Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Ik woon zo'n beetje aan de andere kant van het land, dus even lunchen zit er dan niet in. Het liefst duiken we samen een dagje het hotel in. Ik sluit me bij Ted aan dat 4 uur of meer toch wel erg wenselijk is. Of zoals sv het eens treffend zei: 2 uur? Dan race ik eerst over de snelweg naar jou toe, dan race ik over jou en dan moet ik alweer terug racen over de snelweg. Gaan we niet doen
quote:SweetInez schreef op 09 april 2013 @ 10:51:

(maarreh, misschien een beetje zeikerig hoor, maar hoezo had er geen nieuw deel geopend kunnen worden als jij ligt te seksen? Iedereen weet toch hoe het openen van een topic werkt?

Ik ben even aan het bijlezen dus ik "mosterd" even.

Wat bedoel je Ien, dat een ander het topic ook had kunnen openen? Ja hoor dat klopt!

En ik lag niet te seksen.
Alle reacties Link kopieren
Of zoals sv het eens treffend zei: 2 uur? Dan race ik eerst over de snelweg naar jou toe, dan race ik over jou en dan moet ik alweer terug racen over de snelweg. Gaan we niet doen ;-)[/quote]

Sweet als je ver woont is dat anders, als je bij elkaar in de buurt woont kun je best even twee uur van elkaar genieten en dan weer weg.
quote:Rooss4 schreef op 10 april 2013 @ 14:37:

[...]

Ik ben even aan het bijlezen dus ik "mosterd" even.

Wat bedoel je Ien, dat een ander het topic ook had kunnen openen? Ja hoor dat klopt!

En ik lag niet te seksen.

Op mij kwam je posting over als: beetje doorlullen aub dan kan ik een nieuw topic openen. En anders moeten jullie wachten tot ik terug ben tot IK een nieuw topic kan openen. Ik weet dat Stew er wel altijd voor zorgde dat zij het topic opende, maar als je er niet bent dan kan iemand anders dat gewoon doen toch? (Maar hee, dat was mijn botte bijl-dag).

Lag jij niet te seksen? Heb jij een leven dan?
Ja tuurlijk kan dat! Al gebiedt eerlijkheid me wel te bekennen dat ik het dan leuk zou vinden als een oudebekende dat zou doen. En ik weet dat bv Sense en jij niet staan te springen. Ik ben dan weer zo`n minnaarmoedermuts dat ik dat een soort van belangrijk vind ofzo.

Ik lag niet te seksen inderdaad. Maar betekend dat dan weer automatisch dat ik een leven heb? Waar baseer je dat toch op, dat schrijf ik toch nergens?

Ik snap helemaal dat jij communicatie issues hebt!

Ik weiger klets te openen. Maar minnaar wil ik wel openen hoor

Ja zeg, welk excuus heb je dan dat je er niet was? Die laptop trappen we niet meer in hoor...

En ik kan bijzonder goed communiceren. Ik krijg zowaar data door. Ha!
Ik had allang ergens geschreven dat ik wel verwend ging worden maar dat het niks met seks van doen had!

En de laptop is nog steeds foesjie maar die van zoon doet het ook prima!

Data voor een deet? Kijk.. now we`re talking.
Ja! Eerst zien, dan geloven maar toch, ik communiceer blijkbaar toch best duidelijk (ik wil gvd een date!). Dus.

Maar blijkbaar lees ik niet alles. Genoten?
Het is wel duidelijk dat dus niet alleen mannen vrouwen niet altijd begrijpen maar vrouwen onderling hebben er ook last van ;)
Ja heerlijk!!!!

Gewoon plannen en huppeteeje. Dus.
Marc, ik begrijp Roos prima hoor. Maar ze zit gewoon te lullen. Als je niet ligt te neuqen én je bent niet op het forum, dan heb je gewoon een leven. Dus.
Ik wil ook een daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaate!!!!! Wie gaat daarvoor zorgen?
Lijkt mij handig als je daar zelf mee begint.

Een goed begin is het halve werk heb ik wel eens ergens in de wandelgangen gehoord.
quote:Rooss4 schreef op 10 april 2013 @ 15:28:

Ik wil ook een daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaate!!!!! Wie gaat daarvoor zorgen?Geef zijn email maar hoor! Ik weet nu hoe het moet
Roos en Ien, ik voel me ook nog te 'jong' om het topic te mogen openen, je moet toch minstens 10 edities meeschrijven ;). Ik ben van de lichting van versie 17 volgens mij, dus ik heb nog even te gaan.
Wil effe iemand voor mij ook een date plannen...?

Heb pas nog een cursus communicatie gevolgd maar het werkt dus niet.

Data technisch wordt het hier dus niks

Mijn beschikbare momenten werden niks en de komende 3 weken kan ik weinig.....

Hier ook dates van een aantal uur hoor, als je 2 uur rijden van elkaar woont dan zit een snelle lunchafspraak er gewoon niet in dus wordt het een middag en/of avond in een hotel..
quote:anna15 schreef op 10 april 2013 @ 15:40:

Roos en Ien, ik voel me ook nog te 'jong' om het topic te mogen openen, je moet toch minstens 10 edities meeschrijven ;). Ik ben van de lichting van versie 17 volgens mij, dus ik heb nog even te gaan.Oh, voor mij hoeft dat niet hoor. Ik heb liever een frequente poster dan een fossiel *gaat maar niet uitrekenen hoeveel delen ze al meeschrijft*
Hier ook dates van een aantal uur hoor, als je 2 uur rijden van elkaar woont dan zit een snelle lunchafspraak er gewoon niet in dus wordt het een middag en/of avond in een hotel..[/quote]

Woont iedereen standaard twee uur van jou vandaan dan?

Dan moet je haast wel een zigeuner zijn die door het land trekt anders wordt het een raar verhaal
Op de een of andere manier vind ik inderdaad altijd mannen die minimaal 1,5 uur rijden bij mij vandaan wonen. Rete onhandig.
quote:SweetInez schreef op 10 april 2013 @ 15:51:

Op de een of andere manier vind ik inderdaad altijd mannen die minimaal 1,5 uur rijden bij mij vandaan wonen. Rete onhandig.Heel herkenbaar en rete irritant inderdaad. Je vraagt je altijd af waarom die mensen zo verschrikkelijk ver weg gaan wonen??
quote:Tedvrpl schreef op 10 april 2013 @ 15:56:

[...]

Heel herkenbaar en rete irritant inderdaad. Je vraagt je altijd af waarom die mensen zo verschrikkelijk ver weg gaan wonen??

Dat bedoel ik.
Dan is even snel afspreken idd niet handig... Maar aan de andere kant krijg je dan wel wat langere dates wat weer heel leuk is!

Mijne woont nog geen 5 minuten fietsen van mij vandaan ..... Maar dan nog is afspreken iets heeel moeilijks.
Als de meeste op 1,5 uur wonen dan lijkt het mij dat al die mensen bij elkaar wonen en dat jullie retever weg wonen
Ach, ik haal ze uit heel Nl. En de UK. Terwijl het hier toch echt leuk wonen is hoor
Ja het is zo gelopen ...

Wat je van ver haalt is lekker hè

Maar ik kan geregeld iets regelen en qua afstand moet je gewoon beide op de helft gaan zitten als je afspreekt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven