Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 28 april 2014 @ 14:05:

Eddy, zoals ik het begrijp heb jij een open relatie en is jouw minnares weer vrijgezel.

Ik begrijp even niet waar haar ex-man het recht vandaan haalt om zich met jullie seksrelatie te bemoeien!

Mijn huisgenoot maakt zich er geen zorgen om. Open relatie maar gevangen in je eigen huis.. miss ook wel gewenning.

Haar relatie is te vergelijken met missindipen...

dreigen met ik doe mezelf, jou of de kinderen iets aan als je weg gaat, "weten jullie wel dat je moeder...., etc.

In begin ook niet te bevatten en dacht ik ook waar bemoeit haar "man" zich mee..
quote:longtalleddy schreef op 28 april 2014 @ 14:14:

Oooh jaaa... in Whatsapp folder op je phone staan ook netjes de foto's, audio, video, etc bestanden die je verzonden en of ontvangen hebt met Whatsapp. verwijder je de gesprekken.. dan blijven de foto's gewoon staan.. dus als je foto's verstuurd, berichtjes later verwijdert.. staan de foto's nog in mapje sent..

Er is inderdaad een verschil tussen je 'galerij' (WA foto's) en je 'bestanden/folders' (WA gesprekken).
Eddy, zij is toch gescheiden van die man?

Waarom gaat zij dan weer vrijwillig mèt de kinderen in die gijzelingssituatie zitten??
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:dymo9 schreef op 28 april 2014 @ 14:16:

Weet je zeker dat het haar ex is Eddy? In dat geval zou ze namelijk gewoon open kaart moeten kunnen spelen richting hem 'ja, ik heb een seksvriend, de kinderen zullen niet met hem geconfronteerd worden, en ik wil hem hier thuis ontvangen, als ik alleen thuis ben'

Aantal jaren geleden van hem gescheiden, soort vechtscheiding geworden, daarna een nieuwe relatie. Kinderen konden niet echt opschieten met haar nieuwe vriend, achteraf bleek dat haar ex-man de kinderen tegen hem opzette.. Uiteindelijk is ze terug gegaan naar haar ex-man, nieuwe start, etc. maar wel gescheiden gebleven en bij hem in getrokken. daarna vallen de puzzelstukjes uiteindelijk toch in elkaar. maar niet de moed/kans of mogelijkheid om weg te gaan..

Moet even uitgaan van haar zijde van het verhaal, maar is niet een makkelijke man, waar je even tegen verteld ik heb een andere, etc..
quote:highlander schreef op 28 april 2014 @ 14:18:

[...]

Kennelijk houd ze van een lege doos. Nou is een mooie verpakking, gloednieuw, weinig gebruikt, mss heeft ze ook wel een andere. wens hem veel succes ermee..
Eddy, zijn jullie in het echt ook zo onverschillig naar elkaar als jij schrijft over jouw vrouw?

Wat verbind jullie nog aan elkaar?
quote:Skypster schreef op 28 april 2014 @ 14:18:

[...]

Ik heb sinds kort een Iphone, waar ik hiervoor een Android telefoon had. Bij die Android heb je inderdaad folders. Op die Iphone heb ik nog niet terug kunnen vinden waar e.e.a. wordt opgeslagen (of is dat ICloud?)

Ik ben het met je eens dat je steeds slimmer wordt. Heel erg, maar het is wel zo. Zo heb ik ook een apart mailadres. Daar bewaar ik overigens wel mails en foto's. Als ik die mail open, dan doe ik dat ook via de 'geheime modus' op laptop of foon zodat het niet is terug te vinden in mijn geschiedenis.

In de iCloud wordt wel een back-up gemaakt, weet niet of je die zo kunt openen, lezen, etc. ben van de iPhone afgestapt.

Als je gebruik maakt van Chrome moet je maar eens bij instellingen kijken. geheid dat je denkt ik ben niet ingelogd blijk je onderhuids nog steeds ingelogd te zijn. en blijft je geschiedenis bewaart...

veilig is dan IE.
Jane, het is niet dat je alles fout doet, maar ik denk wel dat je er vrij naief in staat. Alsof je het allemaal een beetje onderschat.

Het gaat er niet om dat jouw vriendin je de ruimte biedt, het gaat er om of jij vindt dat jij jouw vriendin hier zo in kunt betrekken. Wil jij het op je geweten hebben dat zij er ook op aangekeken gaat worden, mocht het ooit ploffen? Of als jouw man idd bij haar navraag gaat doen, omdat hij misschien ooit iets vermoed, en jij van haar verlangt om daar keihard tegenover hem te liegen?

Dat zij zegt dat ze het wel wil, zegt niet dat je er ook maar gebruik van moet maken, alsof het niks is. Het is namelijk - in mijn ogen - niet niks.

Voor elke date is zij toch jouw excuus? Bij de niet-slaap-dates ging je toch met haar stappen?

Weet je, het is allemaal jouw zaak wat je doet. Maar als je er over schrijft, kun je er reactie op krijgen. Het hoeft niet slecht te zijn om over dingen na te denken. Vreemdgaan is nogal een ding, je kwetst veel mensen als het uitkomt. Dat onderschat je wrs vooraf, omdat je geen idee hebt hoe het werkelijk zal zijn als het per ongeluk toch ineens uitkomt.

Misschien kan je vriendin haar mond toch niet houden in een aangeschoten jolige bui, of krijgt ze er moeite mee omdat haar gweten opspeelt, of belt jouw nr 1 haar en kan ze toch niet zo goed liegen. Je weet het niet, de kans zit er altijd in. En nu kun je denken, dat gebeurt mij niet, of dat zie ik dan wel.. dat is aan jou.

Niemand hier zegt dat het zo makkelijk is, maar ik en een aantal anderen schreven dat het niet zo makkelijk is, deed jij alsof het juist heel makkelijk was. Prima, maar nu zit je er middenin en lijkt het toch een beetje anders.

En voor jou is het heel makkelijk om die vriendin te gebruiken, ik vind echt dat je daar meer bij stil moet staan. Nu is alles safe en oke, maar is het dat ook als het toch uitkomt? Je niet bij haar blijkt te zijn geweest??

Het is echt niet bedoeld om jou neer te halen, maar ik benoem de dingen die mij opvallen en waar ik iets over meen te moeten zeggen. Je hoeft er niet op te reageren, daar gaat het niet om. Het is een vrij forum.

Ik weet dat Guus niets wil wissen, mijn smsjes staan allemaal in zijn telefoon en heel af en toe ruimt hij er iets van op. Of hij foto's dan wel wiste.. neuh, die slaat hij op op een afgesloten mapje op de zaak ..

Mijn naam staat er niet onder, mijn hoofd er niet op, die foto's kunnen van elke sloerie zijn.. maar aangezien ik me niet voor kan stellen dat die foto's daar eeuwig geheim staan EN ik niet zeker weet of die medewerkers geen vermoeden hebben, denk ik dat ze wel weten wie die pikante kiekjes gestuurd heeft.

En Guus denkt dat het oke is, zoals hij het opslaat. Tja. De wereld is heel mooi, in je roze bubbel!

Heb hem vanmorgen gezien, hij heeft me geholpen alles op een rij te zetten en dat was zo fijn! Nu bestellen en wachten op levering.

Personeel gevonden, heb er een goed gevoel over.

En nu is de paniek maximaal! Want het is bijna zover!!! WAAAH!!! Ik kan niet meer terug. Wil ook niet meer terug. Maar, waaaaaah!!!!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:longtalleddy schreef op 28 april 2014 @ 15:07:

[...]

In de iCloud wordt wel een back-up gemaakt, weet niet of je die zo kunt openen, lezen, etc. ben van de iPhone afgestapt.

Als je gebruik maakt van Chrome moet je maar eens bij instellingen kijken. geheid dat je denkt ik ben niet ingelogd blijk je onderhuids nog steeds ingelogd te zijn. en blijft je geschiedenis bewaart...

veilig is dan IE.Ach, het zal zo'n vaart niet lopen. Ik ben thuis degene die nog het meest handig/slim is met digitale zaken
Heidi, jouw minnaar ziet alles idd rozekleurig in met zijn idee dat

zijn vrouw nu nog niets door heeft van jullie seksrelatie,

zijn vrouw geen seksvriend erbij kan hebben en

zijn medewerkers niet weten van wie die sexy foto's zijn.

Struisvogelpolitiek ten top!

Succes met je zaak.
V.w.b. derden informeren; ik heb een vriendin en een vriend die op de hoogte zijn. Het is vooral met die vriend erg prettig om er af en toe over te kunnen praten. Ik merk toch dat ik daar af en toe behoefte aan had. Die vriend zal niets met de informatie doen, enerzijds omdat hij echt een maatje is en anderzijds omdat ik ook veel te veel weet over hem
De reden van mijn bericht is dat ik keihard ben bedonderd door mijn toenmalige vriend. Ik kan het persoonlijk gewoon niet begrijpen dan mensen vreemdgaan, ik snap het heerlijke gevoel van verliefdheid en spanning, ik heb het nu sinds een tijd ook weer . Ik wil ook echt niet over jullie oordelen, enige wat ik wil weten is waarom? Puur spanning en "verliefdheid"? Waarom dan niet vechten voor een nieuwe vlam in je relatie of huwelijk? Met name als je getrouwd bent beloof je mekaar eeuwige trouw, dat doe je toch niet zomaar? Tegenwoordig lijkt het wel een hype om vreemd te gaan, en of een minnaar te hebben.
Jantiene, niet dat het een excuus is, maar ik ben ook bedonderd in mijn leven.

Verder heb ik (en ik vermoed de anderen ook) niet de behoefte om mezelf te gaan verdedigen.

Zoals je in de OP kunt lezen is dit topic bedoeld om ervaringen uit te wisselen over dit onderwerp en niet moralistisch te bediscussieren.
quote:jantiene10 schreef op 28 april 2014 @ 15:29:Met name als je getrouwd bent beloof je mekaar eeuwige trouw , dat doe je toch niet zomaar? Tegenwoordig lijkt het wel een hype om vreemd te gaan, en of een minnaar te hebben.Ik vind het belangrijker dat mijn vrouw trouw was aan zichzelf dan dat zij zichzelf beperkte tot een leven lang alleen nog maar seks met mij.

Wijlen mijn vrouw genoot ervan om dominantiespel te doen naast het seksleven wat zij met mij had. Ik ben zelf te dominant om mij te laten domineren in bed, dus voor die vorm van seksualiteit had zij haar minnaar. Voor ons een win-win-situatie. Mijn vrouw blij, haar minnaar blij en ik en zijn vrouw blij dat zij zo blij thuis kwamen van hun spel.

Je kunt het zien dat jouw partner van spruitjes houd terwijl jij daar zelf weinig aan vind. Moet jij dan maar met lange tanden spruitjes gaan eten, kan hij dan nooit meer spruitjes eten of gun jij het hem om buiten de deur zijn spruitjes te genieten?
Heid. Het was niet zo bedoeld hoor. Heb mijn dag niet helemaal ofzo. Natuurlijk als ik er hier ober schrijf kan ik reacties verwachten. Daar kan ik het mee eens zijn, of niet, maar een ieder heeft het recht zijn of haar mening te geven en neer te zetten.Soms vind ik reacties niet leuk, soms wel. Maar veel reacties zijn ook goed om een beter beeld bij dingen te krijgen.

Ik wordt er inderdaad veel in mee getrokken nu, er zijn gevoellens mee gaan spelen die ik niet wilde hebben. Ik denk dat hier ook een stukje onzekerheid van mijn kant bij komt kijken. Ik wil met veel domme dingen graag weten waar ik aan toe ben, ik wil beslist weten hoe laat man thuis is, maakt niet uit of hij vroeg of laat is, maar als hij laat is wil ik dit weten zodat ik weet waar ik aan toe ben.

Met jager weet ik nu niet goed genoeg waar ik aan toe ben. Vind hij het allemaal nog leuk, spannend, is hij verliefd? Vond hij het wel leuk dat ik er Zondag morgen nog was enz, dingen waar ik eigenlijk graag een antwoord op wil, maar die ik tot nu toe nog niet bespreekbaak heb gemaakt. Domweg om de angst dat het hem te moeilijk gaat worden. Terwijl ik zeker weet dat ik het dan prettiger zou vinden omdat ik weet wat hij wel en niet wil. Beetje dubbel allemaal natuurlijk omdat je nooit helemaal zult weten waar je aan toe bent met een nr2.

Heidi, nog even over die vriendin kwestie. Ze is echt een vriendin van mij en het kreng kan liegen als de beste als ze wil. Ik ken haar goed genoeg en zal dat doorzien, man ziet deze dingen niet. Man zal haar ook echt niet bellen. Ik zorg zelf altijd dat ik goed te berijken ben als ik bij jager ben, hoe lullig ook voor hem, maar hij snapt goed het belang hier van. Vriendin gebruik ik hier voor ja, ik snap ook echt dat er mensen zijn hier die daar erg op tegen zijn, ik ben er alleen maar ontzettend blij mee. Dat weet vriendin ook. Als ze er ooit genoeg van heeft om alibi te zijn dan hoeft ze dit enkel te zeggen en zal ik moeten kijken wat ik dan kan doen. Ik zou zelf hierom nooit kwaad op haar worden en 15 jaar vriendschap aan de kant zetten.

Natuurlijk zit er altijd een risico in dat ze haar mond voorbij praat, maar dat is alleen bij man dan echt gevaarlijk. Gezamelijke vrienden hebben we niet.

Het is het soort band dat ik met haar heb dat dit mogelijk maakt. Ik zou een andefe vriendin dit bij voorbaat al niet vertellen, maar zeker haar niet als alibi gebruiken. Omdat ik weet dat het haar kapot zou maken als het al ooit uit komt.

Bij mijn alibi vriendin is er niets kapot te maken. En dan bedoel ik niet ach, doe dan maar lekker, maar probeer het duidelijk te maken waarom ik dit kan. Vriendin heeft zelf geen relatie, heeft een ander vrienden netwerk dan ik, heeft amper contact met mijn man en is hier geschikt voor. Deze vriendin is er zelfs een met wie ik een keer zelf een vvm trio mee heb gehad. Onze vriendap heeft al zo veel doorstaan en is me echt heel veel waard. Maar doordat vriendin zelf ook een wilde is en genoeg heeft mee gemaakt snapt ze het en vind het voorlopig nog helemaal goed om als alibi te worden gebruikt. Ik ben hier ontzettend blij mee en dit weet zei ook. Als ik haar weer eens ontzettend bedank zegt ze iedere keer dat ik mijn mond moet houden. Van haar lief bedoeld. Vind het allemaal een beetje moeilijk uit te leggen hier. Maar het is juist het soort band dat we hebben dat dit alles mogelijk maakt.
Het "waarom" is te lezen in 23 delen "minnaar" Jantiene. Leesze!
quote:highlander schreef op 28 april 2014 @ 15:56:

[...]

Je kunt het zien dat jouw partner van spruitjes houd terwijl jij daar zelf weinig aan vind. Moet jij dan maar met lange tanden spruitjes gaan eten, kan hij dan nooit meer spruitjes eten of gun jij het hem om buiten de deur zijn spruitjes te genieten?

Ik ga maar weer eens even op de kast zitten, ik vind vreemdgaan niét vergelijkbaar met eten, echt niet, voor geen meter.

Als je het ergens mee wilt vergelijken, doe dat dan met iets dat gekwetstheid of anderszins emoties met zich meebrengt.
Ok, jij hebt een punt Roos.

Mijn vrouw hield van seks met mij èn van het seksueel domineren van mannen.

Daar liep zij allebei heet voor, dat waren haar passies in bed.

Edit; zo duidelijk voor wat betreft de gevoelens?

Alleen ik laat mij dus niet domineren hoe zeer ik mijn best daar ook voor doe.

Het slaafse zit er bij mij echt niet in.

Ik schoot alleen in de lach als zij zoiets probeerde.

Dan werd zij weer woest en ging ik nog harder lachen.

Dominantiespel is niet te doen als je allebei dominant bent.
Maar Highlander, jullie kwamen in onderling overleg tot een open relatie. Jantiene vraagt hier naar het vreemdgaan, zonder medeweten van je partner neuken met een ander. Jantiene, ik deed het omdat ik niet de ballen had om met mijn relatie aan de slag te gaan. Mijn lover doet het omdat zijn zieke partner geen volwaardige partner meer is voor hem. En ieder ander hier doet het weer met een andere reden.

Maar Jantiene, als je even terugleest zie je ook dat we het vreemdgaan hier niet perse promoten. Heb je gelezen wat we vorige week allemaal schreven richting Lady Aurora?
In mijn optiek een prima reden om het buiten de deur te zoeken, ook mijn exman wilde graag iets dat ik hem niet te bieden had, dat heeft hij ook bdd gezocht.

Maar Jantiene vroeg waarom mensen vreemdgaan en daar is geen éénduidig antwoord op te geven. Iedereen zal zijn of haar eigen redenen hebben.
quote:dymo9 schreef op 28 april 2014 @ 16:54: ik deed het omdat ik niet de ballen had om met mijn relatie aan de slag te gaan.Ik denk dat dit een overkoepelende reden is om het stiekem buiten de deur te zoeken.

Een andere is wel het gesprek thuis durven aangaan en dan een partner treffen die niet kan delen zoals oa Lookolook, Aleksis en Aurora dat hebben

Dymo, jij schrijft dat de vrouw van jouw minnaar ziek is.

Heeft zij er dan geen begrip voor dat hij ondanks haar ziekte toch seks wil?
Nee, ze is psychisch ziek en daarom is een gesprek daarover (en over heel veel andere dingen) lastig. En het is niet zozeer dat hij seks wil ondanks haar ziekte, het is dat hij een volwaardige partner zou willen zijn (en hebben).
Dymo, gaat jouw minnaar nu wel of niet scheiden?
Hij heeft nog steeds geen concrete stappen ondernomen. Hij zegt wel dat hij dit niet nog 20 jaar volhoudt, maar hij doet er ook niks aan om het te veranderen. Een lambal dus, wat dat aangaat. Al snap ik wel dat het niet zo makkelijk is om iemand in de steek te laten die psychisch niet in orde is en doet alsof ze voor alles van jou afhankelijk is...
Dymo, ga uit van de realiteit en ga niet in de illusie leven dat jij zijn volwaardige partner zal worden.

Minnaars -mezelf incluis- zijn naar mijn ervaring en de statistieken klootzakken die hun vrouw niet verlaten voor hun minnares.

Dat doen ze alleen in het enkele geval dat hun vrouw daarop staat.

Ik speelde graag de rol van geile klootzak in bed bij mijn minnares.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven