Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
@tedvrpl voordat hij 5 dagen wegging zei hij als het me lukt app ik je. En trouwens aan die 5 dagen vooraf vroeg hij zelfs nog of ik mee ging. Het was voor zijn werk nl. Ook zegt hij me vaak dat hij aan me denkt en me mist etc. Ook heeft hij me vaak verteld dat hij best veel voorr voelt, en dat het niet alleen de lust is! Vandaar nu mijn onzekerheid
Voor mij zou zo'n appje niet het einde zijn en misschien is Sense haar 24 uur voor mij een paar dagen maar verder ben ik het ook helemaal eens met haar.
quote:mercedes73 schreef op 19 juni 2013 @ 15:45:

@tedvrpl voordat hij 5 dagen wegging zei hij ...Ok, duidelijk dat er behoorlijk wat wederzijdse commitment is. Ik denk dat je hierover het gesprek met hem aan moet gaan zoals Sense hierboven en anderen verder hierboven aangeven. Ik vermoed dat dat bij jullie heel wat onzekerheid en ergernis de wereld uit kan helpen. En een minnaar heb je toch voor je plezier!
Lijkt mij een onduidelijke man Mercedes. Wat wil hij nu? Een minnares of een andere partner? En wat wil jij precies?
Juist.. onduidelijkheid is wel het toverwoord bij jouw minnaar Mercedes, en dat mag je hem best zeggen. Communiceren is een kunst.. maar duidelijk communiceren wel een must in een situatie als deze..
Ja precies wat wil hij nou? Ik weet dat zijn relatie niet lekker loopt, heeft hij bij onze eerste date al gezegd, ook dat hij bijna geen sex meer heeft met haar. Letterlijk zei hij: maar om nu gelijk maar mijn koffers te pakken en weg te gaan! Hij blijft puur uit gemak zucht bij zijn vriendin. Omdat het anders te ingewikkeld word allemaal. Onze afspraak is om elkaar gewoon af en toe te zien en het dan gezellig te hebben samen. Maar ja we voelen best veel voor elkaar, en hoe moet dat dan verder?
Zo zit nu ff achter mijn laptop,gaat iets makkelijker dan mobiel forummen.Eigenlijk weet ik niet wat ik er mee aan moet..tot een echt goed gesprek komen we niet,omdat hij weinig tijd heeft om te daten op het moment. Hij zegt dat hij best veel voor me voelt,en dat het niet alleen lust is.Wat moet ik hiervan denken? Het was voor mij de bedoeling eigenlijk dat ik hem puur alleen voor de sex er bij heb.Maar ja bij de eerste ontmoeting voelde ik al vlinders en hij ook..toestanden allemaal.We vrijen de sterren vd hemel.Ik stuur hem appjes dat ik hem wil zien etc.En hij stuurt terug dat hij me mist en me wil zien.Is dit dan alleen om de sex of is er meer tussen ons?En nu hoor ik 5 dagen helemaal niks.Vind je het gek dat ik onzeker word.Mist hij me om de sex,(wat ik niet vermoed)of mist hij mij als persoon?

1000 vragen dus,waar ik nog geen antwoord op krijg tot nu toe.
quote:mercedes73 schreef op 19 juni 2013 @ 16:24:Onze afspraak is om elkaar gewoon af en toe te zien en het dan gezellig te hebben samen. Maar ja we voelen best veel voor elkaar, en hoe moet dat dan verder?Dat hangt af van wat jij wilt met deze man toch? Is hij relatiemateriaal? Ben jij vrijgezel?quote:mercedes73 schreef op 19 juni 2013 @ 16:34:1000 vragen dus,waar ik nog geen antwoord op krijg tot nu toe.Waarom zit jij te wachten op antwoorden van hem als 't voor jou alleen voor de seks erbij is? Waarom laat jij zo met je emoties spelen?
Ik weet niet of het spelen met mijn emoties is. Komt omdat ik meer voor hem ben gaan voelen dan me lief is. En dat wil ik niet!!! Ik probeer me er tegen te verzetten, absoluut! Ik heb mijn werk en andere dingen afleiding genoeg, maar waarom, waarom spookt hij iedere dag door mijn hoofd? En nee, ik ga hem niet verwijderen uit mijn foon. Kan ik niet, wil eerst duidelijke antwoorden van hem wat hij nu wil. En ja ik ben getrouwd! Hoezo ingewikkeld????
Wil jij verder met je man?

Jouw verhaal leest als de klassieke crash and burn situatie; hij onduidelijk en jij onzeker versterken elkaar in neerwaartse spiraal totdat jij als emotioneel wrak aan de grond zit.

Als hij jou zonder probleem makkelijk kan negeren, ook al zègt hij dat hij je enorm mist en oh zo veel voor je voelt, ben jij namelijk de enige in deze verhouding die zichzelf emotioneel heeft gehecht lijkt mij.
quote:mercedes73 schreef op 19 juni 2013 @ 16:53:

...En nee, ik ga hem niet verwijderen uit mijn foon. Kan ik niet, wil eerst duidelijke antwoorden van hem wat hij nu wil. ...

Het is ook best ingewikkeld (no pun intended). Maar bedenk dat het misschien zo maar mogelijk is dat jij het antwoord op jouw vraag niet gaat krijgen. Misschien omdat hij jou alleen als een lekker moppie voor erbij ziet maar misschien ook omdat hij het zelf niet weet.

Ik denk dat jij hier het verstandige maar heel vervelende initiatief moet nemen om er een punt achter te zetten. Je wil het immers niet zeg je zelf. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar als je die antwoorden niet krijgt van hem kun je natuurlijk wel met je foon beginnen...
quote:elena78 schreef op 19 juni 2013 @ 17:04:

Als hij jou zonder probleem makkelijk kan negeren, ook al zègt hij dat hij je enorm mist en oh zo veel voor je voelt, ben jij namelijk de enige in deze verhouding die zichzelf emotioneel heeft gehecht lijkt mij.Mooi verwoord en helemaal waar.
Goh tis toch soms wel fijn dat hier een man meeschrijft. Ted jij denkt dat hij mij als moppie erbij ziet? Ja mss is dat ook wel zo. Maar ik vind dat hij dan wel duidelijker moet zijn, nu is hij vrij onduidelijk in zijn gesprekken. Da hij me mist, en dagelijks naar mijn foto's zit te gluren enzo, bedoel dat doe je dan toch niet, als het alleen om de sex te doen is?
Waarom niet?

En dat is niet om te jennen maar echt... waarom zou je niet naar iemands foto kijken en zeggen dat je diegene mist (alleen al omdat ze dat zo graag hoort) als het not just seks is?
quote:mercedes73 schreef op 19 juni 2013 @ 17:28:Da hij me mist, en dagelijks naar mijn foto's zit te gluren enzo, bedoel dat doe je dan toch niet, als het alleen om de sex te doen is?

Ik ken zat mannen die ervan overtuigd zijn dat ze een vrouw zoveel ongemeende complimentjes (dat zij emotioneel van de aarde los en helemaal verliefd raakt) moeten geven voordat ze in haar broekje kunnen.

Dat slijm-jezelf-haar-slipje-in schijnen mannen tegenwoordig te leren op al die pick up artist cursussen.

En ik ken ook wel mannen die zichzelf dagelijks afrukken op de foto's van een bepaalde vrouw. Daar lomen dan echt geen romantische gedachtes bij kijken hoor, want al 't bloed zit dan elders dan in hun hersenen.
Mercedes, lees nog eens goed deze post van Highlander en dan met name de vierde en vijfde alinea. Zo denken sommige minnaars he...
Och ja, onze Highlander, wat een juweeltje. Waar is ie trouwens?
Oke dus jullie denken dat hij mij in de maling neemt? Dat hij liegt over dat hij mijn foto's kijkt enzo. Als dat zo is, dan wil ik het graag van hem horen. Maar mijn gevoel zegt toch iets anders. Tja altijd maar weer die gevoelens he? Tot nu toe nog geen reactie op mijn app gehad van hem.

Ik ga mijn foon uitzetten, geeft iig wat rust. Morgenochtend kijk ik wel weer
Nee, kan best dat hij iedere dag naar je foto's kijkt, maar dan mss wel op de manier zoals Elena zegt: En ik ken ook wel mannen die zichzelf dagelijks afrukken op de foto's van een bepaalde vrouw. Daar lomen dan echt geen romantische gedachtes bij kijken hoor, want al 't bloed zit dan elders dan in hun hersenen.

Verstandig Mercedes, foon uit, morgen weer een dag. Geniet van je gezin vanavond!
Mercedes, wij kunnen van alles denken en suggereren maar het verlossende antwoord zal toch echt van zijn kant moeten komen.

Een poosje geleden was er een topic op viev van een dame die al dagen niks gehoord had van haar nieuwe vriend. Er werd gespeculeerd en gedaan en hij bleek... overleden.

Alles kan, niks kan... hij is de enige die het weet.
Ik zou zeggen, neem zelf eens een tijd geen contact met hem op en kijk dan hoe lang het duurt voordat hij echt aan jou denkt en jou app't

Dan weet je gelijk hoe gemeend of gemeen hij is.

Wellicht ook leuk om met jezelf een deadline af te spreken, zoiets als binnen 5 dagen een app en anders moven met die man?
quote:mercedes73 schreef op 19 juni 2013 @ 17:53:

Oke dus jullie denken dat hij mij in de maling neemt? Dat hij liegt over dat hij mijn foto's kijkt enzo. Als dat zo is, dan wil ik het graag van hem horen. .....

Ik ga mijn foon uitzetten, geeft iig wat rust......

Geen idee Mercedes, over die maling of evt liegen. Maar een ding weet ik wel, dat ga je nooit van hem horen, ook niet als je hem met die gevoelens confronteert.

En dat van die telefoon uitzetten geeft voor mij aan dat je er veel te veel mee bezig bent. Waarom (een deel van) je sociale leven tijdelijk afsluiten omdat je onrustig wordt van een bericht wat je hoopt te krijgen.

Wat Ted zegt, een minnaar moet leuk zijn. Bedenk wat je wilt en denk aan het woord wederkerigheid, daar mag in een minnaar of just sex relatie ook wel een beetje sprake van zijn. Was het laatst niet zo dat hij zei dat hij jou wel zou bellen en dat je niet meer moet appen? Dat klonk al niet goed.
Puzzled, ik vind het bijzonder om te lezen hoe uit al jouw posts blijkt dat jij in gedachten een en al bij je minnaar bent en intussen blijft roepen dat het 'just sex', alleen lust is. Je reactie op de goede vragen van Kip bevestigen dat idee. Als je mijn eerlijke mening wilt weten is jou nr.1 relatie min of meer over. Doe daar wat mee, daar wordt je nooit slechter van, op de lange duur dan, want het is natuurlijk een waardeloos idee dat je huwelijk het niet gaat halen, dat snap ik ook wel.

Ook dat wakker worden naast vind ik bijzonder. Toen ik in mijn vorige relatie de verleiding van een andere vrouw niet kon weerstaan bleef ik nooit slapen, dat was mij een brug te ver. Ook al is een portie goede sex vlak na het wakker worden, of beter nog tijdens het wakker worden, een werelds begin van de dag.
Weer een beetje bij qua topic. Nu Roos nog even:

Ik kan dat bordje met scherpe reacties ook wel waarderen!

Heeft dat echt met het 'toe zijn aan een beurt' te maken? In dat geval hoop ik dat je ....
Reageer ook maar even ondanks dat hierboven eigenlijk al voldoende gezegd is.

Ja Mercedes, het lijkt er imo erg op dat hij de controle op jullie contact wil houden. Op momenten dat hij er behoefte aan heeft denkt hij aan je (grof vertaalt; als hij geil is). Je kunt 1000-en vragen stellen maar ben bang dat hij nooit een eerlijk antwoord zal geven. Ergens heeft hij jou gewoon op afroep staan.

Puzzled. Ben altijd voorzichtig geweest in mijn uitingen maar ik moet nu zeggen dat ik je oliedom bezig vindt. Ik snap de verleiding goed maar je geeft aan te willen luisteren maar dat doe je niet. Alle opmerkingen wimpel je weg onder het mom van; ik wil gewoon die geilheid meemaken want die voelt zo geweldig, mag ik? Ja natuurlijk! Maar laat me je dit zeggen; je slaapt niet zomaar samen. Ubergeile seks samen is geweldig, maar samen wakker worden gaat verder, waardoor je nog lastiger je los kan maken. Is het niet veel verstandiger dat je een nachtje weg met je man plant waarbij jullie je even tijd voor elkaar maken, dan met iemand waarvan je hard roept 'het is alleen maar lust hoor'.

@Kip: goed bezig. Verbaas me over het tempo dat jij in zaken neemt. Denk dat ze jou in een kerk niet achter het orgel moeten zetten, de dienst zou zo afgelopen zijn

Hier zit de deur overigens nog steeds dicht, maar er is inmiddels wel een brievenbus in de deur gekomen. De inhoud staat echter los van wat was, maar sommige gebeurtenissen heb je toch gedeeld. Lastig hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven