Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
quote:anna15 schreef op 14 april 2013 @ 16:56:

Innote, niet zo nieuwsgierig ;)Huh? Die volg ik even niet ;)
Hallo Jointheclub, klinkt lekker, een (s)ex!

Ted, sorry.... blijk ik toch een preuts meisje, jammer dat ik je beeld aan gruzels heb gegooid.

Wat een rust alhier? Iedereen in het zonnetje gezeten? Ik ben een roodborstje maar het was supergeweldigheerlijk gezellig met mijn allerliefste vivaforumvriendinnetje! Waar dit forum al niet goed voor is.
quote:innote schreef op 14 april 2013 @ 21:03:

[...]

Huh? Die volg ik even niet ;)O.. ik dacht dat het aan mij lag!
Ik denk dat je van meerdere mensen kunt houden op een verschillende manier. Met de ene woon je samen, met de ander maak je wandelingen en wellicht vrij je met weer een ander. Eerlijk gezegd, voor mij zou dit een heel fijn scenario zijn, want mijn vriendin is niet in staat tot lichamelijk contact. Dus zoek ik al geruime tijd iemand om dat soms mee te delen. En ja, vroeger geloofde ik ook in de klassieke realtie en verder niets. Door de omstandigheden gedwongen ga je dan toch anders denken en hopen op een gegeven moment. Nu hoop en denk ik dat als je een minnaar hebt, dat je leven kan verrijken. Al kan je risico's natuurlijk nooit helemaal uitsluiten.
Klinkt niet alleen lekker Rooss hij is ook lekker.

En idd de sex met je ex is niet voor niet lekker.

Ff een vraagje: weten jullie gezinnen/mannen/vrouwen dat jullie een tweede hebben?

En hoe houden jullie je eigen relatie goed zonder dat ze erachter komen.

En hoe plan je met je nr 2 de dates.

Ook hier lastig te machten agenda's ivm werk en hier de kids.

We hebben vaak niet meer dan 2uur en das flink balen.

Al staat het hier momenteel op een lager pitje omdat nr 2 voor werk 2wkn niet bereikbaar is.

Die tijd nemen we ook om te bekijken hoe het nou zit tussen ons. Is het de lust van jaren en jaren om elkaar heen draaien of is het meer dan dat.
quote:engel68 schreef op 12 april 2013 @ 18:31:

Het verhaal van Daantje bijvoorbeeld; ik hoop voor haar dat er feiten verdraaid zijn - en gun niemand de shit die ze omschrijft, maar een man die in het buitenland werkt, een homofiele (bi-)neger die daar blijft slapen, en een kinderwens; ik zou die persoon in mijn omgeving er direct uitpikken! Neemt niet weg; discretie staat bij mij zo hoog in het vaandel dat ik liever niet zou schrijven dan hier om advies/hulp zou komen!

Ik was ook volslagen in paniek en moest het ook even kwijt. En dat kan niet zonder een stukje achtergrond.

En och, dat mijn verhaal niet door iedereen geloofd wordt, weet je, ik lig er niet wakker van. Daar lees ik hier meer van.
quote:jointheclub schreef op 14 april 2013 @ 21:35:

K

Ff een vraagje: weten jullie gezinnen/mannen/vrouwen dat jullie een tweede hebben?

En hoe houden jullie je eigen relatie goed zonder dat ze erachter komen.

En hoe plan je met je nr 2 de dates.

Ook hier lastig te machten agenda's ivm werk en hier de kids.

We hebben vaak niet meer dan 2uur en das flink balen.

t.

Mijn vriend weet het, tot nu toe relatie goed als hij maar geen aandacht en seks tekort komt vind hij het goed.

Alleen mis mijn minnaar vaak wel, best moeilijk :(
he he was ik lekker even een paar dagen aan t caven, wordt er ineens ik weet niet hoeveel geschreven EN een deel 20 geopend...

Heb eerlijk gezegd niet alles even goed gelezen

(schaam) Ga dus maar even nergens op in.

Ga een flink mijn best doen alles bij te houden hier zodat ik wel ergens op kan reageren.
Daantje: heeft begrijpelijk maar wel verstandig om vreemd te gaan tijdens een kinderwens..??

Ik heb geen recht van spreken heb het zelf ook gedaan toevallig ook met deze nr 2.

Maar oh zo blij dat alles goed is gegaan.

Nu is nr 2 gelukkig geholpen en getest en volkomen zaadloos dus dat scheelt een hoop gedonder met anti conceptie....

Wetende dat hij voor zijn werk om de zoveel jaar getest word op soa's

Hier ook soa vrij bloedtest gehad 2jaar terug.

Dus ook dat is gedekt.
Dus jullie doen het zonder condoom dan?

Hier even heerlijk op een wolkje zwevend na een korte ontmoeting vanmorgen....
quote:schorpioen66 schreef op 14 april 2013 @ 21:32:

Ik denk dat je van meerdere mensen kunt houden op een verschillende manier. Met de ene woon je samen, met de ander maak je wandelingen en wellicht vrij je met weer een ander. Eerlijk gezegd, voor mij zou dit een heel fijn scenario zijn, want mijn vriendin is niet in staat tot lichamelijk contact. Dus zoek ik al geruime tijd iemand om dat soms mee te delen. En ja, vroeger geloofde ik ook in de klassieke realtie en verder niets. Door de omstandigheden gedwongen ga je dan toch anders denken en hopen op een gegeven moment. Nu hoop en denk ik dat als je een minnaar hebt, dat je leven kan verrijken. Al kan je risico's natuurlijk nooit helemaal uitsluiten.Ik denk ook dat je van meerdere mensen kunt houden, maar je hoeft niet met iedereen te neuken. De vader van mijn overleden grote liefde ging ook vreemd onder ditzelfde motto. Hij kreeg van mij hetzelfde antwoord. Ik zag alleen het verdriet van zijn vrouw en zijn kinderen. Toen zijn relatie uitkwam, overleed mijn grote liefde, zijn zoon! Wat een drama voor niks zeg! Mijn schoonmoeder kon geen onderscheid meer maken tussen haar verdriet. Hij ging vreemd met een vriendin van haar. Vreemd gaan brengt alleen maar ellende met zich mee, en jullie zijn er nog trots op! Trots op het liegen, bedriegen en het verdriet wat je veroorzaakt!,
Lekker Noa, doe mij ook zo`n korte ontmoeting!

Ik mag trouwens niet klagen, afgelopen zaterdag per ongeluk een leuke date gehad, aankomende zaterdag waarschijnlijk ook en de week erna staan er ook nog een paar data. Oops. En dan tussendoor nog een beetje saunaën en genieten van het heerlijke weer.. lekker in mijn huis bezig.

Het is net of ik een lol-leven heb!
Ik ga hem niet met je delen Roos

Hij kwam gewoon tussen 2 werkafspraken door. Schandalig lekker hahaha.

Per ongeluk een leuke date? Hoe doe je dat Roos?

Geniet ervan :D
quote:noa00 schreef op 15 april 2013 @ 13:28:

Dus jullie doen het zonder condoom dan?.Ja klopt, vertrouwen elkaar volkomen ook hierin
Nr 2 is hier een beetje aan het dwarsliggen.

De sex die we hebben is puur lust berust en oh zo lekker.

Maar nu ik afgelopen vrijdag heb bekent dat hij toch ook gewoon wel erg leuk is, Gaat meneer ineens afstand nemen!!

Kan mezelf wel voor mn kop slaan.

Hij is zaterdag jarig. Wilde vragen of hij nog zin had in een lekker verjaardagskadootje maar weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken. Aangezien we meestal op een avond (lees 2uurtjes) in zijn auto belanden op een parkeer plek ergens in het bos....

Dus alle tips zijn welkom...

Heb alleen geen idee of hij dan komt. Hij wil zeker weten maar of hij het nog doet is een vraag.

Dus moet het ook een beetje leuk verpakken wil ik hem weer zover krijgen dan hij afspreekt....
Menéér neemt afstand als je verteld dat hij behalve een leuke neuk verder ook best oké is?

En nu wil je hem een verjaarskado geven maar het moet leuk verpakt worden anders komt hij niet opdagen?

Ik zeg, een familiepak condooms en de boodschap dat het de laatste neuq was.

Zoiets?
Nee zoiets niet Roos.

Ik weet zeker dat als ik het een beetje leuk breng meneer wel weer overstag gaat.

Hij heeft de laatste weken wel vaker geroepen dat het te close word en na een paar geile mailtjes/ smsjes komt hij toch weer bij me liggen....
O nou, dan komt het toch allemaal wel weer goed met meneer. Hoeven wij onze mooie hoofdjes niet te breken over verjaarsverrassingen en leuke verpakkingen.
je omschrijft alles wel redelijk cryptisch JTC... dan wordt het voor ons lastig gissen wat je bedoeld...
quote:jointheclub schreef op 15 april 2013 @ 22:14:

Aangezien we meestal op een avond (lees 2uurtjes) in zijn auto belanden op een parkeer plek ergens in het bos....t....Classy!
Zal proberen wat duidelijker te zijn.

We hebben beide een gezin dus bij een van ons thuis is geen optie.

De aantrekkings kracht tussen ons is puur sexueel. Al blijft hij een lekker ding.

Punt is dus dat als we 20jaar geleden beter op ons gevoel af waren gegaan we nu waarschijnlijk samen een gezin waren geweest.Maar dat gaat hem nu niet meer worden dus hebben we zo af en toe heerlijke sex.

Maar ja geen plek om te sexen dus vandaar de auto.

Meestal is de aanloop tot een vrijpartij een reeds mailtjes of smsjes.

Na een aantal weken van heftige sex kan het zomaar zijn dat we elkaar weken/maanden niet meer spreken tot er opeens weer een mailtje van een van beide komt.....

Nu wil ik heb dus verleiden tot een sexdate voor het weekend.

Maar aangezien hij het te tricky vind worden omdat ik heb geuit dat hij toch een lekker ding blijft. Houd hij de boot een beetje af.

Nu was mijn vraag dus hoe kan ik hem verleiden zodat we toch weer een gezellige avond kunnen hebben.

Misschien hebben jullie ook nog tips voor andere gezamelijke plekken voor een paar uurtjes op een avond.
quote:jointheclub schreef op 16 april 2013 @ 10:21:

Zal proberen wat duidelijker te zijn.

We hebben beide een gezin dus bij een van ons thuis is geen optie.

De aantrekkings kracht tussen ons is puur sexueel. Al blijft hij een lekker ding.

Punt is dus dat als we 20jaar geleden beter op ons gevoel af waren gegaan we nu waarschijnlijk samen een gezin waren geweest.Maar dat gaat hem nu niet meer worden dus hebben we zo af en toe heerlijke sex.

Maar ja geen plek om te sexen dus vandaar de auto.

Meestal is de aanloop tot een vrijpartij een reeds mailtjes of smsjes.

Na een aantal weken van heftige sex kan het zomaar zijn dat we elkaar weken/maanden niet meer spreken tot er opeens weer een mailtje van een van beide komt.....

Nu wil ik heb dus verleiden tot een sexdate voor het weekend.

Maar aangezien hij het te tricky vind worden omdat ik heb geuit dat hij toch een lekker ding blijft. Houd hij de boot een beetje af.

Nu was mijn vraag dus hoe kan ik hem verleiden zodat we toch weer een gezellige avond kunnen hebben.

Misschien hebben jullie ook nog tips voor andere gezamelijke plekken voor een paar uurtjes op een avond.

Ik vind het een beetje vreemd dat hij de boot afhoudt omdat jij hebt gezegd dat hij 'toch een lekker ding blijft', is alleen positief toch? Of heb je tegen hem gezegd dat er gevoelens bij zijn gekomen? Dan snap ik het wel dat hij het een beetje tricky vindt... Het is en blijft een nr 2 relatie.

Meestal reageert hij toch weer na een aantal spannende berichtjes? Dan zou ik dat gewoon proberen.. Een andere plek dan de auto? Hotel, buiten?

Bij mij gaat t eigenlijk wel goed.. Communicatie met nr 2 gaat gelukkig beter en er staat een date op de planning. Daarnaast heb ik na een borrel gezoend met een bezette collega.... Waar ik toch een beetje van geschrokken ben.. Er hing altijd wel een bepaalde spanning tussen ons maar daar wilde ik eigenlijk absoluut niks mee doen..
Lekker Justme, stiekem zoenen!

Join, in mijn optiek is het paranoia gedrag om een stap terug te doen alleen omdat je gezegd dat hij een lekker ding is of blijft. Voorzichtigheid ala maar met paranoia gedrag kan ik niks.

Maar goed, je zou idd een hotelkamer kunnen regelen voor zijn ultieme verjaarswip.

Maar dat had je zelf ook bedacht neem ik aan?
Goedemorgen! Hoe is het met de lentekriebels?

Hier zijn ze een beetje aan het twijfelen.. Vrijdag weer een spetterende vrijpartij gehad met dat lastige gevalletje lekker maar ongrijpbaar. Moet zeggen dat ik er wel een stuk relaxter insta. Nu even weer 'radiostilte' maar het is een ritme en heb nu meer vertrouwen, contact komt er echt wel weer. Toch ben ik aan het twijfelen of dit allemaal wel zo goed voor me is, die onrust en gedoe. Heb het met mijn andere 'minnaar', tevens fijne goede vriend, even op een laag pitje gezet. Voelt even als teveel allemaal. Hij weet niet van mijn nr.3 en kom nu wel een beetje in allerlei loyaliteitsconflicten, zowel met nr.1 als nr.2 want soms denk ik dat dat ik mijn nr.1 relatie toch nog een kans moet geven. Kortom veel onrust, twijfel en tegenstrijdige gevoelens hier. Moet even 'aarden' maar het lukt nog niet zo. Fijn om hier even stoom af te blazen.
Drie keer vallen ben ik thuis.
quote:jointheclub schreef op 15 april 2013 @ 12:57:

Daantje: heeft begrijpelijk maar wel verstandig om vreemd te gaan tijdens een kinderwens..??

Ik heb geen recht van spreken heb het zelf ook gedaan toevallig ook met deze nr 2.

Maar oh zo blij dat alles goed is gegaan.

Nu is nr 2 gelukkig geholpen en getest en volkomen zaadloos dus dat scheelt een hoop gedonder met anti conceptie....

Wetende dat hij voor zijn werk om de zoveel jaar getest word op soa's

Hier ook soa vrij bloedtest gehad 2jaar terug.

Dus ook dat is gedekt.

Nee, het is totaal niet verstandig. Maar blijkbaar moest het bijna fout gaan om me dat in te laten zien.

Nr 2 laat zich ook totaal niet meer horen overigens (zeer tegen zijn gewoonte in), dus ik denk dat ik hem echt uit mijn hoofd moet gaan zetten.

Maar of ik de vacature weer online ga zetten, weet ik nog niet. Misschien eerst maar eens goed mijn zonden overdenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven