Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
ploef
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 26 maart 2013 @ 19:48:

[...]

Deze pik ik er nog even uit. Eeeh sorry?

natuurlijk draait het leven wél om je baby als je net een kindje hebt. Hoezo zou dat niet zo moeten zijn? Hier snap ik echt de ballen van. Ik heb een jaar in dienst gestaan van mijn kind. Een zelfgekozen rol, ik had het niet anders gewild. En ik kan niet snappen dat iemand vindt dat dat niet zo zou moeten of horen.Ik herhaalde een zin van jou, en ik bedoel iets anders dan jij hier leest. Ik kan dingen niet zo goed verwoorden zoals sommige hier. Ik bedoel juist dat je leven draait om je baby, maar ook om je kind. Ik ken het gevoel niet, hoor. Ik heb bewust geen kinderen.
Vandaag een heerlijke date gehad met OL. Wat is het toch een lekkere vent. Alleen een blik op zijn lijf kom ik haast al van klaar.

Toch maar een gesprekje begonnen over gevoelens. Hij is totaal mijn type niet als relatiemateriaal en ik niet die van hem (al is dat best pijnlijk om te horen). Het gaat puur om de goede seks. Opvullen van gemis aan beide kanten. Gelukkig is hij ook getrouwd. Zolang het leuk blijft mag hij me verwennen .

Ik neem alle tips en ervaringen wel ter harte. Maar voorlopig ben ik blij met mijn man en af en toe mijn cocacola light man. Ik denk dat ik qua gevoelens dicht bij sweetinez kom.

Nu weer 2 weken teren op deze hele lekkere date!
Oké Mientje, dan heb ik je idd verkeerd begrepen denk ik. En wat te fel gereageerd.

Sabje, ik lees het toch als OuweLul hoor, hoe zat het ook alweer? Toch pijnlijk om te horen dat jij geen relatiemateriaal bent? Grappig...
Oh ik was de eerste maanden met baby totaal niet met iets anders bezig dan de baby.

Voelde me ook mega onsexy met die borstvoeding, lijf nog uit shape en vooral het slaapgebrek dat echt killig was.

Ik kan me nu niet voorstellen dat ik toen open zou kunnen staan voor een ander....

Ik begon pas om me heen te kijken toen de kids toch iets groter werden en minder zorg nodig hadden, net alsof ik toen weer meer aan mezelf kon gaan denken.

Tja en daar komen we weer bij de gevoelens uit hè.....

Komen ze wel of niet ?

Ik vind nr 2 erg leuk en lekker maar echt meer gevoelens heb ik (nog) niet.

Ik zeg bewust nog niet omdat je niet weet hoe het loopt en je hoofd en hart kunnen vervelende spelletjes spelen.....

Ik hoop volgende week weer een date te kunnen regelen, heb ook wel weer zin in hem.!
In de agenda van m'n baas staat 1 dag in de week afgeblokt met als tekst OL-dag. Ik lees het ook automatisch als Ouwelul . Hoeveel ouder is je lover Sabje? Waarom ben je begonnen over gevoelens? Bevestiging dat jullie geen relatiemateriaal voor elkaar zijn? Maar dan zou er toch opluchting moeten zijn dat jullie er hetzelfde over denken?

Ex-minnaar 1 was ook geen relatiemateriaal qua karakter, maar qua uiterlijk wel mijn type en ik was verliefd op z'n kop en lichaam. Na 3 mnd werd karakter toch belangrijker dan z'n uiterlijk en alleen dat leuke hoofd werkte niet meer voor me. Bij iedere minnaar die ik tot nu toe heb gehad, ga ik voor de bijl, spelen gevoelens een belangrijke rol. Het zou alles makkelijker maken als ik seks en gevoel los kon koppelen. Maar ik hoorde vanavond van JG dat hij me met gevoel leuker vindt.

Aleksis, ik heb ondertussen weer contact met ex-minnaar 1. Alleen chatcontact, maar de spanning is er nog steeds wel. En hoe gevaarlijk? Time will tell
Oke meis en roos, OL (ouderelover) is vanaf nu OG oudere god. Hij is 10 jaar ouder dan ik.

Door alle verhaaltjes hier ben ik wat nagaan denken. En heb ik een duidelijk gesprek met OG gehad. Hij gaat niet bij vrouw en kinderen weg en ik verlaat mijn man niet. Dat is ook prima zo. Natuurlijk is er wel iets gevoel. Genegenheid denk ik. OG vind me geweldig maar het was toch even een egodeukje dat hij ook vond dat we relationeel niet echt passen.

Een ex minnaar terug nemen zou ik niet zo snel doen. Natuurlijk waanzinnige seks. Maar er zal een reden zijn waarom het beëindigt was. Ik zou eerder een nieuwe ervaring zoeken.

OG heeft wel wat stoute voorstellen gedaan
quote:SweetInez schreef op 26 maart 2013 @ 20:01:

Ik was wel heel erg 'oer' toen ik moeder werd. Niet dat alles om mijn kind draaide, want ik ging na mijn verlof gewoon weer aan het werk. Maar mijn gevoel lag wel helemaal bij mijn net begonnen gezin. Daar was echt geen ruimte voor een ander. Volgens mij werkt dat bij mannen wel iets anders.

Wat ik nooit zo goed begrijp, waarom ga je in godsnaam aan kinderen beginnen als je relatie toch al niet zo lekker loopt. Alsof zo'n krijsende kotskabouter je relatie een boost geeft..

Sweet toen wij begonnen met het proberen te krijgen van een kind toen speelde dit nog helemaal niet. Ik was (en ben nu nog steeds) heel gelukkig met mijn partner en kan me niks mooiers voorstellen dat heel oud met dit gezin te worden. Maar deze jongen kwam gewoon op mijn pad en ja dat tijdstip kies je niet zelf uit. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik ooit met hem een relatie krijg want het is een heel ander type dan ik. Maar seksueel is hij zo ontzettend aantrekkelijk dat ik dat maar moeilijk kan weerstaan.

Ik had van tevoren ook nooit gedacht dat ik dit uberhaupt ooit zou doen om naaktfoto's van mijzelf aan een vreemde te sturen. Maar als ik hem naakt zie ben ik gewoon in alle staten.

Hij pusht ook verder niks dus misschien gebeurd er ook wel nooit iets maar ik kan dat nu niet met 100% zekerheid zeggen.

Op dit moment geniet ik lekker van mijn kindje en zit ik op een heerlijke roze wolk
Haha, OG klinkt beter Sabje! Geniet lekker van hem!

Voor ex-minnaar 1 voel ik ook genegenheid denk ik, da's er wel een mooi woord voor. Ik heb hem al een tijd niet gezien en lichamelijk was er altijd een goede klik. Hij was soms nogal lomp in z'n bewoordingen etc, maar dat trek ik waarschijnlijk aan .
Ik heb voor al mijn minnaars wel gevoelens (gehad). In ieder geval wel een bepaalde mate van verliefdheid en van mijn huidige minnaar houd ik.

Natuurlijk is het ook sexuele opwinding, er komen honderden mannen op mijn pad, maar er is maar af en toe iemand waarbij een vonk overspringt.

Met exminnaar nr 1 zou ik zo contact kunnen zoeken als ik dat zou willen. Leuke man, zo af en toe kom ik hem tegen maar dat is echt over.

Exminnaar nr 2 zou ik graag nog eens spreken. Vlak voor de bevalling van zijn vrouw heb ik er een punt achter gezet. Heel af en toe sturen we nog een mailtje, maar de laatste is alweer een maand geleden denk ik. We hadden altijd leuk contact over veel onderwerpen. En met deze nr 2 zou er ook zomaar eens nog wat kunnen gebeuren als ik hem weer tegenkom, ook al is die kans klein omdat we ver bij elkaar vandaan wonen.

Eigenlijk zijn ze alle drie wel relatiemateriaal. Maar staan ze alle drie op veel fronten ook in de schaduw van mijn nr 1. Geen enkele drang om hem in te ruilen dus.
Er zijn weer een hoop lekkere dates geweest lees ik, goed bezig dames en heren

Over kinderen kan ik niet meepraten, alle vrijheid hier en lover(s) zie ik niet als kids in de buurt zijn. Ik kan me wel voorstellen dat kinderen en met name het krijgen van een kind de hele minnaarsrelatie in een ander daglicht kan stellen. Je hebt meer te verliezen en andere prioriteiten lijkt me.

@Sabje: OG klinkt inderdaad een stuk beter dan OL (ik las het eerder als ODOL dan als Ouwe Lul, maar dat zal aan mij liggen :-D. En stoute voorstellen...? Daar zijn we natuurlijk heel erg nieuwschierig naar

@ Meis; trek je lompheid aan? gewoon lomp terug doen werkt in de meeste gevallen wel geloof ik, stoute meisjes moeten niet te lief zijn.

Gevoelens kun je nooit helemaal uitschakelen lijkt me anders ben je een hele koude (ieuw). Ook al zie je elkaar niet als relatiemateriaal, je moet m.i. wel een klik hebben voor je sex hebt, je vindt elkaar in ieder geval aantrekkelijk. De kunst is de gevoelens wel toe te laten, maar je er niet in te verliezen.
Alexis, ik heb nog regelmatig contact met mijn exen. Heel gezellig. Maar als het je zoveel moeite heeft gekost om af te kicken, is dat dan handig? Zou ik dan weer niet zo snel doen. Zorgt ook vast weer voor onrust.

*grijns* Ik lees ook elke keer Ouwe Lul. OG dus. Mja, ik kan me ook wel een beetje een ego dingetje voorstellen hoor, dat dat nét even niet lekker voelt om te horen dat je geen relatiemateriaal bent. Ook al is dat wederzijds. Ex sv begon wel eens met 'stel dat we getrouwd waren..' en daar moest ik altijd verschrikkelijk hard om lachen. En was hij weer enigszins op z'n pik getrapt. Ook al weet hij ook best dat wij geen relatiemateriaal zijn. Goede klik was er wel altijd, als die er niet is, wordt het sowieso niet wat. En genegenheid ook wel. Maar om verliefd te worden is er wel iets meer nodig dan een goede klik bij mij. En da's maar goed ook, want dat verliefd worden en de hele mikmak, maakt het allemaal zo'n gedoe. Doe mij maar gewoon een leuke vent, gezellige vriendschap en nét dat beetje extra (vuurwerk in bed).

Suzzzie, dat iemand op je pad kwam, snap ik wel. Zo is het ooit bij mij ook begonnen. Ik was nooit op zoek naar iemand. Totdat ik iemand tegen kwam die hele andere plannen had. Pas toen ontdekte ik dat ik dat ook wel rete spannend vond. Maar toen ik net moeder was geworden, liep ik met oogkleppen op. Mijn gezin was het stralende middelpunt van mijn bestaan. Het pad was gewoon echt niet beschikbaar. Dus nee, ik herken het niet.
Dat heb ik zeker ook wel hoor nu. Mijn gezin is mijn alles. Maar denk ook dat het komt omdat ik nieuwsgierig ben naar het spannende en onbekende. Omdat ik behoorlijk wat hechtingen had na de bevalling vind ik het nu ook nog steeds lekkerder als ik met mezelf speel dan dat ik gepenetreerd word. Ik ben er ook helemaal niet klaar voor om hem te ontvangen. Maar zijn foto's zijn heerlijk en daar kan ik intens van genieten. Ik heb nooit zo een mooie geile penis gezien als die van hem. Vind het wel leuk om te lezen dat behoorlijk wat vrouwen lekker aan het genieten zijn. Op dit moment is dat aan mij nog niet besteedt. Ik houd het voorlopig nog op mijn gelukzalige momentjes met zijn foto's en filmpjes en natuurlijk de LIEFDE van mijn heerlijke gezin
Nou, die kunst beheers ik dus niet Evert! Zal ik ook niet onder de knie krijgen ben ik bang. Maar ik leer snel bij hoor! Lomp doen lukt aardig, gisteravond nog toegepast en ik kreeg als reactie "ouch" terug. M'n JG kan best lomp zijn, maar nu weet hij ook dat het vice versa kan zijn!
quote:suzzzie77 schreef op 27 maart 2013 @ 11:22:

... Mijn gezin is mijn alles. ...Als je gezin zo centraal staat kan je juist de behoefte krijgen om er af en toe even helemaal uit te springen. Bij mij is dat in ieder geval een behoorlijke factor van belang.
quote:Tedvrpl schreef op 27 maart 2013 @ 12:36:

[...]

Als je gezin zo centraal staat kan je juist de behoefte krijgen om er af en toe even helemaal uit te springen. Bij mij is dat in ieder geval een behoorlijke factor van belang.

Jij bent een man en hebt geen baby Ted, dat is anders.

En wanneer koop je nu eens een nieuwe spiekerboxem? Dit jaren 80 model kan ég nie meer!
Als mijn kind bij mij is, staat zij centraal. Sexleven staat dan "uit". En toen m'n kind een baby was stond m'n hoofd überhaupt niet naar seks, in wat voor vorm dan ook

* plaatje van ontplofte egel vliegt weer door m'n hoofd * bedankt Ien!
Doet me denken aan geboorte van MD.. ik vroeg de kraamverzorgster wanneer ik weer mocht seksen en ze raadde me aan even te wachten tot de hechtingen eruit waren. Eehm...

Oké oké ik ben al weg.. laat het vooral geen bevallingsverhalen topic worden!
quote:Rooss4 schreef op 27 maart 2013 @ 13:14:

[...]

Jij bent een man en hebt geen baby Ted, dat is anders.

En wanneer koop je nu eens een nieuwe spiekerboxem? Dit jaren 80 model kan ég nie meer!

Bij mij zijn ze geen baby meer maar toen voelde dat voor mij ook zo. En er zijn best mannen die hun gezin ook belangrijk vinden. zo anders hoef dat dus niet te zijn dus...

En wat is in hemelsnaam spiekerboxem?? Doel je op mijn ultra-hippe retro spijkerbroek?
quote:meis34 schreef op 27 maart 2013 @ 13:28:

Als mijn kind bij mij is, staat zij centraal. Sexleven staat dan "uit". ...

Sex zelf staat bij mij natuurlijk ook uit met kinderen erbij. Maar wat toch wel eens voorkomt zijn leuke wederzijdse flirtacties "over de hoofden van wederzijdse kinderen heen". In speeltuinen en op schoolpleinen gebeurt dat toch wel heel veel.
Ted ja die ja.

Voor mannen is het anders, daar krijg je me niet vanaf. Je kan een beetje vaderen van een afstandje (auw niet slaan) niet vergelijken met 9 maanden een kind dragen met bijbehorende hormonen, borsten die op betonblokken lijken enz enz.
quote:meis34 schreef op 27 maart 2013 @ 13:28:

* plaatje van ontplofte egel vliegt weer door m'n hoofd * bedankt Ien!

Graag gedaan!

Joh, dat jij nog aan seks dacht Rooss! Ik kon alleen maar denken: "dat komt noooooit meer goed ". Viel gelukkig heel erg mee

Ted, ja, maar jij bent een man! Die hebben sowieso minder hormonen. En geen lektieten, jankbuien en uitgescheurde, dichtgenaaide 'onderkantje'. Jij hebt alleen maar een partner die niet beschikbaar is. Dat is toch anders...

Anyway, alles komt goed.

*einde bevallingsperikelen*
quote:Rooss4 schreef op 27 maart 2013 @ 14:05:

Ted ja die ja.

Voor mannen is het anders, daar krijg je me niet vanaf. Je kan een beetje vaderen van een afstandje (auw niet slaan) niet vergelijken met 9 maanden een kind dragen met bijbehorende hormonen, borsten die op betonblokken lijken enz enz.

Tuurlijk is dat niet te vergelijken. Ik het ook wel iets anders dan betonblokken. Ik neem aan dat je die heerlijke ronde vruchtbare opwindende vormen doelt?

Maar ik bedoel de hele intensieve periode met kleine/opgroeiende kinderen. Juist dan kan je grote behoefte krijgen om 0,1% van je tijd even niet aan je gezin te besteden maar aan wat fijne activiteiten buiten de deur. En voor je opmerking over vaders verdien je natuurlijk een stevig pak billenkoek!
quote:SweetInez schreef op 27 maart 2013 @ 14:06:

[...]

Ted, ja, maar jij bent een man! Die hebben sowieso minder hormonen. En geen lektieten, jankbuien en uitgescheurde, dichtgenaaide 'onderkantje'. Jij hebt alleen maar een partner die niet beschikbaar is. Dat is toch anders...

Jahaa, het laatste wat ik wil is bevallingen bagatelliseren of claimen dat ik daarin mee kan voelen. Maar ik bedoel ook niet de periode kort na de bevalling maar het leven daarna.
Oh, maar het leven daarna is een ander verhaal! Het ging hier toch om de eerste maanden met een beeb?

Ik breng mijn kinderen met plezier naar school. En baal er soms van dat ik ze weer op moet halen. Of soms, héél soms, baal ik er gewoon überhaupt van dat ik kinderen heb. Ben ik nu een slechte moeder?

Zo. Ik heb zin in daten. Om maar weer eens ontopic te gaan. Lente, here we come!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven