echt goed door hem, krijg mijn zelfvertrouwen terug (dat ik echt volledig kwijt was door het ontbreken van passie in mijn vorige relatie...). Maar jullie verhalen lezende; kan ik er straks nog mee stoppen, zit ik er dan niet veel te diep in...?

Hij is ook bang dat hij mij in de weg staat, dat wil hij niet.....dat irriteert me eigenlijk als hij dat zegt, dat hij daar over nadenkt. Ik weet eigenlijk niet waarom. Misschien omdat me dat uit mijn vrolijke 'bubbel' haalt....

Dan hebben we het fijn, hebben we dat heerlijke gevoel en dan zegt hij dat opeens...

Tuurlijk; ik vind het heel fijn dat hij eerlijk is, me geen beloftes doet. En ondanks dat ik gevoelens krijg, zou ik geen relatie met hem kunnen/willen hebben.. maar ik ben wel veel met hem/ons bezig.. teveel wellicht? Maar het voelt zo fijn, zo heerlijk......zo leuk en ik voel me er zo goed door..

Misschien haal ik dit laatste stukje straks weg i.v.m. herkenbaarheid (met name voor hem....hij weet dat ik hier schrijf - niet zozeer op dit topic, maar wie weet...).
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
Iddan heel herkenbaar hoor. Ik kan me de aantrekkingskracht voorstellen. Probeer er over na te denken hoe het naderhand zou voelen. Heb je dan spijt, val je terug of heb je juist een heerlijke boost gekregen. Sophie, ik vind het wel eerlijk van hem om een eventuele relatie niet in de weg te willen staan. Aan de andere kant: hij dekt zich waarschijnlijk vast in. Met andere woorden zegt hij: ik kan diegene niet zijn. Ik denk dat vrijgezelle vrouwen misschien iets bedreigender zijn voor een bezette man en andersom.
Mja, ik zat ook aan indekken te denken. Juist als het allemaal mooi, goed en lekker is dat soort opmerkingen maken. Het betekend in mijn optiek eigenlijk "heb het maar niet te leuk met me want ik word niet van jou". Maar goed, dat zijn mijn woorden, misschien zie ik het te zwart.

Iddan, je worsteld nog steeds met die lust-schuldgevoel weegschaal hè?

Het is de mind set. Als je nu al weet dat je gaat zwichten, gebeurt dat ook.

Zeg je tegen jezelf dat het klaar is en dat het nooit meer gaat gebeuren, dan is dat ook zo.
Op zich is hij daar ook heel duidelijk in.....hij is gelukkig met zijn vriendin en wil zijn relatie niet op het spel zetten.

Hij vindt me lief, leuk, lekker en heeft ook wel gevoelens, maar het zal nooit meer worden dan een nummer 2/minnares.

Doordat we wel veel contact hebben, ook tussendoor, zijn er wel gevoelens en is het ook zeker meer dan alleen sex....

Dat is fijn en voor nu ook precies wat ik nodig heb (geen relatie, wel die aandacht, lieve woordjes e.d.). De vraag is alleen of ik er straks nog heel makkelijk mee kan stoppen....
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
kom effe uit de meelees modem..wat is er weer veel geschreven..jeetje..

Hier niet veel veranderd..date met gozer in hotel durfde ik niet aan dus heb het afgeblazen..kreeg er een raar gevoel over :(

Gozer van de vrachtauto zoekt sinds 3 weken weer contact,maar weet niet wat ik ermee aan moet en heb hem dat ook duidelijk gemaakt....wil niet alleen een snelle wip...

Collega al 3 weken niet gezien,wel sms contact...ligt aan mij.

Zit steeds aan gozer van vrachtauto te denken en dat is zooo fout ik weet het maar kan het nog steeds verborgen houden voor mn nr.1

De rest die in een behoorlijke dip zit door einde relatie met hun nr2 en/of nr1 relatie heel veel sterkte gewenst
Pff... wat een dag. Ik mis hem.

Vanacht in een dronken bui gesmst. In eerste instantie reactie op gehad, later niet meer. Ook vandaag geen reactie gehad.

Ik mis hem echt! En ik ben jaloers op zijn vriendin, hoe slecht is dat.

Het erge is dat het mijn eigen stomme schuld is.

Ik had geen gevoel voor hem moeten krijgen en toen ik wel gevoel voor hem kreeg (oke, dat was er vanaf het begin af aan) heb ik aangegeven dat ik niet zo door kon omdat ik gevoel had en dit voor mi niet werkte.

Hij begreep het en vroeg tijd....

Twee dagen later was het weer raak tussen ons...

Mijn gevoel werd alleen maar sterker en van hem weet ik niet het niet.

Hij heeft een half jaar lang zoveel in mij geinversteerd. Dat had hij echt niet hoeven doen als hij gewoon spannende seks wilt.

Maar waarom dat constante aantrekken en weer wegduwen.

Ik weet dat het nu klaar is en dat ik niets meer met hem te maken wil hebben voordat hij zijn relatie verbreekt.

Maar ik zou niet weten waarom hij dat zou doen...

Zijn vriendin is bloed, bloed en bloedmooi.

Nu heb ik ook niet te klagen, maar zij is echt fotomodel mooi.

Zij heeft op alle vlakken eigenlijk alles.

Een slimme, daadkrachtige, prachtige meid die ook nog eens de moeder van zijn zoontje is.

Daarnaast schijnt ze ontzettend lief en aardig te zijn...

oke, echt weer een onzinpost dit.

Maar ik zit zo vol met frustratie, en omdat deze hele shizzle ' geheim moest blijven kan ik het ook niet delen met mensen, op een paar heel goede vriendinnen na. Ik moet dus even mijn ei kwijt haha.

Ik vind het echt knap van jullie hoe jullie de levens kunnen scheiden om het zo maar te zeggen.

Om niet verliefd te worden, en onvoorwaardelijk voor nr1 te kiezen.

Hebben jullie allemaal een nr1 of zijn er ook dames die het aangelegd hebben met een getrouwde man en daar volledig voor zouden gaan?

Nogmaals sorry voor mijn zeikpost. Maar frustratie kropt zicht op...
Noah, ik heb geen nummer 1. Mijn ene minnaar is single, de ander heeft een open relatie. Het zijn beiden heerlijke, goodlooking mannen waar ik zalige seks mee heb maar ik ben op beiden niet verliefd, daarom zit ik (goddank) in een andere situatie, hoewel ik ook weet hoe het is om wél verliefd op een minnaar te zijn.

Ik vind het lastig je hier in te raden want ik denk dat je zelf ook wel weet dat je zijn nummer uit je telefoon moet gooien en geen contact meer moet zoeken.

Hoe zijn vriendin eruit ziet maakt natuurlijk niks uit, al was ze een gedrochtje, hij houdt van haar en wil met haar verder, thats it. Vergelijk jezelf niet met haar joh, ieder mens is uniek en goed zoals hij/zij is.

Hou de eer aan jezelf en laat hem met rust. Afleiding is het toverwoord!
Ja, dat is ook zeker zo.

Maar hij zit zo in mijn gedachten, in mijn systeem. Ik herken mezelf daar eigenlijk niet in!!

Iemand anders schreef in een ander topic over iemand anders dat het wel een verslaving leek.

Bij mij gaat dat ook wel op. Hij maakt me blij en vrolijk, maar tegelijkertijd doet hij me pijn.

Ik weet daarom inderdaad wat ik moet doen en handel daarnaar. En omdat ik weet dat ik anders alleen mezelf er maar mee heb houd ik me daar ook aan, maar het doet wel gewoon eventjes pijn :-)

Heerlijk voor je dat er bij jou geen verliefdheid bij zit! Hoelang is dit al zo? Denk je dat dat ook niet zal veranderen op den duur?

Ook helemaal geen jaloerse gevoelens naar de vriendin van degene met de open relatie?

En wil je iets vertellen over je verliefdheid op die andere minnaar?
De ene minnaar ken ik vanaf januari en ondanks dat ik hem erg leuk, grappig en lekker vind hebben we niet genoeg klik voor een diep, verliefd gevoel. Als we elkaar zien is het heerlijk, ik slaap ook altijd bij hem, helemaal prima en na een dag of 2-3 is hij weer uit mijn systeem.

De ander is getrouwd en heeft een gezin, zijn vrouw weet precies wanneer hij mij is en of we een feestje hebben, clubbezoekje doen of gewoon hier thuis zijn. Hij heeft een hele stabiele relatie en ik heb daar absoluut geen jaloerse gevoelens omheen. Thuis heeft hij haar en ik ben de spannende aanvulling op allerlei gebieden

Tja, wat wil je weten. Ondanks dat ik hem nooit als relatiemateriaal gezien heb verloor ik toch mijn hart. En dat mocht ook allemaal, ik liet alles toe. En dan raakt het over en heb je liefdesverdriet. Dat heeft ook best een poosje geduurd tot je op een dag weet dat de tijd de wonden geheeld heeft. We hadden geen contact meer na de breuk, beiden geen behoefte aan denk ik. Net als in een "gewone" relatie, ordinair liefdesverdriet dat moet slijten...
@ Sensual, Dank je voor je verhaal. Ik herken het intieme contact in de vorm van bellen, vaak afspreken, elkaar op de hoogte houden van wat we doen. Dat is ook niet veranderd nu, wel het afspreken. Ik merk dat ik er naar verlang om terug te gaan naar wat was, maar dat wat ooit was zal nooit meer komen. Ik kan er niet tegen om de 2de vrouw te zijn en wil niet m'n leven op een bepaalde manier stop zetten. Ook al bleef ik al de dingen doen die ik deed, toch was ik ook ergens aan het 'wachten' op hem, en stond niet open voor andere mannen. Ik snap dat het voor jou een ander verhaal is, dat hij de man naast een andere man in je leven is en dat hij daardoor op een andere manier belangrijk voor je is dan zoals ik het ervaar. Ik hang aan die vriendschap maar weet tegelijkertijd dat dat een enorm risico is. Ben nu klaar met m'n leven te geven aan iemand die dat niet volledig voor mij kan doen, maar weet niet of ik dit vol houdt als we contact blijven houden. Maar ben er voor nu niet klaar voor om het helemaal af te kappen wat ook bijna onmogelijk is vanwege het werk.

@ so sophie, jouw verhaal klinkt een beetje hetzelfde zoals mijn verhaal in het begin ging, al was bij mij de relatie met zijn vrouw niet goed. Ik snap heel goed wat je zegt en hoe goed het je doet deze relatie. Ondanks alle ellende heeft het mij ook goed gedaan en heb ik er geen spijt van. Maar, nu meer dan 3 jaar later begint de pijn te komen en begin ik in te zien hoe moeilijk het geworden is en hoe moeilijk het nog zal zijn. De gevoelens kwamen, het hechten begon en ik ging alleen nog voor hem. Ik ben er echt van overtuigd geweest dat dit goed voor mij was en dat ik het aankon. Dat dit is wat ik wou. Uiteindelijk blijkt dat dan toch niet zo te zijn, voor mij.

@ Noah, klinkt zwaar zoals je het beleeft, inderdaad emotionele verslaving, maar houden van is aanwezig en het is moeilijk om iemand los te laten. Goed dat je voor jezelf kiest! Het zal uiteindelijk slijten, echt, ook al doet dat niks voor je pijn nou.

Zoals je misschien al een beetje begrepen hebt, heb ik geen 'nr1'. Hij was mijn nummer 1 en wou (diep in mijn hart nog steeds) daar volledig voor gaan, maar het is een onhoudbare situatie die mij meer pijn, verdriet en frustratie doet dan dat het me goed doet. En als dat punt bereikt is, houdt het op. Sterkte! Het van je af schrijven helpt!
Beste dames, even een vraag tussendoor. Want telkens blijft bij mij toch die vraag terugkomen...

Hoe vinden jullie (met name dus de dames) al jullie stiekeme minnaars?

Is het gewoon een feit dat er meer mannen zijn die een minnares zoeken?

Mijn post is zeker niet bedoeld als verkapt hengelprobeelseltje. Ik vraag mij alleen als man af hoe beter gefocust door dat drukke bos te lopen en doelen beter voorbereid te halen.

Wanneer je aangeeft reeds bezet te zijn, lijkt er vaak een grote deur dicht te vallen. Maar toch blijkt uit od dit topic dat er zoveel dames zijn met een minnaar.

Merci voor jullie positieve input.
Mr, hebben we daar een poosje geleden niet al antwoord op gegeven?

Seksdatingsites zoals secondlove, SDC, adultmatch enz enz.

Wordfeud.

Kroeg.

Werk.

Enz.
@Meis, Noppies, Rozalia & Rooss, dank jullie wel voor jullie lieve en ondersteunende reactie, het helpt.
quote:Rooss4 schreef op 10 juni 2012 @ 23:46:

Mr, hebben we daar een poosje geleden niet al antwoord op gegeven?

Seksdatingsites zoals secondlove, SDC, adultmatch enz enz.

Wordfeud.

Kroeg.

Werk.

Enz.

Morguh Roos :-) en bedankt voor je reminder.

Ja waar je mogelijke flirts vandaan haalt weet ik. Maar wat mij vooral opvalt is dat de meeste juist veel liever een single persoon als minnaar/minnares hebben. Misschien loop ik gewoon te vaak tegen de meer emotioneel gerichte dames aan?

Het 'principe kwestie' is vaak een heikel punt.

Hoe ervaren jullie dat onderwerp?
@Noah en Crashy welkom !!

@allegaartje, ik ben je vraag niet vergeten hoor ;)

ja het is een soort stok achter de deur.

Het geeft je wel veel te denken.

@ Noah , dump die gast, eerste klas lutsert!

Zoals afgelopen vrijdag al aangegeven heb ik dus mijn afscheid brief geschreven en verstuurd naar exnr2 , wat ik terug kreeg was een verdrietige smiley , en jezus wat had ik het moeilijk afgelopen weekend.. ik had vaak de kans om haar te bellen of te smsen , niet gedaan. Ik had dan willen vertellen dat ik haar nog mis ( emotionele verslaving) dat ik het niet begrijp dat ik alleen een treurige smiley krijg.

Ik had vandaag gehoopt bij het openen van mijn "geheime"hotmail een zin, iets meer dan een treurige smiley , maar nee.

Zegt dat meer over haar dan over mij ?
@aviv:

Ik begrijp je wel..... als je de moeite doet voor een afscheidsmail, dan 'verwacht' je toch wel meer terug dan een treurige smilie.

Maar eigenlijk..... zegt die smilie ook alweer genoeg. Ik denkt dat ie zegt: ik vind het ook kut, ik mis je ook, maar het is afgesloten en over en uit..... (zoiets?).

Als ze terug gaat mailen..... komen jullie weer in die beruchte vicieuze cirkel. Want 1 mail worden steeds meer mailtjes enz. enz..

Sterkte
@mrunperfect: ik heb als getrouwde vrouw liever een getrouwde man als minnaar.

Dan weet je hoe het ligt. Als 1 van de twee single is en toch verliefde gevoelens krijgt is dat heeeeeel vervelend. Want stiekem hoop je dan dat die ander voor je gaat.

Dat heb je niet (zo gauw) als je allebei 'gebonden' bent.
@katt , ja dat is mooie invulling. En indd 1 mailtje wordt meer ...

en dan ga je weer....
ik weet er alles van..... zo heb ik eerste minnaar nog lang aan het lijntje gehouden (na ja, wij elkaar). Echt zooooooo stom.

Cold turkey werkt het beste. Ik denk ook dat zij verstandig is geweest om toch te laten weten dat ze het mailtje heeft gelezen. En verder niks.
Ik kan af en toe amper bij houden wat er wordt geschreven (laat staan meeschrijven) maar lees nog steeds trouw mee. Dit forum help me enorm mijn minnaarrelatie beter te relativeren.

Heb bijna weer een date met mijn minnaar, heerlijk een hele dag in een hotel :-)

We mailen en zien elkaar niet heel frequent, maar het is goed zo. Ik merk dat ik tussendoor beter in de echte wereld zit, niet elke dag meer tien keer mijn email check en continu aan hem denk etc. Dat zou ook niet houdbaar zijn gebleven denk ik.

Blijf nog wel (wisselend) worstelen met schuldgevoel jegens nr 1 en kind. Stel dat het uitkomt? Dan weer denk ik dat ik er beter mee kan stoppen, dan weer overweeg ik het er met mijn man over te hebben met als insteek open relatie, maar ik heb nergens echt de ballen voor..
@Noah die verslaving is moeilijk te doorbreken maar het begint met een beslissing in je hoofd dat je het niet meer wilt. Daarna is elke dag dat je geen contact hebt gezocht (inclusief je mail checken en op zijn Fb pagina kijken etc) er een. Sterkte
Dat is een heel helder inzicht, Katniss en je zou maar zo gelijk kunnen hebben. Wellicht is zij de wijste en heeft zij op deze manier de circel doorbroken. Al kan ik me de teleurstelling van Aviv goed voorstellen.

Mr, ik ga idd het liefst voor singles of mensen in een open relatie. Omdat ik zelf niet vreemdga wil ik daar eigenlijk ook niet vanaf de andere kant aan meewerken.

Al ben ik eeeh niet roomser dan de paus hoor
Beiden in een relatie kan een goed uitgangspunt zijn, maar als er gevoelens bij komen kijken is dat ook echt geen garantie. Ik en nr2 zaten beiden in een relatie, begonnen ook met 'gewoon voor de leuk' en dat liep ook volledig uit de hand

Aviv, ik kan me je teleurstelling goed voorstellen. Ik zou dat heel erg moeilijk vinden. Ik denk dat het inderdaad verstandig is om niets te laten horen meer, maar ik denk dat ik dat zelf niet zou kunnen.
Ik zat me te bedenken: ik heb nooit een relatie verbroken. Nou ja, mijn eerste vriendje, maar dat deed ik zelf. Daar was ik even verdrietig om, maar dat was zo klaar. Dit, met nr2, is de eerste keer dat ik meemaak dat een relatie goed is en je gek op elkaar bent en dat het tóch niet kan en werkt. En daar kan ik maar heel moeilijk mee omgaan.

Nr 2 wilde afspreken voor koffie vandaag. We hebben elkaar al maanden niet gezien. Maar ik heb bedankt (jeej voor mij! want ik wilde zó graag...) want het draait nergens op uit. Ik wil niets liever dan hem zien, voelen, vasthouden, maar als het alleen bij koffie zou blijven (wat hij stug bleef volhouden, gewoon 'bijpraten' en 'ik wil je niet kwijt als vriendin', maar ondertussen weet ik dat hij het nog geen 5 minuten zou volhouden) zou ik ernstig teleurgesteld zijn en heel verdrietig, en als het meer zou worden (wat me heel waarschijnlijk leek) dan zou ik wéér overnieuw kunnen beginnen. Het contact kan ik maar moeilijk loslaten, en dat is er dus ook gewoon af en toe, maar toch lopen we steeds weer tegen een berg frustratie aan en word ik daar ook niet gelukkiger van. Ik wil en kan hem alleen zo slecht missen. :( Zijn hele 'ik wil graag bij jou zijn, maar ik móet wel deze keuze maken, tegen mijn gevoel in' helpt ook niet)

En dan blijkt dat de koffie sowieso niet door kon gaan omdat zijn vrouw onverwacht thuis is, en dan weet ik weer dat ik een goede beslissing heb genomen, maar ben ik ook meteen weer vedrietig. Zo suf van mezelf. :( Stukje bij beetje probeer ik hem los te laten, maar het lukt me niet echt heel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven