Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:Tedvrpl schreef op 10 april 2013 @ 15:56:

[...]

Heel herkenbaar en rete irritant inderdaad. Je vraagt je altijd af waarom die mensen zo verschrikkelijk ver weg gaan wonen??Zullen we een grote minnaar ruilverkaveling gaan doen? Iedereen geeft aan waar hij/zij zelf zit en waar de minnaar of minnares zit. Vervolgens gaan we ruilen om de reisafstand significant terug te brengen? Goed idee? :-)
quote:justme03 schreef op 10 april 2013 @ 12:00:

Maar ik kan er niet tegen als er niet op berichtjes geantwoord wordt en het initiatief alleen bij mij ligt ;)Dát heb ik dus ook! gekmakend!!!
Drie keer vallen ben ik thuis.
quote:Tedvrpl schreef op 10 april 2013 @ 18:00:

[...]

Zullen we een grote minnaar ruilverkaveling gaan doen? Iedereen geeft aan waar hij/zij zelf zit en waar de minnaar of minnares zit. Vervolgens gaan we ruilen om de reisafstand significant terug te brengen? Goed idee? :-)

Slecht idee! Gaan we niet doen.

Ik weet nu wat voor vleesch ik in den kuip heb. Ik sta dat niet zomaar af!!

Ik mag geloof ik eigenlijk niet zeiken. Openrelatieman woont in Roosstown. Alleen trio man woont z`n fucking eind weg. Dat is echt heel jammer.
Ben vandaag een beetje aan het overdenken of ik überhaupt wel SV/minnaar 'material' ben. Vind het maar lastig en als ik lees hoe leuk en ontspannen jullie ermee omgaan. Of heb ik gewoon de verkeerde? Ik laat me ook altijd zo meeslepen... Twijfel nu ernstig of het leuke nog genoeg is om al deze rot-gevoelens te compenseren.
Lees over de ruilverkaveling; waar kan ik me aanmelden??
Herkenbaar, Evanna. Ik heb ook tig keer verzucht dat ik geen goede minnares ben en kan zijn, heb ook vreselijk geworsteld met mijn gevoelens. Voor nu is het in mijn lijf rustig maar ik weet dat het zo weer om kan slaan.

Ik geniet dus maar enorm van die rust!
quote:evanna schreef op 10 april 2013 @ 18:24:

Lees over de ruilverkaveling; waar kan ik me aanmelden??Bij Ted
*gluurt hier even om het hoekje*
quote:Rooss4 schreef op 10 april 2013 @ 18:24:

Herkenbaar, Evanna. Ik heb ook tig keer verzucht dat ik geen goede minnares ben en kan zijn, heb ook vreselijk geworsteld met mijn gevoelens. Voor nu is het in mijn lijf rustig maar ik weet dat het zo weer om kan slaan.

Ik geniet dus maar enorm van die rust!Dat geeft hoop want je komt op mij over als minnares die de boel goed onder controle heeft. Geef je ook workshops?
quote:Rooss4 schreef op 10 april 2013 @ 18:24:

[...]

Bij Ted Haaai Ted!
Ah, jij las ruilverkaveling, Nootje?
quote:evanna schreef op 10 april 2013 @ 18:26:

[...]

Dat geeft hoop want je komt op mij over als minnares die de boel goed onder controle heeft. Geef je ook workshops?Cursus betonstorten, prikkeldraaddraaien en hartbewaken? Vanzelf!
* zwaait naar Innote *
quote:Tedvrpl schreef op 10 april 2013 @ 18:00:

[...]

Zullen we een grote minnaar ruilverkaveling gaan doen? Iedereen geeft aan waar hij/zij zelf zit en waar de minnaar of minnares zit. Vervolgens gaan we ruilen om de reisafstand significant terug te brengen? Goed idee? :-)Eh nee. Ik ben nogal gehecht aan en zuinig op mijn mannen. Slecht plan!
quote:Rooss4 schreef op 10 april 2013 @ 18:27:

Ah, jij las ruilverkaveling, Nootje?

Ja ik vond dat concept, wonende in het hoge noorden, helemaal geen verkeerd idee. Als zijn die van ver wel -erg- lekker, beetje te bereizen maakt het wel zo relaxed....

*zwaait terug*
quote:heeeidi schreef op 10 april 2013 @ 17:20:

Roos en Ien, kunnen we elkaar niet gewoon daten? Das volgens mij veel makkellukkur. Ik heb bedden genoeg .

Ja maar Heid, jij hebt toch geen piemel?

Maar voor de rest: cool! Kom je me dan halen met je helikopter?
quote:Rooss4 schreef op 10 april 2013 @ 18:28:

[...]

Cursus betonstorten, prikkeldraaddraaien en hartbewaken? Vanzelf!
Hier mini update, uiteraard was de seks weer heerlijk (daar zal ik ook echt nooit aan twijfelen)

Alleen bedacht nr2 dat hij na lekkere seks de boel wel op zijn beloop kon laten en vanaf daar weer op bouwen.. ehhh huh

Dacht het niet hé! ... dus na beetje boos worden in de auto nog even gesproken.. Hij oesterd, ik oester.. en we zitten elkaar en ons zelf dwars. En ik vermoed dat dat nog wel even gaat duren..
Innote, hoge Noorden? Nu begin ik me toch wel zorgen te maken of ik je idd niet op sf al tegen gekomen ben....
quote:anna15 schreef op 10 april 2013 @ 18:53:

Innote, hoge Noorden? Nu begin ik me toch wel zorgen te maken of ik je idd niet op sf al tegen gekomen ben....Vanwaar "zorgen" ?
Straks blijk jij mijn minnaar al te zijn...
Vervelend Sense. Beetje afstand misschien? Of werkt dat juist averechts?

Hebben we een setje?
quote:anna15 schreef op 10 april 2013 @ 19:05:

Straks blijk jij mijn minnaar al te zijn...

*kijkt in zijn agenda*

Hmneu, geen dates, dus dat valt dan weer mee Anna ;)

Zie daar trouwens ook zo snel geen profiel met die naam ;)
Innote, op sf gebruik ik een nick ;).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven