Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
.......
anoniem_169729 wijzigde dit bericht op 04-12-2012 21:47
Reden: Onbekend
% gewijzigd
Misschien, misschien niet. Als ik toch eens wist wat anderen dachten kon ik het rijk worden niet tegenhouden.



Ik proef heel veel onzekerheid en trek duw spelletjes. Whatsapp, je hebt nu tig adviezen en zienswijzen gehad. Kan je er iets mee of glijdt het als snot van een paling?
Alle reacties Link kopieren
..........
anoniem_169729 wijzigde dit bericht op 04-12-2012 21:49
Reden: Onbekend
% gewijzigd
Totaal offtopic, maar Rooss, wat houd ik toch van jouw uitspraken!



WA, misschien zou je zelf wat afstand moeten nemen. Iemand dood gooien met berichtjes in een periode waarin hij afstand vraagt is niet handig. En vaak ook weinig effectief. Zoek je zelfrespect, bepaal wat je wil en nodig hebt en ga eens ernstig afvragen of je dat in deze relatie gaat krijgen. Succes!



Gaartje, jammer dat je gaat! Tot in deel 20 dan maar?
Zweef rond op cloud nine! Wat is het heerlijk zo het nieuwe topic in te glijden... Ik hoop dat deze minnaar nog vele topics aanhoudt
Alle reacties Link kopieren
glijdt het als snot van een paling?





wahahah nog nooit van gehoord....





Heerlijk blijven zweven Anna...
Ien



Och ja, gekke Gaar! Is 19 niet je getal? Dan hoop ik je wijsheid toch in deel 20 weer te mogen lezen hoor!! Geniet vooral niet met mate van je heerlijke mannen!



Wa, dan zat de liefde inderdaad niet diep genoeg. Aan de andere kant kan ik me de irritatie goed voorstellen bij een vraag om non-contact. Dat kan ook zo gaan irriteren dat hij je helemaal afstoot. Een stuk afstand lijkt me dubbel en dwars op zijn plek.



Anna, kijk je uit, ik glij bijna uit op het topic pad! Lekker.. zweef fijn door! Ik krijg morgenochtend een bijkruiper... ben benieuwd hoe dat is, heb ik nog nooit meegemaakt!
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetinez schreef op 27 november 2012 @ 19:36:

Totaal offtopic, maar Rooss, wat houd ik toch van jouw uitspraken!



Gaartje, jammer dat je gaat! Tot in deel 20 dan maar?



Eensch, dat doet Rooss goed! Ik kende alleen die 'paling in een emmer snot' tot nu toe, haha.



En zeker tot in deel 20 hoor en misschien wel eerder als het topic niet opschiet..... ik blijf heel rustig 'minnaren' en ben nooit helemaal weg hier



En ooh...@Silver, sterkte. Het lijkt me heel lastig om aan de zijlijn te staan als je minnaar iets naars meemaakt, hopelijk gaat het snel beter
Alle reacties Link kopieren
thanx gaartje...



fijne winterforum slaap...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 27 november 2012 @ 20:29:

Ien



Och ja, gekke Gaar! Is 19 niet je getal? Dan hoop ik je wijsheid toch in deel 20 weer te mogen lezen hoor!! Geniet vooral niet met mate van je heerlijke mannen!

Jawel hoor... 19 heb ik goeie herinneringen aan zelfs, toen was ik nog heerlijk jong! Maar na 18 delen begin ik me een beetje een oude doos te voelen hier (of zeg maar een meer dan volwassen minnares loll), ik kan niet voorkomen dat er soms een verveeld 'seen that, done that, bought the T-shirt' in me opkomt bij het lezen van de serieuze posts van nieuwelingen. Dat is misschien wel logisch, maar voor nieuwelingen niet leuk en ook niet altijd behulpzaam. Dus ik ga me even met andere dingen bezig houden en kom vast weer een keer heel fris en opgeladen terug. Ik ben overigens wel mailbaar (zie profiel).



Geniet van die mooie leuke december-familie-maand!
Gaar, thanks, I will. Jij ook!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Gaar! Niet te lang op 1 plekje liggen anders krijg je doorlig plekken





@ Whatsapp.. ik denk niet dat je je af moet vragen of hij genoeg redenen heeft om het te verbreken.. maar eerder of je zelf genoeg inzicht hebt gekregen om het te verbreken, en voor jezelf op te komen.
Hier toch even een brok in de keel en een traantje wegpinken. Ik heb net mijn nr 2 van minnaar deel 17 en 18 een mailtje gestuurd dat ik hem laat gaan. Zijn vrouw is bijna uitgerekend en zal nu zo'n beetje met verlof zijn. Het is voor ons allebei een mooi moment om verder te gaan. Ik met mijn nieuwe nr 2 (wat hij niet weet) en hij met zijn gezin.



En ook al voelt het grotendeels goed om het te doen, ik heb idd een brok in de keel en wat tranen weg gepoetst. Ik kijk dankbaar terug op vooral een mooie en leerzame tijd en ik zal hem toch ook wel missen. Maar het is goed zo, ook al hoop ik dat we toch nog een keer echt een afscheidsknuffel kunnen geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:anna15 schreef op 28 november 2012 @ 10:11:

Hier toch even een brok in de keel en een traantje wegpinken. Ik heb net mijn nr 2 van minnaar deel 17 en 18 een mailtje gestuurd dat ik hem laat gaan. Zijn vrouw is bijna uitgerekend en zal nu zo'n beetje met verlof zijn. Het is voor ons allebei een mooi moment om verder te gaan. Ik met mijn nieuwe nr 2 (wat hij niet weet) en hij met zijn gezin.



En ook al voelt het grotendeels goed om het te doen, ik heb idd een brok in de keel en wat tranen weg gepoetst. Ik kijk dankbaar terug op vooral een mooie en leerzame tijd en ik zal hem toch ook wel missen. Maar het is goed zo, ook al hoop ik dat we toch nog een keer echt een afscheidsknuffel kunnen geven.Mooie post!! Soms is houden van los laten..
Alle reacties Link kopieren
Hier alles oke, vanmorgen even met nummer 2 gesproken na een aantal heftige dagen, het blijft toch lastig. Gisteren even een moment voor mezelf genomen om een goed na te denken of ik nog steeds juist bezig ben..



Voor nu zeg ik ja, vandaag even heerlijk van mn nummer 1 genieten!



x
Anna, goed moment om afscheid te nemen al snap ik je tranen best!

Vanmorgen ben ik (bijna) wakker gekust door een prins zonder paard maar het was evengoed fijn!
Alle reacties Link kopieren
@jo1974 jij ook een collega waar je meer voor voelt? Het zou de gelegeheid kunnen zijn die het verschil maakt inderdaad. Volgens mij houden we beide nog steeds de boot af.



@vaintje, ja was het maar geen collega dan was het allemaal iets eenvoudiger geweest. Aan de andere kant had ik haar dan waarschijnlijk nooit ontmoet.
Anna, daar mag je toch ook best een traantje om wegpinken? Hartstikke normaal en hartstikke logisch ook!

Bedankt lieverds! Ik heb net al een hele dikke knuffel van mijn man gekregen, die had er natuurlijk wel recht op om te weten waar mijn rode ogen vandaan kwamen.



Heb een lieve mail terug gekregen van xnr2. Hij stond er net zo in als ik, gelukkig, ook al was de mail toch enigszins onverwachts voor hem en had hij het er ook wel moeilijk mee. Dankbaar dat we elkaar hebben leren kennen en dankbaar voor de mooie tijd, maar ook met het besef dat dit nu echt het beste is, elkaar los laten. We hebben nog even gebeld, nog een allerlaatste mail en nu laten we elkaar gaan, met mooie herinneringen aan dit jaar en ons samenzijn.



Vandaag staat dus even in het teken van de melancholie, morgen ga ik weer gewoon vrolijk genieten van nieuwe nr 2!



de nieuwe nr 2 heeft overigens nog veel meer indruk op me gemaakt door vandaag ook zijn schouder aan te bieden. Hij wil niet alleen de blije Anna, hoe goed kun je het getroffen hebben in je leven! Wat heb ik toch veel om dankbaar voor te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Mooi Anna, en fijn dat hij er ook begrip voor heeft. Hier toen ook gemaild dat we er maar beter mee konden stoppen maar Ex nr 2 blijft weer mailen na mijn afscheidsmail. Had ie maar gezegd dat het prima was, maar nee hij wil me nog wel eens zien pffff

Vind ik moeilijk...
Noa, misschien dat dat het verschil is. Ik heb niet gezegd dat het maar beter is om te stoppen. Ik heb gezegd dat ik stop.



Het is ook moeilijk. Ondanks dat ik 100% achter mijn keuze sta, ben ik er vandaag ook verdrietig onder. Ik hoop dat jouw minnaar je los gaat laten, die halfzachte net-niet landingen doen waarschijnlijk het meest zeer. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Hier een heerlijke rustige landing.. of zal ik nog maar even niet landen.. Hmm nee ik blijf nog even lekker zweven.. Het was weer 'te' lekker.. Alleen erg lastig om elkaar weer los te laten en ieder eigen weegs te gaan. Gelukkig genoeg afleiding om de draad weer op te pakken.





Anna, wat een knappe beslissing.. is het hebben van een nieuwe nr2 iets wat dit vergemakkelijkt? En wat ik me afvraag, had je dit niet liever F2F gedaan? Het is nog al wat, wat je deelt, wat je beleeft.. en om het dan met een mailtje af te sluiten, lijkt mij erg onpersoonlijk..
Sense, ja natuurlijk, het hebben van een nieuwe nr 2 maakt het makkelijker, dat kan volgens mij nooit helemaal los van elkaar staan. En oh, wat had ik het hem graag persoonlijk verteld! Maar hij woont aan de andere kant van het land. Zelfs bellen was heel vaak lastig. Ik ben blij dat we gisteren nog wel hebben kunnen bellen, dat voelde heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel Anna .
quote:silver1977 schreef op 29 november 2012 @ 22:35:

Dikke knuffel Anna .



Bedankt. Ik heb vandaag nog wel een paar keer terug gedacht. Het is echt goed zo, ook al word ik verdrietig als ik besef dat ik niet meer zo maar even kan mailen (lijkt me ook beter van niet).



Nu vooruit. Met nieuwe nr2 heb ik een date gepland waar onze partners vanaf weten. Interessant, heb ik nog niet eerder ervaren. Tot nu toe vertelde ik het altijd achteraf, maar deze keer gaat het nogal anders. Heel leuk anders! Ik ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven