Minnaar deel 19.

maandag 26 november 2012 om 12:53
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
woensdag 6 maart 2013 om 12:53
Ik denk de laatste tijd meer aan m'n eerste minnaar dan aan m'n eerste vriendje, mijn soon-to-be exman. Eerste date met die minnaar is ook alweer meer dan een jaar geleden. En hier ook veel ervaringen en een scheiding rijker. Dat terugdenken en zwijmelen is heerlijk, maar zorgt soms ook voor een opgetrokken wenkbrauw bij mezelf (what was I thinking?!).

woensdag 6 maart 2013 om 13:30
Buitenseks, daar heb ik nou es helemaal niks mee. Wat vinden mannen daar toch zo geil aan?
Nu heb ik wel eens geskinnydipt aan het eind van de zomer en dat was super en er had daarna ook vast eea kunnen gebeuren als we toen wat vertrouwder met elkaar waren geweest maar eropuit gaan om ergens buiten te seksen. Nah.
Nu heb ik wel eens geskinnydipt aan het eind van de zomer en dat was super en er had daarna ook vast eea kunnen gebeuren als we toen wat vertrouwder met elkaar waren geweest maar eropuit gaan om ergens buiten te seksen. Nah.
woensdag 6 maart 2013 om 13:51
woensdag 6 maart 2013 om 13:58
Nou Roos, dit is wel een heel erg "Ik-scheer-alle-mannen-over-1-kam" antwoord.
Omdat jij niks met buitensex hebt, denk je dat alleen mannen dat geil vinden? Er zijn genoeg vrouwen die kicken op buitensex, op de kans om betrapt te worden.
Ik ben genuanceerdere reacties van je gewend
quote:Rooss4 schreef op 06 maart 2013 @ 13:30:
Buitenseks, daar heb ik nou es helemaal niks mee. Wat vinden mannen daar toch zo geil aan?
Omdat jij niks met buitensex hebt, denk je dat alleen mannen dat geil vinden? Er zijn genoeg vrouwen die kicken op buitensex, op de kans om betrapt te worden.
Ik ben genuanceerdere reacties van je gewend
quote:Rooss4 schreef op 06 maart 2013 @ 13:30:
woensdag 6 maart 2013 om 14:08
quote:meis34 schreef op 06 maart 2013 @ 13:51:
Hey Innote! Hoe gaat ie?!
Ik heb ook niet zoveel met buitenseks maar wil het wel weer een keer proberen. Ooit 's een keer een poging gedaan in een bos, maar dat liep op niks uit door m'n zenuwen. Ik was alleen maar om me heen aan het kijken.Ach jij hebt mijn verhaal "Varen" toch al eens gelezen? Buiten genoeg, zonder betrap-gevaar
Hey Innote! Hoe gaat ie?!
Ik heb ook niet zoveel met buitenseks maar wil het wel weer een keer proberen. Ooit 's een keer een poging gedaan in een bos, maar dat liep op niks uit door m'n zenuwen. Ik was alleen maar om me heen aan het kijken.Ach jij hebt mijn verhaal "Varen" toch al eens gelezen? Buiten genoeg, zonder betrap-gevaar

woensdag 6 maart 2013 om 14:26
Meis, nooit gedaan?
Ik vind buitenseks alleen maar leuk als het er gewoon een soort van per ongeluk van komt.. als je ook best een minuutje of 10 naar je tentje kunt rijden maar och, je zit nu eenmaal in dat riviertje en je bent best een beetje hitsig dus huppeteeje. Betrapkans vind ik eigenlijk alleen maar irritant.
Hoewel we wel toeschouwers hadden toentertijd in Frankrijk. 1.000 minivisjes!!
Ik vind buitenseks alleen maar leuk als het er gewoon een soort van per ongeluk van komt.. als je ook best een minuutje of 10 naar je tentje kunt rijden maar och, je zit nu eenmaal in dat riviertje en je bent best een beetje hitsig dus huppeteeje. Betrapkans vind ik eigenlijk alleen maar irritant.
Hoewel we wel toeschouwers hadden toentertijd in Frankrijk. 1.000 minivisjes!!

woensdag 6 maart 2013 om 14:31
woensdag 6 maart 2013 om 14:39