Minnaar deel 19.

maandag 26 november 2012 om 12:53
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
vrijdag 30 november 2012 om 11:19
wat leuk Anna en wat fijn dat zo kan met medeweten van beide partners zeg.
Fijn dat je een heerlijke date gehad hebt sense, hoe vaak zien jullie elkaar gemiddeld ?
Het gaat beter met nr 2, situatie is gestabiliseerd en het ziet er goed uit gelukkig.
We zouden deze week een nachtje samen hebben gehad, was wel even slikken..gelukkig houden we het tegoed.
belangrijkste is dat het bij hem thuis weer goed loopt nu...
opluchting.
Fijn dat je een heerlijke date gehad hebt sense, hoe vaak zien jullie elkaar gemiddeld ?
Het gaat beter met nr 2, situatie is gestabiliseerd en het ziet er goed uit gelukkig.
We zouden deze week een nachtje samen hebben gehad, was wel even slikken..gelukkig houden we het tegoed.
belangrijkste is dat het bij hem thuis weer goed loopt nu...
opluchting.

vrijdag 30 november 2012 om 11:37
Silver, ik ben ook heel nieuwsgierig hoe zich dat gaat ontwikkelen. Sinds we onze relatie open hebben gegooid een jaar geleden is ons idee over hoe we dat in willen vullen nogal veranderd. Maar ze staan in ieder geval allebei achter onze date en daar prijs ik me al heel gelukkig mee! Nr2 appte vandaag dat hij al met de voorbereidingen bezig is, om mijn nieuwsgierigheid te wekken. Ik ben helemaal flabbergasted, normaal ben ik degene die altijd alles moet regelen en uitzoeken. Nu wordt er voor mij gezorgd. Ik ben een gelukkig mens.
Silver, de situatie is stabiel? Dat vind ik nou niet het meest prettige om te horen. Dan moet het ernstig zijn geweest. Een date is dan even helemaal niet belangrijk, hoe jammer het ook is dat het niet doorging, maar dat zal voor jullie allebei gelden.
Silver, de situatie is stabiel? Dat vind ik nou niet het meest prettige om te horen. Dan moet het ernstig zijn geweest. Een date is dan even helemaal niet belangrijk, hoe jammer het ook is dat het niet doorging, maar dat zal voor jullie allebei gelden.
anoniem_155658 wijzigde dit bericht op 30-11-2012 11:39
Reden: aanvullen
Reden: aanvullen
% gewijzigd

zaterdag 1 december 2012 om 16:09
Ik snap heel goed dat het moeilijk is, whatsapp, om geen contact te hebben. Het is zo verleidelijk om even te kijken of hij online is geweest en als je dat dan ziet, om even van je te laten horen.
En aan de ene kant is het natuurlijk prachtig en mooi dat hij kennelijk niet genoeg van je kan krijgen en steeds weer toenadering zoekt. Maar aan de andere kant is het ook een slappe zak dat hij zich niet aan zijn eigen eisen kan houden en jullie daarmee allebei gek maakt.
Tip: haal whatsapp een week van je telefoon af. Of verwijder zijn nummer.
En aan de ene kant is het natuurlijk prachtig en mooi dat hij kennelijk niet genoeg van je kan krijgen en steeds weer toenadering zoekt. Maar aan de andere kant is het ook een slappe zak dat hij zich niet aan zijn eigen eisen kan houden en jullie daarmee allebei gek maakt.
Tip: haal whatsapp een week van je telefoon af. Of verwijder zijn nummer.
zaterdag 1 december 2012 om 18:47
quote:anna15 schreef op 01 december 2012 @ 16:09:
En aan de ene kant is het natuurlijk prachtig en mooi dat hij kennelijk niet genoeg van je kan krijgen en steeds weer toenadering zoekt.
In dit geval is er niets prachtigs en moois aan.. het is manipulerend, en gewoon gemeen, hij weet donders goed wat hij veroorzaakt, dat lijkt zelfs zijn opzet (zeker als hij na zoiets weer kil reageert)
Als mijn minnaar zo zou reageren, zou het bij mij heel snel exit zijn..
En aan de ene kant is het natuurlijk prachtig en mooi dat hij kennelijk niet genoeg van je kan krijgen en steeds weer toenadering zoekt.
In dit geval is er niets prachtigs en moois aan.. het is manipulerend, en gewoon gemeen, hij weet donders goed wat hij veroorzaakt, dat lijkt zelfs zijn opzet (zeker als hij na zoiets weer kil reageert)
Als mijn minnaar zo zou reageren, zou het bij mij heel snel exit zijn..

zaterdag 1 december 2012 om 19:56
Ik ben het wel eens met Sense, dit heeft niets met Whatsapp te maken. Haar minnaar speelt met haar en wat hij doet is niet eerlijk. Hij is verslaafd aan Whatsapp, maar zodra ze te dichtbij komt, stoot hij haar weer af, omdat hij niet voor haar wil/kan kiezen.
Maar aan de ene kant zeggen dat WA te opdringerig is en daarna weer contact opneemt en doet alsof zij zijn grote liefde is, klopt er iets niet en daar is in mijn ogen ook weinig prachtig en moois aan.
Zorg voor jezelf, WA! Neem afstand en zorg dat je je eigen leven als single op de rit krijgt. Laat hem los, je wordt ongelukkig van hem op deze manier!
Maar aan de ene kant zeggen dat WA te opdringerig is en daarna weer contact opneemt en doet alsof zij zijn grote liefde is, klopt er iets niet en daar is in mijn ogen ook weinig prachtig en moois aan.
Zorg voor jezelf, WA! Neem afstand en zorg dat je je eigen leven als single op de rit krijgt. Laat hem los, je wordt ongelukkig van hem op deze manier!
zaterdag 1 december 2012 om 20:37
quote:Allegaartje schreef op 27 november 2012 @ 00:19:
Hee Rooss.... Happy new topic!
Ik laat deel 19 even aan me voorbijgaan en ga een poosje in de meelees- of leesnietmodus. Rust, bezinning en een verkwikkend winterslaapje... Heerlijk die winter!
Voor alle minnenden: Geniet (het leven is immers maar kort), maar geniet met mate; doe het alleen als je anderen niet schaadt.
My two cents na 18 delen
Kiss4allTake care Gaar!
Hee Rooss.... Happy new topic!
Ik laat deel 19 even aan me voorbijgaan en ga een poosje in de meelees- of leesnietmodus. Rust, bezinning en een verkwikkend winterslaapje... Heerlijk die winter!
Voor alle minnenden: Geniet (het leven is immers maar kort), maar geniet met mate; doe het alleen als je anderen niet schaadt.
My two cents na 18 delen
Kiss4allTake care Gaar!

zondag 2 december 2012 om 01:38
Ik kom ook hier weer meelezen en af en toe zwaaien. Geen minnaar voor mij, zeker voorlopig niet. Ik ben (nog steeds) de vorige aan het verwerken. Hier en daar wat sjans, maar ik hou de boot af. De ellende die ik ermee heb meegemaakt wil ik gewoon voorlopig niet.
Kijken of ik hier en daar nog wat kan bijdragen door mijn ervaringen, dus ik blijf wel langskomen
Kijken of ik hier en daar nog wat kan bijdragen door mijn ervaringen, dus ik blijf wel langskomen

zondag 2 december 2012 om 14:34
wa lijkt mij ook dat je ermee moet stoppen (makkelijk gezegd, weet het) moet hetzelfde met ex nr 2. Maar blijf maar reageren)
Zo toe aan een nieuwe "bankschroef" hihihi
Nr 2 woont ver weg, kansen dat we elkaar zien hebben we op het moment eigenlijk niet....
Merk dat ik zoekende ben naar een nr 2 dichterbij en er ontwikkeld zich wel iets via mail, moet zeggen dat die ook heel leuk en fijn overkomt en als het goed is hebben we volgende week een koffiedate!
Zo toe aan een nieuwe "bankschroef" hihihi
Nr 2 woont ver weg, kansen dat we elkaar zien hebben we op het moment eigenlijk niet....
Merk dat ik zoekende ben naar een nr 2 dichterbij en er ontwikkeld zich wel iets via mail, moet zeggen dat die ook heel leuk en fijn overkomt en als het goed is hebben we volgende week een koffiedate!
zondag 2 december 2012 om 21:50
Hallo thordis... Leuke ava 
Leuk noa , zit wel mogelijkheid tot evt nr 3 in of laat je je nr 2 dan gaan ?
Woont hij zover uit de buurt dan dat af en toe afspreken niet lukt .
Hier normaal ook een date elke 4 tot 6 wkn , nu iets langer ivm omstandigheden bij hem thuis.
Mischien lukt het ons deze week even om te lunchen , we hebben beide een zakelijke afspraak bij elkaar in de buurt.. Ligt er nog even aan.

Leuk noa , zit wel mogelijkheid tot evt nr 3 in of laat je je nr 2 dan gaan ?
Woont hij zover uit de buurt dan dat af en toe afspreken niet lukt .
Hier normaal ook een date elke 4 tot 6 wkn , nu iets langer ivm omstandigheden bij hem thuis.
Mischien lukt het ons deze week even om te lunchen , we hebben beide een zakelijke afspraak bij elkaar in de buurt.. Ligt er nog even aan.
zondag 2 december 2012 om 22:37
@rockstar... We mogen weer werken morgen
...
Ja ook de kriebels in de buik en meer van een collega. En wat het verder gaat brengen? Weet niet, het plezier en de spanning nu is al wel erg fijn. Mijn nr1 blijft altijd nr1 als dat aan mij ligt maar daarnaast heb ik nog meer te geven
wie weet gaat mijn collega dat ooit ontdekken...
Ps WA je verdient beter!

Ja ook de kriebels in de buik en meer van een collega. En wat het verder gaat brengen? Weet niet, het plezier en de spanning nu is al wel erg fijn. Mijn nr1 blijft altijd nr1 als dat aan mij ligt maar daarnaast heb ik nog meer te geven

Ps WA je verdient beter!
zondag 2 december 2012 om 23:00
@silver, ja er zit zeker mogelijkheid in tot meer. Maar als dat zo zou zijn dan laat ik nr 2 gaan. 3 is echt teveel. Hoe leuk ik 2 ook vind/vond. Ik heb behoefte aan iets meer dan we nu hebben. Hij woont 1,5 uur uit de buurt en hebben elkaar dit jaar 3x kunnen zien. En voornamelijk door allebei drukke levens, want hij heeft open relatie dus dat scheelde al iets. Waar ik mee mail, woont 10 minuten hiervandaan met de auto, misschien wel iets gevaarlijker maar we hebben duidelijk een klik

maandag 3 december 2012 om 10:54
Wat heb ik een heerlijke avond gehad met mijn nummer2...kreeg een berichtje of ik het weekend op een super manier wilde afsluiten ...euh ja natuurlijk! Heerlijk samen in een hotel geweest en van elkaar genoten.
Toen ik later thuis kwam zat mn nr 1 met een big smile op zn gezicht, hij heeft zich ingeschreven op sf..en had meteen een reactie, nu hopen dat hij snel hetzelfde mag gaan beleven als ik...ik kijk uit naar het weekend
x Daay
Toen ik later thuis kwam zat mn nr 1 met een big smile op zn gezicht, hij heeft zich ingeschreven op sf..en had meteen een reactie, nu hopen dat hij snel hetzelfde mag gaan beleven als ik...ik kijk uit naar het weekend
x Daay
maandag 3 december 2012 om 10:54
quote:anna15 schreef op 03 december 2012 @ 07:49:
Wat is het ontdekken van een nr2 toch heerlijk! En verslavend.... Vrijdag een heerlijke date in het vooruitzicht, met een zalig toetje hoop ik! Ik zweef nog lekker door op mijn roze wolk.....Heerlijk zn wolkje
,,,maar ben ook erg blij met sneeuw!! Heerlijk deze tijd van het jaar...
Wat is het ontdekken van een nr2 toch heerlijk! En verslavend.... Vrijdag een heerlijke date in het vooruitzicht, met een zalig toetje hoop ik! Ik zweef nog lekker door op mijn roze wolk.....Heerlijk zn wolkje

maandag 3 december 2012 om 11:22
quote:123whatsapp schreef op 03 december 2012 @ 01:48:
Ik weet het....
Za was het mis.. Kwam te dichtbij, wilde te snel en hop weer de rem erop. Maar toch weer een berichtje...wilde me niet kwijt enz.
Vandaag weer rustig.... Het vreet energie.
Ik probeer afstand te houden. Ik verdien idd beter. Ooit zal er een leuke man op mijn pad komen, nu heb ik genoeg aan mijzelf.
Whatsapp, dat klinkt helemaal niet als afstand houden. Dat klinkt alsof je hem nog niet geblokt hebt op je telefoon..
Je houdt het zo zelf in stand.. Blokkeer hem op WhatsApp... dan ziet hij je niet meer online.. gooi zijn nr weg.. reageer niet meer, en dan ook echt niet meer..
Ik weet het....
Za was het mis.. Kwam te dichtbij, wilde te snel en hop weer de rem erop. Maar toch weer een berichtje...wilde me niet kwijt enz.
Vandaag weer rustig.... Het vreet energie.
Ik probeer afstand te houden. Ik verdien idd beter. Ooit zal er een leuke man op mijn pad komen, nu heb ik genoeg aan mijzelf.
Whatsapp, dat klinkt helemaal niet als afstand houden. Dat klinkt alsof je hem nog niet geblokt hebt op je telefoon..
Je houdt het zo zelf in stand.. Blokkeer hem op WhatsApp... dan ziet hij je niet meer online.. gooi zijn nr weg.. reageer niet meer, en dan ook echt niet meer..

maandag 3 december 2012 om 14:13
Whatsapp, tuurlijk komt er ooit een leuke man op jouw pad. Maar zolang je in dit soort spelletjes wordt meegesleept door een man die niet die leuke man voor jou gaat zijn sta je niet open voor een ander.
Ik weet het hoor, het is heel moeilijk om hem te blokkeren. Maar hier word je niet gelukkig van.
Ik weet het hoor, het is heel moeilijk om hem te blokkeren. Maar hier word je niet gelukkig van.