Minnaar, deel 20

dinsdag 9 april 2013 om 09:41
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

woensdag 10 april 2013 om 14:30
Ik woon zo'n beetje aan de andere kant van het land, dus even lunchen zit er dan niet in. Het liefst duiken we samen een dagje het hotel in. Ik sluit me bij Ted aan dat 4 uur of meer toch wel erg wenselijk is. Of zoals sv het eens treffend zei: 2 uur? Dan race ik eerst over de snelweg naar jou toe, dan race ik over jou en dan moet ik alweer terug racen over de snelweg. Gaan we niet doen

woensdag 10 april 2013 om 14:37
quote:SweetInez schreef op 09 april 2013 @ 10:51:
(maarreh, misschien een beetje zeikerig hoor, maar hoezo had er geen nieuw deel geopend kunnen worden als jij ligt te seksen? Iedereen weet toch hoe het openen van een topic werkt?
Ik ben even aan het bijlezen dus ik "mosterd" even.
Wat bedoel je Ien, dat een ander het topic ook had kunnen openen? Ja hoor dat klopt!
En ik lag niet te seksen.
(maarreh, misschien een beetje zeikerig hoor, maar hoezo had er geen nieuw deel geopend kunnen worden als jij ligt te seksen? Iedereen weet toch hoe het openen van een topic werkt?
Wat bedoel je Ien, dat een ander het topic ook had kunnen openen? Ja hoor dat klopt!
woensdag 10 april 2013 om 14:56
Of zoals sv het eens treffend zei: 2 uur? Dan race ik eerst over de snelweg naar jou toe, dan race ik over jou en dan moet ik alweer terug racen over de snelweg. Gaan we niet doen
[/quote]
Sweet als je ver woont is dat anders, als je bij elkaar in de buurt woont kun je best even twee uur van elkaar genieten en dan weer weg.

Sweet als je ver woont is dat anders, als je bij elkaar in de buurt woont kun je best even twee uur van elkaar genieten en dan weer weg.

woensdag 10 april 2013 om 14:59
quote:Rooss4 schreef op 10 april 2013 @ 14:37:
[...]
Op mij kwam je posting over als: beetje doorlullen aub dan kan ik een nieuw topic openen. En anders moeten jullie wachten tot ik terug ben tot IK een nieuw topic kan openen. Ik weet dat Stew er wel altijd voor zorgde dat zij het topic opende, maar als je er niet bent dan kan iemand anders dat gewoon doen toch? (Maar hee, dat was mijn botte bijl-dag).
Lag jij niet te seksen? Heb jij een leven dan?
[...]
Op mij kwam je posting over als: beetje doorlullen aub dan kan ik een nieuw topic openen. En anders moeten jullie wachten tot ik terug ben tot IK een nieuw topic kan openen. Ik weet dat Stew er wel altijd voor zorgde dat zij het topic opende, maar als je er niet bent dan kan iemand anders dat gewoon doen toch? (Maar hee, dat was mijn botte bijl-dag).
Lag jij niet te seksen? Heb jij een leven dan?

woensdag 10 april 2013 om 15:02
Ja tuurlijk kan dat! Al gebiedt eerlijkheid me wel te bekennen dat ik het dan leuk zou vinden als een oudebekende dat zou doen. En ik weet dat bv Sense en jij niet staan te springen. Ik ben dan weer zo`n minnaarmoedermuts dat ik dat een soort van belangrijk vind ofzo.
Ik lag niet te seksen inderdaad. Maar betekend dat dan weer automatisch dat ik een leven heb? Waar baseer je dat toch op, dat schrijf ik toch nergens?
Ik snap helemaal dat jij communicatie issues hebt!
Ik lag niet te seksen inderdaad. Maar betekend dat dan weer automatisch dat ik een leven heb? Waar baseer je dat toch op, dat schrijf ik toch nergens?
Ik snap helemaal dat jij communicatie issues hebt!

woensdag 10 april 2013 om 15:42
Wil effe iemand voor mij ook een date plannen...?
Heb pas nog een cursus communicatie gevolgd maar het werkt dus niet.
Data technisch wordt het hier dus niks
Mijn beschikbare momenten werden niks en de komende 3 weken kan ik weinig.....
Hier ook dates van een aantal uur hoor, als je 2 uur rijden van elkaar woont dan zit een snelle lunchafspraak er gewoon niet in dus wordt het een middag en/of avond in een hotel..
Heb pas nog een cursus communicatie gevolgd maar het werkt dus niet.
Data technisch wordt het hier dus niks
Mijn beschikbare momenten werden niks en de komende 3 weken kan ik weinig.....
Hier ook dates van een aantal uur hoor, als je 2 uur rijden van elkaar woont dan zit een snelle lunchafspraak er gewoon niet in dus wordt het een middag en/of avond in een hotel..

woensdag 10 april 2013 om 15:47
quote:anna15 schreef op 10 april 2013 @ 15:40:
Roos en Ien, ik voel me ook nog te 'jong' om het topic te mogen openen, je moet toch minstens 10 edities meeschrijven
. Ik ben van de lichting van versie 17 volgens mij, dus ik heb nog even te gaan.Oh, voor mij hoeft dat niet hoor. Ik heb liever een frequente poster dan een fossiel *gaat maar niet uitrekenen hoeveel delen ze al meeschrijft*
Roos en Ien, ik voel me ook nog te 'jong' om het topic te mogen openen, je moet toch minstens 10 edities meeschrijven

woensdag 10 april 2013 om 15:48
Hier ook dates van een aantal uur hoor, als je 2 uur rijden van elkaar woont dan zit een snelle lunchafspraak er gewoon niet in dus wordt het een middag en/of avond in een hotel..[/quote]
Woont iedereen standaard twee uur van jou vandaan dan?
Dan moet je haast wel een zigeuner zijn die door het land trekt anders wordt het een raar verhaal
Woont iedereen standaard twee uur van jou vandaan dan?
Dan moet je haast wel een zigeuner zijn die door het land trekt anders wordt het een raar verhaal

woensdag 10 april 2013 om 15:56