Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
ik ben denk ik een stuk onzorgvuldiger dan mijn nr2, ik bewaar alle appjes, mailtjes en chatgrsprekken

Van nr 2 weet ik dat hij alles verwijderd... zijn mobiel wordt nog wel eens door derden geclaimd, dan kun je geen risico's nemen.
quote:Sensual_D schreef op 30 maart 2013 @ 20:20:

ik ben denk ik een stuk onzorgvuldiger dan mijn nr2, ik bewaar alle appjes, mailtjes en chatgrsprekken

Van nr 2 weet ik dat hij alles verwijderd... zijn mobiel wordt nog wel eens door derden geclaimd, dan kun je geen risico's nemen.Lijkt me erg verstandig Sense, alles verwijderen....
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en tevens ook nieuw in het minnaars wereldje.. Voorheen had ik nooit van mezelf gedacht hiertoe in staat te zijn maar ben een aantal weken terug mn ex sv tegengekomen en de vonken vlogen er gelijk weer vanaf.

Nu heb ik inmiddels 8 jaar een relatie en 2 kids, de relatie gaat totaal niet goed dus de stap was snel gezet, wat heen en weer gesmst inmiddels al ergens tegengekomen, gezoend, en vd week een date.. Geen weg meer terug dus, zou ik ook niet willen.
ik weet er alles van Inno, mijn nr 1 heeft het ook door mijn bewaarderigheid ontdekt...
was nog niet klaar, nog ff oefenen maar goed wou t gewoon ff kwijt aangezien je dit verder met niemand kan delen.. Ben retezenuwachtig voor mijn 1ste date met minnaar! Maar wel zin in..
@ innote & Sensual: waarom slaan jullie dat dan niet op op een emailadres oid. Of bewaar je het in een mapje beveiligd met wachtwoord. Ook ik bewaar alle gesprekken met lover, maar het gaat wel elke dag van de foon en computer af. Gewoon even mailen naar een emailadres en daarna alles deleten. Kan je er altijd nog even lekker van nagenieten als je dat wilt..

Nimpie, welkom. Jammer dat het niet zo lekker loopt in je relatie. Wat heeft je over de streep getroken om nu voor een ex-svtje te gaan?
Almost, stel dat je iets niet goed wist, of je bent samen met iemand die iets vermoedt en iemand kent die dit soort dingen kan omzeilen? Bewaren is gewoon link, op wat voor manier je dat dan ook doet.

En natuurlijk, het is ontzettend zonde om alles te moeten wissen, mooie warme woorden, herinnering... Maar als je op safe wilt spelen is er eigenlijk geen andere keuze in mijn ogen....
Thnx almost,

Het over de streep trekken was weinig voor nodig. het 1ste contact maakte gelijk zoveel los, wij hadden altijd al een seksuele spanning tussen ons. Tel daar een slechte relatie met vrijwel geen seks bij op en het is gauw gebeurd denk ik.

Voel me net een beest, wil hem gewoon en niets kan me stoppen:-) heb dit nog nooit zo gevoeld
quote:innote schreef op 30 maart 2013 @ 19:58:

[...]

Formuleer je dit nu voorzichtig? ;)

Heel voorzichtig Innote! Goh...kun je je het nog herinneren?

Ik heb een mapje op m'n telefoon voor foto's die ik graag wil bewaren maar niet geschikt zijn voor de ogen van m'n kind. Beveiligd met een pincode. Voorheen bewaarde ik alle mails en appjes ook. Mijn ex had niet de behoefte om in m'n phone te kijken en vice versa.
@ Almost

Mijn mobiel, laptop en email zijn zo goed beveilgd dat er niemand in kan, echter zijn er mensen die daar dwars doorheen kunnen

Gelukkig maar want zij zorgen ervoor dat onze bankzaken enzo wel veilig zijn..... Alleen voor mij houdt dat dus in dat nr1 altijd overal in kan...

Dat heb ik altijd geweten, echter hadden we een afspraak over privacy...
Hoe kun je in vredesnaam appjes doorsturen naar een mailadres ??

Wat is dat voor app meis, ik heb namelijk ook foto's op mijn foon die niet voor derden zijn ...
Silver, de app die ik heb heet photo vault. Is een gratis app voor iPhone. Je kunt de foto's heel makkelijk importeren naar de app en ook weer terug laten zetten naar je normale foto-app. Of anders even zoeken in de AppStore (of playstore of hoe het ook heet voor Android).
xsxa, daar heb je opzich wel gelijk in. Alles wat je niet direct delete is spelen met vuur maarja, ergens beveiligd opslaan is beter dan open en bloot op de foon laten staan lijkt me.

@ nimpie: zit je nieuwe lover ook in een relatie? Voor hem ook de eerste keer in zo' n situatie?

@ sensual: ook hier alles beveiligd met ww enzo. Ik let er ook altijd op dat nr1 niet zien kan als ik inlog.
Gisteren trouwens nog een heerlijk gestolen momentje gehad met nr2. Volgende week moet nr1 waarschijnlijk een paar dagen voor het werk weg. Zou voor het eerst de mogelijkheid geven eens een nachtje bij nr2 te blijven. Geen gehaast of continue op de klok kijken; lijkt me hemels..
Almost, het is inderdaad al beter, maar waarom kiezen voor een betere oplossing als de beste oplossing voor het oprapen ligt? Dat snap ik dan weer niet zo geloof ik. Nu heb ik makkelijk praten, want ik heb geen minnaar, maar toen ik die wel had wiste ik wel alles met pijn in mijn hart...

Spannend een lange date met nr 2!
Je kunt whatsapp gesprekken ook gewoon mailen naar jezelf Silver
@ Almost, zoals ik al eerder schreef wist mijn nr1 mijn ww niet.... hij kan er in zonder die te weten

Appjes heeft hij niet gelezen, maar gmail en chat was voldoende...
Mijn man heeft nog geen behoefte om dingen te lezen, het meeste weet hij ook wel denk ik.

Na een superdate vorige week is het best hard werken om het vizier weer goed op thuis te krijgen. Balans vinden blijft moeilijk. Zeker nu er even geen date in het verschiet ligt, word ik toch weer onrustig. Maar het komt goed, weet ik ...

Man had deze week nog een date, na afloopt wel een beetje last van groene monsters :(
Mijn ex had er het liefst op een stoeltje naast gezeten als ik een date had... nogal hongerig naar details zeg maar.

Groene monsters bij jou, Anna? Hoe uit zich dat? En hoe gaat jouw man daarmee om?
@ Anna, dat is het verschil tussen open relatie en vreemdgaan. Niet te vergelijken...
Vervelend voor de mensen waarbij de nr1 er achter zijn gekomen. Dat zullen geen gemakkelijke tijden zijn. Echter wie zich brand moet op de blaren zitten, dat weet je voor je aan t spel begint.

Ik ben blij dat ik niet stiekem hoef te doen, sterker nog ik zou het niet eens kunnen. Mijn nr1 kijkt dwars door me heen en heeft het gelijk in de gaten als er iets gebeurd is.

Denk inderdaad dat mannen na verloop van tijd zich onaantastbaar wanen, een routebeschrijving uitprinten is ook niet erg handig (who needs it anyway met TomTom, Google Maps etc...);-) Of ze willen inderdaad onbewust graag dat het uitkomt.

Nog mensen spannende paasdagen gehad?
Roos: het uitte zich in een huilbui. Voor en tijdens hun date had ik nergens last van, na de date werd ik onzeker over veel dingen. Komt ook omdat er ineens ook zakelijk en prive wat andere dingen spelen, daardoor zit ik minder goed in mijn vel. Man begrijpt het en is er voor me. Dus eigenlijk waren het niet alleen groene monsters, maar een opeenstapeling van veel dingen. Alleen de groene monsters hebben de kraan opengezet ;).
Geen date tijdens de paasdagen hier. Familie-dingetjes doen. Alhoewel een heerlijk mailtje leidde tot een spannende chat via whatsapp en dat resulteerde in chat-seks. Tussen de eieren en de salade door...

Ex-minnaar kon de TomTom niet meenemen want da's lastig uitleggen als je "gewoon" naar je werk gaat. Maar een handige actie was het niet.

Anna, dat jaloerse herken ik. De eerste keer dat m'n partner alleen op date ging vond ik moeilijk. Ik wilde geen details weten terwijl hij juist de details wilde vertellen en van mij wilde horen.

Naarmate hij vaker alleen op date ging, werd m'n ongemakkelijke gevoel steeds minder.
Anna, het is wel logisch als er al andere dingen spelen dat je dan minder kan hebben. Het groene beestje steekt dan ook makkelijker de kop op terwijl je daar normaal geen last van zou hebben...

Fijn dat je man zo begripvol was!
Oh Meis, details trek ik echt niet! Vorig jaar, toen we begonnen met onze open relatie en de eerste minnaars voorbij kwamen, wilde mijn man ook alle details weten. Inmiddels speelt dat minder bij hem. Van hem wil ik juist helemaal geen details weten. Per ongeluk ontglipte bij hem ooit een detail wat ik absoluut niet wilde weten en wat veel impact bij mij heeft. Het maakt me onzeker en het voelt soms als falen. Zo heeft hij het nooit bedoeld, maar probeer daar maar eens los van te komen. Het is gezegd en het is opgeslagen op mijn harde schijf bij wijze van spreken, probeer dat maar eens te verwijderen...

Man heeft deze week echt op alle fronten bewezen dat hij nog steeds de superman is waar ik getrouwd mee ben. Ik krijg een extra knuffel, de open haard wordt weer eens voor me aangestoken en er staan weer verse tulpen op tafel, kleine dingetjes in het leven waar ik zo van kan genieten. Dat helpt heel goed in het zoeken naar balans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven